Lijkt op sommige plekken wat harder af te koelen dan de HARMONIE-run. Maar met name in zuiden zit het model er voor 22:00 uur goed op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Warmte overdag prima hoor, maar het mag nu best even wat af gaan koelen
Het erge nog is dat het buiten echt heerlijk is, perfecte zomeravond. Het is binnen gewoon niet te koelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Lijkt op sommige plekken wat harder af te koelen dan de HARMONIE-run. Maar met name in zuiden zit het model er voor 22:00 uur goed op.
Welnee, waterbom verdampt gewoon voor het op de grond komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:40 schreef Haags het volgende:
Volgende week donderdag lijkt een complete waterbom los gelaten te worden boven Nederland.
Maar dat zal morgen ook wel weer verdampt zijn in de kaartjes.
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:04 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk koel nu ! Alles wappert door.
Ja echt ff bijkomen…de nacht begon warm…maar gaandeweg ook nog dekbed erbij gepakt .. echt ff chillen nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:07 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Fijn is dat he14 graden. Wel 80% luchtvochtigheid helaas maar toch haal je de koelte wel in huis nu.
Mooie oppepper voor je hele systeemquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:40 schreef heywoodu het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik strak om 7 uur voor de deur van de openende supermarkt sta, maar het was nu toch wel lekker om even in die frisse ochtendlucht naar buiten te gaan, wetende dat ik mij zometeen weer veilig binnen op kan sluiten tot het einde van de dag
Nou ja, de supermarkt is hier krap twee kilometer vandaan en ik had grofweg een fietstas vol nodig, dus dat ging natuurlijk gewoon op de fietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mooie oppepper voor je hele systeem.. echt een soort reset vind ik altijd. En in de supermarkt is het ook altijd koel. Vervolgens airco, stoelventilatie en massagestand in de auto aan en een mens is als herboren
En het is een minder grote klap qua temperatuurverschil nu ipv dat je met 35 graden zo';n supermarkt van 18 graden binnengaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:40 schreef heywoodu het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik strak om 7 uur voor de deur van de openende supermarkt sta, maar het was nu toch wel lekker om even in die frisse ochtendlucht naar buiten te gaan, wetende dat ik mij zometeen weer veilig binnen op kan sluiten tot het einde van de dag
Dat ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het is een minder grote klap qua temperatuurverschil nu ipv dat je met 35 graden zo';n supermarkt van 18 graden binnengaat
Zo groot is Nunspeet op de Veluwe niet. Nog helemaal niks of niemand op straat, behalve in het dorp wat mensen die hun winkel klaar aan het maken waren voor de dag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:39 schreef Bocaj het volgende:
Was vanmorgen ook al ff voor de warmte uit bij de super...
Dat was om 8 uur... Jij woont zeker in een grote stad/gemeente met je 7 uur... @:heywoodu
Lijkt Deelen welquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bizarre gebeurtenis in Spanje vannacht. Het kwik steeg om 3 uur snachts opeens naar 40 graden
[ afbeelding ]
Resultaat waren enorm sterke winden die op een festival voor een dode en veel gewonden hebben gezorgd.
https://www.nu.nl/buitenl(...)evige-zandstorm.html
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bizarre gebeurtenis in Spanje vannacht. Het kwik steeg om 3 uur snachts opeens naar 40 graden
[ afbeelding ]
Resultaat waren enorm sterke winden die op een festival voor een dode en veel gewonden hebben gezorgd.
https://www.nu.nl/buitenl(...)evige-zandstorm.html
Het is genot maat. Vroeg in de ochtend naar de gym in de airco, overdag thuiswerken in de airco, eten op het strand met een flesje ros en een duikje nemen en daarna slapen in de airco. En straks voor de verandering eens bij iemand aan zijn zwembadje liggen met een kratje bier. Mag van mij het hele jaar zo zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:43 schreef Bolasie het volgende:
De nachten zijn wel een hel nu, blij als de hitte voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |