Beetje off topic, maar ik vermoed dat je recessie bedoelt?quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja best, en volgens Biden zit Amerika niet in een depressie, omdat hij de definitie heeft aagepast.
Als ik, itt "je hebt ongelijk" roepers dat met redelijke argumenten weet te billijken, dan idd.quote:
oke vanaf nu gaan we uit van wat HeatWave terrorisme vind.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja best, en volgens Biden zit Amerika niet in een depressie, omdat hij de definitie heeft aagepast.
Feit is dat het in de verste verre niet in de buurt komt van wat wij de laatste decennia als terrorisme zijn gaan zien.
Als het Greenpeace, Extinction Rebellion is komt die term ook nooit bovendrijven, terwijl die weldegelijk mensenlevens op het spel zetten met rotsblokken etc.
Dus ja, ik blijf bij mijn standpunt.
Fair, de depression moet nog komenquote:Op maandag 8 augustus 2022 14:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar ik vermoed dat je recessie bedoelt. Anders is het een nogal rare uitspraak.
Hoeft niet hoor, ik tik nergens dat het een feit is, maar dat het mijn mening isquote:Op maandag 8 augustus 2022 14:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
oke vanaf nu gaan we uit van wat HeatWave terrorisme vind.
Zo werkt het niet. Je kunt niet zelf bepalen wat een woord betekent "ja maar volgens mij betekent het iets anders, dus heb jij geen gelijk".
Wanneer ga je daar mee beginnen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik, itt "je hebt ongelijk" roepers dat met redelijke argumenten weet te billijken, dan idd.
en nu pas je je argument aan dat je het niet te vergelijken vind met ISIS. En dat is (natuurlijk) zo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik tik nergens dat het een feit is, maar dat het mijn mening is.
Ik vind het iig totaal niet te vergelijken met ISIS, waar mijn argument "ik vind het geen..." vandaan kwam.
dinsdag 26 september 2000 @ 15:02quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:25 schreef Intint het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar mee beginnen dan?
En op dit forum?quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dinsdag 26 september 2000 @ 15:02
lol zelfs als iemand met feiten komt, (das beter dan redelijke argumenten) zeg jij "ik blij bij m'n standpunt".quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik, itt "je hebt ongelijk" roepers dat met redelijke argumenten weet te billijken, dan idd.
Semantiek.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
en nu pas je je argument aan dat je het niet te vergelijken vind met ISIS. En dat is (natuurlijk) zo.
Maar dat betekent niet dat het geen terrorisme is.
Correctquote:Op maandag 8 augustus 2022 14:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
lol zelfs als iemand met feiten komt, (das beter dan redelijke argumenten) zeg jij "ik blij bij m'n standpunt".
Terwijl die aantoonbaar niet klopt.
zinloos.
Ik heb geen idee wat je met bovenstaande bedoelt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Semantiek.
Als ik
A) Je helemaal kapot zou rammen zodat je niet meer kan lopen
B) Je een tik op je billen geef
Is dat volgens de definitie allebei geweld.
Maar ik gok dat je bij B geen aangifte gaat doen.
Het is net als racisme, die term is ook alle waarde verloren omdat alles racisme is.
ja niemand stelt dat gelijk. (of ik in elk geval niet)quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Al dekt de definitie in principe de lading wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is idd.
Ik kan een paar blokkades en wat stro in de fik niet gelijkstellen met opgeblazen metro's en trolleybussen, als dat taaltechnisch gezien misschien onjuist is, so be it.
En ik vind het legitieme protestacties, net zoals de acties van Greenpeace en ER niet als terrorisme worden aangeduidquote:Op maandag 8 augustus 2022 14:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja niemand stelt dat gelijk. (of ik in elk geval niet)
alleen het doel (politiek beïnvloeden, door geweld/ maatschappij ontwrichtende acties) is hetzelfde.. en dus terrorisme.
door sommige worden die acties vast als terrorisme aangeduid hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik vind het legitieme protestacties, net zoals de acties van Greenpeace en ER niet als terrorisme worden aangeduid.
Sommigen, niet de gehele Nederlandse pers en diverse politici iigquote:Op maandag 8 augustus 2022 14:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
door sommige worden die acties vast als terrorisme aangeduid hoor.
En als ze aan de omschrijving voldoen dan is het natuurlijk OOK gewoon terrorisme.
en zeker geen "legitieme protestactie".
De NOS verzint het waar je bij staat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tegenwoordig moet ook iedereen bedreigt worden he?
Verzint? Je hoeft maar even twitter te openen, te zoeken op hakenkruis+brand en je ziet vol bedreigingen staan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De NOS verzint het waar je bij staat.
Zegt de persoon met chronische TDSquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
In Amerika gaat Trump liegen over een verkiezingcomplot en tientallen miljoenen trumpstemmers geloven dit.
Ze willen het graag geloven.
Idem nu met vele zogenaamde boerenfans die nu de fotograaf beschuldigen van fraude.
Men wil graag een vijand hebben om te kunnen beschuldigen.
Dat zijn enge neigingen
Niet het leven van je kinderen ? Tjonge wat laf van je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:44 schreef T-zooi het volgende:
Ik durf er m'n huis op in te zetten dat dit een linkse false flag is om de boeren in slecht licht te zetten. Zo overduidelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |