In dit geval? Zeker! OV chipkaart is iets wat bijna net zo moeiljk is als iemand naar de maan sturen, en van die missies zijn er ook een hoop gefaald. duizenden poortjes, tientallen vervoerders, miljoenen reizigers en duizenden voertuigen. zie het maar eens voor elkaar te krijgen. Als we dan toch klagen over software development klaag dan over FOK!, want dat is echt BAGGERquote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus een baas gaat tevreden zijn als je het redelijk voor elkaar hebt?
Ja ik zag dat je aan het lapo hunten was, dacht ik kaapquote:
Fok heeft dan ook geen miljoenen gebruikersquote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit geval? Zeker! OV chipkaart is iets wat bijna net zo moeiljk is als iemand naar de maan sturen, en van die missies zijn er ook een hoop gefaald. duizenden poortjes, tientallen vervoerders, miljoenen reizigers en duizenden voertuigen. zie het maar eens voor elkaar te krijgen. Als we dan toch klagen over software development klaag dan over FOK!, want dat is echt BAGGER
FOK! heeft miljoenen bezoekers per maandquote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fok heeft dan ook geen miljoenen gebruikers
Had het dit wel was er meer geld en dus betere development
Hoeveel geld gaat er om in de NS en hoeveel rond FOKquote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! heeft miljoenen bezoekers per maand
best veel, alleen Danny heeft alles aan Ted moeten gevenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel geld gaat er om in de NS en hoeveel rond FOK
Hier moet een film of serie over komenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:02 schreef Maanvis het volgende:
(Ted is Danny's voormalige partner die het geld van FOK! heeft gebruikt om een thaise harem te beginnen in thailand
Aaah ik was al bang dat @Danny ook meedeed aan B en B vol liefdequote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:02 schreef Maanvis het volgende:
(Ted is Danny's voormalige partner die het geld van FOK! heeft gebruikt om een thaise harem te beginnen in thailand
hoezo bangquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah ik was al bang dat @:Danny ook meedeed aan B en B vol liefde
RP al gekeken?quote:
gelukkig maar hopelijk gaat het door danquote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis nu wel dusdanig dat er geen concerten worden afgelast, dus op zich wel goed.
veel succes in das ziekenhuis
Is Willem ENgel al voor geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 uur heen, 3 uur terug. Enkel voor een selfie. Ik ben zo gek.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hey Dot,19 Augustus volgens mij. Hij is nu boos op een columniste.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Willem ENgel al voor geweest?
ik dacht dat ze jou in de fruitsalade hadden gegooid, welkom terugquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,19 Augustus volgens mij. Hij is nu boos op een columniste.
https://www.evajinek.nl/o(...)pnieuws-verdienmodel
Ze eisen rectificatie en dreigen met een rechtzaak.De dame is niet onder de indruk.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Hey FF![]()
O dacht dat hij al voor geweest was
Ze weten overal geld uit te slaan die wappies betalen wel
Leuk stukje ove Willem Engel kan mij voorstellen dat hij dat niet leuk vindt
Het is wel een volhouder die Willemquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze eisen rectificatie en dreigen met een rechtzaak.De dame is niet onder de indruk.
Procederen is een familie traditie,heeft hij van zijn vader.Dit zijn zijn eigen woorden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een volhouder die Willem
Dank je,ik gedraag me voorbeeldig.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht dat ze jou in de fruitsalade hadden gegooid, welkom terug
gelukkig maar want was geen fijn gezichtquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je,ik gedraag me voorbeeldig.![]()
Mijn enkelband mag ook bijna af.
Wie was JOOP ook alweer ben er een beetje uitquote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Procederen is een familie traditie,heeft hij van zijn vader.Dit zijn zijn eigen woorden.
De rechtzaak die jij bedoelde was trouwens tegen JOOP.Hoger beroep verloren.
Een nieuwssitequote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was JOOP ook alweer ben er een beetje uit
Deze heren begrijpen nog wel wat een stilte-coupé inhoudt (vanaf 3:10)quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:47 schreef DJMO het volgende:
Wat begrijpen mensen niet wat een stilte coupé inhoudt? Ga ergens anders lopen janken over de Donald duck met je kleinkind stomme rollatortang
Dit schijnt echt een trend te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:10 schreef Maanvis het volgende:
oh dus daar is mijn zwarte electriciteitstape heen
vind je het gekquote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit schijnt echt een trend te zijn.
Uiteraardquote:
Die permban op Twitter vind ik wel opmerkelijk.quote:
Ja en vervolgens mogen allemaal journalisten hem wel nazi varken noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die permban op Twitter vind ik wel opmerkelijk.
Echt hoor,Hij is hier kapot gerapporteerd. Ik zie dagelijks veel hardere posts.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en vervolgens mogen allemaal journalisten hem wel nazi varken noemen.
Amerika is erg in dat woke gedoe nog erger als hier.
Met Twitter Netflix en Disney aan kop.
Roddelpraat binnenkort ook de laatste strike denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,Hij is hier kapot gerapporteerd. Ik zie dagelijks veel hardere posts.
Genoeg andere kanalen om uit te zenden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Roddelpraat binnenkort ook de laatste strike denk ik.
Ik keek laatst Meth Storm. Wat een triestheid.quote:
is dat een docu of een filmquote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik keek laatst Meth Storm. Wat een triestheid.
ooh die, die moet ik kijken danquote:
Dat fentanyl is ook niet echt gezond spul.quote:
ja das heroine++quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat fentanyl is ook niet echt gezond spul.
Ik vind speed al niks aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja das heroine++
net zoals meth speed++ is
je kunt er wel goed mee neukenquote:
Dat hangt er ook maar vanaf.quote:
uiteindelijk niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hangt er ook maar vanaf.
Voor zover ik weet is spuiten heftiger,dat is bij heroïne ook zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
uiteindelijk niet meer
maar ik snap die mensen ook niet die meth spuiten, het werkt toch net zo goed als je het rookt toch
Geniaal is diequote:
Foshi in the house.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geniaal is diekeek vroeger vaak zijn shows
Freshie ook weer!quote:
Vervroegd vrijgelaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 16:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Freshie ook weer!![]()
Te lang geleden!
MrsLquote:
Ik wil je steeds iets vragen,en nu ben ik vergeten wat.quote:
Op zich kan het elk moment van de dag bedtijd zijn, ligt aan jezelfquote:
Ojee,denk dan maar even goed na wat het wasquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil je steeds iets vragen,en nu ben ik vergeten wat.
Mjah. Ik heb gewoon danig de pest in.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich kan het elk moment van de dag bedtijd zijn, ligt aan jezelf![]()
O die kende ik dus niet. Thnx.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een nieuwssite
https://www.villamedia.nl(...)ocedure-willem-engel
Alweer? Gisteren ook al.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Ik heb gewoon danig de pest in.
Zal nog wel even duren ook ben ik bang.quote:
Dat is minder dan. Je schiet er alleen niets mee op om een pestbui te hebben. Het lost de reden waarom je een pest ui hebt vast niet op. Kan @Rob je ook niet opvrolijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren ook ben ik bang.
Nee. Dat kan hij niet. En verder zwijg ik er over.,quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder dan. Je schiet er alleen niets mee op om een pestbui te hebben. Het lost de reden waarom je een pest ui hebt vast niet op. Kan @:Rob je ook niet opvrolijken
Als je hier steeds meld een pestbui te hebben kan je vragen krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij niet. En verder zwijg ik er over.,
Oh je kunt vragen wat je wil, antwoord krijgen is een tweede.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je hier steeds meld een pestbui te hebben kan je vragen krijgen.
Maar ik hoop dat het snel over is.
Die tip neem ik graag aan. Mij krijg je daar sowieso niet in.quote:
Ik vraag mij echt af waar wij naar toe gaan in deze wereld. Echt pppffffffquote:
Past niet,of durf je niet.?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die tip neem ik graag aan. Mij krijg je daar sowieso niet in.
Nooit geprobeerd. Wordt al naar als Max er in zit en ik kijk er naar 🤣quote:
Mij ook niet, werd al misselijk van die kermis attractiequote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die tip neem ik graag aan. Mij krijg je daar sowieso niet in.
Wist niet dat er überhaupt nog gevaccineerd werd tegen coronaquote:
Yep zelfs tegen apenpokken..maar ik sla dat mooi overquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wist niet dat er überhaupt nog gevaccineerd werd tegen corona
Je lijkt me ook niet echt de doelgroep.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep zelfs tegen apenpokken..maar ik sla dat mooi over
Ga wel in de draaimolenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je lijkt me ook niet echt de doelgroep.
Komt goed schat ♥quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij niet. En verder zwijg ik er over.,
Hoe weet het RIVM wie er ho is en wie nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je lijkt me ook niet echt de doelgroep.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga wel in de draaimolen
Las quote verkeerdJe bedoelt dat ik geen apenpokken krijg
In september weer een nieuwe rondequote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wist niet dat er überhaupt nog gevaccineerd werd tegen corona
Als ze prikkers hebben. Ze komen 13.000 mensen tekortquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In september weer een nieuwe ronde
O echt. Pppfff waar zijn alle mensen toch gebleven. Overal mensen te kort.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze prikkers hebben. Ze komen 13.000 mensen tekort
De mensen die vorig jaar hielpen met prikken hebben ondertussen ander werk gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Pppfff waar zijn alle mensen toch gebleven. Overal mensen te kort.
Maar overal is een tekort. Winkels gaan later op eerder dicht. Zelfs extra dagen dicht omdat er geen personeel is.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
De mensen die vorig jaar hielpen met prikken hebben ondertussen ander werk gevonden
The Voice.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:21 schreef PLY het volgende:
net ff docu gekeken van Amy winehouse.best wel triest en zielig. Wat een stem had die vrouw.
Echt top stem. Ze kon de druk niet aan van beroemd zijn, en die smerige roddelpers hebben haar de grond ingetrapt met belachelijk maken omdat ze aan de drank en drugs zatquote:
Haar vader was ook een inhalige bastard die geen moer gaf om het welzijn (zowel mentaal als fysiek) van zijn dochter. 😑 ookal zei ze dat ze er doorheen zat, lekker belangrijk, als ze maar geld verdiende.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Echt top stem. Ze kon de druk niet aan van beroemd zijn, en die smerige roddelpers hebben haar de grond ingetrapt met belachelijk maken omdat ze aan de drank en drugs zat
Klopt, daar had ze dus veel last van. Ze kon nooit terecht bij hem met vragen en hij was er nooit voor haar. Had al 8j een buitenechtelijke verhouding voor ze scheiden. Daar is ze nooit overheen gekomen. Maar mooie docu, en was een schatje ookquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haar vader was ook een inhalige bastard die geen moer gaf om het welzijn (zowel mentaal als fysiek) van zijn dochter. 😑 ookal zei ze dat ze er doorheen zat, lekker belangrijk, als ze maar geld verdiende.
Mis ik je weer.quote:
gewoon random? of was ie er voor een vaccinatie?quote:
Ben altijd vroeg wakker helaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:43 schreef Maanvis het volgende:
@:dotteke jouw dagen beginnen ook steeds vroeger, nog even en je wordt wakker om 1:00
oh dan krijg je nog wat gedaan, ik durf hier niet veel te doen ivm herrie maken voor de buren, maargoed. heb zelf vanaf 17:00 ofzo geslapen tot 3:00 denk ik, toen beste zangers gekekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben altijd vroeg wakker helaas
Ben er al een uurtje uit, de was al opgevouwen en opgeruimd, lekker alles opengegooid.
dat is een lekkere ruk om te slapen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dan krijg je nog wat gedaan, ik durf hier niet veel te doen ivm herrie maken voor de buren, maargoed. heb zelf vanaf 17:00 ofzo geslapen tot 3:00 denk ik, toen beste zangers gekeken
ja nou geen rockzangers idd maar het was wel leuk ff de verhaaltjes tussendoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is een lekkere ruk om te slapen.
Die heb ik ook gekeken gisteren, viel mij een beetje tegen.
Ja dat is altijd wel mooi. Ik ben hem gaan kijken toen o wat is haar naam ook weer (erg) ze zong met Henk Poort thhe fantom of the opera? Dat kwam ik tegen op internet en ben toen alles gaan terug kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou geen rockzangers idd maar het was wel leuk ff de verhaaltjes tussendoor
Zo dat zijn er heel watquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:55 schreef Maanvis het volgende:
ik werkte toen voor EMI toen d'r vader dood ging dus was toen ff een heel druk weekend waar we ineens over moesten werken
(want er moesten ineens 30000 cd's van hem gemaakt worden)
Floor jansenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel mooi. Ik ben hem gaan kijken toen o wat is haar naam ook weer (erg) ze zong met Henk Poort thhe fantom of the opera? Dat kwam ik tegen op internet en ben toen alles gaan terug kijken
Ja die, wat een pracht mens vind ik dat zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Floor jansen
Floor gaat trouwens ook het volkslied zingen bij de f1 is gisteren bekend gemaakt
volgens mij is de GP van Nederland voor iedereen in NL te zien gratisquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die, wat een pracht mens vind ik dat zeg
O dat is leuk, alleen jammer dat ik de F1 niet meer kan zien dus zal het ook niet horen dan.
Oke, ik hou het in de gaten, volg het niet meer zo sinds het via viaplay gaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 05:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij is de GP van Nederland voor iedereen in NL te zien gratis
ik meld het tzt hier welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik hou het in de gaten, volg het niet meer zo sinds het via viaplay gaat
Thnx, je bent een schatquote:
Thnx 4 sept dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 06:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)e-te-zien-bij-de-nos
KOFFIE GODVERREDOMMEquote:
Jij snapt het.quote:
De GP van Nederland moet van rechtswege op een open kanaal uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die, wat een pracht mens vind ik dat zeg
O dat is leuk, alleen jammer dat ik de F1 niet meer kan zien dus zal het ook niet horen dan.
quote:
Fruitvriendquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)uwen.html?redirect=1
Ik las het gisteren hoe triest ben je dan om dit te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)uwen.html?redirect=1
Heer aloa.quote:
Je bent zelf....quote:
Ik lig de hele dag al in een deuk van het lachen.Hoest met jou?quote:
Wat is er zo leuk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lig de hele dag al in een deuk van het lachen.Hoest met jou?
Het begon met dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk?![]()
Hier gaat het wel.
Lang verhaal kort.Wappie die dronken en stoned wordt aangehouden mag na aanhouding naar huis lopen en krijgt en passant een boete voor wildplassen.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.Wappie die dronken en stoned wordt aangehouden mag na aanhouding naar huis lopen en krijgt en passant een boete voor wildplassen.
Gesmolten kaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stuk stokbrood met gesmolten kaas er tussen
Scooter kwijt en 1000 euro volgens hem.quote:
En zou hij het kunnen betalen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scooter kwijt en 1000 euro volgens hem.
Gevalletje bewind voering..Het mooiste is dat hij op zijn slippers naar huis mag lopen.quote:
Ja precies. Op een houtje bijten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gevalletje bewind voering..Het mooiste is dat hij op zijn slippers naar huis mag lopen.
Met dit weer wel veel werk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uit de pan, ga ik volgende week maken..
welke?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sound uit zulk kleine speakers.,niet normaal.
Welke heb je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sound uit zulk kleine speakers.,niet normaal.
Pioneer DM 500.,ik wist niet dat ze zo hard konden.quote:
Zo mini zijn ze ook niet, ongeveer zelfde formaat als de edifier die ik hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pioneer DM 500.,ik wist niet dat ze zo hard konden.
note van paul weer zekerquote:
ja samenvatting dat ding duurt 1:40quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
En eindigt met dit.
https://www.facebook.com/(...)os/1416069932195548/
hoiquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️ Het is heerlijk. Buiten. Gisterenavond vlogen er war vleermuizen hier. Leuk om te kijken. En volop ganzen die overvlogen. Vanmorgen ook wat maken die beesten een herrie zeg.
De pauw aan de overkant is ook lekker aan het krijsen. En de duiven zitten flink te koeren. En meer ik dit type vliegen er weer een hoop ganzen over
Hey Maan. O das vervelend. Ik ben blij met mijn horren. Weinig last van muggen binnen.quote:
KKKKOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Die vallen bijna om jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:26 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)atum.html?redirect=1
en @:greysbones maar zeggen dat NS wel geld heeft, hier zeggen ze duidelijk dat ze da tniet hebbben
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
KKKKOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDVVVVVVEEEEEEEEEERRRRDDDDDDDOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEE
quote:
Ik ben net wakker ja.quote:
nu pasquote:
Eigenlijk rond zes uur al, toen heb ik alle ramen aan de voorkant dicht gegooid en ben verder gaan slapen.quote:
Cambuurquote:
Zonder meerquote:
Je bent veel te goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Cambuur
[..]
Zonder meertis nu al druk op het water achter
Gister nog 2 met pech geholpen. Kan het niet aanzien als ze liggen te dobberen en aan die motor trekken die niet aan wil slaannegen van de tien X een rotte bougie erin, tik ik hem iets dicht en ze kunnen weer
okeokequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eigenlijk rond zes uur al, toen heb ik alle ramen aan de voorkant dicht gegooid en ben verder gaan slapen.
[ afbeelding ]
Ach, kleine moeite hoor. Denk zolang ik hier woon al honderd geholpen onderhand. En ze vallen altijd bij mij stilquote:
Welke?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)-met-hun-tuin-omgaan cool mijn plaatje is in een kakhiel gezet
nummer 13quote:
Ik vind nummer 11 wel tofquote:
haha zal wel jaquote:
Voor jou?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zou deze goed zijn als UI
voor mij jaquote:
Kanquote:
misschien lijkt ie wel beter bij jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij mag hem hebben, want jij wil hem als UI
Nee ik hou deze wel gewoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien lijkt ie wel beter bij jou
uitjes zijn lekkerquote:
Goed voor de scheetproductiequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gooi echt bij elke hartige gerecht ui bij.
Valt mee, ik gooi 1 uitje bij als smaakmaker. Moet wel veel meer ui eten voor goeie ruftenquote:
ik trek punten af voor jouw gebrekkige inzetquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, ik gooi 1 uitje bij als smaakmaker. Moet wel veel meer ui eten voor goeie ruften
je moet goed kijken naar de detailsquote:
Ik weet wie.quote:
Ik kijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet goed kijken naar de details
Ja een kikker die de etensresten opeetquote:
of muggen die in huis rondvliegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja een kikker die de etensresten opeet
ook handigquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of muggen die in huis rondvliegen
dat b en b vol liefde moet wel een leuk programma zijnquote:
https://play.hbomax.com/p(...)gEAAACg:type:featurequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:22 schreef Maanvis het volgende:
ik zit nu door @:freshfruit al 5 docu's over verslaafden achter elkaar te kijken
ik heb geen hbo max, ik download alles. welke docu is ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://play.hbomax.com/p(...)gEAAACg:type:feature
Life of crime.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb geen hbo max, ik download alles. welke docu is dit
die had ik al gekeken hequote:
Dope Sick Love heb je ook al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die had ik al gekeken hemet die verslaafde criminelen waarvan uiteindelijk alleen die vrouw nog over was
nope zal eens kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dope Sick Love heb je ook al?
die welquote:
Yep,enjoy.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
1e 5 minuten krijg ik al een boos en misselijk gevoel dus is vast een goede serie
thx, lijkt me wel een leuke serie iig, heb zelf ooit oxycodon op is dat hetzelfde als oxycontin? Iemand bood het me ooit aan, vond het zelf gewoon vergelijkbaar met wiet roken eigenlijkquote:
Het is allemaal vergelijkbaar.Ik ken het zelf niet maar de uitwerking wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx, lijkt me wel een leuke serie iig, heb zelf ooit oxycodon op is dat hetzelfde als oxycontin? Iemand bood het me ooit aan, vond het zelf gewoon vergelijkbaar met wiet roken eigenlijk
Johnny cash muziek in het begin daar maak je me wel blij meequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is allemaal vergelijkbaar.Ik ken het zelf niet maar de uitwerking wel.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johnny cash muziek in het begin daar maak je me wel blij mee
hoi schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |