Ik ga gewoon gezond doen met spinazie.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Dan ga je toch broodjes smeren
Ook een gekookt eitje erbij?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gezond doen met spinazie.
Beter iets met vitamine c om goed ijzer op te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een gekookt eitje erbij?
Even fruitje eten danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter iets met vitamine c om goed ijzer op te nemen
Ik heb naast mijn studie een aantal jaar (en zelfs een tussenjaar full-time) in keukens gewerkt. Ook met dit weer dus dan is mijn eigen keuken relatief koelquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grote nadeel van warm eten met dit weer is eigenlijk vooral dat het gemaakt moet worden in een warme keuken
Avond kerel.quote:
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.quote:
Tequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.
Aanvullen danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn fles water ook weer bijna leeg
Ik kook vanavond nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij zin om voor mij te koken? Ik heb zelf geen zin.
Je kunt ook even de BBQ langsbrengen n onderweg nog wat vlees gaan halen bij de super als je er toch langs komtquote:
Nee, dat nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een gekookt eitje erbij?
Haha goeiequote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Een rij-instructeur heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast.
Door de grond?quote:
Goudvissen horen in het water suffequote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door de grond?
Ik lig toch niet in het water?
Zegt de natte katquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goudvissen horen in het water suffe
Kijk maar naar walrussen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Onmogelijk jonge. Al dat vet op zijn lichaam...
Je airco uitzetten werkt ook, ga je vanzelf druppen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik gewoon elk uur de douche in om vochtig te blijven.
Nee, dan droog ik al helemaal uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je airco uitzetten werkt ook, ga je vanzelf druppen.
Heb je een plat dak? In dat geval zou je er water op kunnen spuiten om het dak koel te krijgen en te houden?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan droog ik al helemaal uit.
Het feit dat het hier 's nachts richting de 25 is gestegen terwijl het gisteren de hele dag 23 was met de airco aan zegt genoeg over de enorme hitte waar ik tegen strijd
Verspillingquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik gewoon elk uur de douche in om vochtig te blijven.
Deels, het balkon van de bovenburen zit boven me, maar dat zit wel een groot deel van de dag in de schaduw. Het is gewoon een combinatie van magere isolatie en de zon dat hier vol op de gevel brandt de hele dag door, het is hier beneden ook gerust een paar graden warmer dan een straat verderop.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je een plat dak? In dat geval zou je er water op kunnen spuiten om het dak koel te krijgen en te houden?
Dat is wel zoquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goudvissen horen in het water suffe
Ik ook niet. Ik ga straks gewoon zwemmen, die hele douche is niet nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grondwater
Ik misbruik geen leidingwater
Leuk garpje alweer danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga straks gewoon zwemmen, die hele douche is niet nodig
Neen, iedereen weet dat katten en poezen vrouwelijk zijn en vrouwen hebben per definitie -450 miljoen miljard procent humor gehalte!quote:
Ik word door bijna iedereen grappig genoemd, dus niet alle vrouwen zijn humorloosquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, iedereen weet dat katten en poezen vrouwelijk zijn en vrouwen hebben per definitie -450 miljoen miljard procent humor gehalte!
Die lachten je uit, dat is wat anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik word door bijna iedereen grappig genoemd, dus niet alle vrouwen zijn humorloos
Surequote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lachten je uit, dat is wat anders.
Ik wilde het al niet zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lachten je uit, dat is wat anders.
Vrouwen hebben sowieso meer humor dan mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik word door bijna iedereen grappig genoemd, dus niet alle vrouwen zijn humorloos
FTFYquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso geen humor tov mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |