Klopt, dat ben ik.. ben ongesteldquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:58 schreef Faxie het volgende: Oeh ik zie een rood vlekje deze kant op komen
![]()
Ik doe mijn regenjasje wel aan danquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik.. ben ongesteld
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand nog een leuk gifje voor in de OP?
Wat zag je er weer heerlijk uit vandaag. Vroeg weer de nodige discipline om je niet even mee te nemen naar een verlaten overlegruimte.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had even gemist dat wij collega's waren.
In het eggie durf ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Vraag me af of je in het echt ook zo’n smeerlap bent
Een echte vent bevaart de rode zee zeggen ze toch?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:29 schreef Medusa666 het volgende:
Daarover gesproken. Wie heeft het weleens gedaan in de maandelijkse rode zee?
Brrrr heb jij het gedaan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Een echte vent bevaart de rode zee zeggen ze toch?
Handdoekje eronder
Gewoon anaal doen kan ookquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Handdoekje eronder
Het ging over buienradar toch? Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij zou het met een regenjasje doen toch
Nevermind, miscommunicatie.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het ging over buienradar toch? Wat dacht jij dan?
En datquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:36 schreef Tegan het volgende:
Normale lichaamsfuncties zijn niet vies.
Hahaha jawel, maar ook niet op de heftigste dagen hoor.quote:
25% van de tijd geen seks hebben is niet echt realistisch i.m.o..quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Handdoekje eronder
Kan ook troep gevenquote:
True, voor allebei geldt niet moeilijk over doen en na afloop, of tussentijds, samen douchen en weer door.quote:
Moeten we jullie een handje helpen met al dat eromheen gedraai?quote:
Zul je zien dat Faxie zichzelf weer een handje moet helpen op het einde van de dag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Moeten we jullie een handje helpen met al dat eromheen gedraai?
Ja, ja, totdat het moment daar isquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, voor allebei geldt niet moeilijk over doen en na afloop, of tussentijds, samen douchen en weer door.
Morgenmiddag heb ik nog een gaatjequote:Op maandag 15 augustus 2022 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zag je er weer heerlijk uit vandaag. Vroeg weer de nodige discipline om je niet even mee te nemen naar een verlaten overlegruimte.
Hij heeft gisteren nog tieten gezien dus ff de hand aan zichzelf slaan is vast geen probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat Faxie zichzelf weer een handje moet helpen op het einde van de dag.
Is ons moment al daar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, ja, totdat het moment daar is
Kom maarquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Moeten we jullie een handje helpen met al dat eromheen gedraai?
Oh sweet summer child.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, ja, totdat het moment daar is
Nu niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Morgenmiddag heb ik nog een gaatje.
Oh hai...quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:47 schreef Tegan het volgende:
Als je maar geil genoeg bent kan alles. Achteraf de schade bekijken.
Ik snap m nu pasquote:
Van mezelf ook een beetjequote:
Je persoonlijke hygiëne is gewoon zo op orde dat je die associatie niet hebt.quote:
Ik heb weinig zomers gehad met zoveel avondjes buiten zitten. Heb er echt van genoten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Lampen alweer aan. Bijna kortste dag.
Of mijn onschuldige mindquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je persoonlijke hygiëne is gewoon zo op orde dat je die associatie niet hebt.Faxie daarentegen...
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:
Wie gaat t uitleggen?quote:
Meer anale seks hebben. Ineens heb je het dan een keer door.quote:
Ik loop al weken op kantoor met wintervesten aan, zo hoog staat de airco.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:58 schreef DeathonStrike het volgende:
Ik heb momenteel een relatie met mijn airco, koeler kan je het niet hebben
Je kunt ze ook bellen om het te fixen hè?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:01 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik loop al weken op kantoor met wintervesten aan, zo hoog staat de airco.
Ter Apel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal nieuwe mensen. Wat is er gesloten?
Godver, gelachen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wie gaat t uitleggen?![]()
Ik stem Medusa
Nu is mijn onschuld weg.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer anale seks hebben. Ineens heb je het dan een keer door.
Nu pas?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nu is mijn onschuld weg.
op Fok?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat ik dat nog had.
Ik heb hier nog een 500 gr pot staan. Kom je langs?quote:
Woow Teganlokkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 500 gr pot staan. Kom je langs?
Ja Barb in t echt verder niksquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, was prima!
Heb ik nog wat spannends gemist?
Onschuldige opvattingen en Fok gaan meestal niet lekker samenquote:
Eervolle bijnaamquote:
Heb je ook aardbeien? Onweerstaanbare combinatie datquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 500 gr pot staan. Kom je langs?
Gaat dit nog over anale seks?quote:
Hebbikquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je ook aardbeien? Onweerstaanbare combinatie dat.
ik realiseerde me te laat dat het een opmerking was die meerdere interpretaties kon hebbenquote:
Inderdaad. Dus kom hier en geef je over aan mij.quote:
Heerlijk is dat altijd. Jammer dat het altijd na 1 dag al weg is.quote:
Daarom 1x pw verschonenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk is dat altijd. Jammer dat het altijd na 1 dag al weg is.
met het huidige weer al na 5 minuten als je gaat zweten in je schone bedjequote:Op maandag 15 augustus 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die choco pasta snap ik dat welquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zat naar buiten te kijken en dacht dat het al 22.00 geweest wasquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Lampen alweer aan. Bijna kortste dag.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:35 schreef DeathonStrike het volgende:
[..]
Met die choco pasta snap ik dat wel
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met het huidige weer al na 5 minuten als je gaat zweten in je schone bedje
Daarom de hele zomer gewoon op dezelfde lakens liggen zweten toch?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met het huidige weer al na 5 minuten als je gaat zweten in je schone bedje
dan mis je wel die 5 minutenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom de hele zomer gewoon op dezelfde lakens liggen zweten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |