Mensen beleven dingen andersquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vandaag net zo benauwd als afgelopen dagen
Bij jou misschienquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is vandaag net zo benauwd als afgelopen dagen
"Ik vind"quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, 'benauwd'. Ik vind het totaal niet benauwd.
En het is net zo benauwd als afgelopen dagen, want de luchtvochtigheid is hetzelfde (Zelfs lager).quote:
En toch kunnen mensen het anders ervaren. Zeker na meerdere van die bloedhete dagen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is net zo benauwd als afgelopen dagen, want de luchtvochtigheid is hetzelfde (Zelfs lager).
Ik zal nog eens iemand gerust gaan stellenquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch kunnen mensen het anders ervaren. Zeker na meerdere van die bloedhete dagen.
Hier is er wel degelijk verschil hoor, de afgelopen dagen was het overdag zo rond de 20/25% luchtvochtigheid en vandaag zit dat meer rond de 40%, zeker met de temperaturen en gedraaide wind van vandaag merk je dat goedquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is net zo benauwd als afgelopen dagen, want de luchtvochtigheid is hetzelfde (Zelfs lager).
Weet de rest van het land ook meteen waar we in het westen al de hele week mee te maken hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is er wel degelijk verschil hoor, de afgelopen dagen was het overdag zo rond de 20/25% luchtvochtigheid en vandaag zit dat meer rond de 40%, zeker met de temperaturen en gedraaide wind van vandaag merk je dat goed
Jij zit aan de kust met 26 graden, ik zit meer bij Gilze met 32 gradenquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet de rest van het land ook meteen waar we in het westen al de hele week mee te maken hebben
Hier is het ook 32 geweest vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit aan de kust met 26 graden, ik zit meer bij Gilze met 32 graden
Ik merk het nu zeker, wow. Zelfde temperatuur binnen als gisteren maar toen ging het prima, nu zit ik opeens te puffen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is er wel degelijk verschil hoor, de afgelopen dagen was het overdag zo rond de 20/25% luchtvochtigheid en vandaag zit dat meer rond de 40%, zeker met de temperaturen en gedraaide wind van vandaag merk je dat goed
quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:18 schreef INViCTuS het volgende:
Hier in de bergen is het echt lekker aangenaam
Scheelt dat het daar geen week blijft regenenquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:21 schreef Djeez het volgende:
Manmanman, voor de eerste keer naar Zuid-Frankrijk om de regen in Drenthe te ontvluchten, is het in Assen 30 graden en refent her hier sinds vandaag pijpenstelen met 19 graden. En nog een week regen in het vooruitzicht. Wel goed voor de mensen hier, de bosbranden zijn rap uutgedoofd
Met name die wind aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |