SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Ik heb 'm in 2008 of zo open gemaakt voor een tasting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je er meer dan 20 jaar over gedaan om hem op te drinken, of pas recent aangebroken?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 2008 of zo open gemaakt voor een tasting.
Sindsdien drink ik 'm alleen op mijn verjaardag…
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Living In Another World - Talk Talk
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Don't Leave Me This Way - Communards
Oh absoluut (niet hoor)quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent ons gewoon ruim 2 weken vergeten. Dat kan gewoon niet eigenlijk.
Heb je nu gewacht tot just me naar bed ging, voor je tevoorschijn kwam?
Ch000nquote:
Ja, ze had het heel leuk gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:41 schreef Melting het volgende:
@:livelink: had je dochter nog leuke vakantie verhalen, of viel dat wel mee?
Ik ben niet zo'n whisky drinker op zich maar hoe lang blijft het smakelijk of heb je dan na x jaar dat je andere dingen zou kunnen gaan proeven of zo? Andere smaken die zich ontwikkelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 2008 of zo open gemaakt voor een tasting.
Sindsdien drink ik 'm alleen op mijn verjaardag…
Dat vind ik het toffe van online dj'en. Die vergeten nummersquote:
Als je dat leuk vind.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat vind ik het toffe van online dj'en. Die vergeten nummers
Er is een verschil tussen vergeten nummers en nummers die je nooit had willen horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind.....
Dat probeer ik elke zaterdag voor elkaar te krijgen.
Deze whisky is nog prima op smaak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n whisky drinker op zich maar hoe lang blijft het smakelijk of heb je dan na x jaar dat je andere dingen zou kunnen gaan proeven of zo? Andere smaken die zich ontwikkelen?
De koffieboer?quote:Was een paar maanden terug nog bij onze gezamenlijke kennissen in Den Helder waar je die whisky proeverij had toen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen vergeten nummers en nummers die je nooit had willen horen
Oh, ik vind alles van OMD op elkaar lijken ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een andere song op hetzelfde album, dit is Maid Of Orleans…
Enola Gay is het vliegtuig dat de bom dropte op Hiroshima en dat was op 6 augustus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:54 schreef livelink het volgende:
Ik moest wachten tot ze gingen zingen, want ik weet nooit of het Enola Gay of deze is. Vind ze allebei niet heel aangenaam.
Alle schlagers graagquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ben Vout niet hè? Die draait alleen maar nummers die niemand meer wil horen.![]()
Ik hoor graag welke nummer je graag niet meer wil horen. dan kan ik daar rekening mee houden.
Dat was wel toepasselijk geweest. Gemiste kans van Melting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enola Gay is het vliegtuig dat de bom dropte op Hiroshima en dat was op 6 augustus.
Vandaag dus, zoveel jaar geleden…
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was wel toepasselijk geweest. Gemiste kans van Melting.
Vanwege dat feit, op mijn verjaardag, wilde ik dus per se een keer naar Hiroshima…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was wel toepasselijk geweest. Gemiste kans van Melting.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Goldfinger - Shirley Bassie en Adriaan
Ben je er inmiddels ook al eens geweest? Ik wist dat Enola Gay het vliegtuig was, maar had de datum van 6 augustus niet paraat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege dat feit, op mijn verjaardag, wilde ik dus per se een keer naar Hiroshima…
Ja, ik ben er in 2011 geweest, het jaar van de tsunami in Japan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels ook al eens geweest? Ik wist dat Enola Gay het vliegtuig was, maar had de datum van 6 augustus niet paraat.
Slaap lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Mijn whisky is op, mijn verjaardag is voorbij.
Dank voor de muziekjes, mijn bed roept…
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef livelink het volgende:
Gloria Estefan (of Miami Sound Machine) - I don't wanna lose you now
Ja maar, ik werk dan over het algemeen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind.....
Dat probeer ik elke zaterdag voor elkaar te krijgen.
Veel avond- en weekendwerk nu?quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar, ik werk dan over het algemeen.
Tzt wij ik overigens toch wel weer eens gaan draaien. #streamwhoring
Nog een late felicitatie van mij dan, Madquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Nachtdiensten @ coa. Interessante werkplek.quote:
Oké, fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nachtdiensten @ coa. Interessante werkplek.
Alleen maar nachtdiensten? Dat lijkt me zwaar.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nachtdiensten @ coa. Interessante werkplek.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:26 schreef livelink het volgende:
Eurythmics - Sweet Dreams are made for this
Heb je een foto?quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nu een heel bijzonder biertje, afkomstig uit Meppel en Rouveen. Gekregen van een collega die deze brouwer kent. Veen & Turf, d' Olde Moat.
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de tekst was echt heel zielig.
Nee, wel een (crappy) website:quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu wel slapen, Melting. Dank je wel voor de muziek. Geniet nog van jullie biertjes @:Melting en @:DJ11
Fijne nacht allemaal
Trustenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu wel slapen, Melting. Dank je wel voor de muziek. Geniet nog van jullie biertjes @:Melting en @:DJ11
Fijne nacht allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |