Recht in dat bij hem doorgaat voor zijn hart: your father would be ashamed. Briljant.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 05:04 schreef Kijkertje het volgende:
Wie is de mol?!![]()
Draadje:
[ twitter ]
[ twitter ]
Mijn geld gaat op een van zijn familieleden. De dreiging van gevangenisstraf kan zomaar iemand laten praten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:06 schreef Sabata het volgende:
There's a rat in ma kitchen what imma gonna do. There's a rat in ma kitchen what imma gonna do. Gonna fix dat rat that's what I'm gonna do. Gonna fix dat rat!
Heeft Trevor Noah dat gezegd? Dat is erg opvallend, ik volg zijn show verder niet maar ik zou toch veel liever in de VS willen bivakkeren dan in Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:48 schreef AnneX het volgende:
Onkruid vergaat niet en de man heeft het eeuwige leven blijkbaar.
Wat als…de man overlijdt? Worden de 49 zaken tegen hem dan stopgezet?
En is het dan werk en studie voor de toekomstige historici om bewijzen te vinden?
Dan nog is het zeker weten een cult, die ontstaat. Vergelijk de neonazi’s. En wordt fox de eeuwige vlam van verheerlijking.
Wat een tijd om in te leven.
Trevor Noah kwam ook ergens voorbij: ik kom uit Zuid Afrika: de u.s.a. is de shithole country.
als je rijk genoeg bent dan is het zowel in Zuid-Afrika als de VS prima toeven. maar als je wat armer bent dan kun je volgens mij een stuk beter in Nederland of een ander Europees land wonen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heeft Trevor Noah dat gezegd? Dat is erg opvallend, ik volg zijn show verder niet maar ik zou toch veel liever in de VS willen bivakkeren dan in Zuid-Afrika.
Dat ligt er helemaal aan wat je bedoelt met 'rijk genoeg' ... over hoeveel inkomen of rijkdom hebben we het dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
als je rijk genoeg bent dan is het zowel in Zuid-Afrika als de VS prima toeven. maar als je wat armer bent dan kun je volgens mij een stuk beter in Nederland of een ander Europees land wonen.
Rijk genoeg betekent in dat je genoeg verdient om te kunnen doen en laten wat je wilt zonder dat je je zorgen hoeft te maken over kosten die komen kijken als het even slechter maken. Bijvoorbeeld in Amerika als je genoeg verdient om een goede zorgverzekering te kunnen afsluiten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Dat ligt er helemaal aan wat je bedoelt met 'rijk genoeg' ... over hoeveel inkomen of rijkdom hebben we het dan?
Zorgverzekering in de VS gaat meestal via een werkgever, en daar hoef je echt geen topinkomen voor te hebben. Je creert nu ook het idee alsof je echt richting de absolute bovenlaag van de bevolking moet zitten om een degelijk leven te kunnen hebben. Ik heb het idee dat dit niet klopt. Sterker nog, ik ken ook wel mensen in de VS (en trouwens ook iemand in Zuid-Afrika) die daar gewoon onder zitten en een prima bestaan kunnen hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Rijk genoeg betekent in dat je genoeg verdient om te kunnen doen en laten wat je wilt zonder dat je je zorgen hoeft te maken over kosten die komen kijken als het even slechter maken. Bijvoorbeeld in Amerika als je genoeg verdient om een goede zorgverzekering te kunnen afsluiten.
Als hij overlijdt zijn de rapen helemaal gaar, want de brainwashed wappies zullen nooit accepteren dat het een natuurlijke dood is. Dan gaat die massa echt wild om zich heen slaan, want hij moet wel vermoord zijn door Biden & co natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:48 schreef AnneX het volgende:
Onkruid vergaat niet en de man heeft het eeuwige leven blijkbaar.
Wat als…de man overlijdt? Worden de 49 zaken tegen hem dan stopgezet?
En is het dan werk en studie voor de toekomstige historici om bewijzen te vinden?
Dan nog is het zeker weten een cult, die ontstaat. Vergelijk de neonazi’s. En wordt fox de eeuwige vlam van verheerlijking.
Wat een tijd om in te leven.
Trevor Noah kwam ook ergens voorbij: ik kom uit Zuid Afrika: de u.s.a. is de shithole country.
Zuid-Afrika is wellicht zelfs nog wat fijner als rijkaard, want je kunt een hele schare bedienden er op na houden. In de VS liggen de lonen dacht ik nog net iets boven dat niveau, maar dat zal ook weer niet zo lang op zich wachten als de republikeinen uiteindelijk de macht weer pakken en er rap werk wordt gemaakt van verdere uitholling van sociale zekerheden en worker's unions.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
als je rijk genoeg bent dan is het zowel in Zuid-Afrika als de VS prima toeven. maar als je wat armer bent dan kun je volgens mij een stuk beter in Nederland of een ander Europees land wonen.
Die Amerikaanse getto's zien er niet zo gezellig uit hoor. Veel verschil met Zuid Afrika zie ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
ik volg zijn show verder niet maar ik zou toch veel liever in de VS willen bivakkeren dan in Zuid-Afrika.
de absolute bovenlaag denk ik ook niet. Maar zeker bovenmodaal om zonder zorgen daar te kunnen leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zorgverzekering in de VS gaat meestal via een werkgever, en daar hoef je echt geen topinkomen voor te hebben. Je creert nu ook het idee alsof je echt richting de absolute bovenlaag van de bevolking moet zitten om een degelijk leven te kunnen hebben. Ik heb het idee dat dit niet klopt. Sterker nog, ik ken ook wel mensen in de VS (en trouwens ook iemand in Zuid-Afrika) die daar gewoon onder zitten en een prima bestaan kunnen hebben.
Meestal? Dat valt wel mee, 56% van de zorgverzekeringen in de VS gaat via werkgevers. Net een meerderheid dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zorgverzekering in de VS gaat meestal via een werkgever, en daar hoef je echt geen topinkomen voor te hebben. Je creert nu ook het idee alsof je echt richting de absolute bovenlaag van de bevolking moet zitten om een degelijk leven te kunnen hebben. Ik heb het idee dat dit niet klopt. Sterker nog, ik ken ook wel mensen in de VS (en trouwens ook iemand in Zuid-Afrika) die daar gewoon onder zitten en een prima bestaan kunnen hebben.
ik dacht dat Trevor Noah al vele jaren in de westkust van Amerika bivakkeert.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heeft Trevor Noah dat gezegd? Dat is erg opvallend, ik volg zijn show verder niet maar ik zou toch veel liever in de VS willen bivakkeren dan in Zuid-Afrika.
Dat heeft hij ook niet gezegd. Hij reageerde op het feit dat MAGA world nu roept dat die FBI-inval is zoals ze het in een derdewereldland aanpakken. Hij benoemde dat hij zelf uit een derde wereldland komt en dat hij het te makkelijk vindt om steeds als er iets 'fout' gaat te roepen dat het derdewereldpraktijken zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar behalve een berg vergelijkingen in prijzen en percentages kon ik niet terugvinden wat het totale percentage is van wie er family coverage heeft of er onder valt. Die 56% gaat over werknemers die door hun eigen werkgever een zorgverzekering hebben, maar niet over wie daar indirect ook door verzekerd zijn. Ken genoeg (ex)collega's waar of die persoon zelf of hun partner geen verzekering hebben, maar door family coverage door de werkgever van de ander verzekerd zijn. En kinderen tot 26 kunnen daar ook nog onder vallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meestal? Dat valt wel mee, 56% van de zorgverzekeringen in de VS gaat via werkgevers. Net een meerderheid dus.
https://www.kff.org/report-section/ehbs-2021-summary-of-findings/
Met link:quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:46 schreef Ulx het volgende:
In PA hebben wat State Reps subpoena's gehad of bezoekjes van de FBI omdat die wat willen weten over het fake electors plan waar Perry bij betrokken was.
https://www.cnbc.com/2022(...)e-10000-or-more.htmlquote:Collectively, medical debt in the U.S. stood at $195 billion or more in 2019, according to Kaiser research.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |