De laatste dans al gehad?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke nieuwe podcasts om te luisteren tijdens het hardlopen.
Heeft iemand tips voor leuke podcasts? Ik zoek niet per se in een specifieke richting denk ik, maar zoek vooral leuk luistervermaak voor een paar uurtjes.
Wat ik tot nu toe met veel plezier heb geluisterd;
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
Geschiedenis voor herbeginners
Ik was begonnen aan Appie, maar deze heb ik na 2 afleveringen afgezet omdat die man het belang van zijn sensatieverhaal boven alles lijkt te zetten, en ik vind zijn stem ontzettend irritant. Eefke in rook opgegaan was ook vooral veel sensatiezucht wat het luisterplezier een beetje wegnam voor mij.
Nog niet, ik zet hem op de lijst. Dank je wel!quote:
De Blankenberge Tapes is in dit lijstje de vreemde eend in de bijt. Dat is een verzonnen verhaal, verteld door acteurs.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
Staatsgeheim en Phasmophobia ook, maar daardoor niet minder vermakelijk om te luisteren vond ikquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:43 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De Blankenberge Tapes is in dit lijstje de vreemde eend in de bijt. Dat is een verzonnen verhaal, verteld door acteurs.
Ah ok, die ken ik niet. De rest wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Staatsgeheim en Phasmophobia ook, maar daardoor niet minder vermakelijk om te luisteren vond ik
Gothrecht!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke nieuwe podcasts om te luisteren tijdens het hardlopen.
Heeft iemand tips voor leuke podcasts? Ik zoek niet per se in een specifieke richting denk ik, maar zoek vooral leuk luistervermaak voor een paar uurtjes.
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
Ik was begonnen aan Appie, maar deze heb ik na 2 afleveringen afgezet omdat die man het belang van zijn sensatieverhaal boven alles lijkt te zetten, en ik vind zijn stem ontzettend irritant. Eefke in rook opgegaan was ook vooral veel sensatiezucht wat het luisterplezier een beetje wegnam voor mij.
https://podcastluisteren.nl/pod/Wraakquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
Klinken allebei goed, ik heb ze in mijn lijst gezetquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:27 schreef Terreros85 het volgende:
Deventer mediazaak ook zeker de moeite waard.
En mocht je van geschiedenis/WO II houden dan is de Verdwenen SS'er ook een aanrader.
De Deventer mediazaak is dikke vette aanrader naar mijn bescheiden mening. Veel luisterplezier.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Klinken allebei goed, ik heb ze in mijn lijst gezet
Als het ook Engels mag zijn: Stuff You Should Know.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
Ja, beluisterd inmiddels. Aardig inzicht in deze zaak en waar Haagse vrije jongens en justitie elkaar tegen komen, en de meeste hoofdrolspelers werken mee aan de podcast.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:22 schreef manny het volgende:
Ik ga o, o, De Mos maar eens proberen. Over de Haagse wethouder De Mos. Podcast van AD.
Dat is zo link he, met zo een riedeltje dat ze in een podcast willen gebruiken. Heel snel irritant ipv dat het iets toevoegt.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:23 schreef Terreros85 het volgende:
In aflevering 6 is dat irritante muziekje ineens een stuk minder te horen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:38 schreef Blues het volgende:
Wat een verhaal zojuist geluisterd![]()
https://podcasts.google.c(...)E4OTkzNjUwNTBi?ep=14
Het is een warme zomeravond, die 12de juli 2006. Jacky Roussard en zijn echtgenote Manuela hebben er net een drukke dag op zitten in hun frituur in Maaseik. Er is geen vuiltje aan de lucht, tot er plots een luide slag weerklinkt vanop het koertje achter de frituur. Jacky ligt levenloos aan de afvalcontainer. Een hartaanval, gevolgd door een ongelukkige val, zo denkt iedereen. Tot een oplettende verpleger in het ziekenhuis een schokkende ontdekking doet.
Afleveringen met o.a. Jan Meeus, Bas Haan, Joep Dohmen.quote:GONZO
Dit is GONZO. De podcast waarin journalist en presentator Merel Westrik samen met oud-hoofdredacteur Frans Lomans praat met journalisten over dat ene verhaal in hun carrière dat hun altijd zal bijblijven. Waarom kiezen ze van ál hun verhalen juist déze? Hoe zijn ze te werk gegaan? Zijn ze tegengewerkt? Geholpen? Hoe vaak denken ze er nog aan terug? En wat was de impact van hun verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |