abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205625421
quote:
84s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het allemaal zo nauw aan komt, dan kan ik mij niet voorstellen dat een paar houten balken en een stuk hekwerk effectief is:

[ afbeelding ]

Of deze met een tak :')
[ afbeelding ]
Ik kan me vooral moeilijk voorstellen dat de Russen denken dat een wild zwijn iets uit gaat maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205625509
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik kan me vooral moeilijk voorstellen dat de Russen denken dat een wild zwijn iets uit gaat maken.
De Russofonen hebben blijkbaar hun eigen oddball.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205625776
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 09:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die midden onderin is volgens mij zo stoned als Herman Brood, nu las ik dat Wagner geen drugtests meer doet voordat ze aangenomen worden, dus dat zou goed kunnen.
Foetal Alcohol Syndroom
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_205625787
Deze is nasty (als die raak was...)

twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205625832

Deze veteraan gaat er vanuit dat de aardgas toevoer vanuit Rusland geheel stopt in de winter. Dit om de druk op te voeren en de leverantie van wapems en ammo aan Oekraine te stagneren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_205625863
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:57 schreef ExTec het volgende:
Deze is nasty (als die raak was...)

[ twitter ]
In de daaropvolgende tweet staat de niet geblurde versie (daar zocht ik al naar :9) en lijkt wel raak te zijn 14.gif
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205625892
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:03 schreef Anton91 het volgende:

[..]
In de daaropvolgende tweet staat de niet geblurde versie (daar zocht ik al naar :9) en lijkt wel raak te zijn 14.gif
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wie word daar nou geraakt? Een Oekrainer?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205625952
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Op twitter zie ik vooral berichten dat het een Oekraense soldaat is die een Rus neerschiet.
pi_205625983
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:01 schreef Digi2 het volgende:

Deze veteraan gaat er vanuit dat de aardgas toevoer vanuit Rusland geheel stopt in de winter. Dit om de druk op te voeren en de leverantie van wapems en ammo aan Oekraine te stagneren.
Het spelletje "gaskraan open, gaskraan dicht" zouden de Russofonen ook zijn gaan spelen als we hen Oekrane op een presenteerblaadje cadeau hadden gedaan, er is dus geen enkele reden om te stoppen met wapenleveranties aan Oekrane. De vereiste uitkomst van de oorlog is volstrekt duidelijk; de totale militaire en economische instorting van de Russische federatie en een regime change aldaar. Alles minder dan dat is een nederlaag waar de Europese bevolking uiteindelijk de prijs voor gaat betalen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205626020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het spelletje "gaskraan open, gaskraan dicht" zouden de Russofonen ook zijn gaan spelen als we hen Oekrane op een presenteerblaadje cadeau hadden gedaan, er is dus geen enkele reden om te stoppen met wapenleveranties aan Oekrane.
De grootste leveranciers, VS, VK, directe buurlanden don't give a fuck als duitsland zonder gas zou komen te zitten. ;)
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:44:58 #86
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205626120
Goh, ben benieuwd of al die Russen die 4~6x het normale maandsalaris werden beloofd wel hun geld gaan krijgen O-)
twitter
pi_205626182
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
De grootste leveranciers, VS, VK, directe buurlanden don't give a fuck als duitsland zonder gas zou komen te zitten. ;)
Er gaat echter geen enkel land (compleet) zonder gas komen te zitten.
pi_205626299
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ziet eruit als een uitgeknipt hoofd van papier.
pi_205626360
Ok, het VK traint UA, NL, (volgens mij) Zweden en Finland, ben ondertussen de draad kwijt, maar Canada gaat blijkbaar mee doen.

twitter
pi_205626369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Goh, ben benieuwd of al die Russen die 4~6x het normale maandsalaris werden beloofd wel hun geld gaan krijgen O-)
[ twitter ]
Nyet.

Russische autoriteiten geven niet eens aan nabestaanden door dat een soldaat overleden is. Dus krijgen nabestaanden niets. Want niet als overleden opgegeven is niet overleden.
Levende soldaten krijgen pas geld uitgekeerd als hun termijn erop zit, maar aangezien Rusland het steeds verlengt bij gebrek aan mankracht en het er toch uiteindelijk eropuit draait dat een soldaat om gaat komen..
Zo krijg je een cirkel h.
Tenzij er echt bewezen is dat een soldaat is omgekomen krijgen de nabestaanden een uitkering. Kunnen ze een Lada van kopen als hij van hogere rang was.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:19:59 #91
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205626402
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:14 schreef ExTec het volgende:
Ok, het VK traint UA, NL, (volgens mij) Zweden en Finland, ben ondertussen de draad kwijt, maar Canada gaat blijkbaar mee doen.

[ twitter ]
Noorwegen en Denemarken sturen ook trainers
pi_205626446
Volgens mij zie je zo niet veel.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205626507
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:23 schreef Aether het volgende:
Volgens mij zie je zo niet veel.

[ afbeelding ]
Hij keek naar de glorieuze overwinningen van het rus leger :)
pi_205626543
twitter
pi_205626563
twitter

twitter
pi_205626581
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 12:36 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Echt hilarisch dit. Gaan ze dan soms nog meer oude van dagen sturen.

Plaatje van de trotse nieuwe aanwas, op rus staatstv:

pi_205626591
quote:
[ twitter ]
En wat nu?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_205626607
quote:
[ twitter ]
Och ja, dat hebben we al enkele keren gehoord.
En waarmee gaan ze die doelstellingen behalen?
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:47:53 #99
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205626621
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Dit was gewoon culturele genocide door de Soviet Unie. En Putler wil dit afmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')