Helikopters denk ik. Ongeldig verklaren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bizarre gebeurtenis in Spanje vannacht. Het kwik steeg om 3 uur snachts opeens naar 40 graden
[ afbeelding ]
Resultaat waren enorm sterke winden die op een festival voor een dode en veel gewonden hebben gezorgd.
https://www.nu.nl/buitenl(...)evige-zandstorm.html
Veel plezier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:57 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft vanaf vandaag vakansjie
Het eerste wat ik straks ga doen is naar een festival. Vette muziek, tropische hitte, felle zon, bier, vrouwkes... alle ingrediėnten voor een goeie zomerbeleving.Gewoon lekker in eigen land ipv dat je voor zoiets naar gehypte bestemmingen als Ibiza, Lloret, Mallorca of zelfs Miami moet afreizen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_burstquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:16 schreef Anklaar het volgende:
[..]
Helikopters denk ik. Ongeldig verklaren.
Salty Caramel straks voor je partner?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zit gewoon en het zoute zweet loopt gewoon mijn ster in
daar had ik nog nooit van gehoord, wat zullen die mensen in Spanje bang geweest zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_burst
Sierre-Zinal werd vandaag gelopen, mooie koers van 31 km, je begint op 560 meter hoogte, eerst klimmen tot 2424 meter en dan afdalen tot 1675 m.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
25 graden hier op 1100 meter hoogte in de Alpen
lager dan 19 wordt het niet vannacht in Limburg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Hier worden we niet vrolijk van.
[ afbeelding ]
Mooie trailrun is datquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sierre-Zinal werd vandaag gelopen, mooie koers van 31 km, je begint op 560 meter hoogte, eerst klimmen tot 2424 meter en dan afdalen tot 1675 m.
https://www.sierre-zinal.com/fr/parcours-70.html
Terrasje pakken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:44 schreef Kriegel het volgende:
Hoerenzooi, wéér de regen uit de kaarten! Moet alles hier dan perse kapot?
OPBOKKEN MET DIE KOUquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:05 schreef dick_laurent het volgende:
Wauw, de warmte haters zijn haast nog dramatischer dan de kou haters![]()
Warmtequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:05 schreef dick_laurent het volgende:
Wauw, de warmte haters zijn haast nog dramatischer dan de kou haters![]()
Lijken weer een paar uur voor te lopen bij sommige stations.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Warm en zweten heb je op de hometrainer ook (want geen rijwind), zonder dat je je erg moet inspannen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:52 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zal het missen, fietsen in de stralende zon bij temperaturen boven de 30°. Misschien omdat het door de hitte en het zweten als een echte sportprestatie aanvoelde, zonder dat ik me erg had moeten inspannen.
Ik ook bij m'n Google vooruitzicht, en ook KNMI houdt het vooralsnog op onbestendig weer voor zo'n beetje de volledige komende week en verder. M'n reactie was eigenlijk alleen gebaseerd op Stephan's frontpagebericht: FOK! Wat een weer!: Benauwder, maar vrijwel droogquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie volgende week genoeg regen in de vooruitzichten
Toen ik dat las werd het me even te kwaad.quote:Er begint wat meer actie in de tent te komen op het Europese continent. De grote vraag is echter of wij er ook wat van gaan merken. In zekere mate wel, maar een einde aan de droogte zit er beslist niet in. De afgelopen dagen stonden er vanaf zondagavond een aantal regen- en onweersbuien op het programma. Helaas zijn er toch weer een aantal facturen die ervoor gaan zorgen dat de buien zowel in aantal als in activiteit beperkt blijven. Een echte storing zou rond woensdag en donderdag KUNNEN gaan passeren met echt wat regen van betekenis, maar ook dit was vanmorgen weer grotendeels uit de uitvoer geschrapt. Het merendeel lijkt bestemd te zijn voor Duitsland en de Alpen.
Maar het is al weer 25 gradenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:35 schreef VKV het volgende:
Echt, straks voelt 25 graden buiten aan als winter
Ja, en het voelt als winter!quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is al weer 25 graden
[ afbeelding ]
Dan zit ik meestal niet in korte broek met alle ramen en deuren open hoorquote:
Wat zou ik dat nu graag doen met 5 graden ofzo buitenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal niet in korte broek met alle ramen en deuren open hoor
Ja dat het huis binnen eens een beetje kan afkoelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zou ik dat nu graag doen met 5 graden ofzo buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |