SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hier waren de vriezers net nog overvol met ijs. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas waren de gewenste ijsjes hier niet verkrijgbaar afgelopen maandag. Lege vriezers helaas
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:24 schreef Fogel het volgende:
Ook maar een ijs gepakt uit medeleven met jullie.
Ik had hem voor gister eerst ook op de lijst staan maar 1 keer Mick vond ik wel genoeg voor een avond.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Met Mick Jagger op de achtergrond
Meer dan genoeg, ik niks met die kerelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had hem voor gister eerst ook op de lijst staan maar 1 keer Mick vond ik wel genoeg voor een avond.
Het enige goede wat hij qua muziek gedaan heeft is het eerste album van Living Colour produceren.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, ik niks met die kerel
In de Efteling zwemmen nu ook 2 witte zwanen, en die hebben dit jaar jonkies gekregen.quote:
Ik las hier eerst jointjes ipv jonkies... WTFquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In de Efteling zwemmen nu ook 2 witte zwanen, en die hebben dit jaar jonkies gekregen.
Wat gebruik jij?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las hier eerst jointjes ipv jonkies... WTF
De verkeerde bril.quote:
Mooie beesten maar ze moeten vooral in het water blijven dobberen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In de Efteling zwemmen nu ook 2 witte zwanen, en die hebben dit jaar jonkies gekregen.
Dan wacht je maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooie beesten maar ze moeten vooral in het water blijven dobberen.
Heb hier vaak genoeg een paar minuten moeten wachten omdat er eentje gewoon midden op de weg stond en weigerde aan de kant te gaan.
Ik heb ooit een pauw voor mijn bus gehad. Dat heeft ook wel even geduurd. Ik maakte de fout om de claxon te gebruikenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooie beesten maar ze moeten vooral in het water blijven dobberen.
Heb hier vaak genoeg een paar minuten moeten wachten omdat er eentje gewoon midden op de weg stond en weigerde aan de kant te gaan.
Heb ik ook steeds netjes gedaan.quote:
Oh ja, City, geen Circle.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:46 schreef brother52 het volgende:
Beasty Boys - No sleep till Brooklyn.
Met deze muziek slaap je sowieso niet !quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:46 schreef brother52 het volgende:
Beasty Boys - No sleep till Brooklyn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Met deze muziek slaap je sowieso niet !
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Met deze muziek slaap je sowieso niet !
Zeker..... kan dit op zijn tijd wel waarderen.quote:
Heb een tijdje terug de 12" gekocht waar hij op staat.quote:
Jawel, het is te warm om te koken. Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:02 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nu geen excuus meer om het koken uit te stellen
Ik ga denk ik gewoon wat shoarma-achtig iets maken denk ik. Dat is het minste werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, het is te warm om te koken. Wat staat er op het menu?
Oh, die sla ik even op, heeft wel wat meer groente nodig maar dat is met paprika en tomaat zo opgelost.quote:Wij hadden dit https://milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/ en dan eten we dat morgen weer maar dan in wraps met geraspte kaas er overheen. Er zit ook nog een eenpersoonsportie in de diepvries om een keer een nachoschotel van te maken
quote:
Goedemorgen beide.quote:
Zijn er die dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:15 schreef just me het volgende:
Snel opeten dan maar voordat het niet meer lekker is
#durft te vragen, iemand ervaring met een mobiele airco zonder afvoer naar buiten ?
https://www.bol.com/nl/nl(...)clRS8hxoCACQQAvD_BwEquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er die dan?
Volgens mij niet namelijk. Omdat een airco de warme lucht af moet voeren, toch?
Wij hebben er eentje in de slaapkamer. Het is hetzelfde effect als een gewone ventilator waar je een natte handdoek voor hangt. Hij staat niet aan mijn kant van het bed en ik merk er dan ook helemaal niks van. Het koelt dus echt geen kamer of zo. Maar mijn man is er wel tevreden mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:15 schreef just me het volgende:
Snel opeten dan maar voordat het niet meer lekker is
#durft te vragen, iemand ervaring met een mobiele airo zonder afvoer naar buiten ?
Als het geen kamer koelt dan heb ik er ook weinig aan, dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje in de slaapkamer. Het is hetzelfde effect als een gewone ventilator waar je een natte handdoek voor hangt. Hij staat niet aan mijn kant van het bed en ik merk er dan ook helemaal niks van. Het koelt dus echt geen kamer of zo. Maar mijn man is er wel tevreden mee.
Wij hebben exact deze zelfsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)clRS8hxoCACQQAvD_BwE
zoiets dus
hoe krijg ik het voor elkaarquote:
Dat is een luchtkoeler, geen airco. Daar zitten wat verschillen in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)clRS8hxoCACQQAvD_BwE
zoiets dus
En dat noemen ze dan airconditioner.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een luchtkoeler, geen airco. Daar zitten wat verschillen in.
Een luchtkoeler kan een ruimte maar tot zo’n 3 graden koeler krijgen in plaats van 10 en bevochtigt de lucht in plaats van het vocht er uit te halen.
Nee, juist niet omdat er een wezenlijk verschil tussen die 2 is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan airconditioner.
3 graden koeler of 10 graden koeler is wel een gigantisch verschilquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een luchtkoeler, geen airco. Daar zitten wat verschillen in.
Een luchtkoeler kan een ruimte maar tot zo’n 3 graden koeler krijgen in plaats van 10 en bevochtigt de lucht in plaats van het vocht er uit te halen.
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Vooral genieten en lekker etenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:32 schreef just me het volgende:
[..]gefeliciteerd
![]()
ga je nog iets leuks doen?
Jij gaat rustig genieten, mooi zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vooral genieten en lekker eten![]()
Het is sowieso niet het weer voor zware inspanning
Gefeliciteerd. Ome Melting heeft een kwarktaart voor je gebakken. Of die lekker is weet ik niet, ik weet wel dat just me lekkere kwarktaart kan makenquote:
Dat heb je slim geregeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:58 schreef just me het volgende:
Merel heeft nog een aircooler staan die ze niet gebruikt
![]()
Die komt deze kant op in combinatie met het oppassen
Ik ben wat laat, maar ik zei eergisteren nog dat ik wel weer eens een punt kwarktaart wilde proeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag perzikkwarktaart:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
is niet zo moeilijk te maken hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wat laat, maar ik zei eergisteren nog dat ik wel weer eens een punt kwarktaart wilde proeven.
Nu wil ik 'm niet alleen virtueel proeven, maar ook in het echt...
Wanneer kan ik 'm ophalen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:37 schreef just me het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk te maken hoor
Zou ik niet doen met deze temperatuurquote:
Dan wacht ik wel tot het koelapparaat er is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met deze temperatuur
Merel en de kabouters zijn onderweg met het koelapparaat, ik ben benieuwd!
Primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het koelapparaat er is...
Ik hoop dat het iets gaat helpen. De buren hebben 2 losse airco’s en die staan nu volcontinu te blazen, eentje op zolder waar ze zelf slapen, en 1 op de kinderkamer aan de achterzijde. Zij hebben 2 enorme zolderramen zonder zonwering, dat scheelt enorm met ons huis. Ik heb gewoon een badlaken over de buitenkant van het zolderaam geklemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
Zou ik niet doen met deze temperatuur
Merel en de kabouters zijn onderweg met het koelapparaat, ik ben benieuwd!
Zeker, ik ben benieuwd of het ook echt enige koelte brengt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:29 schreef just me het volgende:
[..]
Prima
![]()
![]()
maar super lief dat ze speciaal naar hier komen om dat apparaat te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |