Beterschap, straks de fase dat je hele nagel eraf gaat...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:43 schreef Oriente het volgende:
https://imgur.com/a/U9YRfV5
Ik haat mijn leven momenteel
NSFS (Not safe for sked)
Thnx. Ja dat zie ik ook wel gebeuren ja. Ik leg in elk geval nooit meer een dumbbell op een bankje tussen de sets door, lesje geleerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap, straks de fase dat je hele nagel eraf gaat...
Zware dumbbells op een bankje leggen is sowieso redelijk aso want is niet goed voor zo'n bankje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx. Ja dat zie ik ook wel gebeuren ja. Ik leg in elk geval nooit meer een dumbbell op een bankje tussen de sets door, lesje geleerd
Er stond GGMM op dat bankje, kwam in de verleidingquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zware dumbbells op een bankje leggen is sowieso redelijk aso want is niet goed voor zo'n bankje.
Hangt er geen bokszak?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er stond GGMM op dat bankje, kwam in de verleiding
Wat staat er op het menu vandaag GGMM? Snacks of iets gezonds?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
We gaan eten. Eet smakelijk vrienden.
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu vandaag GGMM? Snacks of iets gezonds?
Ik ga net een meeting in dus ben iets laterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
Probeer dat volgende keer even iets handiger te plannen allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga net een meeting in dus ben iets later
Sorry
Wat een veilige woordkeuze met 'eten'. Niet 'lunchen'?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
Voor mij is dit ook mijn ontbijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een veilige woordkeuze met 'eten'. Niet 'lunchen'?
Elke dinsdag om 12u helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer dat volgende keer even iets handiger te plannen allemaal.
Tot straks
Italiaanse bakschotel met kip en pestoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Juist.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Italiaanse bakschotel met kip en pesto
Erg mooi!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 423 6/6
⬜🟩⬜🟨🟨
🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 219 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩⬜