quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Dat is oke, ongeveer zoals de inschatting was 3 maanden terug. Als Aursnes ook 15m oplevert heb je toch in 1 transferperiode 70m binnengehaald, een verdubbeling van het clubrecord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Die transfer van Senesi zou trouwens 15m + 2m aan bonussen zijn, in plaats van 15m inclusief bonussen. En er gaat iets meer dan een miljoen naar zijn oude club dus houd je er 14 miljoen aan over.
Erg mooi bedrag hoor, aangezien die slechts een jaar nog heeft + een Sjaak Troost optie. Hopelijk kunnen we nu nog even wat extra spelers binnenhalen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Die transfer van Senesi zou trouwens 15m + 2m aan bonussen zijn, in plaats van 15m inclusief bonussen. En er gaat iets meer dan een miljoen naar zijn oude club dus houd je er 14 miljoen aan over.
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?quote:Supporters mogen er vanuitgaan dat er hooguit 25% herinvesteerd kan worden van de inkomende transfersom (naar verluidt een vaste fee van ¤15.000.000) van Senesi. De Argentijn werd in een technisch gezien vrij onstabiele periode van de Rotterdammers binnengesleept. Waar de aankoop in 2019 ongeveer ¤6.500.000 aan een vaste fee kostte, moet er nu 10% van de doorverkoop (dus: 10% van de ¤8.500.000 'winst') afgestaan worden aan El Ciclón. Dat komt neer op circa ¤850.000. De vaste fee uit 2019 + het doorverkooppercentage aan San Lorenzo én het salaris van drie seizoenen komen al neer op dik 10 miljoen aan kosten. Daarin zijn de gelden aan derden, zoals agency World Soccer Consult, nog niet eens meegenomen.
Nee, @ZKA is hier een beetje met hagel aan het schieten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?
Dat slaat toch nergens op of ben ik nou gek?
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analistquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
Nu ik toch bezig was met leuke oude quotes van ‘analisten’
[ afbeelding ]
Was daar niet een topic over @:ggmm
Ja wist je dat niet. Er is nog geen cent betaald aan salaris aan Senesi en de volledige som staat ook nog open bij San Lorenzo. Dit wordt allemaal bij zijn vertrek verrekend. Of zoietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?
Bedankt, gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Transferbudget en salarisbudget zijn ook twee redelijk verschillende dingen, maar oke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet. Er is nog geen cent betaald aan salaris aan Senesi en de volledige som staat ook nog open bij San Lorenzo. Dit wordt allemaal bij zijn vertrek verrekend. Of zoiets
Shaquile Pinasquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje alsof je nu een auto contant betaalt en over 3 jaar voor 70% verkoopt. En dat je dan niks meer mag investeren want je maakt verlies ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.
Andere kant lekker dicht bij je goal spelen want in de meeste wedstrijden spelen ze toch op hun eigen helft. Dan is Senesi op zijn best met zijn (gebrek aan) snelheid. Doet die het goed dan kan die nog steeds een stap hogerop.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef De_Pel het volgende:
Matige transfer toch wel, had eerder wel wat grotere hoop voor deze jongen
Al met al momenteel wel begrijpelijk, daar niet van.
“Mbappé kost met nog 6 maanden contract 300 miljoen”quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens op
Tuurlijk best begrijpelijk, van alledrie de partijen, maar ik had eerder toch gehoopt op een subtopper voor 20+, ook voor de uitstraling.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Andere kant lekker dicht bij je goal spelen want in de meeste wedstrijden spelen ze toch op hun eigen helft. Dan is Senesi op zijn best met zijn (gebrek aan) snelheid. Doet die het goed dan kan die nog steeds een stap hogerop.
Gaat spelen bij de nummer drie van de Premier League.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef De_Pel het volgende:
Matige transfer toch wel, had eerder wel wat grotere hoop voor deze jongen
Al met al momenteel wel begrijpelijk, daar niet van.
Tuurlijk, maar het was al lang bekend dat we maar beperkt kunnen/willen herinvesteren. Maar als je 15mln bruto pakt dan gaat daar misschien nog 3 af i.v.m. allerlei doorverkoop clausules en dan heb je nog 12 over. Dan heb je niet 12-7=5 over. Kan best dat we alsnog maar max 5 willen herinvesteren, maar dat is dan een keuze die los staat van dat rare rekensommetje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens op
Dat sowieso ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo ver ik weet komen salarisbudget en transferbudget ook uit heel verschillende potjes.
20 had je er nooit voor gekregen. Misschien als je z'n contract had kunnen opwaarderen en verlengen. Maar hij heeft ook nog genoeg fouten gemaakt door de jaren heen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tuurlijk best begrijpelijk, van alledrie de partijen, maar ik had eerder toch gehoopt op een subtopper voor 20+, ook voor de uitstraling.
En Senesi is misschien wel de meest vervangbare van het stel. Goede gozer, absoluut zijn waarde gehad, voetballen erg sterk maar overall toch niet echt wat ik ervan verwacht had.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
20 had je er nooit voor gekregen. Misschien als je z'n contract had kunnen opwaarderen en verlengen. Maar hij heeft ook nog genoeg fouten gemaakt door de jaren heen.
15 + extra's is op zich keurig m.i. en zonder die ECL finale hadden we ook dat nooit gekregen. Al met al staat hij ook weer in de top 5 beste uitgaande transfers ooit. Sterker nog, alle 4 de uitgaande transfers (inclusief Aursnes) staan straks in die top 5.
Uiteindelijk weet niemand hier hoeveel er nou uiteindelijk van zo'n transfersom netto binnen komt. Daarom zijn de uitspraken van "40 miljoen ontvangen, 19 miljoen uitgegeven is 21 miljoen winst!!!!" ook zo kansloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het was al lang bekend dat we maar beperkt kunnen/willen herinvesteren. Maar als je 15mln bruto pakt dan gaat daar misschien nog 3 af i.v.m. allerlei doorverkoop clausules en dan heb je nog 12 over. Dan heb je niet 12-7=5 over. Kan best dat we alsnog maar max 5 willen herinvesteren, maar dat is dan een keuze die los staat van dat rare rekensommetje.
En dat je dan ook nog onderhoudskosten in mindering brengt. Nee, de formule slaat nergens op. Kan best zijn dat Feyenoord de keuze maakt om slechts een gedeelte van de transfersom terug te laten vloeien naar het transferpotje, maar i.i.g. niet volgens de ‘wetmatigheid’ van deze formule.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje alsof je nu een auto contant betaalt en over 3 jaar voor 70% verkoopt. En dat je dan niks meer mag investeren want je maakt verlies ofzo.
Karsdorp, Kongolo en Kuyt zaten ook al op/boven die 15 miljoen toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
20 had je er nooit voor gekregen. Misschien als je z'n contract had kunnen opwaarderen en verlengen. Maar hij heeft ook nog genoeg fouten gemaakt door de jaren heen.
15 + extra's is op zich keurig m.i. en zonder die ECL finale hadden we ook dat nooit gekregen. Al met al staat hij ook weer in de top 5 beste uitgaande transfers ooit. Sterker nog, alle 4 de uitgaande transfers (inclusief Aursnes) staan straks in die top 5.
Karsdorp ging voor minimaal 14 en max 19 dacht ik. Maar ja over die bonussen hoor je bij transfers bijna nooit meer over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karsdorp, Kongolo en Kuyt zaten ook al op/boven die 15 miljoen toch?
En alle tankbeurten, verzekeringen en belasting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En dat je dan ook nog onderhoudskosten in mindering brengt. Nee, de formule slaat nergens op. Kan best zijn dat Feyenoord de keuze maakt om slechts een gedeelte van de transfersom terug te laten vloeien naar het transferpotje, maar i.i.g. niet volgens de ‘wetmatigheid’ van deze formule.
Achterin wordt de spoeling nu wel dun, daar moeten wel 2 en eigenlijk 3 spelers bij.
Wel de jongste en met het langste contract (2025). Dus ik vind het niet zo erg als die blijft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he dat van onze big four die verkocht kon worden nu juist Kokcu blijft had ik niet verwacht.
Kunt had ik binnen die top 5 gerekend ja. Die andere 2 waren ook rond die 15mln idd, ik had net wat lager in gedachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karsdorp, Kongolo en Kuyt zaten ook al op/boven die 15 miljoen toch?
Bedankt voor deze uitleg Hans!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord moet niet opeens hele hoge bedragen gaan betalen voor spelers. Wanneer je dan in een jaar onverhoopt weinig verkoopt dan heb je grote kans op rode cijfers in het jaarverslag. Maar goed, deze transferzomer is wel uitzonderlijk lucratief
Arno die een brilletje opzet en met z'n professorhoofd totale onzin uitslaat is een leuke rubriek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
gayquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
Linssen belt nog dagelijks met Jens
Beste bromance ooit
Roze kameradenquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
Linssen belt nog dagelijks met Jens
Beste bromance ooit
Liever niet leuk om te kijken maar dat eerste disney seizoen eindigde behoorlijk kut.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn de mensen van Disney trouwens alweer gesignaleerd voor het nieuwe seizoen?
Althans, die zou er toch weer komen geloof ik.
Tegenwoordig heb je voor deze wedstrijd weer een fankaart nodig, en deze week kan dat tijdelijk niet vanwege "veiligheidsredenen" want Feyenoord. Wat een flutclub is het ook. Als het nou welke week strak uitverkocht was..quote:
Ik weet het, maar kon alsnog via via wat kaarten regelen gelukkig. Zal wel weer geen hond zitten inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je voor deze wedstrijd weer een fankaart nodig, en deze week kan dat tijdelijk niet vanwege "veiligheidsredenen" want Feyenoord. Wat een flutclub is het ook. Als het nou welke week strak uitverkocht was..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Pedersen daar gaat nooit meer gebeuren, dat sloeg nergens op.
Dat lijkt mij ook, ja.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Rasmussen - Trauner - Geertruida - Pedersen vandaag?
Ze waren daarover inderdaad in gesprek: https://gostreaming.nl/di(...)oen-feyenoord-serie/quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn de mensen van Disney trouwens alweer gesignaleerd voor het nieuwe seizoen?
Althans, die zou er toch weer komen geloof ik.
Wålemark gaat mondjes snoeren.quote:
Ja oke, dat zou ook kunnen. Verdorie.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Rasmussen - Trauner - Geertruida - Pedersen vandaag?
Vreemd, maar in Arne we trustquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Pedersen dus wel linksback. @:maxi-mus @:Caland
quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Pedersen dus wel linksback. @:maxi-mus @:Caland
Denk dat die bedoelt dat het bod van 10 miljoen om te huilen is...quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:09 schreef bbuddybb het volgende:
De interesse van Benfica is "niet heel concreet op dit moment," aldus 🔒.
Prima tochquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:09 schreef bbuddybb het volgende:
Zwak past bij ze zwakke optredens van de laatste weken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Bijlow wil dus zelf geen eerste aanvoerder zijn.
Dat zegt niets, voor hetzelfde geld is het morgen rond.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:09 schreef bbuddybb het volgende:
#AnnounceCaptainGernotquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Bijlow wil dus zelf geen eerste aanvoerder zijn.
En dan? Toornstra erin?quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wålemark gaat mondjes snoeren.
Verder had je Aursmes gewoon lekker op het bankie moeten zetten. Die zat afgelopen week wel heel duidelijk al met zijn hoofd in Portugal.
Wat een techniek en overzicht heeft die jongen toch. Mooi om te zien!quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:47 schreef Kerftminister het volgende:
Szymanskiwat een passes de hele tijd
Minstens 2 van de 3 zitten binnenkort ook op de bank, maar het is niet om aan te gluren nee.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Dilrosun..Danilo..Walemark.. nee, dat gaat 'm niet worden
Dilrosun heeft wat momentjes gehad hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Dilrosun kan wel wat worden. Die andere 2 zijn niveau groningen ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat was die actie van Geertgod ook, dus ik kan ermee leven.quote:
Linksbuiten zou zomaar zijn beste positie kunnen zijn. Hoeft ie ook niet meer eerst naar binnen te snijden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:01 schreef Pistolero het volgende:
Zoals ik zei, Walemark gaat mondjes snoeren.
Bedankt Bobquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze wedstrijd wordt op momenten dat er gescoord wordt beslist.
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb er dan ook best wat verstand van.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord oogt veel beter trouwens sinds ik mee kijk. Blijkbaar had @:pistolero gelijk en kan die Wålemark dus wel voetballen.
Hij doet niet alleen (bijna) niets fout, maar hij strooit ook echt met mooie en gedurfde ballen.quote:
1 assist en 1 goal.. kan slechterquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Bakt er nog helemaal niks, maar dit is wel even een partijtje lekker binnen gekopt hoor.
Szymanski heeft beide assists toch?quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
1 assist en 1 goal.. kan slechter
Assist?quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
1 assist en 1 goal.. kan slechter
Word echt heel blij van dit mannetje jaquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Szymanski is zo ongelooflijk veel beter dan Til
Er is nog een beginnetje met het potje voor Dessertsquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Word echt heel blij van dit mannetje ja
Potje maken puuur om die optie te lichten.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Word echt heel blij van dit mannetje ja
Potje maken puuur om die optie te lichten.
Gelukkig hebben we nu geen crowdfunding meer nodigquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nog een beginnetje met het potje voor Desserts
Dan heb je er weinig verstand van die Dilrosun is minste van de drie was voor de wedstrijd ook al wel duidelijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:13 schreef Qarrad het volgende:
Juist die twee van de voorhoede die niks leken in het begin scoren:D
VAR zegt goal dus geen buitenspel. Klaar.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot is wel echt een god. Binnen no time krijgt hij de boel toch weer aan het voetballen.
Wel buitenspel die tweede volgens mij.
IJsjes voor de hele selectiequote:Op zondag 7 augustus 2022 15:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nog een beginnetje met het potje voor Desserts
Terwijl hij al echt vier keer onderuit is geschopt...quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Makkelijk gegeven geel zeg voor Szimansky. Allemachtig.
Dat was dus echt niet met het blote oog te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot is wel echt een god. Binnen no time krijgt hij de boel toch weer aan het voetballen.
Het lijkt nog steeds nergens op Pietje. Pure individuele kwalitetten zorgen er voor dat je nu met een voorsprong de rust in gaat.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja die twee voor Vitesse waren wel terecht, zeker die Ferro. Maar deze, beetje kaartenbalans gelijk houden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Terwijl hij al echt vier keer onderuit is geschopt...
Nou ehhhh dank je wel voor je mening. Ik was denk ik niet de enige die Dilrosun wel wat goede dingen zag doen en die andere twee niet maar goed, dat was voordat ik wist dat jij de juf was die beslist wie een sticker krijgtquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig verstand van die Dilrosun is minste van de drie was voor de wedstrijd ook al wel duidelijk
Het blijft verbazingwekkend dat een speler met zijn kwaliteiten bij Feyenoord wil spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:19 schreef Pistolero het volgende:
Onze Poolse vriend is wel een paar klassen beter dan de rest heh.
Ook wel fijn dat je eindelijk eens een 10 hebt die daadwerkelijk kan voetballen.
Met Szymanski, Timber, Aursnes heb je natuurlijk wel een heerlijk middenveld staan. Als je die in het spel krijgt betrokken krijg je al snel best aardig voetbal. En dan doet Kokcu nog niet eens mee. Voorin en achterin moet nog wel wat veranderen, maar daar staan over pak ‘m beet een maand 5 andere spelers.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik vind het wel lekker dat bij die twijfelgevallen de aanval het voordeel krijgt, gister bij Ajax ook. Lijkt mij een prima ontwikkeling.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je herinnert me eraan dat ik Timber vooralsnog erg onopvallend vind.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Szymanski, Timber, Aursnes heb je natuurlijk wel een heerlijk middenveld staan. Als je die in het spel krijgt betrokken krijg je al snel best aardig voetbal. En dan doet Kokcu nog niet eens mee. Voorin en achterin moet nog wel wat veranderen, maar daar staan over pak ‘m beet een maand 5 andere spelers.
Hij speelt niet geweldig nee, maar wel sterk in de duels en prettig dat hij altijd meteen naar voren wil.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik Timber vooralsnog erg onopvallend vind.
Oh ja..dacht Danilo de 1e maar niet dusquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Szymanski heeft beide assists toch?
Ik vind Timber denk ik geschikter voor die plek maar zou gewoon een vervanger halen zodat Timber wat meer op 8 kan blijven.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Timber kan wel zorgen voor een bepaalde kracht en dynamiek, ook in het druk zetten. Nog wel wat onopvallend, maar dat hij power heeft zie je wel. Ook een paar keer goed wegdraaien. Szimansky heeft dat felle in het druk zetten ook. Szimansky zie ik ook graag in de as, want die is aan de bal heel sterk.
Dus de belangrijkste vraag, kan Kokcu op de plek van Aursnes?
Dit inderdaad. Til kan af en toe een hattrick maken. Maar deze Pool kan zelfs Walemark en Danilo laten scoren. Dan ben je een grote hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:29 schreef Keyos het volgende:
Szymanski of Til. Nou, ik heb na 1 helft eredivisievoetbal wel genoeg gezien 😂.
Til heeft inderdaad een mooie stap omhoog gemaakt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die om Til en Dessers bleven krijsen zijn dan ook aardig beperkt.
Of, onbeperkt zichzelf.
Inso, waar hangt die uitquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:21 schreef De_Kraam het volgende:
Niveau is niet heel hoog maar dat is ook niet zo raar nu #allesweg is. Die Pool ken wel balle zeg. @:insomnia-
Szymanski kan wel echt wat gaan worden hoor. Ziet er wel uit als een verbetering tov Til, maar laten we nog wel ff afwachten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Of, onbeperkt zichzelf.
Snapte sowieso niet waarom we Til wederom een seizoen wilde hebben. Die tweede seizoenshelft was echt niet best van hem, en het lijkt me ook geen type speler die z’n waarde nog heel erg gaat verhogen. Tuurlijk wel een fijne speler (en jongen) om erbij te hebben in de groep. Maar ‘voor erbij’ was hij wel erg duur voor Feyenoord.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Of, onbeperkt zichzelf.
Haha nee.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Szymanski kan wel echt wat gaan worden hoor. Ziet er wel uit als een verbetering tov Til, maar laten we nog wel ff afwachten.
Ik ben niet zo van het opportunisme dus vandaar, maar het ziet er zonder meer zeer positief uitquote:
Gewoon niet te vergelijken lijkt me.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het opportunisme dus vandaar, maar het ziet er zonder meer zeer positief uit
Dieptriest inderdaad. Neusje voor de goal, maar dat lijkt echt z'n enige kwaliteit.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Die aannames van Danilo zijn echt waardeloos.
Het is geen Van Persie nee.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Die aannames van Danilo zijn echt waardeloos.
Gaat me ook meer om het grotere plaatje dan de 1op1 vergelijking. Vandaar.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah @:fetx , begrijp dat je niet van het opportunisme bent maar soms zie je het verschil wel direct. Zijn natuurlijk andere type spelers maar die Pool strooit echt met passjes. Das ook wel eens leuk op die plek, zeker omdat Wålemark hem lijkt te begrijpen
Logisch wel hoor, maar ik heb nou al meer goede passjes gezien van die Pool dan een heel seizoen Til.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het opportunisme dus vandaar, maar het ziet er zonder meer zeer positief uit
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn/quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Logisch wel hoor, maar ik heb nou al meer goede passjes gezien van die Pool dan een heel seizoen Til.
2-2 is minder lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
1-3 zou wel lekker zijn trouwens. Geeft wat meer rust met die Rasmussen achterin.
Alle drie een goal inmiddels. Tjaquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat hebben we toch een genots (matige) voorhoede
Was gewoon een bewussie. Klaar.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Commentator denkt bewust, maar ik denk toch dat het een voorzet was. Benieuwd wat Dilro na de wedstrijd gaat zeggen
Lekker belangrijk wat jij denkt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Commentator denkt bewust, maar ik denk toch dat het een voorzet was. Benieuwd wat Dilro na de wedstrijd gaat zeggen
Wat een speler meestal zegt. Maar het leek mij ook een voorzet ja.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |