quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Die moet nog even inkomen jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:05 schreef bbuddybb het volgende:
We zijn vijf minuten onderweg en ik heb nu al genoeg van Rasmussen.
Stemt me tot nu toe wel tevreden jaquote:
Heeft geen zekerheid naast zich, dat maakt onzeker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Trauner maakt ook niet echt zijn normale zekere indruk.
Wat denkt ie wel nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:22 schreef RvLaak het volgende:
Kut keeper die Noppert... Beetje goed z'n werk doen
Dat hoort bij dit soort spelers, Elia, Sinisterra bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:22 schreef bbuddybb het volgende:
Prima actie van Dilrosun, maar hij wil iets te vaak zijn eigen ding doen.
Goede investeringen betalen zichzelf terug en volgens mij valt het reuze mee met die schulden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens volledig financieel gezond worden voordat je gaat smijten met geld. Volgens mij zijn mensen in alle euforie van deze transferzomer de financiële situatie van Feyenoord en waar ze vandaan komen een beetje uit het oog verloren.
Mwah, vind het af en toe aardig, maar het is iets te chaotisch vooralsnog.quote:
Meestal als het goed gaat, valt de goal niet.quote:
Of juist de 0-1quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meestal als het goed gaat, valt de goal niet.
Tot nu toe geeft dat resultaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:35 schreef Divje het volgende:
Dat Heerenveen speelt ook wel echt anti-voetbal zeg
Ook Gimenez heeft hier 0 aanvoer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
Gooi in de rust Gimenez er maar in voor Danilo hoor.
Strontvervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tot nu toe geeft dat resultaat.
Dat zullen we vaker tegenkomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:35 schreef Divje het volgende:
Dat Heerenveen speelt ook wel echt anti-voetbal zeg
Die kan tenminste een bal fatsoenlijk aannemen, mag ik hopen althans.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook Gimenez heeft hier 0 aanvoer.
Met wat geluk volgende ronde alle drie een alternatief voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Rasmussen, Pedersen, Danilo alle drie wel echt heel slecht he.
Announce Gnonto.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met wat geluk volgende ronde alle drie een alternatief voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |