Ik ga gewoon gezond doen met spinazie.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Dan ga je toch broodjes smeren
Ook een gekookt eitje erbij?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gezond doen met spinazie.
Beter iets met vitamine c om goed ijzer op te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een gekookt eitje erbij?
Even fruitje eten danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter iets met vitamine c om goed ijzer op te nemen
Ik heb naast mijn studie een aantal jaar (en zelfs een tussenjaar full-time) in keukens gewerkt. Ook met dit weer dus dan is mijn eigen keuken relatief koelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grote nadeel van warm eten met dit weer is eigenlijk vooral dat het gemaakt moet worden in een warme keuken
Avond kerel.quote:
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.quote:
Tequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.
Aanvullen danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn fles water ook weer bijna leeg
Ik kook vanavond nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.
Je kunt ook even de BBQ langsbrengen n onderweg nog wat vlees gaan halen bij de super als je er toch langs komtquote:
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een gekookt eitje erbij?
Haha goeiequote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Een rij-instructeur heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast.
Door de grond?quote:
Goudvissen horen in het water suffequote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door de grond?
Ik lig toch niet in het water?
Zegt de natte katquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goudvissen horen in het water suffe
Kijk maar naar walrussen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Onmogelijk jonge. Al dat vet op zijn lichaam...
Je airco uitzetten werkt ook, ga je vanzelf druppen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik gewoon elk uur de douche in om vochtig te blijven.
Nee, dan droog ik al helemaal uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je airco uitzetten werkt ook, ga je vanzelf druppen.
Heb je een plat dak? In dat geval zou je er water op kunnen spuiten om het dak koel te krijgen en te houden?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan droog ik al helemaal uit.
Het feit dat het hier 's nachts richting de 25 is gestegen terwijl het gisteren de hele dag 23 was met de airco aan zegt genoeg over de enorme hitte waar ik tegen strijd
Verspillingquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik gewoon elk uur de douche in om vochtig te blijven.
Deels, het balkon van de bovenburen zit boven me, maar dat zit wel een groot deel van de dag in de schaduw. Het is gewoon een combinatie van magere isolatie en de zon dat hier vol op de gevel brandt de hele dag door, het is hier beneden ook gerust een paar graden warmer dan een straat verderop.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je een plat dak? In dat geval zou je er water op kunnen spuiten om het dak koel te krijgen en te houden?
Dat is wel zoquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goudvissen horen in het water suffe
Ik ook niet. Ik ga straks gewoon zwemmen, die hele douche is niet nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grondwater
Ik misbruik geen leidingwater
Leuk garpje alweer danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga straks gewoon zwemmen, die hele douche is niet nodig
Neen, iedereen weet dat katten en poezen vrouwelijk zijn en vrouwen hebben per definitie -450 miljoen miljard procent humor gehalte!quote:
Ik word door bijna iedereen grappig genoemd, dus niet alle vrouwen zijn humorloosquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, iedereen weet dat katten en poezen vrouwelijk zijn en vrouwen hebben per definitie -450 miljoen miljard procent humor gehalte!
Die lachten je uit, dat is wat anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik word door bijna iedereen grappig genoemd, dus niet alle vrouwen zijn humorloos
Surequote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lachten je uit, dat is wat anders.
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lachten je uit, dat is wat anders.
Vrouwen hebben sowieso meer humor dan mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik word door bijna iedereen grappig genoemd, dus niet alle vrouwen zijn humorloos
FTFYquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso geen humor tov mannen
Daarom zijn er ook zoveel goede vrouwelijke cabaretiers.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso meer humor dan mannen
Vrouwen kunnen ook zooooooo veeeeeeel beter koken dan mannen. Dat verklaart ook waarom 99% van de Micheline sterren aan mannelijke koks zijn uitgedeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel goede vrouwelijke cabaretiers.
Ze lopen er niet zo te koop er meequote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel goede vrouwelijke cabaretiers.
Eigenlijk vond ik alleen maar Plien en Bianca wel grappig.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze lopen er niet zo te koop er mee
Waren ook leukquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik alleen maar Plien en Bianca wel grappig.
Zaai was leuk maar hun optredens zijn ook goed.quote:
Tot ze met 50 man voor je deur staanquote:
Met fakkels en hooivorken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot ze met 50 man voor je deur staan
ben niet bang voor de neefjesquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot ze met 50 man voor je deur staan
Dus waarom zijn er mannen die vinden/verwachten/ en in de ergste gevallen zelfs eisen dat hun vrouw dagelijks hun maaltijden klaarmaakt. Mannen kunnen gezien die talloze Michelinsterren prima zelf koken dusquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zooooooo veeeeeeel beter koken dan mannen. Dat verklaart ook waarom 99% van de Micheline sterren aan mannelijke koks zijn uitgedeeld
kokenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus waarom zijn er mannen die vinden/verwachten/ en in de ergste gevallen zelfs eisen dat hun vrouw dagelijks hun maaltijden klaarmaakt. Mannen kunnen gezien die talloze Michelinsterren prima zelf koken dus
Moet ook wel als ze met mannen samen willen levenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso meer humor dan mannen
Ik ga zo nog ff naar scheveningenbeachquote:
Oh leuk, ben je in de buurt?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga zo nog ff naar scheveningenbeach
zwaar leven als alleenstaande vaderquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Zwaar. Ik moet @:paul opvoeden en @:dotteke pakt haar rol daar niet in. Dus ik doe alles alleen
Of met pannen en pollepels die in de sloot geflikkerd worden, dat is pas echt Bad Ass!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met fakkels en hooivorken.
Dat zijn helemaal geen mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus waarom zijn er mannen die vinden/verwachten/ en in de ergste gevallen zelfs eisen dat hun vrouw dagelijks hun maaltijden klaarmaakt. Mannen kunnen gezien die talloze Michelinsterren prima zelf koken dus
Open een FundMe om een verhuizing naar Antartica!quote:
Zo denk ik er ook over, een beetje vent moet gewoon kunnen koken. Het meest sneue is nog wel dat ze zichzelf nog alfa-mannen vinden ook . Niks alfa's aan een mens die niet eens voor zichzelf kan zorgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen mannen
Ik heb het jaren alleen gedaan. Nu de eer aan jou 😝quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Zwaar. Ik moet @:paul opvoeden en @:dotteke pakt haar rol daar niet in. Dus ik doe alles alleen
veel fokkers doen het jaren alleen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het jaren alleen gedaan. Nu de eer aan jou 😝
Soms links dan is het net of je vreemd gaat. 😉quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel fokkers doen het jaren alleen.
in het rechterhandje.
je kan ook ff half uur op je rechterhand gaan zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms links dan is het net of je vreemd gaat. 😉
Een echte pro gaat eerst op zijn handen zitten - tot de handjes slapen - en gaat dan rukken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms links dan is het net of je vreemd gaat. 😉
Dat slaat nergens opquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik woon in Zoetermeer, jij in Dordrecht en @:dotteke in Maastricht
Als mijn hand slaapt kan ik niks vastpakken 🤣quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Een echte pro gaat eerst op zijn handen zitten - tot de handjes slapen - en gaat dan rukken.
meer oefenen met @Haagsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als mijn hand slaapt kan ik niks vastpakken 🤣
Haags weet niet waar zijn huisje woontquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Dan woon ik gewoon nog in Den Dolder ik dacht dat de act was dat ik met jou en dotteke in Den haag zou wonen
maar hij weet wel waar jouw bed slaaptquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haags weet niet waar zijn huisje woont
Die houdt meer van het mondwerk 🤣🤣🤣🤣🤣 met de handen kan ik zelf wel zegt hijquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die houdt meer van het mondwerk 🤣🤣🤣🤣🤣 met de handen kan ik zelf wel zegt hij
Sorry jongen. Was even vergeten dat je meelas. 😮quote:
@Haags de profeet der cunnilingusquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die houdt meer van het mondwerk 🤣🤣🤣🤣🤣 met de handen kan ik zelf wel zegt hij
Haha jij woont naast Altrecht zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Dan woon ik gewoon nog in Den Dolder ik dacht dat de act was dat ik met jou en dotteke in Den haag zou wonen
Nee ik woon er in, vraag maar een oud user van hier ik kwam haar wellus tegen zij was begeleider daar heequote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha jij woont naast Altrecht zeker
@madam-april Godinquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik woon er in, vraag maar een oud user van hier ik kwam haar wellus tegen zij was begeleider daar hee
Vanmiddag nog gesprokenquote:
Ik wilde nog een beetje lief doen maar vooruitquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik woon er in, vraag maar een oud user van hier ik kwam haar wellus tegen zij was begeleider daar hee
Ik spreek haar nooit meerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gesproken
[..]
Ik wilde nog een beetje lief doen maar vooruit
Hahaquote:
Jaloersquote:
Pik zijn slaapkamer in en zet hem op de stoep.quote:
komt door de warmte. Iedereen is naar het zwembad topicquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh dud0r....
Het is rustig hier...
aha..quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt door de warmte. Iedereen is naar het zwembad topic
wel logischquote:
Ik ben er alquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh dud0r....
Het is rustig hier...
Morguh GG. Zit lekker buiten met een bakkie ☕️quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh dud0r....
Het is rustig hier...
Das balen. Ik laat hem nooit rechts zetten omdat ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Môguh. Ik heb zo slecht geslapen.
Ik kon niet op mijn zij liggen door die kut vaccinatie
Hey Natte ☕️quote:
Nog vol te houden met dat gips in deze warmte?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt door de warmte. Iedereen is naar het zwembad topic
met je piem0lquote:
piemelpapquote:
Ik draai van Links op rechts en terug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das balen. Ik laat hem nooit rechts zetten omdat ik
Altijd op die arm slaap
Vervelend. Hopelijk slaap je vannacht beter. Pijn zal welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik draai van Links op rechts en terug.
Dus ik werd steeds wakker daardoor
Hey Haags 👍quote:
nee ik zit nog in ONZ SC. Hier post ook de anonieme stalker van CDquote:
Je topic gaat als een speer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik zit nog in ONZ SC. Hier post ook de anonieme stalker van CD
Niet als een trein?quote:
Aaah okquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik zit nog in ONZ SC. Hier post ook de anonieme stalker van CD
Ik heb ergens gelezen dat het allemaal aan mij lagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah ok
Wanneer kunnen we de juice van je verwachten ?
WAT ZEG JEquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het allemaal aan mij lag
Die posts staan er nog steeds. @:paul
Mods oproepen een post te verwijderen heet pseudomoddenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
name and shame. BAM!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mods oproepen een post te verwijderen heet pseudomodden
wed maar dat Haags de druppel was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
Maar jij was niet de druppel @:Haags
Die durf ik wel aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wed maar dat Haags de druppel was.
Weet ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
Maar jij was niet de druppel @:Haags
ik ken Haags ook persoonlijk van zijn tijd als hoerenloper dus bring it onquote:
Alhoewel jij ook je irritante momenten hebt..quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik.
Als je nuchter bent snap je dat beter.
Zolang je niet meldt wie het dan wel was blijft het haagsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alhoewel jij ook je irritante momenten hebt..
was je het in dit geval niet
Aaahquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken Haags ook persoonlijk van zijn tijd als hoerenloper dus bring it on
Het was niet 1 iemandquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang je niet meldt wie het dan wel was blijft het haags
Zo is dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang je niet meldt wie het dan wel was blijft het haags
Watquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
WIEquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken Haags ook persoonlijk van zijn tijd als hoerenloper dus bring it on
Waar hebben jullie het over?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:32 schreef Maanvis het volgende:
Name and Shame zodat onschuldigen niet in de bak komen
Je had het al lang kunnen achterhalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was @:paul he
of @:swj
of was het @:nattekat
Dat @Paul weer dronken was vannacht. Die jongen ging een drillrap houden op Skiffa gisteravond.quote:
O dat is een vrije keus toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er was een user die in ONZ postte en die staat nu op anoniem door wat modjes
@:erasmus
@:fok-it
Had je hem Nu weer niet onder controle 🥴quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat @:paul weer dronken was vannacht. Die jongen ging een drillrap houden op Skiffa gisteravond.
Totaal niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je hem Nu weer niet onder controle 🥴
Morguh Mrslquote:
Wat Dotteke zegt dus, waar heb je het over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er was een user die in ONZ postte en die staat nu op anoniem door wat modjes
@:erasmus
@:fok-it
Fijne dag, wilde ook net de hort op maar de scoot vannacht vergeten aan de lader te zettenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Totaal niet.
Maar goed, ik ga eens wat nuttigs doen met mijn vrije dag.
Ciao.
Dat weet jij toch niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat Dotteke zegt dus, waar heb je het over.
Als je denkt dat modjes zoveel macht hebben om een user anoniem te laten gaan zou ik dat ietwat bijschaven
dus jij ontkent dat CD (geen idee wie dat is) op anoniem is gegaan door modjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat Dotteke zegt dus, waar heb je het over.
Als je denkt dat modjes zoveel macht hebben om een user anoniem te laten gaan zou ik dat ietwat bijschaven
Maar dan is het wel je eigen keuze uiteindelijk. Wat ik bedoel is dat wij geen users aandragen om anoniem te gaan of iets dergelijks. Sowieso begrijp ik niet waarom ik word getagd gezien ik nooit in ONZ post maargoed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet jij toch niet?
Dat kan de reden wel zijn (zonder dat jij dat weet). Ik ben ook ooit op anoniem gegaan door ene zekere (toen nog mod).
Dus je loopt te stoken over een user die je eigenlijk niet eens kent? Lol. Ga eens wat leuks doen johquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus jij ontkent dat CD (geen idee wie dat is) op anoniem is gegaan door modjes?
@:greysbones leg eens uit
Uiteraard. Je moet het wel zelf vragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het wel je eigen keuze uiteindelijk. Wat ik bedoel is dat wij geen users aandragen om anoniem te gaan of iets dergelijks. Sowieso begrijp ik niet waarom ik word getagd gezien ik nooit in ONZ post maargoed.
nou het is anders wel het verhaal van de dag in ONZquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je loopt te stoken over een user die je eigenlijk niet eens kent? Lol. Ga eens wat leuks doen joh
leugenaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het wel je eigen keuze uiteindelijk. Wat ik bedoel is dat wij geen users aandragen om anoniem te gaan of iets dergelijks. Sowieso begrijp ik niet waarom ik word getagd gezien ik nooit in ONZ post maargoed.
Ah, dan weet je gelukkig al meteen hoe serieus je het moet nemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou het is anders wel het verhaal van de dag in ONZ
Wat ben jij een vervelend mannetje met je onzin haatquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan weet je gelukkig al meteen hoe serieus je het moet nemen
is toch een grapje joh overspannen kerelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend mannetje met je onzin haat
IK BEN NIET BOOS IK BEN EEN VLIEGTUIG OKquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is toch een grapje joh overspannen kerelNogmaals ga eens wat leuks doen, je neemt het allemaal erg serieus
Jawel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog vol te houden met dat gips in deze warmte?
Heb jij ervoor gezorgd dat een user op anoniem isquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
Jezus. Ik ben heel even boodschappen doen en dit topic gaat helemaal los
Wat is deze
Je bent weinig gewend padawan. Vroeger gingen topics pas los. Dit is allemaal kinderspelquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
Wat is deze
Worden er weer TR gezet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
Wat is deze
Ik zie alleen dat er ineens 2 pagina's bij zijn. Je denkt toch niet dat ik bij ga lezen als jij er al bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent weinig gewend padawan. Vroeger gingen topics pas los. Dit is allemaal kinderspel
Uiteraard. Iedereen die anoniem is gegaan heb ik voor gezorgdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij ervoor gezorgd dat een user op anoniem is
Ik ga ervanuit dat je alles handmatig in je FOK!-logboek notuleertquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat er ineens 2 pagina's bij zijn. Je denkt toch niet dat ik bij ga lezen als jij er al bent
[..]
Uiteraard. Iedereen die anoniem is gegaan heb ik voor gezorgd
Waarom is die hele groep eigenlijk ooit verhuisd naar klb?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent weinig gewend padawan. Vroeger gingen topics pas los. Dit is allemaal kinderspel
Excel bijhoudenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je alles handmatig in je FOK!-logboek notuleert
Verhuisd vanuit waar? Een hoop zat al in KLB. Een hoop kwam vanuit GRTDquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom is die hele groep eigenlijk ooit verhuisd naar klb?
Vanuit de onzin sc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verhuisd vanuit waar? Een hoop zat al in KLB. Een hoop kwam vanuit GRTD
Dat was meer een tijdelijke SC omdat we niet wisten waar dan wel te posten denk ik. ik heb geen idee verder, hou er geen serieuze analyses op na als het om slowchats gaatquote:
Het is ook niet echt boeiend idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was meer een tijdelijke SC omdat we niet wisten waar dan wel te posten denk ik. ik heb geen idee verder, hou er geen serieuze analyses op na als het om slowchats gaat
Jij doet gemeen naar mij, dus dat verdien je niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:24 schreef dud0r het volgende:
ik heb een schoudermassage nodig. wie komt dat even doen bij me
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij doet gemeen naar mij, dus dat verdien je niet.
Zo happy zijn die endings toch niet bij jouw heb ik van meerdere mensen gehoordquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij doet gemeen naar mij, dus dat verdien je niet.
bij jouw wat? jouw wat!?!?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo happy zijn die endings toch niet bij jouw heb ik van meerdere mensen gehoord
werkenquote:
Voorbereiden op vannacht vallende sterren kijken.quote:
Tsja, dat mocht ik niet vertellenquote:
Nicequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voorbereiden op vannacht vallende sterren kijken.
De kijkrichting is naar het oosten tot noordoosten en ze verschijnen op een hoogte van 67 graden. Daarbij moet je je bedenken dat 90 graden recht boven je is.
Dus je kijkt zo richting Duitsland, beetje ter hoogte van hoe hoog het hondje van Hitler springt.
Gelukkig staat de maan op dat moment "achter je" want die gaat om kwart over zeven onder.
Het wordt dus minder beïnvloed door de maan.
ja dan ook weerquote:
okquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:42 schreef aloa het volgende:
[..]
In Texas hebben ze al diverse lijken gevonden in opgedroogde meren.
dan nog identificeren. krijgt mogelijk de familie van verdwenen personen nog een beetje geruststelling. hoewel dat mogelijk niet het juiste woord er voor isquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:49 schreef aloa het volgende:
In het grootste stuwmeer van de Verenigde Staten, vlakbij Las Vegas, zijn sinds mei al vier lijken tevoorschijn gekomen. Door de almaar aanhoudende droogte zakt het waterpeil sterk, waardoor voorheen onderwater verborgen lichamen zichtbaar worden. Afgelopen zaterdag vond de meest recente vondst plaats.
De politie denkt dat de lichamen van mensen zijn die al decennia zijn vermist. Mogelijk zijn het slachtoffers van de maffia in Las Vegas, en zijn hun lijken gedumpt in het meer. Tot nu toe is nog geen van de gevonden stoffelijke overschotten geïdentificeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan nog identificeren. krijgt mogelijk de familie van verdwenen personen nog een beetje geruststelling. hoewel dat mogelijk niet het juiste woord er voor is
Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiquote:
Ja onmeunig luiquote:
Ga eens doen dan. Beetje opruimen voor de visite er is vanavondquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja onmeunig lui
Ok, ik vlucht al drie dagen voor het opruimen van mijn woonkamer.
.
quote:
nee doe jij maar of je niet in ONZ bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:24 schreef Maanvis het volgende:
dud0r doe es effe net alsof je in ONZ bent
Je modereert echt als een gestapo-agent, doe es rustig en geniet van de zonquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee doe jij maar of je niet in ONZ bent
ik modereer zoals ik vind dat je je hier moet gedragen, als jij vindt dat je racistische plaatjes moet kunnen posten ga je maar naar stormfont toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je modereert echt als een gestapo-agent, doe es rustig en geniet van de zon
racistisch? jij weet niet wat racisme is als je een plaatje over poep in bed verwijdertquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik modereer zoals ik vind dat je je hier moet gedragen, als jij vindt dat je racistische plaatjes moet kunnen posten ga je maar naar stormfont toe.
O echt. Wel lekker verkoelendquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel.
Het is gelukkig lichter gips dan de eerste paar weken. Kan er ook water in Gieten als het nodig is
#viesdikquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik straks vrij ben maar even langs de McDonald's voor een milkshake
Kwaak.quote:
Geen broodje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef R-woud93 het volgende:
Oeh welke smaakquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef R-woud93 het volgende:
Dan maarquote:
Nee, te ongezond.quote:
Gewoon vanillequote:
Nee die was gewoon smerig. die andere was racistischquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
racistisch? jij weet niet wat racisme is als je een plaatje over poep in bed verwijdert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |