abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205728701
We gaan over drie weekjes op vakantie naar een ver en zeeeeer warm land. Iemand enig idee wat ik mee moet nemen? Ik heb nu alleen de zetpillen in huis.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:22:17 #202
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205728713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
@:KaBuf, je haalt de woorden uit m'n mond. Ik wilde het gisteravond ook typen, maar moest weg en daarna vergeten. :p

@:TGND, mijn ervaring is dat vooral de moeilijke verhalen gedeeld worden. Bij mij ging de BV eigenlijk vanaf het begin al goed, genoeg melk en F. dronk goed en groeide goed. Ik heb een tijdje 's nachts even de druk eraf moeten kolven voordat ze aan kon happen, maar achteraf mag dat geen naam hebben. Uiteindelijk was het mooi op elkaar afgestemd. Nu nog steeds BV (1j1w) en geen idee wanneer het voorbij is. Op de opvang drinkt ze geen of nauwelijks melk meer, wil ze niet. Ze wordt groot.
Dat geloof ik gelijk. Maar van de dames in mijn centering groep zijn er geen meer die nog borstvoeding geven. Die hadden allemaal problemen en in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar problemen bij het geven van borstvoeding. En omdat ik er op voorhand al tegenop zag, ben ik dus blij met mijn keuze er nooit aan begonnen te zijn :)
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205728803
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is jullie ervaring met de richtlijnen voor hoeveel afgekolfde melk te geven? Aantal ml x gewicht / aantal voedingsmomenten zeg maar? Ik merk dat mijn baby daar echt niet genoeg aan heeft namelijk..
Daarom is het ook een richtlijn. Anna dronk de eerste weken ook meer, maar uiteindelijk is ze nooit meer gaan drinken dan maximaal 120 ml.
pi_205729114
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:21 schreef Mahra het volgende:
We gaan over drie weekjes op vakantie naar een ver en zeeeeer warm land. Iemand enig idee wat ik mee moet nemen? Ik heb nu alleen de zetpillen in huis.
goede zonnebrand, zonnebril, uv kleertjes, hoedjes/petjes, baby ORS, iets tegen insectenbeten, thermometer, waterschoentjes (ze loopt al toch?) iets om schaduw mee te maken (tentje/schaduwdoek, grote hydrofiel met klemmen, anything).
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 24 augustus 2022 @ 10:20:05 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205729282
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
goede zonnebrand, zonnebril, uv kleertjes, hoedjes/petjes, baby ORS, iets tegen insectenbeten, thermometer, waterschoentjes (ze loopt al toch?) iets om schaduw mee te maken (tentje/schaduwdoek, grote hydrofiel met klemmen, anything).
Billenzalf en maizena (of wat je zelf gebruikt), slaapzakken, een fles of beker voor onderweg, bakje oid om snackjes in mee te nemen, slabber, kinderbestek
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205729390
quote:
oh en hou er rekening mee dat kinderen door wisseling in temperatuur/voeding/whatever ziek kunnen worden, dus wat extra setjes kleding, tubetje handwasmiddel en ook voor onderweg een verschoning kleding voor haar en voor jezelf (+ zakjes om iets te kunnen opbergen :X )
pi_205729445
Het ging hier een tijdje geleden over hoe weinig inhoud de flesjes vitamine K hebben.
We hadden een flesje vitamine D van Davitamon gekregen ter promotie van het nieuwe product. Ingrediėnten gecheckt en meukvrij dus prima dan beginnen we daarmee.
Inhoud niet gecheckt en nu is de bodem plotseling al bereikt. Er zit nog niet eens genoeg in voor 3 weken en daar vragen ze 20euro voor :o

Tot zover mijn verbazing van deze ochtend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 24-08-2022 10:44:04 ]
pi_205729551
Peuter heeft altijd gedronken en gegeten als een muis. Elke keer commentaar bij het cb dat ie wel grotere flessen mocht. Alsof ik hem niet meer zou geven als hij dat wilde :')

Wow @Elleska wat voor fancy vitaminen zijn dat? :D
Ik heb de enigszins nieuwe van davitamon (5 druppels ipv 10, die waren er 3 jaar geleden niet volgens mij) en die zijn 'maar' 10 euro maar ik koop ze altijd aan 1+1. Al een paar weken in gebruik en nog geen kwart uit.
Ben benieuwd wat er dan zo speciaal is aan die jij gekregen hebt.
pi_205729558
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat geloof ik gelijk. Maar van de dames in mijn centering groep zijn er geen meer die nog borstvoeding geven. Die hadden allemaal problemen en in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar problemen bij het geven van borstvoeding. En omdat ik er op voorhand al tegenop zag, ben ik dus blij met mijn keuze er nooit aan begonnen te zijn :)
Ja, het gebeurt inderdaad regelmatig dat het niet lekker loopt. De begeleiding op dat vlak kan (moet) echt een stuk beter. Ik weet dat het zorgverzekeringstechnisch een lastig verhaal is, maar veel vrouwen rommelen zelf aan en schakelen geen LK in, terwijl dat echt een lifesaver kan zijn. Al is het maar een LK die bij het kraamzorgbureau aangesloten is: als zo'n LK nou contact op zou nemen met alle kraamvrouwen die BV geven, dat zou al een hele hoop schelen, denk ik. Dan is de drempel een stuk lager om hulp in te roepen. Ook hebben veel CB's een LK in dienst. Ik heb via het inloopspreekuur van de LK op het CB ook nog extra tips en tricks gekregen om het voeden nog extra te verfijnen.
pi_205729603
Een goede kraamzorg kan ook al veel verschil maken. Mijne wist de basics en als ze het niet zeker wist ging ze hun LK (die zat te carnavallen) appen met haar vragen.
Sowieso een kraamverzorgster die van aanpakken weet O+
pi_205729688
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Als je niet wil antwoorden, gewoon niet doen. :)
Maar waarom zeg je dat je een langvoedster had moeten worden? Het is uiteindelijk jouw keuze toch, en als je je fijner voelt bij afbouwen/stoppen, is dat je eigen beslissing. En dat is altijd goed lijkt me :)
Nja moeten inderdaad eigenlijk niet. Het had gekund. Maar ik wilde de offers niet brengen. Dat vind ik nog steeds soms een beetje jammer, omdat ik het voeden uiteindelijk wel fijn vond.

Maar goed. Het is niet dat ik in zak en as zit of dat ik tegen kunstmelk ben. Ik geef J nutrilon als het zo uitkomt (bv als we een dagje weg zijn en ik geen zin heb om de koeltas mee te nemen). En hij krijgt elke ochtend nutrilon in zijn pap. Die pap wordt raar als ik hem met bv maak
pi_205729729
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Wow @Elleska wat voor fancy vitaminen zijn dat?
Ik heb de enigszins nieuwe van davitamon (5 druppels ipv 10, die waren er 3 jaar geleden niet volgens mij) en die zijn 'maar' 10 euro maar ik koop ze altijd aan 1+1. Al een paar weken in gebruik en nog geen kwart uit.
Ben benieuwd wat er dan zo speciaal is aan die jij gekregen hebt.
Baby & Kind Weerstand. Dat is met probiotica erbij waardoor ze er blijkbaar grof geld voor durven te vragen.

van 4 jaar geleden herinner ik mij inderdaad ook davitamon met veel druppels en met suiker dus ik was in eerste instantie positief verrast. inhoud van het flesje is 7,5ml.Als ik dat omreken zou het genoeg zijn voor 30 dagen maar door het losse pipetje red ik dat niet, vandaag druppeltje voor druppeltje uit het flesje zitten vissen.
pi_205729768
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik dit soort verhalen hier lees ben ik altijd des te blijer met mijn keuze er niet aan te beginnen :@
Lol dit is een kleine angst van mij bij een 2e. Dat ik weer geen keuze heb, net zoals bij J.
Ik wilde er in mijn kraamweek niet aan beginnen maar ik moest wel. M’n tieten begonnen melk te spuiten en hielden niet meer op. Meteen verstopping na verstopping. Kolven zal je haha.

Toen dacht ik: als ik handmatig melk moet verwijderen kan ik J net zo goed aanleggen haha. Dat leegde beter dan met de kolf

Misschien had ik wel een keus. Maar zo voelde het niet. Ik dacht alleen maar: hoe krijg ik die melk weg
pi_205729809
quote:
Ik had deze zomer mee:
- paracetamol
- baby ORS
- baby deet en prikweg
- neusspray
- tandgel (maar we zijn 2 mnd verder en hij heeft nog steeds geen tanden haha)
pi_205729815
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik dit soort verhalen hier lees ben ik altijd des te blijer met mijn keuze er niet aan te beginnen :@
Haha, het heeft allebei zijn voor- en nadelen vind ik. Nu draak nog zo klein is vind ik het superhandig, maar straks als ik weer ga werken vind ik kolven een noodzakelijk kwaad. Ga maar eens kijken hoe lang ik het dan ga volhouden.. Misschien ga ik het ook wel weer combineren als mijn productie dat toe laat.
Shine bright like a diamond.
pi_205729831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:10 schreef Elleska het volgende:

[..]
Baby & Kind Weerstand. Dat is met probiotica erbij waardoor ze er blijkbaar grof geld voor durven te vragen.

van 4 jaar geleden herinner ik mij inderdaad ook davitamon met veel druppels en met suiker dus ik was in eerste instantie positief verrast. inhoud van het flesje is 7,5ml.Als ik dat omreken zou het genoeg zijn voor 30 dagen maar door het losse pipetje red ik dat niet, vandaag druppeltje voor druppeltje uit het flesje zitten vissen.
Ah ja probiotica. Daar was ik ook een klein fortuin aan kwijt. Dat werd mij aangeraden omdat ze zoveel last had. Eerst een potje orthiflor gekocht en toen bleek mevrouw geen fles te willen dus nog een flesje druppels gekocht van bactiol. In totaal zo'n 30 euro kwijt voor 4 weken :') Met een goede kortingsactie was ik met davitamon minder kwijt geweest.
De olie van davitamon was altijd zonder suiker volgens mij. Maar dat was idd belachelijk veel druppels. Die van 5 zijn dan veel fijner (en het flesje bevat evenveel).
pi_205729838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:51 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Ja, het gebeurt inderdaad regelmatig dat het niet lekker loopt. De begeleiding op dat vlak kan (moet) echt een stuk beter. Ik weet dat het zorgverzekeringstechnisch een lastig verhaal is, maar veel vrouwen rommelen zelf aan en schakelen geen LK in, terwijl dat echt een lifesaver kan zijn. Al is het maar een LK die bij het kraamzorgbureau aangesloten is: als zo'n LK nou contact op zou nemen met alle kraamvrouwen die BV geven, dat zou al een hele hoop schelen, denk ik. Dan is de drempel een stuk lager om hulp in te roepen. Ook hebben veel CB's een LK in dienst. Ik heb via het inloopspreekuur van de LK op het CB ook nog extra tips en tricks gekregen om het voeden nog extra te verfijnen.
Lol, ik hoop die LK nooit meer te hoeven zien hehe
pi_205729910
Kruidvat vitamine D druppels ^O^
Stuk goedkoper, minder druppels nodig (4 ipv 10).

quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Wederom +1 O+
pi_205729975
quote:
groep zijn er geen meer die nog borstvoeding geven. Die hadden allemaal problemen en in mijn omgeving hoor ik ook alleen maar problemen bij het geven van borstvoeding. En omdat ik er op voorhand al tegenop zag, ben ik dus blij met mijn keuze er nooit aan begonnen te zijn
Ja, dat snap ik wel.

Bij mij was het juist andersom: bij vrijwel iedereen ging het vlotjes en zonder al te veel problemen (behalve wat investeren in de kraamweek dan). Ik zag er dus ook helemaal niet tegenop. Goede hulp en advies in de eerste weken kan echt een wereld van verschil maken. Als je dat niet hebt dan kan het echt een strijd worden.
Shine bright like a diamond.
pi_205729992
Grappig om alle verschillen te lezen. Flessen zijn hier juist altijd een gedoe geweest.
Eerste keer 2 maanden fulltime gekolfd. Meneer dronk heel langzaam en wilde alleen melk op optimale temperatuur. Dus elke fles moest 2-3 keer opnieuw opgewarmd worden. Vooral 's nachts heerlijk... Wat een opluchting toen ik hem weer aan de borst had. En toen ik wilde afbouwen wilde hij geen kv. Hebben er weken over gedaan om het met gemengde flesjes op te bouwen. Zelfs 50/50 wilde hij in het begin niet :{
En Maggie lijkt geen gekolfde melk te willen, ook verse niet. Kv gaat beter en temp maakt niet zoveel uit.
Jammer dat baby's niet met een handleiding komen!
  woensdag 24 augustus 2022 @ 12:01:37 #221
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205730206
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:13 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Lol dit is een kleine angst van mij bij een 2e. Dat ik weer geen keuze heb, net zoals bij J.
Ik wilde er in mijn kraamweek niet aan beginnen maar ik moest wel. M’n tieten begonnen melk te spuiten en hielden niet meer op. Meteen verstopping na verstopping. Kolven zal je haha.

Toen dacht ik: als ik handmatig melk moet verwijderen kan ik J net zo goed aanleggen haha. Dat leegde beter dan met de kolf

Misschien had ik wel een keus. Maar zo voelde het niet. Ik dacht alleen maar: hoe krijg ik die melk weg
Ja, dat lijkt me ook raar. Dat je lichaam de keuze voor je maakt wat dat betreft :D

Bij mij is er na de bevalling helemaal niets geweest. Dus ik vraag me wel eens af, als ik wel borstvoeding had willen geven, had ik dan veel moeite moeten doen om het op gang te brengen? Ik heb niets hoeven slikken (tot verbazing van de kraamzorg) om te voorkomen dat ik verstoppingen zou krijgen of wat dan ook. Ook geen lektieten gehad. Helemaal niks :D
|| justdiggit.org ||
  woensdag 24 augustus 2022 @ 12:05:10 #222
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205730251
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:41 schreef Bottoms_up het volgende:
Grappig om alle verschillen te lezen. Flessen zijn hier juist altijd een gedoe geweest.
Eerste keer 2 maanden fulltime gekolfd. Meneer dronk heel langzaam en wilde alleen melk op optimale temperatuur. Dus elke fles moest 2-3 keer opnieuw opgewarmd worden. Vooral 's nachts heerlijk... Wat een opluchting toen ik hem weer aan de borst had. En toen ik wilde afbouwen wilde hij geen kv. Hebben er weken over gedaan om het met gemengde flesjes op te bouwen. Zelfs 50/50 wilde hij in het begin niet :{
En Maggie lijkt geen gekolfde melk te willen, ook verse niet. Kv gaat beter en temp maakt niet zoveel uit.
Jammer dat baby's niet met een handleiding komen!
Haha, inderdaad.
Bambi pakte elke fles goed. Nou heb ik er maar twee geprobeerd, eerst de Philips Avent, later de Difrax. Maakte voor Bambi niets uit. Vond zelf Difrax prettiger. Maar qua eten is ze ook zo makkelijk. Het maakt haar allemaal niet uit, als ze het maar in dr mond kan stoppen :P
|| justdiggit.org ||
pi_205730426
Wij hebben ook Philips Avent. H is nu 7 weken, Dus ze krijgt af en toe een flesje om te oefenen. (Bijkomend voordeel is dat ze dat 's avonds laat dan krijgt, dan kan ik langer slapen). Maar met bv (na een lastigere start) en flesje met bv geen problemen. Als ze maar wat in haar maag heeft, is ze tevreden.

Vanochtend draagconsult gehad. Ze ligt nu heerlijk tegen mij aan te slapen. Ideaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zusje123 op 24-08-2022 12:36:07 ]
pi_205731241
Oh fijn! Ik heb nooit gedragen maar het lijkt me wel gezellig/praktisch.

Wij hebben afgelopen week weer een newborn shoot laten doen, ben erg benieuwd naar het resultaat O+.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:40:37 #225
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205731247
Dragen is echt zo fijn O+ Doe het nog steeds regelmatig O+
|| justdiggit.org ||
pi_205731570
mijn baby wil zn kv alleen maar koud :') vrij onhandig omdat er jbpm doorheen moet en dat lost alleen op in iets warms
pi_205733092
quote:

[..]
Ik heb echt onder een steen geleefd want ik kan me niet herinneren dat ik voor de geboorte van J ooit 1 tel heb nagedacht over borstvoeding. Ook niet tijdens m’n zwangerschap. Ik dacht gewoon dat het vergelijkbaar was met melk uit de koelkast trekken. Pijn? Nooit van gehoord

Heb m’n vriendinnen en moeder er ook nooit over gehoord. Nja, mijn moeder was alle keren meteen na de kraamtijd gestopt en van mijn vriendinnen was ik 1 van de eersten die een kind had (op m’n 34e, we zijn laaaaaaat)

Edit: ik heb duidelijk ook niet opgelet bij mijn coschap kindergeneeskunde haha
pi_205733143
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:22 schreef Zusje123 het volgende:
Wij hebben ook Philips Avent. H is nu 7 weken, Dus ze krijgt af en toe een flesje om te oefenen. (Bijkomend voordeel is dat ze dat 's avonds laat dan krijgt, dan kan ik langer slapen). Maar met bv (na een lastigere start) en flesje met bv geen problemen. Als ze maar wat in haar maag heeft, is ze tevreden.

Vanochtend draagconsult gehad. Ze ligt nu heerlijk tegen mij aan te slapen. Ideaal!
Heeee dat is leuk. Dat zou ik bij een volgende ook wel willen. Is het duur?

Hier ook avent fles. Puur random keuze, J pakt alle flessen. Bij m’n moeder heeft ie dr. Brown
pi_205733653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:29 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Heeee dat is leuk. Dat zou ik bij een volgende ook wel willen. Is het duur?

Hier ook avent fles. Puur random keuze, J pakt alle flessen. Bij mijn moeder heeft ie dr. Brown
Vijftig euro! Ja, was echt leuk. Ga ik veel gebruik van maken (dwz: als de temperaturen weer normaal zijn).

Hier was de keuze ook random: we konden een voorraad met korting krijgen 😉
pi_205743038
Vraagje: gisteren kwam ons gesprek ineens op wasbare luiers. Tijdens de zwangerschap niet (lang) over nagedacht, maar misschien is het toch wat. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?

Hoe vaak en hoe veel was je?
Hoeveel heb je er toch (minstens) nodig?
En ik lees iets over dat normale babykleding dan niet aankan?
pi_205747947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:02 schreef Zusje123 het volgende:
Vraagje: gisteren kwam ons gesprek ineens op wasbare luiers. Tijdens de zwangerschap niet (lang) over nagedacht, maar misschien is het toch wat. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?

Hoe vaak en hoe veel was je?
Hoeveel heb je er toch (minstens) nodig?
En ik lees iets over dat normale babykleding dan niet aankan?
Yes ^O^ Ik gebruik ze sinds 2019, Anna heeft de luiers van haar grote broer aan.

Ik was nu weer 2-3x per week, dat was eerst om de dag maar de peuter is zindelijk en heeft er alleen snachts nog een aan. Met 2 tegelijkertijd in wasbaar ging het gewoon snel met de was.

Hoeveel je nodig hebt is een beetje afhankelijk van de leeftijd van je kindje. Een newborn verschoon je wel een keer of 8 per dag. Overboekjes kun je om en om doen, absorptie heb je wel wat meer van nodig dan. Als richtlijn houd je 3 dagen aan, zodat je ook nog wat hebt liggen op je was&droog dag.
Sommige broekjes vallen wat minder lekker en boxpakjes zijn iets eerder krap in het kruis.
Daarbij had ik bij Anna het andere probleem: te vroeg geboren dus zelfs het smalste systeem wat ik had liggen was te groot :D

Er is hier ook nog *ergens* een topic over wasbare luiers. Maar ik zou lekker een consult doen bij bijvoorbeeld nappy's of de billenboetiek. Er zijn zoveel systemen en mogelijkheden, dat weet ik ook niet allemaal. Ik ben er tot op de dag van vandaag nog altijd heel blij mee. Had ik al gezegd dat ik met 2 kinderen slechts 2x een kakjepakje heb gehad? *) .
pi_205750685
Ik was de luierwas 2x in de week en gooi er na de spoelwas andere 60graden was bij dus er draait 1 extra wasmachine in de week.

Hoeveel je precies nodig hebt ligt aan zoveel dingen, ook hoe vaak je wast en hoe snel de was bij jullie thuis droogt. Maar koop niet direct alles in 1x dan is de kans op een miskoop groot. Eerst uitzoeken welk systeem en merk goed bevalt (bijvoorbeeld met een consult of huurpakket) en dan bijkopen totdat je voldoende hebt.
Ik heb nu voor S nog maar 4 newborn overbroekjes. Daarvan wist ik vooraf al dat het te weinig zou zijn maar eerst zien of het model goed bij zijn bouw past en dan bijkopen tot een aantal dat ik uit komt met 2x in de week wassen.

Met kleding kreeg ik bij L pas problemen toen hij zindelijk was :') Slanke bouw en die luier hield de broek omhoog. Verder wel iets eerder naar een grotere broekmaat en bij niet rekbare rompers een romperverlenger maar dat vond ik gedoe dus ik zorgde gewoon voor rekbare rompers.

quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik met 2 kinderen slechts 2x een kakjepakje heb gehad? .
Ik zou pas na de vakantie met wasbaar beginnen maar na het 2e kakpakjes was ik er wel weer klaar met de wegwerpluiers dus het nieuwe wasbare luieravontuur is begonnen.

OUD / Alles over wasbare luiers - deel 7
pi_205750971
Ja, dat zindelijk zijn en broeken had ik ook even onderschat. Alle maat 98 zakt van zijn kont af, maat 92 is eigenlijk te klein in de lengte dus nu maar op zoek naar nieuwe broeken _O-. En HEMA stretch rompers bij wasbaar O+
pi_205751180
Top! Dank jullie wel. Dan gaan maar eens naar zo'n consult kijken.

Echt onvoorstelbaar hoeveel was zo'n kleintje maakt. We halen het net met de rest tot het word opgehaald. Maar dan moeten we niet een keer veel extra afval hebben
pi_205754341
Eerste bezoekje aan het CB weer gehad en alles was goed.

Stats bij 5 weken:
4,3 kg en 55,5 cm
De groei zit er lekker in
pi_205767013
Netjes Elleska!

En nog welkom Smartass! :)
  zondag 28 augustus 2022 @ 08:02:35 #237
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205770599
Ze zegt gericht mama O+ Mijn hart smelt O+
|| justdiggit.org ||
pi_205781408
de kleinste kaptein vind al twee dagen dat 5u n priiiima tijdstip is on de dag te beginnen na een nacht waarin hij elk uur wakker wordt.

:'(
pi_205781464
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 06:33 schreef littledrummergirl het volgende:
de kleinste kaptein vind al twee dagen dat 5u n priiiima tijdstip is on de dag te beginnen na een nacht waarin hij elk uur wakker wordt.

Hier net zo. -O-
pi_205781546
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 06:33 schreef littledrummergirl het volgende:

O, fantastisch. Om overdag uren achter elkaar te slapen?

Bij ons start ze nu af en toe met met dan vijf uur achter elkaar te slapen. (Vooral niet blij zijn met een paar dagen achter elkaar en gaan lopen vertellen dat ze bijna doorslaapt, dan doen we het nachten lang niet meer).
En clusteren dat ze van te voren dan doet! Ik kan haar in het vervolg wel twee uur parnament aankoppelen volgens mij 😂

[ Bericht 20% gewijzigd door Zusje123 op 29-08-2022 08:00:53 ]
pi_205781970
Oh heerlijk is dat tgnd!

Oef 5u is gewoon nog nacht. Sterkte!
pi_205785355
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 07:51 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
O, fantastisch. Om overdag uren achter elkaar te slapen?

Bij ons start ze nu af en toe met met dan vijf uur achter elkaar te slapen. (Vooral niet blij zijn met een paar dagen achter elkaar en gaan lopen vertellen dat ze bijna doorslaapt, dan doen we het nachten lang niet meer).
En clusteren dat ze van te voren dan doet! Ik kan haar in het vervolg wel twee uur parnament aankoppelen volgens mij 😂
nope, overdag ook 3x keer momenteel :') gisteren twee slaapjes van tien minuten een eentje van een uurtje ofzo.

normaal doet ie makkelijk 1.5 u, 2 u, en soms nog een derde powernapje.
pi_205785364
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 07:12 schreef eponine het volgende:

[..]
Hier net zo. -O-
boks :D

ben blij dat ik heelhuids thuis ben gekomen met de auto vandaag
pi_205785573
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
boks :D

ben blij dat ik heelhuids thuis ben gekomen met de auto vandaag
Dat snap ik!
Ik ben de deur alleen uit geweest voor het (samen met man, hij reed) naar het kdv brengen van de kinderen. Daarna vanuit huis gewerkt en nu in bed want er kwam ook nog een lekker buikgriepje bij vanmiddag :')
pi_205786660
Och, sterkte! (Vervroegde) slaapregressie van acht maanden?
pi_205786804
Dank je!
Ja, daar zat ik ook aan te denken idd. We’ll see… vooralsnog heeft ze wel een nieuwe skill: scheetgeluiden maken :D
pi_205789796
en ook vandaag begonnen we de dag om kwart voor vijf *O* -O- :{ :'(

moeder is duidelijk de overtreffende trap van moe :O
pi_205789945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 06:15 schreef littledrummergirl het volgende:
en ook vandaag begonnen we de dag om kwart voor vijf *O* -O- :{ :'(

moeder is duidelijk de overtreffende trap van moe :O
Niet leuk, maar ik moest wel lachen om je laatste zin. :D
pi_205790640
Same hier, hangt het in de lucht ofzo? Hij slaapt redelijk van 8-9 tot 1-2 uur, wil dan drinken en komt daarna elk uur, om rond 4-5 uur echt weer te willen drinken en dan is het om 6 uur echt wel klaar
:O
pi_205790649
Hij huilt trouwens niet, hij slaakt gilletjes. Ik kom er maar niet achter of dat leuke of vervelende gilletjes zijn, maar slapen doet hij niet en zodra ik hem oppak denkt hij "MMMMMELLUK"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')