SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welterusten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Zou heerlijk zijn, een ijshuis. Tegenovergestelde van het hok waarin ik nu zit. Ik ga kijken of het in de woonkamer wat aangenamer is.
Bedankt weer voor de fijne muziekjes, Melting. Veel leuks gehoord.
En allemaal welterusten voor straks
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:00 schreef brother52 het volgende:
Golden Earring - Just a little bit of peace in my heart
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch niet echt Beach outfits
Ja en in elke andere situatie ook.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Trek jij dan iets anders aan, naar het strand?
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en in elke andere situatie ook.
Gewoon eens proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek lijkt me dan niet echt comfortabel.
Maar staat wel cool, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een spijkerbroek lijkt me dan niet echt comfortabel.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar staat wel cool, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
Ze zullen het wel niet zingen, maar ik versta: "Therapy, I'm gonna reach the top".
Jij ook in je ijshuis waar je niet kunt Melt-enquote:Op zondag 14 augustus 2022 00:31 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al weer op.
Bedankt allemaal voor het luisteren.
En ik wens jullie een koele nacht.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Melting. Nog een beetje lekker geslapen?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Nog een beetje lekker geslapen?
Ja, prima eigenlijk, ondanks dat het op onze zolderkamer toch ook heel warm is. Het lijkt of ik er minder last van heb deze hittegolf.quote:Op zondag 14 augustus 2022 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nee, niet echt. Was ondanks de airco te warm. Maar ik durfde deze niet te hard aan te zetten.
Temperatuur is in de huiskamer van 26,1 toen ik naar bed ging, naar 27,8 gegaan vanmorgen. Maar daar heb ik nog geen airco.
Jij wel goed geslapen?
Dan heb je geluk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijk, ondanks dat het op onze zolderkamer toch ook heel warm is. Het lijkt of ik er minder last van heb deze hittegolf.
Ik hoop vooral dat het gaat regenen. Mijn gras is helemaal niks meer. Eén grote, dorre, gele bende. Maar ik zag net op buienradar dat de voorspelde regen bij ons morgen alweer weg isquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je geluk.
Hoop dat het morgen wat af gaat koelen.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het gaat regenen. Mijn gras is helemaal niks meer. Eén grote, dorre, gele bende. Maar ik zag net op buienradar dat de voorspelde regen bij ons morgen alweer weg is
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ben blij met de airco op de slaapkamer
Goedemorgen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 08:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ben blij met de airco op de slaapkamer
quote:
Zonde. Maar lekker slapen als het wat koeler is, is ook heel wat waard.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Vroeg opstaan voor een rondje strand weer mislukt
Oh leuk, bijzondere vent is datquote:Op zondag 14 augustus 2022 11:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonde. Maar lekker slapen als het wat koeler is, is ook heel wat waard.
Ik heb net kaartjes voor Raymond van het Groenewoud besteld. Uitgesteld concert n.a.v. zijn 70e verjaardag. Kennelijk kon of wilde niet iedereen meer die toen kaartjes had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |