En nog iemand die verder is...quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm niet echt. Kan me de laatste keer niet herinneren
Hey babe.quote:
Ha, ik zie 'm ook. Prima oor verder hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, velletje gemist zie ik.
[ afbeelding ]
Zoals?quote:
Gaat prima. Nog steeds dezelfde baan, waar momenteel even een dipje is in de workload, dus vandaar dat ik hier rond hangquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar hoe gaat het en wat brengt je hier?
Hier de hele ochtend al. Plantjes blij, voelt wel benauwd. Maar goed, de temperatuur daalt in huis dus ik ben blij.quote:
Nee, nog steeds het Air in Speedo topic.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Is dit nu het tomatensoepmetitaliaansebol-topic?
Oeehhh met je dinnetje?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Gaat prima. Nog steeds dezelfde baan, waar momenteel even een dipje is in de workload, dus vandaar dat ik hier rond hang
Ook een beetje aan het rond kijken voor een ander huis.
Hoe gaat het hier?
You're welcome, Bossmanquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nog steeds het Air in Speedo topic.Dankzij jou.
O die denisequote:Op maandag 15 augustus 2022 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, dat laatste klinkt wel heel erg als die dummy met donkere krullen van BenBVolLiefde.
Senn is je ook dankbaar. Die heeft de foto's.quote:
Rawrrrrrrrquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn is je ook dankbaar. Die heeft de foto's.
Graag gedaan, Senn!quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn is je ook dankbaar. Die heeft de foto's.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Vandaar dat haar korte broek in de was zit nu
Wekelijks. Vanwaar deze vraag?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje vreemde vraag, maar hoe vaak per jaar zien jullie je ouders?
Weinig, gezien de afstand tegenwoordig.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, merk dat er zoveel meer verschil tussen antwoorden van collega's veel meer zat dan ik had verwacht.quote:
My work here is done, ik ga op een terrasje zitten.quote:
Dit jaar 3x, minimaal. Daarvoor 2 1/2 jaar niet gezien. Afstand he?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Mn moeder t liefst zo weinig mogelijk. Mn vader kan verschillen tussen elke week en 1x in de 2 maanden ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |