Bed in de kelder zettenquote:
je had ook vanochtend de boel open moeten hebben en daarna dicht moeten doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:11 schreef josja het volgende:
Alles open, helaas nog een walgelijke 28.5.
Heb ik gedaan maar moest helaas al vroeg naar werk en dan moet de boel weer dicht. 'S nachts open is geen optie vanwege kat die graag naar beneden wil van twee hoog.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
je had ook vanochtend de boel open moeten hebben en daarna dicht moeten doen.
Blijf gewoon een keer langer op man, boeiend wat dat wijf ervan vindt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:53 schreef Marius95 het volgende:
In ieder geval het raam op mijn slaapkamer flink opengezet. Nu 27 ongeveer. Ik hoop dat het half 10 dan tot 25 is gedaald. Dan is dat best redelijk toch?
Dan nog zal het niet veel koeler zijn dan ik nu inschat. Om narigheid te voorkomen toch maar op tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Blijf gewoon een keer langer op man, boeiend wat dat wijf ervan vindt.
Ik ben echt zo erg benieuwdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 05:32 schreef Selenophilia het volgende:
Gaat in de winter ook een geweldige topic worden natuurlijk met hoe koud onze huizen wel niet zijn :qqq
Ik heb het vannacht in de woonkamer net boven nul weten te houden door de eettafel in de open haard op te stoken maar helaas was ik vergeten om de spoelbak in de plee te legen dus die is helemaal kapot gevroren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 05:32 schreef Selenophilia het volgende:
Gaat in de winter ook een geweldige topic worden natuurlijk met hoe koud onze huizen wel niet zijn :qqq
Hiet niet door kunnen luchten vannacht en 1 graden erbij gekregen, dus het scheelde 1 graadquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:48 schreef kevinrsd het volgende:
27, sinds gisteren. Gisteren en vannacht zoveel mogelijk alles open. Scheelde letterlijk 0.0 graden
🔥🔥quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zweet staat in m'n wimpers.
Mijn god walgelijk. Hier tik ik de 28.5 weer aan.quote:
Hoe trekt de hont het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
Vanochtend uiteindelijk tot 25 graden gekomen, met alles open.
Helaas was het vandaag weer 30 graden geworden buiten.
Dus nu weer 28 graden binnen (boven meer), ondanks dat ik al de hele avond alles open heb staan.
Dus weer een slapeloze nacht![]()
Dat is voor mij een verademing (letterlijk) na de 28 tot zelfs 29,5 van de afgelopen 4 of 5 dagenquote:
Ja, voor mij ook want zo warm is was het hier ook. Maar had toch op meer gehoopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is voor mij een verademing (letterlijk) na de 28 tot zelfs 29,5 van de afgelopen 4 of 5 dagen
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:
#klassieker
PAS OP VOOR DE HITTE van Annie. M.G. Schmidt.
Denk aan juffrouw Scholten,
die is vandaag gesmolten,
helemaal gesmolten, op de Dam.
Dat kwam door de hitte,
daar is ze in gaan zitten
- als je soms wil weten hoe dat kwam.
Ze hebben het voorspeld: Pas op, juffrouw, je smelt!
Maar ze was ontzettend eigenwijs...
Als een pakje boter,
maar dan alleen wat groter,
is ze uitgelopen, voor het paleis.
Enkel nog haar tasje
lag daar in een plasje...
Alle kranten hebben het vermeld
op de eerste pagina.
Kijk het zelf maar even na.
Ja, daar staat het, kijk maar: DAME SMELT.
Die arme juffrouw Scholten...
helemaal gesmolten...
Als dat jou en mij eens overkwam...
Laten we met die hitte
overal gaan zitten...
maar vooral niet midden op de Dam.
❤️❤️❤️
Ik doelde op haar gedichtenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef roos94 het volgende:
Zij was toch een giga bitch en haar kinderen haatten haar? Zoiets kan ik mij herinneren
Minder, technisch gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook want zo warm is was het hier ook. Maar had toch op meer gehoopt.
Die luchtvochtigheid komt niet van buiten hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
29 graden bij >70% luchtvochtheid. Zelfs met een ventilator op standje tornado rollen de druppels nu tijdens stilzitten van mijn voorhoofd
Kan dit land nooit eens een normale zomer hebben
Slechte ventilatie in dit geweldige 1929 penthouse?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt als slechte ventilatie in huis.
Ken je de truc van de ventilator naar buiten laten blazen? Als de hitte in de muren zit, kan je daar weinig aan doen, maar de luchtvochtigheid moet toch wel minimaal naar 50% kunnen met de huidige luchtvochtigheid buiten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Resultaat van de ramen gedurende de nacht dichthouden ja, anders komt de regen naar binnen.
Staan intussen allemaal open sinds vanmorgen maar veel dalen doet het niet.
jup, zo draait het al elke dag sinds februari. Staan 4 ventilatoren in huis die de lucht (afhankelijk van de windrichting) helpen doortochten naar buiten. Alle ramen aan alle kanten openquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken je de truc van de ventilator naar buiten laten blazen?
Ik heb jaren op een zolder gezeten, weet hoe het isquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:50 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
jup, zo draait het al elke dag sinds februari. Staan 4 ventilatoren in huis die de lucht (afhankelijk van de windrichting) helpen doortochten naar buiten. Alle ramen aan alle kanten openIk weet hoe ik dit pauperpand ventileer / koel, het is alleen met het huidige weer bijna onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |