SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hier waren de vriezers net nog overvol met ijs. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas waren de gewenste ijsjes hier niet verkrijgbaar afgelopen maandag. Lege vriezers helaas
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:24 schreef Fogel het volgende:
Ook maar een ijs gepakt uit medeleven met jullie.
Ik had hem voor gister eerst ook op de lijst staan maar 1 keer Mick vond ik wel genoeg voor een avond.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Met Mick Jagger op de achtergrond
Meer dan genoeg, ik niks met die kerelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had hem voor gister eerst ook op de lijst staan maar 1 keer Mick vond ik wel genoeg voor een avond.
Het enige goede wat hij qua muziek gedaan heeft is het eerste album van Living Colour produceren.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, ik niks met die kerel
In de Efteling zwemmen nu ook 2 witte zwanen, en die hebben dit jaar jonkies gekregen.quote:
Ik las hier eerst jointjes ipv jonkies... WTFquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In de Efteling zwemmen nu ook 2 witte zwanen, en die hebben dit jaar jonkies gekregen.
Wat gebruik jij?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las hier eerst jointjes ipv jonkies... WTF
De verkeerde bril.quote:
Mooie beesten maar ze moeten vooral in het water blijven dobberen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In de Efteling zwemmen nu ook 2 witte zwanen, en die hebben dit jaar jonkies gekregen.
Dan wacht je maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooie beesten maar ze moeten vooral in het water blijven dobberen.
Heb hier vaak genoeg een paar minuten moeten wachten omdat er eentje gewoon midden op de weg stond en weigerde aan de kant te gaan.
Ik heb ooit een pauw voor mijn bus gehad. Dat heeft ook wel even geduurd. Ik maakte de fout om de claxon te gebruikenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooie beesten maar ze moeten vooral in het water blijven dobberen.
Heb hier vaak genoeg een paar minuten moeten wachten omdat er eentje gewoon midden op de weg stond en weigerde aan de kant te gaan.
Heb ik ook steeds netjes gedaan.quote:
Oh ja, City, geen Circle.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:46 schreef brother52 het volgende:
Beasty Boys - No sleep till Brooklyn.
Met deze muziek slaap je sowieso niet !quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:46 schreef brother52 het volgende:
Beasty Boys - No sleep till Brooklyn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Met deze muziek slaap je sowieso niet !
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Met deze muziek slaap je sowieso niet !
Zeker..... kan dit op zijn tijd wel waarderen.quote:
Heb een tijdje terug de 12" gekocht waar hij op staat.quote:
Jawel, het is te warm om te koken. Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:02 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nu geen excuus meer om het koken uit te stellen
Ik ga denk ik gewoon wat shoarma-achtig iets maken denk ik. Dat is het minste werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, het is te warm om te koken. Wat staat er op het menu?
Oh, die sla ik even op, heeft wel wat meer groente nodig maar dat is met paprika en tomaat zo opgelost.quote:Wij hadden dit https://milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/ en dan eten we dat morgen weer maar dan in wraps met geraspte kaas er overheen. Er zit ook nog een eenpersoonsportie in de diepvries om een keer een nachoschotel van te maken
quote:
Goedemorgen beide.quote:
Zijn er die dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:15 schreef just me het volgende:
Snel opeten dan maar voordat het niet meer lekker is
#durft te vragen, iemand ervaring met een mobiele airco zonder afvoer naar buiten ?
https://www.bol.com/nl/nl(...)clRS8hxoCACQQAvD_BwEquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er die dan?
Volgens mij niet namelijk. Omdat een airco de warme lucht af moet voeren, toch?
Wij hebben er eentje in de slaapkamer. Het is hetzelfde effect als een gewone ventilator waar je een natte handdoek voor hangt. Hij staat niet aan mijn kant van het bed en ik merk er dan ook helemaal niks van. Het koelt dus echt geen kamer of zo. Maar mijn man is er wel tevreden mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:15 schreef just me het volgende:
Snel opeten dan maar voordat het niet meer lekker is
#durft te vragen, iemand ervaring met een mobiele airo zonder afvoer naar buiten ?
Als het geen kamer koelt dan heb ik er ook weinig aan, dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje in de slaapkamer. Het is hetzelfde effect als een gewone ventilator waar je een natte handdoek voor hangt. Hij staat niet aan mijn kant van het bed en ik merk er dan ook helemaal niks van. Het koelt dus echt geen kamer of zo. Maar mijn man is er wel tevreden mee.
Wij hebben exact deze zelfsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)clRS8hxoCACQQAvD_BwE
zoiets dus
hoe krijg ik het voor elkaarquote:
Dat is een luchtkoeler, geen airco. Daar zitten wat verschillen in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)clRS8hxoCACQQAvD_BwE
zoiets dus
En dat noemen ze dan airconditioner.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een luchtkoeler, geen airco. Daar zitten wat verschillen in.
Een luchtkoeler kan een ruimte maar tot zo’n 3 graden koeler krijgen in plaats van 10 en bevochtigt de lucht in plaats van het vocht er uit te halen.
Nee, juist niet omdat er een wezenlijk verschil tussen die 2 is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan airconditioner.
3 graden koeler of 10 graden koeler is wel een gigantisch verschilquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een luchtkoeler, geen airco. Daar zitten wat verschillen in.
Een luchtkoeler kan een ruimte maar tot zo’n 3 graden koeler krijgen in plaats van 10 en bevochtigt de lucht in plaats van het vocht er uit te halen.
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Vooral genieten en lekker etenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:32 schreef just me het volgende:
[..]gefeliciteerd
![]()
ga je nog iets leuks doen?
Jij gaat rustig genieten, mooi zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vooral genieten en lekker eten![]()
Het is sowieso niet het weer voor zware inspanning
Gefeliciteerd. Ome Melting heeft een kwarktaart voor je gebakken. Of die lekker is weet ik niet, ik weet wel dat just me lekkere kwarktaart kan makenquote:
Dat heb je slim geregeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:58 schreef just me het volgende:
Merel heeft nog een aircooler staan die ze niet gebruikt
![]()
Die komt deze kant op in combinatie met het oppassen
Ik ben wat laat, maar ik zei eergisteren nog dat ik wel weer eens een punt kwarktaart wilde proeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag perzikkwarktaart:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
is niet zo moeilijk te maken hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wat laat, maar ik zei eergisteren nog dat ik wel weer eens een punt kwarktaart wilde proeven.
Nu wil ik 'm niet alleen virtueel proeven, maar ook in het echt...
Wanneer kan ik 'm ophalen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:37 schreef just me het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk te maken hoor
Zou ik niet doen met deze temperatuurquote:
Dan wacht ik wel tot het koelapparaat er is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met deze temperatuur
Merel en de kabouters zijn onderweg met het koelapparaat, ik ben benieuwd!
Primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het koelapparaat er is...
Ik hoop dat het iets gaat helpen. De buren hebben 2 losse airco’s en die staan nu volcontinu te blazen, eentje op zolder waar ze zelf slapen, en 1 op de kinderkamer aan de achterzijde. Zij hebben 2 enorme zolderramen zonder zonwering, dat scheelt enorm met ons huis. Ik heb gewoon een badlaken over de buitenkant van het zolderaam geklemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met deze temperatuur
Merel en de kabouters zijn onderweg met het koelapparaat, ik ben benieuwd!
Zeker, ik ben benieuwd of het ook echt enige koelte brengt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:29 schreef just me het volgende:
[..]
Prima
![]()
![]()
maar super lief dat ze speciaal naar hier komen om dat apparaat te brengen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joepie, er is een scherf van een vulling af. Even kijken of het verder in orde blijft tot mijn afspraak over 2 weken
Oh is het toch een echte airco dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:45 schreef just me het volgende:
Update: in 3.30 uur is de temperatuur van 30 naar 25 gezakt
![]()
er moest een slang naar buiten en die past precies tussen het kiertje van de balkondeuren, zal niet optimaal zijn, gordijnen hangen voor de balkondeuren.
Merel wist ook niet meer precies wat ze had maar ik ben er blij meequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh is het toch een echte airco dan?
Wat fijn dat de temperatuur zo ver naar beneden is gegaan
Stay calm, relax en welkom!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
Ben er bij. De hitte heeft me nu toch nog gevloerd.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:26 schreef livelink het volgende:
Heb mijn zoon net een beetje bozig toegebeten dat hij nou werkelijk nooit iets leuks appt en nu is hij al meer dan 1 jaar terug aan het zoeken in zijn apps om mij te bewijzen dat hij wel eens iets aardigs of leuks zegt.
Ja, hij heeft het wel toegegeven net.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het feit dat hij zover moet terugzoeken is voor hem geen reden om jouw gelijk toe te geven?
Kijk, toch iets bereikt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het wel toegegeven net.
Ja, rustgevend is het wel. Wij hebben morgen een drukke dag. Eerst 's middags een lunch met mijn ouders en 's avonds komen vrienden bij ons bbq'en. Eigenlijk is het daar wel te warm voor, maar ja....quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat dit voor jouw ook een soort van rustgevend is, zoals het dat voor mij is...
Morgen zouden we gaan kijken voor nieuwe wandmeubels en een TV en zo, maar daar heb ik met deze temperaturen even geen zin.
Ik skip zelfs honkbal, heb geen zin om in een braadoven in Rotterdam te gaan zitten kijken.
Tegen de avond, als je wat schaduw hebt, is het wel te doen buiten, met het windje dat er is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, rustgevend is het wel. Wij hebben morgen een drukke dag. Eerst 's middags een lunch met mijn ouders en 's avonds komen vrienden bij ons bbq'en. Eigenlijk is het daar wel te warm voor, maar ja....
Ik hoop dat het restaurant van de lunch inderdaad niet te warm is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen de avond, als je wat schaduw hebt, is het wel te doen buiten, met het windje dat er is.
en lunchen binnen, met wat koeling van een airco, is ook wel te doen.
Vanavond hebben we een hapje gegeten bij een eetcafé hier en dat was binnen prima te doen...
verwachtingen bijstellen, als hij maar lief is voor jequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:26 schreef livelink het volgende:
Heb mijn zoon net een beetje bozig toegebeten dat hij nou werkelijk nooit iets leuks appt en nu is hij al meer dan 1 jaar terug aan het zoeken in zijn apps om mij te bewijzen dat hij wel eens iets aardigs of leuks zegt.
de meeste restaurants hebben toch airo ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat het restaurant van de lunch inderdaad niet te warm is.
Ha, een koele kikker...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:45 schreef just me het volgende:
ik wilde eigenlijk in mijn koele slaapkamer gaan slapen maar ik luister nog even mee
quote:
Deuren kunnen langzaam weer open...?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:48 schreef just me het volgende:
[..]ik zit nu nog beneden en daar is het ook nog goed te doen, zolang de muggen mijn blote benen niet ontdekken
Boven hou ik alles gesloten zodat de koelte niet uit de slaapkamer gaat, beneden staat de ventilator te draaien, de energiemaatschappij moet toch iets verdienenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deuren kunnen langzaam weer open...?
gelijk heb je! Maar fijn om even muziek te horen !quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai overigens niet al te lang meer, het is hier nog steeds 29,5 graden in mijn kamer boven en ik ga zo nog even een rondje om om af te koelen...
Ik had vooral zin om iets te doen i.p.v. loom naar TV te kijken of zo, waar geen ruk op is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
gelijk heb je! Maar fijn om even muziek te horen !
Kijk zo zie je maar, jouw nadeel heeft ons voordeelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vooral zin om iets te doen i.p.v. loom naar TV te kijken of zo, waar geen ruk op is...
Het is een orangerie bij een Slot, dus ik heb daar een soort beeld van een kas bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
de meeste restaurants hebben toch airo ?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een orangerie bij een Slot, dus ik heb daar een soort beeld van een kas bij.
Ik hoop voor je dat het meevalt en dat jullie kunnen genietenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een orangerie bij een Slot, dus ik heb daar een soort beeld van een kas bij.
We hebben net Gardeners World gekeken en nu wil Symph ook een kas om allerlei gekke tomaten te kwekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vooral zin om iets te doen i.p.v. loom naar TV te kijken of zo, waar geen ruk op is...
Oh ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed planquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben net Gardeners World gekeken en nu wil Symph ook een kas om allerlei gekke tomaten te kweken
Nu maar slapen en morgen de wekker vroeg om op tijd wat over het strand te gaan lopen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de herrie, maar soms is dat even nodig...
Mooi tijdstip om 'm meteen even op te halen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb net een fiets besteld![]()
Ik had al een tijd geen fiets meer en zag nu ineens een mooie aanbieding.
Ik weet de douche zo wel te vinden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:09 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was toch verkoelend voor mij (waarschijnlijk niet voor jou)
Het was zoveel koeler, heerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft de airco geholpen bij het slapen?
Ik heb net de hele tuin schoongemaakt en we hebben de tuinmeubels in de schaduw gezet. Het was goed te doen, maar nu wordt het toch iets te warm. We moeten de spullen ook nog schoonmaken. Dat doen we dan maar vanmiddag. Ik denk dat ik gevloerd ben na vandaag. En dan maandag gewoon weer werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
Het was zoveel koeler, heerlijk
is het bij jullie uit te houden?
Jeetje wat een programma heb je al afgewerkt en je hebt nog heel wat uurtjes voor de boeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net de hele tuin schoongemaakt en we hebben de tuinmeubels in de schaduw gezet. Het was goed te doen, maar nu wordt het toch iets te warm. We moeten de spullen ook nog schoonmaken. Dat doen we dan maar vanmiddag. Ik denk dat ik gevloerd ben na vandaag. En dan maandag gewoon weer werken
Het is relatief rustig, maar mijn collega is op vakantie, dus dan kan ik niet weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje wat een programma heb je al afgewerkt en je hebt nog heel wat uurtjes voor de boeg.
Kun je echt geen snipperdag nemen maandag? Het zal toch wel rustig zijn?
Iedereen heeft zijn rustmomenten nodig en jij ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is relatief rustig, maar mijn collega is op vakantie, dus dan kan ik niet weg.
Ik merk gewoon dat ik een fulltime werkweek moeilijk kan combineren met drukke weekends. Knap van iedereen die dat wel kan en juist bijtankt van volgeplande weekends, maar ik hoor daar niet bij.
Maar ja, mijn man heeft de hele maand augustus vrij genomen en de kinderen zijn ook vrij, dus hij wil juist wel dingen plannen nu.
Dat slecht slapen is écht vervelend!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is net te doen als ik niet beweeg. De warmte trekt nu echt overal in. Vannacht allebei verrot geslapen, dus de wekker om 7 uur weer uitgezet en niet naar het strand gegaan. Morgen herkansing
Ik weet het, maar het voelt alsof ik niet echt veel keus heb. Zowel de lunch als de bbq vanavond was geregeld zonder mijn medeweten. Het werd me woensdag meegedeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:
En livelink, je bent niet goed wijs
Ik hoop dat je wel hebt aangegeven dat dát echt niet kan. Je vormt een gezin dan hoort er niet éénzijdig iets besloten te wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het voelt alsof ik niet echt veel keus heb. Zowel de lunch als de bbq vanavond was geregeld zonder mijn medeweten. Het werd me woensdag meegedeeld.
Ja, ik werd woensdagavond best wel boos, maar toen was het al gebeurd. En ik heb net nogmaals gezegd dat ik niet blij ben hoe dit gelopen is. De timing is ook zo ongelukkig, nu het zo warm is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel hebt aangegeven dat dát echt niet kan. Je vormt een gezin dan hoort er niet éénzijdig iets besloten te worden
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd woensdagavond best wel boos, maar toen was het al gebeurd. En ik heb net nogmaals gezegd dat ik niet blij ben hoe dit gelopen is. De timing is ook zo ongelukkig, nu het zo warm is.
Maar genoeg gezeurd; ik ben bijna klaar. We vertrekken om 12.00 voor de lunch en als we terug zijn zal ik nog even de laatste dingen doen. En dan constateer ik als iedereen vanavond weg is dat het alsnog heel gezellig is geweest.
Klinkt goed, geniet ervanquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:42 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo naar drie concerten in een. Kurt Nilsen kennen jullie vast wel, Hellbillies en CC Cowboys vast niet.
Zin in!
Concert met Silya waar ik gister was, was fantastisch. Ze had een wedstrijd met de trombonist wie de hoogste en laagste tonen kon produceren. Ze won…![]()
Om het weekend compleet te maken zitten we in een muziekmemorabilia suite, met basgitaar boven het bed, en prijzen zoals gouden platen aan de muur. (Had een standaardkamer geboekt, maar kreeg zoals vaak een upgrade)
Life is good when there is music
Met volle teugen!quote:
Arctic race?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk al de hele middag naar Noorwegen op tv, wielrennen
Yup. Ziet er prachtig uit (en vooral een stuk koeler)quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Arctic race?
Daardoor moet ik voor 13u de stad verlaten, anders kom ik niet thuis voor in de avond omdat alle relevante wegen naar huis een deel van de route zijn…
Vooraf-tracks klinken vanaf 18:49 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Melting ()
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Welkom MeltingWelkom bij een uitzending die de titel Melting draagt
KSHMR & Azteck - Maria Maria
Uiteraard.quote:
Maak je in ieder geval niet te druk. Daarvoor is het te warm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:27 schreef just me het volgende:
ik ga luisteren maar ben ondertussen ook nog wat dingetjes aan het doen
ik moet nog even wat betalingen bijwerken, afgelopen week heb ik weer heel veel betalingsherinneringen voor Concorida verstuurdquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Maak je in ieder geval niet te druk. Daarvoor is het te warm.
Moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet nog even wat betalingen bijwerken, afgelopen week heb ik weer heel veel betalingsherinneringen voor Concorida verstuurd
ja die doet de inschrijvingen e.d. ik ga achter de mensen aan die nog niet betaald hebben of die de afschrijving gestorneerd hebben...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Maar je had toch een plaatsvervangster?
Zijn er die mensen bij dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
die de afschrijving gestorneerd hebben...
het zijn er best veel die dit doen, vooral onder de voetballers. Ja, ik ging op vakantie en ik had het geld nodig..quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er die mensen bij dan?
Maar ja.... wie beter dan iemand daar op af sturen die met paardenhoofden dreigt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn er best veel die dit doen, vooral onder de voetballers. Ja, ik ging op vakantie en ik had het geld nodig..![]()
maar het is elk jaar hetzelfde... uiteindelijk zijn ze mij zat en betalen ze
Ik hoor het nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Het intro deed me ergens anders aan denken...
Deze versie herken ik zo niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Hier stuitte ik deze week toevallig op. Later ook door de Vengaboys gecoverd. Dit is overigens ook een cover.The Ritchie Family - Brazil
Lang niet meer gehoord, deze Chris Montez.quote:
En je zingt natuurlijk ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:58 schreef just me het volgende:
Dit klinkt wel heerlijk swingend
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Jep maar dat wil je niet horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En je zingt natuurlijk ook gewoon mee.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
quote:
Dank voor dequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Charles Manson en zijn sekteleden woonden in het voorjaar van 1968 enige tijd in huis bij Dennis Wilson, de drummer van The Beach Boys. Die band beloofde Manson en zijn mannen muzikaal te helpen. Manson nam in 1970 een album op, Lie: The Love and Terror Cult, waarin Beach Boys-invloeden hoorbaar zijn.
quote:
Hoi BEA.quote:
Het zal wel iets met de boogie te maken hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Welk nummer zou toch de nieuwe Radio 2 TopSong zijn? Voordat ik het draai, volgen er zo eerst twee hints.
Zou het? Hierna komt liedje 23 van deze uitzending...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zal wel iets met de boogie te maken hebben.
Gin tonics!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond dit eigenlijk meteen al een leuk liedje, toen ik het hoorde.On-Nederlands goed. Gemaakt door JB Meyers (o.a. bekend van The Common Linnets) en zijn dochter. Duidelijk geïnspireerd op de 70s-discosound. Meerdere keren gedraaid in mijn uitzendingen.
Uitgekomen op 24 juni, maar nu dan toch NPO Radio 2 TopSong![]()
Gintronix - 23 Boogie
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is hoe mensen met een drankprobleem de bandnaam lezen, ja
[..]
[..]
Laat ik nu net een heel groot glas spa ingeschonken hebbenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik nu net een heel groot glas spa ingeschonken hebben
Ik hou dat wel goed in de gatenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Verstandig. Goed drinken met deze temperaturen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Uit eigen keuken, tast toe...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ddm heeft zich op Vinted gestort
quote:De echte zangeres van Playahitty zou Jenny Bersola zijn (ook de echte stem van oa de Corona-hit The Rhythm Of the night).
Goed bezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[ afbeelding ]
Laat je je buren meegenieten ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:37 schreef brother52 het volgende:
![]()
Meteen mijn nieuwe bluetoothspeaker maar even testen.
Missie geslaagd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:37 schreef brother52 het volgende:
![]()
Meteen mijn nieuwe bluetoothspeaker maar even testen.
Dat zou op zich kunnen, kan luider dan ik had verwacht maar dan overstuurt het wat te veel.quote:
Ik herken de korte tonen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit nummer gebaseerd op de klassieker "Stella". Dat hoor je aan deze versie niet zo goed af, maar er is ook een alternatieve mix, waarin je het beter hoort.
Check de 150 BPM mix maar eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de korte tonen op de achtergrond.
Het origineel van deze song kan ik ook nog vaag herinneren…
Yep, er komt geluid uitquote:
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Aan @:BasEnAad de huiskamervraag: in welke Pet Shop Boys-single zit een soortgelijk synth-riffje? (Hint: de bewuste singleversie gebruikt elementen uit een remix die door Jam & Spoon is gemaakt)
Je hoort het antwoord op dit momentquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Kan ook even niet helder nadenken, heb net 10 uur gewerkt en drink een pilsje
Haha ja het komt binnen nu!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hoort het antwoord op dit moment
Vanmiddag hebben we, nota bene op aandringen van mijn echtgenote, een 9.1 soundbar gekocht, nadat ze die beluisterd had.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou op zich kunnen, kan luider dan ik had verwacht maar dan overstuurt het wat te veel.
En heel soms doe ik wel eens wat met mijn opvoeding
Waren de Pet Shop Boys Mad, of was Mad de Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
De kleinste Top 40-hit die de Pet Shop Boys ooit hadden. Eén weekje in de lijst, met #35 als notering.Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
Dat eerste, denk ik. Nummer is tijdens hun tour geschreven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren de Pet Shop Boys Mad, of was Mad de Pet Shop Boys?
Kijk, dat zijn nog eens leuke dingen!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag hebben we, nota bene op aandringen van mijn echtgenote, een 9.1 soundbar gekocht, nadat ze die beluisterd had.
Heb eindelijk de ING punten eens voor dat ding kunnen gebruiken, wat 200 euro korting opleverde.
En via dat kanaal ook een nieuwe TV met 300 euro korting gescoord…
Nu nog verbouwen, want nu kunnen we dat niet kwijt…
Dat scheelt behoorlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag hebben we, nota bene op aandringen van mijn echtgenote, een 9.1 soundbar gekocht, nadat ze die beluisterd had.
Heb eindelijk de ING punten eens voor dat ding kunnen gebruiken, wat 200 euro korting opleverde.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren in principe alleen op pad voor een TV dressoir, waar de rest bij moest komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:50 schreef just me het volgende:
Kijk,
[..]
Kijk, dat zijn nog eens leuke dingen!!
Er is in de krinloop vast wel iets te vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren in principe alleen op pad voor een TV dressoir, waar de rest bij moest komen.
Het dressoir hebben we nog niet gevonden…
Dat klinkt goed. Geld moet rollenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Er is in de krinloop vast wel iets te vinden
Klinkt niet verkeerd inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft zijn beste nummer sinds Arcade. Sterker nog: het is misschien nog wel beter.Duncan Laurence - Electric Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |