SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welterusten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Zou heerlijk zijn, een ijshuis. Tegenovergestelde van het hok waarin ik nu zit. Ik ga kijken of het in de woonkamer wat aangenamer is.
Bedankt weer voor de fijne muziekjes, Melting. Veel leuks gehoord.
En allemaal welterusten voor straks
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:00 schreef brother52 het volgende:
Golden Earring - Just a little bit of peace in my heart
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch niet echt Beach outfits
Ja en in elke andere situatie ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Trek jij dan iets anders aan, naar het strand?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en in elke andere situatie ook.
Gewoon eens proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek lijkt me dan niet echt comfortabel.
Maar staat wel cool, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek lijkt me dan niet echt comfortabel.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar staat wel cool, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
Ze zullen het wel niet zingen, maar ik versta: "Therapy, I'm gonna reach the top".
Jij ook in je ijshuis waar je niet kunt Melt-enquote:Op zondag 14 augustus 2022 00:31 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al weer op.
Bedankt allemaal voor het luisteren.
En ik wens jullie een koele nacht.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Melting. Nog een beetje lekker geslapen?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Nog een beetje lekker geslapen?
Ja, prima eigenlijk, ondanks dat het op onze zolderkamer toch ook heel warm is. Het lijkt of ik er minder last van heb deze hittegolf.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nee, niet echt. Was ondanks de airco te warm. Maar ik durfde deze niet te hard aan te zetten.
Temperatuur is in de huiskamer van 26,1 toen ik naar bed ging, naar 27,8 gegaan vanmorgen. Maar daar heb ik nog geen airco.
Jij wel goed geslapen?
Dan heb je geluk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijk, ondanks dat het op onze zolderkamer toch ook heel warm is. Het lijkt of ik er minder last van heb deze hittegolf.
Ik hoop vooral dat het gaat regenen. Mijn gras is helemaal niks meer. Eén grote, dorre, gele bende. Maar ik zag net op buienradar dat de voorspelde regen bij ons morgen alweer weg isquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je geluk.
Hoop dat het morgen wat af gaat koelen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het gaat regenen. Mijn gras is helemaal niks meer. Eén grote, dorre, gele bende. Maar ik zag net op buienradar dat de voorspelde regen bij ons morgen alweer weg is
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ben blij met de airco op de slaapkamer
Goedemorgen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ben blij met de airco op de slaapkamer
quote:
Zonde. Maar lekker slapen als het wat koeler is, is ook heel wat waard.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Vroeg opstaan voor een rondje strand weer mislukt
Oh leuk, bijzondere vent is datquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonde. Maar lekker slapen als het wat koeler is, is ook heel wat waard.
Ik heb net kaartjes voor Raymond van het Groenewoud besteld. Uitgesteld concert n.a.v. zijn 70e verjaardag. Kennelijk kon of wilde niet iedereen meer die toen kaartjes had.
Waren de concerten leuk? Blijft het nou nog erg lang licht ‘s avonds eigenlijk?quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Fogel het volgende:
Zo, vroeg genoeg de stad uit. Vanaf 1330 is het geen doen vanwege de Arctic race.
Overal al politie, wegafzettingen (of voorbereidingen ervoor), militairen… het heeft heel wat voeten in aarde.
Geen behoefte om te kijken? Over twee weken is hier de Vuelta. Ik ga wel kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 12:24 schreef Fogel het volgende:
Zo, vroeg genoeg de stad uit. Vanaf 1330 is het geen doen vanwege de Arctic race.
Overal al politie, wegafzettingen (of voorbereidingen ervoor), militairen… het heeft heel wat voeten in aarde.
Oh, die plaatselijke criteriums zijn altijd leuk. Die had je heel vroeger toen ik nog kind was in Zeist ook vlak na de Tour. Totdat de renners onbetaalbaar werden natuurlijk, maar dat was echt de hele dag feest met allemaal wielerwedstrijden van de jeugd tot 's avonds de grote mannen kwamen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij wielrennen gaan kijken is leuk, volgende week is hier weer de plaatselijke wedstrijd, met er omheen ook de dikkebandenrace en vooral de G-race.
Vroeger in Hoogeveen ook wel gaan kijken, vanwege de buurjongens van mijn oom en tante, Erik Dekker en z’n broer.
Mijn zusje ging regelmatig bij de Tour de France kijken
Volgend weekend al. Over 2 weken ben je te laatquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen behoefte om te kijken? Over twee weken is hier de Vuelta. Ik ga wel kijken.
Ja, terwijl ik het typte dacht ik nog dat ik het even na moest kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgend weekend al. Over 2 weken ben je te laat
Is dit een truc om mij een song te laten beluisteren?quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:06 schreef DJ11 het volgende:
Hé @:MadMaster wat vind je hier eigenlijk van? Ik meen me te herinneren dat je een eerdere single van haar erg goed vond. Dit is de nieuwe en die wordt nu veel op NPO Radio 2 gedraaid:
Nee, meer interesse. Bij mijn weten vond je deze eerdere single namelijk goed:quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een truc om mij een song te laten beluisteren?
Om eerlijk te zijn, kan ik me haar niet herinneren, maar haar stem vind ik wel OK.
Deze song vind ik niet heel spectaculair/bijzonder…
Goed onthouden, dit kan ik me wel herinneren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, meer interesse. Bij mijn weten vond je deze eerdere single namelijk goed:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad![]()
Goedemorgen Melting
Goedemorgen dames.quote:
Hé Raf goeie morgenquote:
Wij zijn vannacht om 02.00 opgestaan om de tuinkussens binnen te halen. Het begon ineens vanuit het niets te regenenquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Het regent. Gelukkig was Symph op tijd op om de tuinkussens binnen te halen
Het waren ook twee fantastische minutenquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn vannacht om 02.00 opgestaan om de tuinkussens binnen te halen. Het begon ineens vanuit het niets te regenen
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn vannacht om 02.00 opgestaan om de tuinkussens binnen te halen. Het begon ineens vanuit het niets te regenen
Dat heb je goed voor elkaar dan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:30 schreef just me het volgende:
Ik zit bij de kabouters in Hilversum en we hebben zwemmen op t programma staan.
Beter laat dan te laat.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens eet ik nu kerstchocola en Symph heeft een chocoladeletter
Dat ken ik niet. Is dat een online boodschappendienst?quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze zijn afgeprijsd bij Foodello, dus goed ingeslagen
Nee, webshop met restanten (soms over de datum), beetje zoals bij Xenos enzo. Beetje opletten op goede acties (en een kortingscode erbij invoeren)en dan heb je een kast vol met spullen voor weinig. Ik had tijdje geleden een theesoort besteld die heel erg in de smaak viel bij Symph, bleek uit productie te zijn, dus nu hebben we 18 pakjes daarvan in de kast liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Is dat een online boodschappendienst?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, webshop met restanten (soms over de datum), beetje zoals bij Xenos enzo. Beetje opletten op goede acties (en een kortingscode erbij invoeren)en dan heb je een kast vol met spullen voor weinig. Ik had tijdje geleden een theesoort besteld die heel erg in de smaak viel bij Symph, bleek uit productie te zijn, dus nu hebben we 18 pakjes daarvan in de kast liggen.
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb als filosofie bij korting dat ik alleen dingen koop die ik normaal ook koop. Dus thee is handig en chocola koop ik normaal niet, dus ook niet bij korting. Anders vrees ik dat je alsnog duurder uit bent.
Ja, ik vond het goed en heb echt met plezier gekeken. Maar ik was ook erg moe en de film duurde erg lang en daarom had ik soms moeite om mijn aandacht erbij te houden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Maar wat ik nog niet gehoord had.... hoe was Elvis?
Wel fijn dat de film wel bevallen is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het goed en heb echt met plezier gekeken. Maar ik was ook erg moe en de film duurde erg lang en daarom had ik soms moeite om mijn aandacht erbij te houden.
Mw. MM heeft 'm nu al 2 keer gezien met verschillende vriendinnen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het goed en heb echt met plezier gekeken. Maar ik was ook erg moe en de film duurde erg lang en daarom had ik soms moeite om mijn aandacht erbij te houden.
Jij hebt hem nog niet gekeken?quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft 'm nu al 2 keer gezien met verschillende vriendinnen.
Ze vindt het een indrukwekkende film…
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben 2 keer in Memphis geweest en Graceland is wel indrukwekkend.
Sun Studio's ook, hoewel piepklein, maar verder ben ik geen echte Elvis fan…
Die hebben we wel gezien daar, één keer waren we er (toevallig) rond zijn sterfdag.
Ons hele hotel zat vol met Elvis'sen, meestal in vol ornaat en met imitatie wedstrijden.
Carnaval was er niks bij…
Nou nee.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En jij hebt natuurlijk uitbundig meegedaan.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee.
We hebben wel erg gelachen om de vele Elvis imitators en hebben zelfs een show van eentje bezocht.
Het lachwekkendste waren 2 optredens, waarbij de CD met muziek oversloeg en de Elvis'sen op het podium compleet de weg kwijtraakten…
Wij hebben nog geen druppel gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Heel Nederland is droog, maar wij hebben de komende 2 uur even water genoeg:
[ afbeelding ]
Ach, de één deed het beter dan de ander en er zaten wel echte lookalikes bij.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar waren er wel Elvissen die er iets van konden?
Vanmorgen hadden we hier 3 druppels, kon je niet eens regen noemen…quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen druppel gezien.
De regen zal hier woensdagmiddag pas vallen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden we hier 3 druppels, kon je niet eens regen noemen…
Ik voorspel nog minder druppels dan vanochtendquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt er aan, het trekt naar het noorden vanaf hier…
Hier is het 24,5 graad in de woonkamer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Hier nog steeds 30,5 graden. Wat ook niet helpt, is dat er een verwarmingsbuis is die doodleuk warmte afgeeft. Geen idee waarom. Hier in de woning staan alle radiatoren uit. Kennelijk is hierboven ergens iemand aan het stoken?
Nogal ja. Ik weet ook niet wat ik eraan moet doen. De waakvlam van de moederhaard uitzetten lijkt me geen goed plan. Een tijdje geleden nog gevoeld (toen het lang zo warm niet was). Toen gaf -ie geen warmte af, maar nu dus wel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het 24,5 graad in de woonkamer.
Wat irritant van die verwarmingsbuis, DJ11
Het lijkt bijna een probleem in je ketel te zijn. Alsof die het idee heeft dat er voortdurend om warm water wordt gevraagd of zo.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik weet ook niet wat ik eraan moet doen. De waakvlam van de moederhaard uitzetten lijkt me geen goed plan. Een tijdje geleden nog gevoeld (toen het lang zo warm niet was). Toen gaf -ie geen warmte af, maar nu dus wel.
Inmiddels is het 30,0 graden...
Ik heb echt geen idee. Ik moet er maar eens naar laten kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt bijna een probleem in je ketel te zijn. Alsof die het idee heeft dat er voortdurend om warm water wordt gevraagd of zo.
Lekker! Ik hoop vanavond ook weer eens een lange wandeling te kunnen maken. Het was me de laatste tijd te heet of te benauwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk uitwaaien op het strand, heel weinig mensen, half bewolkt en de wind kwam van zee
Het was echt alleen op het strand vol in de zeewind te doen, zodra je beschut in de duinen kwam was het meteen vies benauwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker! Ik hoop vanavond ook weer eens een lange wandeling te kunnen maken. Het was me de laatste tijd te heet of te benauwd.
Het was inderdaad weer niet echt wandelweer, want het is echt heel benauwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was echt alleen op het strand vol in de zeewind te doen, zodra je beschut in de duinen kwam was het meteen vies benauwd.
Op mijn werk was ik het wel gewend van sommige cliënten, maar voor thuisgebruik ken ik ook alleen die gevallen met geluid, volgens mij hadden we een set met de buren samen voor als het nodig was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik word oud. In mijn tijd hadden ze nog geen babyfoons met camera's. Ik zou er denk ik zenuwachtig van worden.
Wij hadden een babyfoon (alleen geluid), maar alleen in geval van nood. Als we zelf thuis waren hadden we hem nooit aan.
Werkt je airco nog goed?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:54 schreef just me het volgende:
goeiemorgen allemaal, lekker geniet dat het aan het afkoelen is
Heeft prima zijn werk gedaan maar zal vanavond niet nodig zijn, nu kan alles lekker doortochtenquote:
Met mij een stuk beter nu het wat koeler is! Balen van die hoofdpijn van jouquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het?
Zelf wel last van hoofdpijn, maar dat is mij niet geheel onbekend
Ik gooi de deur open als de regen voorbij is en gooi alles weer dicht als het weer begint, ik bljf bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Weersverandering geeft hoofdpijn, check.
Ik zit inmiddels met mijn voeten onder een dekentje omdat het best koud is met de schuifpui open, maar als ik die schuifpui dichtdoe dan is het meteen benauwd binnen. Licht aan, want het is heel donker en het regent
het gaat idd langzaam, maar de temperatuur gaat naar benedenquote:
Ik ben net thuis.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik gooi de deur open als de regen voorbij is en gooi alles weer dicht als het weer begint, ik bljf bezig![]()
Oeis, dan moet het idd nog wat afkoelen in jouw huisquote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.
Heb de voordeur en balkondeur tegenover elkaar open gezet.
Laat het nu maar even lekker afkoelen in huis.
Nu nog 27,6 graden.![]()
Ach, dan is je nieuwe fiets meteen gezegendquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Dan is het weken droog en ga je je nieuwe fiets even uitproberen....
Doorweekt tot op mijn ondergoed![]()
Maar fiets fietst lekker
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
Dan is het weken droog en ga je je nieuwe fiets even uitproberen....
Doorweekt tot op mijn ondergoed![]()
Maar fiets fietst lekker
Goedemorgen livelink.quote:
Hier 23 graden in de woonkamer. Onze slaapkamer op zolder is waarschijnlijk wel een heel stuk warmer. Ik word al een aantal dagen wakker met hoofdpijn. Ik denk dat dat komt van de benauwdheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Is het lekker afgekoeld bij jullie?
Hier is het nog 26,5 in de huiskamer.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier 23 graden in de woonkamer. Onze slaapkamer op zolder is waarschijnlijk wel een heel stuk warmer. Ik word al een aantal dagen wakker met hoofdpijn. Ik denk dat dat komt van de benauwdheid.
Goedemorgen brother.quote:
Start jij op donderdag met werken?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:46 schreef Symphonic het volgende:
De vakantie zit er weer op.
Het is weer even wennen achter de pc
Ik kan mijn dagen straks wel beter gebruiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Start jij op donderdag met werken?
Dan had ik toch nog 2 dagen extra vrij genomen.
Ben benieuwd of er nog werk verrassingen voor je zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:46 schreef Symphonic het volgende:
De vakantie zit er weer op.
Het is weer even wennen achter de pc
tot nu toe niet gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog werk verrassingen voor je zijn
wat een verschillen zo plaatselijk. Hier is het nu beneden 22.0quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was op de slaapkamer dusdanig afgekoeld dat ik vannacht mijn zomerdekbed erbij heb gepakt. Beneden de boel nu goed open totdat de zon straks erbij komt, we zitten al op 23,1
Wij kunnen beneden aan de voorzijde niks open zetten, we moeten het hebben van de luchtstroom van boven. En beneden is de achterzijde waar het dus open kan ook juist de warme kant, dus dat is nu dicht. Maar op zich is de woonkamer nu goed te doen, vanmiddag ventilator er bij aanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:09 schreef just me het volgende:
[..]
wat een verschillen zo plaatselijk. Hier is het nu beneden 22.0
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:48 schreef livelink het volgende:
Onze regenton zit weer helemaal vol sinds de stortbui van gisteren![]()
Mijn man was gisteren met de electrische fiets gaan fietsen (hij heeft last van zijn knie, dus hij fietst nu electrisch) en die stond nog buiten toen ik gisteren doorweekt thuiskwam. Ik had hem meteen binnen gezet, maar voordat ik naar bed ging zag ik dat de achterlamp aan stond en niet meer uit wilde en de accu maakte een raar geluid. Er was dus water in de batterij gekomen. Eng hoor. Ik heb hem meteen uit de fiets gehaald en buiten onder het afdak gelegd. Was echt bang dat hij spontaan in de fik zou vliegen of exploderen. Vanochtend was hij weer droog en hij werkt weer gewoon, maar wel gek dat zo'n fiets zo'n stortbui niet goed aan kan.
Ja, we hebben hem uitgebreid bekeken net. Wij hebben hem tweedehands overgenomen en we zien nu dat er een rubber afdekklepje ontbreekt. We zijn aan het kijken of we dat nog ergens kunnen krijgen en of we anders met onze 3d-printer ook iets flexibel/rubberachtigs kunnen printen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd.
Zou in mijn ogen gewoon moeten kunnen.
Creatief hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we hebben hem uitgebreid bekeken net. Wij hebben hem tweedehands overgenomen en we zien nu dat er een rubber afdekklepje ontbreekt. We zijn aan het kijken of we dat nog ergens kunnen krijgen en of we anders met onze 3d-printer ook iets flexibel/rubberachtigs kunnen printen.
of vraag het aan google:quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Creatief hoor.
Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen vragen aan de fietsenmaker wat zo'n rubber kost.
Wat een zomerse drukte allemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
of vraag het aan google:
Gazelle Accu Afdekkapje E-Bike - Zwart 1,75
geen idee welk merk livelink's man heeft maar op hollandbikeshop.com zal vast veel te vinden zijn
Oh, ik moet vanavond ook weg
vanmiddag overleg gehad over de reünie 28 augustus en vanavond overleg over het feest op 15-10quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een zomerse drukte allemaal.
Dan heb je het echt druk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
vanmiddag overleg gehad over de reünie 28 augustus en vanavond overleg over het feest op 15-10
gewoon bij allebei genieten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je het echt druk.
En mag je bij beide genieten, of moet je bij beide helpen?
Veel plezier dan alvast.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon bij allebei genieten.
ik ben niet zo van het feesten organiseren maar ik ga de inschrijving "beheren" heb ik bij de reünie ook gedaan en dat vind ik wel leuk
Hoofd schouders knieën teen..quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
Kom op Ddm & Symph..... even avondgymnastiek.
Dat geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was met de was bezig, ook wel beweging genoeg
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn labelmachine was stuk…
Bij dit gaat geen lampje branden
Zou je dat erg vinden dan? Ik bedoel... het is toch zijn tuin? Jij kan de beplanting toch gewoon laten staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag hoorde ik toevallig wat de nieuwe buurman allemaal met de tuin van plan is, zo blij dat we straks hier weg zijn. Overkapping nog hoger maken, buitenkeuken met bbq, alle struiken en bomen uit de voortuin slopen.
Voorlopig zitten we weer weken in de teringherrie (again and again and again and again)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je dat erg vinden dan? Ik bedoel... het is toch zijn tuin? Jij kan de beplanting toch gewoon laten staan?
Dat is vervelend, maar kun je (huidige) buurman niet kwalijk nemen, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we weer weken in de teringherrie (again and again and again and again)
Dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend, maar kun je (huidige) buurman niet kwalijk nemen, toch?
Nog even doorbijten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet![]()
Het huis gaat voor de 4e keer in 5 jaar volledig op de schop.
Volgende week wordt de vloer eruit gejekkerd.
En ja, ik ben er echt helemaal klaar mee
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Engelbert Humperdinck The last waltz
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Net als die van Gerard opgediept uit de diepste spelonken
Die van Anita bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontdekte nu pas dat het een cover was
Die bestaan vast niet in maat zeilbootquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:36 schreef Melting het volgende:
Ik zie je al op dat soort schoenen lopen, Symph.
Ja ik denk het ook (niet)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:36 schreef Melting het volgende:
Ik zie je al op dat soort schoenen lopen, Symph.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Zo dat is wel een goede schep geweest, om dit op te kunnen graven.
Deze hebben het net zo gezellig samen als de dames van Maywood
Goedemorgen Raf. Slaap je al wat beter?quote:
Klieder-etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:59 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag aardbeien met chocolade:
[ afbeelding ]
Tast toe, voor ze op zijn!![]()
Niet echt, heb ook veel last van mijn benen/voetjes, vandaag naar de huisarts hier en maandag over een week eindelijk naar de podotherapeut en de pedicure.(doorverwezen op 28 aprilquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf. Slaap je al wat beter?
sodeknetter, dat is inderdaad wel erg lang wachten....quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet echt, heb ook veel last van mijn benen/voetjes, vandaag naar de huisarts hier en maandag over een week eindelijk naar de podotherapeut en de pedicure.(doorverwezen op 28 april) Leuk joh die wachttijden.
Lang moeten wachten maar nu komt het er snel aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet echt, heb ook veel last van mijn benen/voetjes, vandaag naar de huisarts hier en maandag over een week eindelijk naar de podotherapeut en de pedicure.(doorverwezen op 28 april) Leuk joh die wachttijden.
leuk om te zienquote:
Ja, bijna m’n eerste huis daar in beeld en veel bekende plekjes gezien, maar net als Maarten Ducrot wist ik af en toe niet waar ze reden omdat er best veel veranderd isquote:
Oh leuk. Kon je ook echt wat zien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
Ik was er bij. Stond dichtbij waar ik vroeger gewoond heb, bij de rotonde Eykmanplein. Was leuk en gezellig
Ik heb alle ploegen goed langs zien flitsen. Van de koers zelf kreeg ij niks mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh leuk. Kon je ook echt wat zien?
Net als bij de Tour de France dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb alle ploegen goed langs zien flitsen. Van de koers zelf kreeg ij niks mee.
Heb Rooks en Teunisse in 1987 (??) op de Champs Elysees voorbij zien sjeesen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Net als bij de Tour de France dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |