Wat een teringhond ben je toch hé. Ik wilde kansloos meedoen met die streakquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
Woordle 423 7/7
🟨⬛🟨🟨🟨
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨🟨🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛🟨
Weer geen beste score.
Was deze grap al niet door @Neef_Wuppie gemaakt ooit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
Woordle 423 7/7
🟨⬛🟨🟨🟨
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨🟨🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛🟨
Weer geen beste score.
'grap'quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was deze grap al niet door @:neef_wuppie gemaakt ooit?
En toen moest ook niemand lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle6 219 5/6quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naajaaaa zeg
Mijn woordenschat is gewoon erg groot
Vertel ons en @:oriente jouw score!
Bijna een hakenkruis johquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
Woordle 423 7/7
🟨⬛🟨🟨🟨
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨🟨🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛🟨
Weer geen beste score.
Dit zal ik een plekje moeten zien te geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd jou ook verantwoordelijk.
[ afbeelding ]
krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:50 schreef GGMM het volgende:
De laatste aflevering van BCS krijgen een 9,9 op IMDB
[ afbeelding ]
@:scrummie @:tarado
daar zit wel een enorme hartaanval bonus op maar al met al een prima seriequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:50 schreef GGMM het volgende:
De laatste aflevering van BCS krijgen een 9,9 op IMDB
[ afbeelding ]
@:scrummie @:tarado
Dat zou ik nou nooit doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan moet je toch zelf eens naar de dokterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:01 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S06E13
9,5/10
Better Call Saul
S03
9.2/10
@:GGMM @:Gurneyisbestoke @:Lenny_Leonard @:maxi-mus @:Scrummie zie review
Geen bonus voor de hartproblemen @:Tarado
Ik vind het een van de beste series van de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je toch zelf eens naar de dokter
Graag een nieuwe foto voor @Skedquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:15 schreef Oriente het volgende:
De bloedblaar op mijn teen is inmiddels formaatje golfbal.
Zeker een goeie serie en ook van genoten hoor maar voor bijna perfectie in de beoordeling moet het ook bijna perfect zijn, jij geeft dus toch bonuspunten ook al is dat dan niet vanwege hartproblemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het een van de beste series van de laatste 10 jaar.
Dan mogen de cijfers daar ook naar zijn.
Als het bonuspunten zijn, dan is dat omdat Breaking Bad ook al fantastisch was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker een goeie serie en ook van genoten hoor maar voor bijna perfectie in de beoordeling moet het ook bijna perfect zijn, jij geeft dus toch bonuspunten ook al is dat dan niet vanwege hartproblemen
de makers schijnen weer met wat nieuws te komen dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het bonuspunten zijn, dan is dat omdat Breaking Bad ook al fantastisch was.
Ik ga niet op die gore shit klikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/nVVjsTT
Post jij hem even embedded dat lukt mij nooit
Brrrrquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/nVVjsTT
Post jij hem even embedded dat lukt mij nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaalplukken die handel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
10/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Als je een goede baan hebt kan je zelf je uren indelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Stelletje werklozen die nu al BCS kijken.
Je wacht maar gewoon tot savonds voortaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je een goede baan hebt kan je zelf je uren indelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |