Oké Pietjequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het wordt tijd voor een granieten blok in de defensie. Ik pleit voor Mallejan aka 'the beast' aka 'lange jan' aka 'bad modderfokker'. Dat is toch een man die te weinig kansen krijgt.
Deze man kan precies hetzelfde als Clown Bassey alleen beter.
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het wordt tijd voor een granieten blok in de defensie. Ik pleit voor Mallejan aka 'the beast' aka 'lange jan' aka 'bad modderfokker'. Dat is toch een man die te weinig kansen krijgt.
Eensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
13 goals en 19 assists afgelopen seizoen. In 2021 14 goals en 18 assists.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Hij heeft toch gewoon gelijk.
Kijk ook even wat hij in de toppers heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
13 goals en 19 assists afgelopen seizoen. In 2021 14 goals en 18 assists..
Bij Pietje zijn statistieken alleen een argument als het hem uitkomt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij ooit een constructieve bijdrage aan een topic gegeven Boussaad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:33 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Bij Pietje zijn statistieken alleen een argument als het hem uitkomt.
Wel echt geweldige cijfers moet ik zeggen ja, maar toch heb ik wel het idee dat hij steeds minder in het spel betrokken wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou voor de vorm de pingels er nog even vanaf trekken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarvan 4 pingels. Maar Tadic heeft die statistieken op linksbuiten gehaald, waar nu iemand anders staat. In de spits lijkt het nergens op. Misschien je aankoop van 35 miljoen dan maar op de bank zetten? Gewoon dom ingekocht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:22 schreef fetX het volgende:
13 goals en 19 assists, en dan zeggen dat je naar de bank moet![]()
Zelfs Jaap Stam zou dat niet doen.
Normaal doen of anders blokkeer je mij maar gewoon weer. Dat was een stuk prettiger.quote:
Hele seizoen heb je ook maar 11 spelers nodig. Zo'n reservebank is eigenlijk ook maar verspilde ruimte langs het veld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarvan 4 pingels. Maar Tadic heeft die statistieken op linksbuiten gehaald, waar nu iemand anders staat. In de spits lijkt het nergens op. Misschien je aankoop van 35 miljoen dan maar op de bank zetten? Gewoon dom ingekocht.
Kun je ook lekker met een kleiner busje naar de uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hele seizoen heb je ook maar 11 spelers nodig. Zo'n reservebank is eigenlijk ook maar verspilde ruimte langs het veld.
wat is normaal doen in jouw ogen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Normaal doen of anders blokkeer je mij maar gewoon weer. Dat was een stuk prettiger.
Dit doe je maar via dm. Hier graag weer verder over Ajax en het Tadic vraagstuk.quote:
Tadic is wat mij betreft geen vraagstuk en jij hebt vooralsnog geen enkel argument ingebracht waarom dat wel zo zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit doe je maar via dm. Hier graag weer verder over Ajax en het Tadic vraagstuk.
Gelukkig is het spel van Ajax niet zo statisch dat iedereen de gehele wedstrijd op zijn positie blijft plakken. Bij de assist op Brobbey afgelopen weekend stond Bergwijn op 10 en Tadic linksbuiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarvan 4 pingels. Maar Tadic heeft die statistieken op linksbuiten gehaald, waar nu iemand anders staat. In de spits lijkt het nergens op. Misschien je aankoop van 35 miljoen dan maar op de bank zetten? Gewoon dom ingekocht.
En dit geeft Ajax gewoon veel mogelijkheden om dode wedstrijden open te breken. Vorig jaar wist je 9 van de 10 keer: als het na 45 minuten bagger ging, zouden de volgende 45 minuten ook dramatisch verlopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gelukkig is het spel van Ajax niet zo statisch dat iedereen de gehele wedstrijd op zijn positie blijft plakken. Bij de assist op Brobbey afgelopen weekend stond Bergwijn op 10 en Tadic linksbuiten.
Ja dat was niet slimquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/ESPNNL/videos/402170465350610/
Het is natuurlijk vrij bezopen dit
Hij mist zijn maatje Mallejan, was met beast Mallejan aka 'bad modderfokker' niet gebeurd.quote:
Vermoeden van matchfixing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
Is dit ergens anders dan op Facebook te zien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 06:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is dit ergens anders dan op Facebook te zien?
Mijn theorie: Pierie schrikt omdat hij wordt aangespeeld door de keeper terwijl er een Roda speler vlakbij hem staat en doet alsof hij denkt dat het een doeltrap is in de hoop op die manier de situatie te redden. Domme, paniekerige keuze van Pierie maar het gaat al mis bij de keeper die hem niet had moeten aanspelen.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:56 schreef Heeinz het volgende:
Ga gewoon weg johquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:43 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hij mist zijn maatje Mallejan, was met beast Mallejan aka 'bad modderfokker' niet gebeurd.
Go Ahead mocht dat gewoon vorig seizoen tegen Ajax in een soortgelijk geval al doet deze scheids gewoon wat hij moet doen en dat is een penalty geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn theorie: Pierie schrikt omdat hij wordt aangespeeld door de keeper terwijl er een Roda speler vlakbij hem staat en doet alsof hij denkt dat het een doeltrap is in de hoop op die manier de situatie te redden. Domme, paniekerige keuze van Pierie maar het gaat al mis bij de keeper die hem niet had moeten aanspelen.
Als je daar al bang van wordt ben je volledig ongeschikt om in Ajax 1 te gaan spelen. Het wordt nooit meer wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn theorie: Pierie schrikt omdat hij wordt aangespeeld door de keeper terwijl er een Roda speler vlakbij hem staat en doet alsof hij denkt dat het een doeltrap is in de hoop op die manier de situatie te redden. Domme, paniekerige keuze van Pierie maar het gaat al mis bij de keeper die hem niet had moeten aanspelen.
Dit is echt geweldigquote:
Dit is briljantquote:
Nee maar we zijn hier allemaal oud en wijs genoeg om gewoon een naam te typen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je zit in de ontkenningsfase, stiekem ben je gewoon de grootste fan.
Ajax media goden.quote:
Dat kansloze gegame van “volwassenen”quote:
Ja, dit is leuk.quote:
Krijgen jullie hier geen plaatsvervangende schaamte bij?quote:
Ben jij Jan Driessen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:29 schreef Wertha het volgende:
[..]
Krijgen jullie hier geen plaatsvervangende schaamte bij?
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij Jan Driessen?
Volgens mij zijn alle mensen die Driessen als achternaam hebben zuur
[ twitter ]
Het is ook nog eens waarheidsgetrouw dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Deze man overdrijft. Neemt niet weg dat Davey Klaassen vanaf 0:26 en vanaf 1:12 als een compleet mentaal beperkte debiel wordt neergezet.
Hij is zelf ook destructief bezig door louter Eredivisievolk binnen te halenquote:
Stukje method-acting waar hij zich al jaren op voorbereid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ook in deze reclame is Davy muurligger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
En dan wordt het nog warm ookquote:
Wat een zure debielquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij Jan Driessen?
Volgens mij zijn alle mensen die Driessen als achternaam hebben zuur
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |