Dit vertelt je dus alles over de huidige gasprijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die dingen staat er toch om bekend ook echt flink energie te trekken?
Ik zit nu op 96 cent ofzo. Contract voor 4 jaar en dat loopt af in... december.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vertelt je dus alles over de huidige gasprijs
Ik las dat we inmiddels door de 3 euro per kuub heen zijn? Ik weet nog dat ik 56 cent betaalde voor een kuub
Wat een stad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:11 schreef KingRoland het volgende:
Uitzicht buiten tussen Metrohaltes Leuvehaven-Maashaven is werelds. Boh
@:gurneyisbestoke @:caland @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch
Hep op feesboek gestaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een elektrisch kacheltje voor in mijn woonkamer. Ik lees dat dit rendabel kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje een 40-45 opmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vertelt je dus alles over de huidige gasprijs
Ik las dat we inmiddels door de 3 euro per kuub heen zijn? Ik weet nog dat ik 56 cent betaalde voor een kuub
Graag ook een review van het hele seizoen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:46 schreef GGMM het volgende:
BCS dagDe finale!
Woordle 423 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟨⬛
🟨🟩⬛🟨🟨
🟨🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 219 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟨🟩🟨🟨⬛
🟩🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat flauwquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk in m'n notes dan.
Gekanker wordt hier NIET gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw snitch actie waardoor de zeer sympathieke @:maxi-mus is verbannen, dat is flauw.
*snitch-actiequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw snitch actie waardoor de zeer sympathieke @:maxi-mus is verbannen, dat is flauw.
SPF moet je sowieso elke dag gewoon smerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
geliket en gedeelt op feestboek
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:44 schreef fetX het volgende:
Stadswarmtegenot.Ik heb de verwarming misschien 2 dagen per jaar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mien vatten ze niet @Lenny_Leonard
Ik ben woedend.quote:Unfortunately, we are unable to make any changes to the account under 'Sam Crummie' with the email 'scrummie@' as the profile belongs to him/her. We would need a direct request from the owner of the account with directives on how to make adjustments to the account. Without this direct request we are not able to alter his/her account.
Godverdomme had even gewaarschuwdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:43 schreef Oriente het volgende:
https://imgur.com/a/U9YRfV5
Ik haat mijn leven momenteel
Beterschap, straks de fase dat je hele nagel eraf gaat...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:43 schreef Oriente het volgende:
https://imgur.com/a/U9YRfV5
Ik haat mijn leven momenteel
NSFS (Not safe for sked)
Thnx. Ja dat zie ik ook wel gebeuren ja. Ik leg in elk geval nooit meer een dumbbell op een bankje tussen de sets door, lesje geleerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap, straks de fase dat je hele nagel eraf gaat...
Zware dumbbells op een bankje leggen is sowieso redelijk aso want is niet goed voor zo'n bankje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx. Ja dat zie ik ook wel gebeuren ja. Ik leg in elk geval nooit meer een dumbbell op een bankje tussen de sets door, lesje geleerd
Er stond GGMM op dat bankje, kwam in de verleidingquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zware dumbbells op een bankje leggen is sowieso redelijk aso want is niet goed voor zo'n bankje.
Hangt er geen bokszak?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er stond GGMM op dat bankje, kwam in de verleiding
Wat staat er op het menu vandaag GGMM? Snacks of iets gezonds?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
We gaan eten. Eet smakelijk vrienden.
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu vandaag GGMM? Snacks of iets gezonds?
Ik ga net een meeting in dus ben iets laterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
Probeer dat volgende keer even iets handiger te plannen allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga net een meeting in dus ben iets later
Sorry
Wat een veilige woordkeuze met 'eten'. Niet 'lunchen'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
Voor mij is dit ook mijn ontbijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een veilige woordkeuze met 'eten'. Niet 'lunchen'?
Elke dinsdag om 12u helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer dat volgende keer even iets handiger te plannen allemaal.
Tot straks
Italiaanse bakschotel met kip en pestoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Italiaanse bakschotel met kip en pesto
Erg mooi!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 423 6/6
⬜🟩⬜🟨🟨
🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 219 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩⬜