abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207834100
Ik ben op zoek naar leuke nieuwe podcasts om te luisteren tijdens het hardlopen.
Heeft iemand tips voor leuke podcasts? Ik zoek niet per se in een specifieke richting denk ik, maar zoek vooral leuk luistervermaak voor een paar uurtjes.

Wat ik tot nu toe met veel plezier heb geluisterd;
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
Geschiedenis voor herbeginners

Ik was begonnen aan Appie, maar deze heb ik na 2 afleveringen afgezet omdat die man het belang van zijn sensatieverhaal boven alles lijkt te zetten, en ik vind zijn stem ontzettend irritant. Eefke in rook opgegaan was ook vooral veel sensatiezucht wat het luisterplezier een beetje wegnam voor mij.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:47:51 #152
311340 J83
New kid, be nice
pi_207834403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke nieuwe podcasts om te luisteren tijdens het hardlopen.
Heeft iemand tips voor leuke podcasts? Ik zoek niet per se in een specifieke richting denk ik, maar zoek vooral leuk luistervermaak voor een paar uurtjes.

De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit

Ik was begonnen aan Appie, maar deze heb ik na 2 afleveringen afgezet omdat die man het belang van zijn sensatieverhaal boven alles lijkt te zetten, en ik vind zijn stem ontzettend irritant. Eefke in rook opgegaan was ook vooral veel sensatiezucht wat het luisterplezier een beetje wegnam voor mij.
De laatste dans al gehad?
pi_207836068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:47 schreef J83 het volgende:

[..]
De laatste dans al gehad?
Nog niet, ik zet hem op de lijst. Dank je wel!
pi_207839978
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit
De Blankenberge Tapes is in dit lijstje de vreemde eend in de bijt. Dat is een verzonnen verhaal, verteld door acteurs.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2023 22:44:13 ]
pi_207840055
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De Blankenberge Tapes is in dit lijstje de vreemde eend in de bijt. Dat is een verzonnen verhaal, verteld door acteurs.
Staatsgeheim en Phasmophobia ook, maar daardoor niet minder vermakelijk om te luisteren vond ik :Y
pi_207840128
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]
Staatsgeheim en Phasmophobia ook, maar daardoor niet minder vermakelijk om te luisteren vond ik :Y
Ah ok, die ken ik niet. De rest wel.
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 16:33:53 #158
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_207848271
quote:

De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit

Gothrecht!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_207850163
quote:

De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit

https://podcastluisteren.nl/pod/Wraak
https://podcastluisteren.nl/pod/De-Man-en-de-Maan
https://podcastluisteren.nl/pod/Sisyphus
https://podcastluisteren.nl/pod/Waarom
https://podcastluisteren.nl/pod/Ouder

Veel plezier. ;)
pi_207851097
*O* dank jullie wel voor de tips, daar kan ik wel even mee vooruit!!
pi_207861613
Deze op mijn google podcastapp gezet:

https://www.radioviainternet.nl/podcasts/de-zaak-x

Ik heb een alert ingesteld op deze feed: mss een tip voor jullie
https://www.radioviainternet.nl/podcasts/nieuw

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 05-02-2023 11:50:23 ]
  woensdag 8 februari 2023 @ 13:27:57 #162
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_207906306
Deventer mediazaak ook zeker de moeite waard.
En mocht je van geschiedenis/WO II houden dan is de Verdwenen SS'er ook een aanrader.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_207910242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:27 schreef Terreros85 het volgende:
Deventer mediazaak ook zeker de moeite waard.
En mocht je van geschiedenis/WO II houden dan is de Verdwenen SS'er ook een aanrader.
Klinken allebei goed, ik heb ze in mijn lijst gezet :D
  vrijdag 10 februari 2023 @ 07:22:21 #164
80382 manny
30 is best veel
pi_207931351
Ik ga o, o, De Mos maar eens proberen. Over de Haagse wethouder De Mos. Podcast van AD.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 10 februari 2023 @ 07:23:25 #165
80382 manny
30 is best veel
pi_207931354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 18:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]
Klinken allebei goed, ik heb ze in mijn lijst gezet :D
De Deventer mediazaak is dikke vette aanrader naar mijn bescheiden mening. Veel luisterplezier.
pi_207944496
quote:

De Blankenberge tapes
Staatsgeheim
Phasmophobia
De moord op Patrick
De Showbizzmoord
Dit kan geen toeval zijn
Alle Geschiedenis ooit

Als het ook Engels mag zijn: Stuff You Should Know.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_207946668
In the podcast "Queen of the Con" Mair Smyth is an Irish heiress fighting her family over a $30 million Inheritance. But in reality, she's an international con artist scamming dozens of victims out of almost a million dollars.

Ik luister nu deze podcast. Eerste paar afleveringen best aardig!
  zondag 12 februari 2023 @ 13:14:43 #168
80382 manny
30 is best veel
pi_207964415
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:22 schreef manny het volgende:
Ik ga o, o, De Mos maar eens proberen. Over de Haagse wethouder De Mos. Podcast van AD.
Ja, beluisterd inmiddels. Aardig inzicht in deze zaak en waar Haagse vrije jongens en justitie elkaar tegen komen, en de meeste hoofdrolspelers werken mee aan de podcast.

7
  zondag 12 februari 2023 @ 20:23:27 #169
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_207970950
In aflevering 6 is dat irritante muziekje ineens een stuk minder te horen
  zondag 12 februari 2023 @ 21:15:05 #170
80382 manny
30 is best veel
pi_207971737
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 20:23 schreef Terreros85 het volgende:
In aflevering 6 is dat irritante muziekje ineens een stuk minder te horen
Dat is zo link he, met zo een riedeltje dat ze in een podcast willen gebruiken. Heel snel irritant ipv dat het iets toevoegt.
pi_208098600
Ik geniet echt enorm van de techoptimisme afleveringen van de Podcast over Media (Alexander Klöpping en Ernst Jan Pfauth).

Eigenlijk gaan de podcasts over met nieuwe technieken bestaande problemen oplossen waarbij eerst ingegaan wordt op technische oplossingen en er daarna een soort van toekomstvisie waar ik minder mee heb.

Een oplossing voor intensieve veehouderij
Een oplossing voor de woningcrisis

Dit zijn de twee die ik nu geluisterd heb, er zijn er meer. Ik vond deze twee heel Intressant.
pi_208113918
Cosspost uit CRI

quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:38 schreef Blues het volgende:
Wat een verhaal zojuist geluisterd :o
https://podcasts.google.c(...)E4OTkzNjUwNTBi?ep=14

Het is een warme zomeravond, die 12de juli 2006. Jacky Roussard en zijn echtgenote Manuela hebben er net een drukke dag op zitten in hun frituur in Maaseik. Er is geen vuiltje aan de lucht, tot er plots een luide slag weerklinkt vanop het koertje achter de frituur. Jacky ligt levenloos aan de afvalcontainer. Een hartaanval, gevolgd door een ongelukkige val, zo denkt iedereen. Tot een oplettende verpleger in het ziekenhuis een schokkende ontdekking doet.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 17:39:11 #173
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_208180423
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:40 schreef Blues het volgende:
Cosspost uit CRI
[..]

Goeie tip! Bizar verhaal.
pi_208249826
Crosspost van CRI.
Kreeg net een mailtje met deze tip:
https://www.crimilex.be/podcast/
Klinkt interessant.
pi_208318735
quote:
GONZO
Dit is GONZO. De podcast waarin journalist en presentator Merel Westrik samen met oud-hoofdredacteur Frans Lomans praat met journalisten over dat ene verhaal in hun carrière dat hun altijd zal bijblijven. Waarom kiezen ze van ál hun verhalen juist déze? Hoe zijn ze te werk gegaan? Zijn ze tegengewerkt? Geholpen? Hoe vaak denken ze er nog aan terug? En wat was de impact van hun verhaal?
Afleveringen met o.a. Jan Meeus, Bas Haan, Joep Dohmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')