quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Jammer dat het nog wel even gaat duren voor we er echt achter zijn. September alweer interland aids en november dat domme WK.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:48 schreef Caland het volgende: [..] Slot kan wel heel erg gaan variëren in de aanval, benieuwd hoe dat uiteindelijk in elkaar valt
Feyenoord kan in tegenstelling tot PSV en vooral Ajax wel het voordeel hebben dat er dan veel spelers op de club achterblijven. Geen zin om nu te tellen maar volgens mij was het laatst 12-7-3 oid van potentiele basisspelers die op het WK zouden staan. Maar ook geen idee hoe clubs dat precies in gaan vullen eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het nog wel even gaat duren voor we er echt achter zijn. September alweer interland aids en november dat domme WK.
Ja, dat zou wel een voordeeltje kunnen zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord kan in tegenstelling tot PSV en vooral Ajax wel het voordeel hebben dat er dan veel spelers op de club achterblijven. Geen zin om nu te tellen maar volgens mij was het laatst 12-7-3 oid van potentiele basisspelers die op het WK zouden staan. Maar ook geen idee hoe clubs dat precies in gaan vullen eigenlijk.
Gimenez en die Pool gaan wel naar het WK, Bijlow hopelijk ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord kan in tegenstelling tot PSV en vooral Ajax wel het voordeel hebben dat er dan veel spelers op de club achterblijven. Geen zin om nu te tellen maar volgens mij was het laatst 12-7-3 oid van potentiele basisspelers die op het WK zouden staan. Maar ook geen idee hoe clubs dat precies in gaan vullen eigenlijk.
En Geertruida natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gimenez en die Pool gaan wel naar het WK, Bijlow hopelijk ook.
Verder Ali (lol) en geen idee of Idrissi kans heeft als hij nu veel gaat spelen. Dan heb je het wel volgens mij.
Dat Peruaanse linksbackje ook wel toch?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gimenez en die Pool gaan wel naar het WK, Bijlow hopelijk ook.
Verder Ali (lol) en geen idee of Idrissi kans heeft als hij nu veel gaat spelen. Dan heb je het wel volgens mij.
Oh, doen die ook mee ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat Peruaanse linksbackje ook wel toch?
Turkije doet niet mee tochquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
En je vergeet nog Kokcu. Dus dat statistiekje was wel wat verouderd.
Ik vind voetbalpraat vaak wel leuk, hangt een beetje van de samenstelling af. Als Leo er zit haak ik af.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk net 30 seconden FC Rijnmond en heb mij alweer ontzettend zitten ergeren.
Gister was Studio Voetbal ook al zo verschrikkelijk, ik weet weer waarom ik het domme gelul van VI zo kon waarderen.
Vakjes genot, ja dat is wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind voetbalpraat vaak wel leuk, hangt een beetje van de samenstelling af. Als Leo er zit haak ik af.
edit; kijk aan:
[ twitter ]
Ik vind eigenlijk die uitzending op zondagavond na het voetbal met oa Kenneth Perez altijd wel interessant. Op ESPN.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk net 30 seconden FC Rijnmond en heb mij alweer ontzettend zitten ergeren.
Gister was Studio Voetbal ook al zo verschrikkelijk, ik weet weer waarom ik het domme gelul van VI zo kon waarderen.
Ik vind op Dick voor mekaar na eigenlijk geen enkel voetbalpodcastje over actualiteiten echt goed.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk die uitzending op zondagavond na het voetbal met oa Kenneth Perez altijd wel interessant. Op ESPN.
Daarnaast vind ik het voetbalpodcastje van De Derde Helft altijd wel geestig al moet je dat niet te serieus nemen. Gisteren zat Evert Ten Napel daar als gast.
Dick voor mekaar is wel leuk ja, maar duurt me iets te lang.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind op Dick voor mekaar na eigenlijk geen enkel voetbalpodcastje over actualiteiten echt goed.
AD voetbal podcast kan ik ook wel hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind op Dick voor mekaar na eigenlijk geen enkel voetbalpodcastje over actualiteiten echt goed.
Ik stel voor dat ze een paar stevige blessures meepakken terwijl wij verder ingespeeld rakenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zit bij VTBL.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rijnmond daarna afgezet geen zin in alweer slap gelul na Studio voetbal al gisteren het is tijd dat Boskamp weer ergens aanschuift.
NOS voetbalpodcastquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als elke andere Twente speler. Gewoon niet doen. Nooit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Kap nou met die Zerrouki..is veel te duur.
Die arrogante houding van het Ajax van het oosten moet je gewoon niet belonendoor teveel te betalen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:03 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki gaat dus ook gewoon komen. Alleen al vanwege al die hysterische reacties en meltdowns vind ik dit een prima transfer.
Waar komt die extreme afkeer van Twente eigenlijk vandaan? Het heeft wel iets zieligs inmiddels.
De hoofdprijs vragen voor je beste spelers vind ik niet per se arrogant, maar oké. Of ze dat waard zijn is een tweede.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die arrogante houding van het Ajax van het oosten moet je gewoon niet belonendoor teveel te betalen.
Verder is die club niet rullevant genoeg voor een “extreme afkeer”.
Zal we een miljoentje of 6 worden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:15 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoeveel ze dan uiteindelijk gaan neerleggen voor die Zerrouki.
Hij had wel geweldige voorzetten. Verder weet ik niet hoe hij zich ontwikkeld heeft de afgelopen jaren behalve dat hij erin slaagde om een Douwe Bobje te doen bij twee vrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
JetroGOD
User @:buitendam en ik zouden daar groot voorstander van zijn
Hij heeft best goede loopacties in de zestien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:30 schreef fetX het volgende:
Háncko is volgens mij wel een prima opvolger voor Senesi. Ook wel benieuwd naar die López.
Hoop trouwens dat ze die Bassett nog kunnen verhuren. Valt de laatste potjes wel redelijk in. Kan nog best wat worden.
Volgens mij is dat in 2014 begonnen bij die 2-2 die Serdar toen in de laatste seconde goedkeurde.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:03 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki gaat dus ook gewoon komen. Alleen al vanwege al die hysterische reacties en meltdowns vind ik dit een prima transfer.
Waar komt die extreme afkeer van Twente eigenlijk vandaan? Het heeft wel iets zieligs inmiddels.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
NOS voetbalpodcastGrueter is wel een beetje de PietjePuk van de NOS voetbalpodcast. Juist daarom kan ik hem wel goed hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg je nou dat Grueter extreem irritant, herhalend en nietszeggend is?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Grueter is wel een beetje de PietjePuk van de NOS voetbalpodcast. Juist daarom kan ik hem wel goed hebben.
Klopt. Grueter is een ongelooflijke achterlijke debiel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Grueter is wel een beetje de PietjePuk van de NOS voetbalpodcast. Juist daarom kan ik hem wel goed hebben.
Die kut club had niet meer mogen bestaanquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:03 schreef Pistolero het volgende:
Over jezelf in de derde persoon pratenquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @fetXquote:Op maandag 8 augustus 2022 23:01 schreef Qarrad het volgende:
8m voor 80% van de transferrechten lees ik
Prima toch.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:01 schreef Qarrad het volgende:
Het dubbele kwam ongeveer binnen. Uitstekend dus.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:02 schreef CR7 het volgende:
Straks met Hancko en Zerrouki er evt bij kom je gewoon uit op 35+ miljoen aan uitgaven.
Ja, ik vind het nogal wat. Voor een dwerg met 4 goals en 4 assists uit 19e potjes bij de Heracles van Brazilië. En ook alweer 22.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:01 schreef Qarrad het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren in Zuid Amerika, met 80% mag je al blij zijn. En 8 miljoen, tja. Voor ons kan dat wel veel zijn, het is helemaal geen mega bedrag natuurlijk. Antony kwam voor 15-20 miljoen, Senesi voor 7, Gimenez 6 dacht ik.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor 8m mag het wel tot de laatste konthaar eigendom zijn eigenlijk wmb
Zeker hoop alleen dat er tzt wel geld over is om Szymanski over te nemen als die het echt goed doet. Niet dat we dat gezeik weer krijgen dat we pas de optie kunnen lichten als er een speler is verkocht. En de optie daarna verloopt ofzo...quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het dubbele kwam ongeveer binnen. Uitstekend dus.
En zoals wij de bedragen in termijnen ontvangen, zullen we vast ook her en der wat in termijnen betalen.
Snap die zorg wel. Maar volgend jaar heb je met oa Kokcu en Geertruida ook wel weer rond de 30-35 wat je potentieel binnen kunt halen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker hoop alleen dat er tzt wel geld over is om Szymanski over te nemen als die het echt goed doet. Niet dat we dat gezeik weer krijgen dat we pas de optie kunnen lichten als er een speler is verkocht. En de optie daarna verloopt ofzo...
Achja, Sini had, alhoewel hij jonger was, ook maar 5 goals en 5 assists in 36 wedstrijden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nogal wat. Voor een dwerg met 4 goals en 4 assists uit 19e potjes bij de Heracles van Brazilië. En ook alweer 22.
Het schijnt wel een hele zware competitie te zijn. Daarnaast zijn er maar 3 spelers die meer assists hebben. Ook Antony had geen geweldige cijfers. Was wel jonger maar ook een stuk duurder. Portugese top scheen ook interesse te hebben gehad. Maar ok hoe waar dat is is natuurlijk gissen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nogal wat. Voor een dwerg met 4 goals en 4 assists uit 19e potjes bij de Heracles van Brazilië. En ook alweer 22.
Ja, die was ook 2 miljoen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Achja, Sini had, alhoewel hij jonger was, ook maar 5 goals en 5 assists in 36 wedstrijden.
Als de Portugese top hem had gewild zat hij nu daar.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het schijnt wel een hele zware competitie te zijn. Daarnaast zijn er maar 3 spelers die meer assists hebben. Ook Antony had geen geweldige cijfers. Was wel jonger maar ook een stuk duurder. Portugese top scheen ook interesse te hebben gehad. Maar ok hoe waar dat is is natuurlijk gissen.
Ja klopt, Feyenoord won alleen omdat Vitesse zo slecht was. Szymanski kwam alleen omdat niemand hem wilde. PSV en Ajax hadden geen interesse in Timber.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de Portugese top hem had gewild zat hij nu daar.
En daarnaast zijn kritische noten verboden in dit topic.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja klopt, Feyenoord won alleen omdat Vitesse zo slecht was. Szymanski kwam alleen omdat niemand hem wilde. PSV en Ajax hadden geen interesse in Timber.
Nee hoor ik snap je wel. Vind het ook veel geld. Ik vind alleen 8 g/a in 18 wedstrijden bij een laagvlieger helemaal niet slecht. Zeker als je het afzet tegen een Antony die nog mindere cijfers had bij een groter team. En Brazilianen zijn nou eenmaal duur. Daarnaast is 22 jaar helemaal niet oud..? Te oud voor wat precies? Aursnes kwam binnen op z'n 25e en gaat voor een prachtig bedrag weg.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
En daarnaast zijn kritische noten verboden in dit topic.
Eensquote:Op maandag 8 augustus 2022 23:33 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind wel dat er vrij kwistig met de miljoenen gestrooid wordt hoor![]()
8 miljoen voor 80% van een 22-jarige van 1,68 met vooralsnog matige statistieken, wetende waar we vandaan komen de afgelopen jaren, ik vind het gewaagd.
Laten we hopen dat het terecht is.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
En daarnaast zijn kritische noten verboden in dit topic.
Op basis van de (beperkte) beelden en statistieken ben ik nog niet overtuigd dat de transfersom bij de kwaliteiten en potentie past. Maar ik hoop dat ik het niet bij het rechte eind heb.
Vraag me af waar hij naartoe gaat dan, hij heeft een aflopend contract dus Zürich zal toch willen verkopen uiteindelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:40 schreef Scrummie het volgende:
Wel definitief einde tijdperk Gnonto dan.
Ik denk dat we het middenveld Kökcü, Szymanski, Timber niet vaak gaan zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanaf september spelen we dus waarschijnlijk zo:
Bijlow, Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez, Timber, Szymanski, Kökcü, Dilrosun, Gimenez en Paixao.
Denk wel een elftal met flink wat voetbal, snelheid en fysiek erin.
Dan hebben we Marciano, Benita, Pedersen, Rasmussen, Wieffer, Zerrouki, Taabouni, Toornstra, Idrissi, Danilo en Walemark nog voor de bank.
Gaat het jaartje uit zitten en komt alsnog naar ons, gratis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vraag me af waar hij naartoe gaat dan, hij heeft een aflopend contract dus Zürich zal toch willen verkopen uiteindelijk.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het middenveld Kökcü, Szymanski, Timber niet vaak gaan zien
Denk wel dat Timber dat zou kunnen overigens, maar sluit me wel bij je aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle 3 geen controlerend/verdedigend ingestelde spelers
Dan vrees ik helaas dat Kökcü kind van de rekening wordt en dat Zerrouki die rol op het middenveld gaat invullen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle 3 geen controlerend/verdedigend ingestelde spelers
Ik denk dat het per wedstrijd een beetje gaat wisselen. Zeker in periodes waar we een dubbel programma hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan vrees ik helaas dat Kökcü kind van de rekening wordt en dat Zerrouki die rol op het middenveld gaat invullen.
Ben ervan overtuigd dat die gewoon gaat komen namelijk.
Wat is ditquote:
Die 8 miljoen komt wel uit Braziliaanse bronnen toch? Zal wel 5 plus bonussen zijn ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:14 schreef fetX het volgende:
Timber 7,5
Paixao 8
Dilrosun 3,5
Gimenez 4 (wat nog 6? kan worden)
Lopez 1
Wieffer 0,5
Sini 25
Malacia 15
Senesi 15
Linssen 1,5
Ik vraag mij nog steeds af of die 2 miljoen huursom van Szymanski klopt die je op veel plekken leest. Waaronder op TM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die 8 miljoen komt wel uit Braziliaanse bronnen toch? Zal wel 5 plus bonussen zijn ofzo.
Waarschijnlijk inclusief salaris dit jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af of die 2 miljoen huursom van Szymanski klopt die je op veel plekken leest. Waaronder op TM.
Dat zou wel een stunt zijn. Maar er zijn meer kapers op de kust.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het jaartje uit zitten en komt alsnog naar ons, gratis.
Pool zou je ook nog wel op de flank kunnen neerzetten tegen wat betere tegenstanders, want verdedigen is nog niet echt zijn ding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 03:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk trouwens dat Timber kind van de rekening gaat zijn. Alhoewel hij vaak genoeg gaat spelen. Kökcü uit de basis halen kan echt niet en Szymanski is simpelweg te goed voor de bank. Dan is de nieuwe aankoop ‘rustig brengen’ het meest logische.
dat klopt wel aardig, paisjauw misschien, net iets meer auwquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Paisjow oid volgens Google.
Ik noem 'm Passie.
Paksoi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:12 schreef Scrummie het volgende:
Paixão, hoe spreek je dat uit @:Tarado ?
Early morning typtyfusquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snapte ook helemaal niks van je bericht @:kerftminister , maar je bedoet ‘woorden’ ipv ‘worden’.
Een selectie waar we mee vooruit kunnenquote:Feyenoord 1
--------------------------- Bijlow --------------------------------
Geertruida ----- Trauner ----- Hancko(?) ------ [OPEN]
-----------------Zerrouki(?)---------- Kokcu --------------------
--------------------------- Szymanski ----------------------------
Dilrosun --------------- Giménez ------------------- Paixão
Feyenoord back-up
------------------------------ Marciano --------------------------
Pedersen ---- Geertruida* ------- Rasmussen ------- López
------------------ Wieffer ---------- Timber** ------------------
--------------------------- Toornstra ------------- ----------------
Wålemark---------------- Danilo -------------------- Idrissi
Feyenoord overige/jeugd
------------------------------ Janssen --------------------------
Benita ---- --------------- Hokke ------------------ Hartman
-------- Hartjes -------- M. Kleijn ----------K. Dermane-----
--------------------------- Taabouni ------------- ----------------
Jahanbaksch ----------- Bannis -------------------- 't Sand
En de verhuur: Azarkan.
* Geertruida als RB en backup RCV
** Timber staat nu bij reserve, maar die zal wel spelen. Aan Arne om te puzzelen![]()
Als je op Paixao doelt ; ik denk niet dat hij graag een Argentijn wordt genoemd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:13 schreef Aloulu het volgende:
Die polski is een goede speler zeg. Gaan we echt veel plezier van beleven. Begin het wel goed in te zien voor de selectie met al die aankopen die is samengesteld. Ben ook erg benieuwd naar de Argentijnse spits. Als Zerrouki komt heb je erg veel opties, wat we al jaren niet zo hebben gehad. En veel talent rondlopen maar ook spelers die het elders al wel goed hebben bewezen. Even afwachten hoe de verdediging het gaat doen nu ook Senesi weg is.
Nee Gimenezquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je op Paixao doelt ; ik denk niet dat hij graag een Argentijn wordt genoemd.
Ik denk hij onze nieuwe spits bedoelt met een Argentijnse vaderquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je op Paixao doelt ; ik denk niet dat hij graag een Argentijn wordt genoemd.
Die zal er vast minder moeite mee hebben. Daar ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk hij onze nieuwe spits bedoelt met een Argentijnse vader
Nergens concreet op gebaseerd behalve goede statistieken en recenties, maar ik verwacht wel wat van hem. Als dat inderdaad zo uitkomt hebben we wel echt opties. Ik vind die Pool een goede aankoop, die heeft echt wel kwaliteiten. En Timber ook gewoon een goede aankoop. Kan niet anders dan heel positief zijn over een groot deel van de aankopen. Is weleens anders geweest trouwens..quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, die is ook binnen natuurlijk. My bad.
Allemaal leuk en aardig maar je bent Cole Bassett vergeten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:00 schreef satecl het volgende:
Feyenoord is goed bezig. Investeren in een brede selectie met zoveel mogen eigen vermogen. Zodat we niet, zoals afgelopen seizoen, met 3 huurspelers in de voorste linie (Til, Dessers en Nelson) lopen. Aankopen kunnen we sneller opvangen, en jeugd geven we rustig de tijd om door te ontwikkelen.
[..]
Een selectie waar we mee vooruit kunnen![]()
Dat is wel grappig, jammer dat ze kaal is alleen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Die vriendin van Gimenez is Nederland/Rotterdam aan het ontdekken, leuke rubriek.
Niet meer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, jammer dat ze kaal is alleen.
Lekker houden zo.quote:De geluiden dat Feyenoord en FC Twente een akkoord naderen kloppen niet. Ramiz Zerrouki staat in de concrete belangstelling van de Rotterdammers en hebben een eerste bod uitgebracht. De Tukkers hebben de aanbieding afgewezen en daarna niks meer gehoord uit De Kuip.
''Feyenoord heeft zich nog niet gemeld met een tweede bod bij Twente'', vertelt technisch directeur Jan Streuer in gesprek met journalist Leon ten Voorde. De verhalen in de uitzending van VTBL kloppen feitelijk niet. ''Ze weten niet waar ze over praten. Het is momenteel rustig bij FC Twente.''
Zerrouki heeft eerder wel aangegeven dolgraag naar Feyenoord te willen. De 24-jarige middenvelder wil spelen onder Arne Slot en met de Rotterdammers de groepsfase van de Europa League in. Zerrouki liet doorschemeren al met de trainer te hebben gesproken over zijn mogelijke rol in het elftal.
De grote vraag is of FC Twente wil meewerken aan een uitgaande transfer nu het seizoen begonnen is. De Tukkers vragen een bedrag van rond de tien miljoen euro en Feyenoord heeft een eerste bod gedaan van rond de vijf miljoen euro.
Ze heeft d'r broek uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, jammer dat ze kaal is alleen.
Pics van haar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Die vriendin van Gimenez is Nederland/Rotterdam aan het ontdekken, leuke rubriek.
Tja. Geen onsympathieke gozer maar ook geen speler die heel lang herinnerd zal worden. Het geld is erg prettig.quote:
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
maar ook geen speler die heel lang herinnerd zal worden
Nee, ga weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
In Mexico hebben ze geen fietspaden en drukknopjes voor het stoplicht blijkbaar.
Probeer eens zinnige dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Reageer eens wat sympathieker.
Ik lees iets over een 3-0 ruststand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:10 schreef bbuddybb het volgende:
Hebben we nog spionnen in De Kuip? Wie spelen er? Hoeveel staat het?
Feyenoord: Marciano, Jahanbakhsh, Bassett, Taabouni, Toornstra, Benita, Hartman, Dermane, Naujoks, Valk, Van der Zeeuwquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:10 schreef bbuddybb het volgende:
Hebben we nog spionnen in De Kuip? Wie spelen er? Hoeveel staat het?
quote:
Dit is GEEN vrouw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Oh IG linkje embedden werkt hier niet blijkbaar.
https://www.instagram.com/ferserranoc
Mag allemaal wel wat soepelerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:33 schreef bbuddybb het volgende:
Dank gozerts.
Hij is ook nog eens tweebenig. Lekker.
Hoop dat ie een beetje kan gedijen in dit landje.
Van alle Nederlandse namen vond ik Timber en Idrissi wel het minst erg (Timber gewoon blij mee). Verder helemaal met je eens. De spelers die in eerste instantie werden genoemd waren echt heel erg matig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:00 schreef Kerftminister het volgende:
Het lucht me trouwens echt op dat alle Nederlandse zwakke namen die er deze transferperiode genoemd zijn, allemaal niet gekomen zijn. Op Idrissi na dan, maar laat ik die nog even het voordeel van de twijfel geven. Natuurlijk compleet afwachten of onze nieuwe exotische jongens uit de verf zullen komen, maar het beleid zelf is iets waar ik volledig achter sta.
Wieffer? Of werd die niet genoemd? Ik denk dat dat een prima breedteversterking overigens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:00 schreef Kerftminister het volgende:
Het lucht me trouwens echt op dat alle Nederlandse zwakke namen die er deze transferperiode genoemd zijn, allemaal niet gekomen zijn. Op Idrissi na dan, maar laat ik die nog even het voordeel van de twijfel geven. Natuurlijk compleet afwachten of onze nieuwe exotische jongens uit de verf zullen komen, maar het beleid zelf is iets waar ik volledig achter sta.
Idrissi ook, maar op één of andere manier blijft dat half jaartje bij Ajax het meest hangen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wieffer? Of werd die niet genoemd? Ik denk dat dat een prima breedteversterking overigens.
Zijn er geruchten dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:16 schreef Divje het volgende:
Ik hoop echt dat Orkun nog een jaar blijft. Tenzij er een niet te weigeren 30 miljoen ofzo bod komt en er genoeg tijd is om een vervanger te regelen.
Krabby in die podcast. Er is een 50/50 kans dat hij vertrektquote:
Heeft Arsenal nog interesse in hem?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Krabby in die podcast. Er is een 50/50 kans dat hij vertrekt
Sterk staaltje journalistiek weer
Klopt, hij vertrekt of hij vertrekt nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Krabby in die podcast. Er is een 50/50 kans dat hij vertrekt
Sterk staaltje journalistiek weer
Ik vraag me sterk af of hij het zo bedoeld heeft of dat er toch misschien een beetje mazzel bij zit. Hij had 'm zo de 2de ring in kunnen jagenquote:
Bewust. Overduidelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of hij het zo bedoeld heeft of dat er toch misschien een beetje mazzel bij zit. Hij had 'm zo de 2de ring in kunnen jagen
Fortuna gaat voor Europees voetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Zijn ze al bij de Vapiano geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Ja. Ik heb er wel vertrouwen in. Vind hem een goede indruk maken.quote:
Maar deze Argentijn is toch veel aanvallender ingesteld dan Kökcü en/of Aursnes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik vraag me af waarom we die nodig zou moeten hebben, of de kans is dus heel groot dat Kokcu ook weggaat.
Don Leo to the rescuequote:
Dit baseer je op een gerucht van ZKA?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:10 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je in godsnaam miljoenen uitgeven terwijl de nummer 10 positie wel al overvol is met Szymanski, Taabouni en Toornstra. En dan kan Dilrosun er ook nog prima speler.
Nee, dit slaat echt nergens op. Even normaal doen jongens, Feyenoord slaat weer door met kopen.
Nou ja, op zich zit hij er wel redelijk boenk op met zijn primeurtjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit baseer je op een gerucht van ZKA?
Die heeft deze zomer wel 30 namen genoemd.
Dus? Daarvan waren er flink wat goed en van sommigen weten we ook niet of het niet zo was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die komt om alle meltdowns hier te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:10 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je in godsnaam miljoenen uitgeven terwijl de nummer 10 positie wel al overvol is met Szymanski, Taabouni en Toornstra. En dan kan Dilrosun er ook nog prima speler.
Nee, dit slaat echt nergens op. Even normaal doen jongens, Feyenoord slaat weer door met kopen.
Vrijwel elke transfer als eerste aangekondigd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die afkeer naar Feyenoord vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik hoop dat die komt om alle meltdowns hier te zien.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik hoop dat die komt om alle meltdowns hier te zien.
Dit zijn wel echt hele matige trollpogingen zeg, jeetje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die afkeer naar Feyenoord vandaan komt.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de opmerking waar Pistolero aangeeft dat Feyenoord 'weer' doorslaat. Het is gewoon ongeloofwaardig om te denken dat Feyenoord 7+ miljoen uit gaat geven voor een bankspeler. En dit gaat die zeker kosten als ik zo rondlees. Dus of er gaat iemand uit de basis/Kokcu weg of deze knaap komt niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus? Daarvan waren er flink wat goed en van sommigen weten we ook niet of het niet zo was.
Hij vindt zichzelf erg geweldig en dat is soms wat vermoeiend, maar we kunnen toch moeilijk zeggen dat hij vaak nonsens de wereld in slingert.
Het hele punt is juist dat Kokcu blijft én deze gozer blijkbaar moet komen, als het aan Feyenoord ligt. Dat vind ik redelijk doorslaan qua kopen en onnodig geld over de balk smijten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de opmerking waar Pistolero aangeeft dat Feyenoord 'weer' doorslaat. Het is gewoon ongeloofwaardig om te denken dat Feyenoord 7+ miljoen uit gaat geven voor een bankspeler. En dit gaat die zeker kosten als ik zo rondlees. Dus of er gaat iemand uit de basis/Kokcu weg of deze knaap komt niet.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de opmerking waar Pistolero aangeeft dat Feyenoord 'weer' doorslaat. Het is gewoon ongeloofwaardig om te denken dat Feyenoord 7+ miljoen uit gaat geven voor een bankspeler. En dit gaat die zeker kosten als ik zo rondlees. Dus of er gaat iemand uit de basis/Kokcu weg of deze knaap komt niet.
Dan nog is het uitgesloten dat Feyenoord 7+ miljoen gaat betalen voor een bankzitter. Ongeacht wat ZKA ook zegt en hoe betrouwbaar die ook is. Dit is net zo'n brainfart als zijn Senesi-berekening.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het hele punt is juist dat Kokcu blijft én deze gozer blijkbaar moet komen, als het aan Feyenoord ligt. Dat vind ik redelijk doorslaan qua kopen en onnodig geld over de balk smijten.
Deze gozer is ook een totaal andere speler dan Kokcu en kan helemaal niet op zijn positie spelen.
@ZKAquote:Op woensdag 10 augustus 2022 07:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan nog is het uitgesloten dat Feyenoord 7+ miljoen gaat betalen voor een bankzitter. Ongeacht wat ZKA ook zegt en hoe betrouwbaar die ook is. Dit is net zo'n brainfart als zijn Senesi-berekening.
Kokcu staat als eerste op het wedstrijdformulierquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is maar hopen dat Arne nu niet Timber op de bank gaat zetten als Kokcu weer fit is.
Maar dan haalt Feyenoord vrijwel zeker Zerrouki ervoor terug.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokcu staat als eerste op het wedstrijdformulier
Maar Aursnes zal nog wel weggaan deze week
Zerrouki of Timber, of onze stukadoor gaat naar de flank.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dan haalt Feyenoord vrijwel zeker Zerrouki ervoor terug.
Dus er zal hoe dan ook een - voor Feyenoord begrippen - dure speler op de bank belanden.
Krijg je weer Dilrosun (4 miljoen) of paxiao (8 miljoen) die dan moeten banken.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zerrouki of Timber, of onze stukadoor gaat naar de flank.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 07:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan nog is het uitgesloten dat Feyenoord 7+ miljoen gaat betalen voor een bankzitter. Ongeacht wat ZKA ook zegt en hoe betrouwbaar die ook is. Dit is net zo'n brainfart als zijn Senesi-berekening.
CR7 heeft alleen wat persoonlijke issues met ZKA, dat is alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:22 schreef Divje het volgende:
Gaan we er nou allemaal aan voorbij dat als je een goed seizoen wil draaien met een druk programma je sowieso kwaliteit op de bank moet hebben?Of die nou een paar ton of een paar miljoen kost.
Ik zal godverdommese blij zijn dat je zodadelijk wissels toe kan passen zonder er slechter van te worden, of dat je iemand in kan brengen die dingen kan forceren.
In Nederland wordt er altijd zo in hokjes gedacht over een vaste basiself. Je speelt op drie fronten terwijl er in november een WK is, het is pure noodzaak dat je zo'n speler over hebt als je mee wilt. Schorsingen, blessures etc hoe vaak zal iedereen fit zijn, daar heeft Feyenoord vorig jaar echt geluk mee gehad qua cruciale spelers. (wat bij de concurrentie ook zo is, zo niet meer die concurrentie)quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijg je weer Dilrosun (4 miljoen) of paxiao (8 miljoen) die dan moeten banken.
Dan verplaats je het probleem alleen maar.
Laat ons gewoon even rustig wennen aan de situatie dat je ook nog wat kwaliteit op de bank hebt user @maxi-musquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland wordt er altijd zo in hokjes gedacht over een vaste basiself. Je speelt op drie fronten terwijl er in november een WK is, het is pure noodzaak dat je zo'n speler over hebt als je mee wilt. Schorsingen, blessures etc hoe vaak zal iedereen fit zijn, daar heeft Feyenoord vorig jaar echt geluk mee gehad qua cruciale spelers. (wat bij de concurrentie ook zo is, zo niet meer die concurrentie)
Exact, dit is nieuw voor ons en aangezien we nogal autistisch zijn duurt het even voordat we hiermee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat ons gewoon even rustig wennen aan de situatie dat je ook nog wat kwaliteit op de bank hebt user @:maxi-mus
Alles met stapjes
Als we vooruit willen zal er geïnvesteerd moeten worden, verantwoord, en ik zie dat dat gebeurt. CL halen moet de volgende stap zijn, wanneer is de vraag.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:11 schreef De_Kraam het volgende:
Het geld van het kampioenschap is onder Van Geel allemaal binnen een jaar verdampt dus ik hou m'n hart vast als ik lees dat Feyenoord nu alweer zo veel miljoen heeft uitgegeven en dan ook nog aan bankzitters.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:11 schreef De_Kraam het volgende:
Het geld van het kampioenschap is onder Van Geel allemaal binnen een jaar verdampt dus ik hou m'n hart vast als ik lees dat Feyenoord nu alweer zo veel miljoen heeft uitgegeven en dan ook nog aan bankzitters.
Van Geel speelde dat jaar quitte inderdaad, maar eigenlijk wil je dit jaar gewoon een keer een plus van 30 miljoen op je bankrekening hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:11 schreef De_Kraam het volgende:
Van God was dan ook een enorme paardenlul.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:11 schreef De_Kraam het volgende:
Tegelijk moet je, als je vooruit wil, genoeg op de bank hebben staan om in de winter of zomer 2023 te kunnen investeren voordat je verkoopt. Of als je een buitenkans ziet zoals Veerman, dat je die dan ook gewoon kunt betalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als we vooruit willen zal er geïnvesteerd moeten worden, verantwoord, en ik zie dat dat gebeurt. CL halen moet de volgende stap zijn, wanneer is de vraag.
Natuurlijk maar de balans is heel positief na 1 september verwacht ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegelijk moet je, als je vooruit wil, genoeg op de bank hebben staan om in de winter of zomer 2023 te kunnen investeren voordat je verkoopt. Of als je een buitenkans ziet zoals Veerman, dat je die dan ook gewoon kunt betalen.
Het liefst een plus van 60 miljoen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Geel speelde dat jaar quitte inderdaad, maar eigenlijk wil je dit jaar gewoon een keer een plus van 30 miljoen op je bankrekening hebben.
Nicequote:
net 2 goals gemaakt, kan je toch niet zeggen dat hij slecht begonnen isquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:09 schreef Kerftminister het volgende:
Mooi, kan Danilo zsm de basis uit.
De journalist zegt dat de transfer "op het punt staat te gebeuren" in ieder geval.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is alleen nog maar 6 millie geboden. Praag moet eerst nog maar eens meewerken.
Ze hebben hem zelf ooit gekocht voor 4,5. Vraag mij af of ze hem voor zo'n 'laag' bedrag gaan verkopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is alleen nog maar 6 millie geboden. Praag moet eerst nog maar eens meewerken.
Gelukkig heeft de speler zelf ook wat te willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze hebben hem zelf ooit gekocht voor 4,5. Vraag mij af of ze hem voor zo'n 'laag' bedrag gaan verkopen.
Dan beter 2 miljoen biedenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de speler zelf ook wat te willen.
@:zka
Op basis van wat zou Timber hoger in de pikorde moeten staan? Ik kan alleen z’n transfersom bedenken. Maar Kokcu vertegenwoordigt toch gewoon meer waarde en is (nu) de betere van de twee.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is maar hopen dat Arne nu niet Timber op de bank gaat zetten als Kokcu weer fit is.
Die arme Gnonto wil echt alléén naar de eredivisie, en nu lijkt het erop hij helemaal niet meer naar Feyenoord gaatquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de speler zelf ook wat te willen.
@:zka
Mijn hemelquote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De hele video is nog veel beter.
Vooral richting het oosten dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Twente is Feyenoord voorbij (op alle fronten).
Genieten ja.quote:
Hij is wel echt heel klein hequote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Paixao is een hele lieve jongen
Alleen een record als ie goed isquote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:43 schreef Tomatenboer het volgende:
6 + 3 miljoen voor Paixao!
Nieuw transferrecord dan.
Hopelijk maakt hij het waar dan. Zware last op zijn schoudertjes.
En Gnonto is nog 3 jaar jonger ook. Maar we gaan het zien. De scouts en Arne zullen het allemaal wel uitvoerig besproken en bekeken hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel gek, das meer dan dat Gnonto had moeten kosten wat toch wel een hoger aangeschreven talent is.
Maar goed, dat laat zien dat er voldoende vertrouwen is in Paixao. Ben benieuwd.
Dat vraag ik mij ook af. Ik was best blij toen hij kwam, vond hem heel nuttig bij PSV en dacht dat hij alleen de pech had van zware concurrentie daar. Geen idee wat er gebeurd is in dat hoofd.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 05:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vraag mij nog steeds af hoe die Hendrix zo heeft kunnen afzakken, die heeft echt vrij lang naar behoren gespeeld bij PSV 1. Je zou op zijn minst denken dat ie als wisselspeler goed genoeg zou zijn.
Paixao is wel echt een vleugelspeler, Gnonto was meer een schaduwspits toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel gek, das meer dan dat Gnonto had moeten kosten wat toch wel een hoger aangeschreven talent is.
Maar goed, dat laat zien dat er voldoende vertrouwen is in Paixao. Ben benieuwd.
Gnonto past ook helemaal niet in het systeem van Slot en heeft nog vrijwel nooit op de vleugels gespeeld, Paixao is een veel logischere aankoop.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao is wel echt een vleugelspeler, Gnonto was meer een schaduwspits toch?
Paixao heeft wel (veel) betere statistieken. Eerlijk gezegd vind ik Paixao op de beelden die ik heb gezien ook veel beter overkomen. Wat dat ook moge zeggen (want op filmpjes kun je ook Pratto goed over laten komen).quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah, vlak na de ontbinding bekend. Mooi dat we er vanaf zijn. Wasgeen goede match.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:05 schreef Qarrad het volgende:
Yes yes yes grote opruiming, Hendrix naar Fortuna Düsseldorf
We huurden hem van Spartak toch? Hoe kunnen we hem dan verhuren aan Fortuna Düsseldorf als ie helemaal geen contract heeft?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, vlak na de ontbinding bekend. Mooi dat we er vanaf zijn. Wasgeen goede match.
Ben ik het wel mee eens ja. Dit zijn wel weer hoop risicootjes. Nu heb ik liever dat Arne zulke risico's neemt ipv Stam of Advocaat, maar toch. Voor zulke bedragen moet je slagen als speler anders is het echt een aardige strop.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gnonto past ook helemaal niet in het systeem van Slot en heeft nog vrijwel nooit op de vleugels gespeeld, Paixao is een veel logischere aankoop.
Vindt wel dat Feyenoord iets te veel met geld aan het smijten is en te veel koopt, ook al zijn het allemaal wel jonge talentvolle spelers.
Had gehoopt dat het (grote) merendeel van de inkomsten naar de schulden en afkopen van de VvF zouden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |