Waarom kleven er geen ernstige persoonlijke gevolgen aan dat soort wanbeleid.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zelfde ei als de gene die het verstandig vond om de kleppen van de ondergrondse vuilcontainers in ons stadsdeel te verkleinen omdat mensen dan minder vuilnis zouden weggooien, ik denk dat je wel kunt raden wat het echte resultaat was.
Hier in Zwolle heeft zo'n ei besloten om het diftar-systeem in te voeren, jaren nadat dat spectaculair faalde elders. De stad versmeert waar je bijstaat maar hij tweet vrolijk dat dat niet waar is en dat het een succes is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zelfde ei als de gene die het verstandig vond om de kleppen van de ondergrondse vuilcontainers in ons stadsdeel te verkleinen omdat mensen dan minder vuilnis zouden weggooien, ik denk dat je wel kunt raden wat het echte resultaat was.
Oja dat had ik bijna vergeten te vertellen, ze stoppen hier met grof vuil ophalen, nu is het zo dat je 1 ochtend per week je groter spul kunt aanbieden bij de containers, maar volgens de gemeente zorgt dit voor te veel zwerfvuil, je moet het straks zelf bij de millieustraat gaan aanbieden die 4 kilometer verderop ligt. Echter hier heeft 80% geen auto, laat staan een auto waar je iets groters in kunt vervoeren. Wat heeft men bedacht? Je kunt een bakfiets lenen! Dus al met al als ik een bankstel kwijt wil ben ik nu een halve dag in de weer om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier in Zwolle heeft zo'n ei besloten om het diftar-systeem in te voeren, jaren nadat dat spectaculair faalde elders. De stad versmeert waar je bijstaat maar hij tweet vrolijk dat dat niet waar is en dat het een succes is.
En hij blijft gewoon zitten met een loei van een salaris.
Als de bank er nog redelijk uitziet, gewoon op Marktplaats zetten, gratis af te halen. Scheelt je weer een ritje haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja dat had ik bijna vergeten te vertellen, ze stoppen hier met grof vuil ophalen, nu is het zo dat je 1 ochtend per week je groter spul kunt aanbieden bij de containers, maar volgens de gemeente zorgt dit voor te veel zwerfvuil, je moet het straks zelf bij de millieustraat gaan aanbieden die 4 kilometer verderop ligt. Echter hier heeft 80% geen auto, laat staan een auto waar je iets groters in kunt vervoeren. Wat heeft men bedacht? Je kunt een bakfiets lenen! Dus al met al als ik een bankstel kwijt wil ben ik nu een halve dag in de weer om dat voor elkaar te krijgen![]()
Mocht het fout gaan dan zijn deze personen niet aansprakelijk of verantwoordelijk, dat maakt het allemaal erg gemakkelijk en vrijblijvend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Artikel van april 2024.
De problemen waren toen al bekend maar de progressief linkse clubjes zijn willens en wetens doorgegaan met dit experiment en zijn daarmee ontzettend nalatig geweest.
Het is wel jammer dat het soms tot verkrachting moet komen wil iemand kunnen genezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Ik met mijn idealisme wilde graag helpen en die jongen van dienst zijn'
Gelukkig ziet ze achteraf wel haar fout in. Helaas wel nadat ze een trauma opliep van die Syrische asielzoeker.
Idealisme zonder tegenspraak zoals gebruikelijk in het Stalinisme.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, als mensen er zo in staan, dan zou ik niet rekenen op enige oplossing. Ooit. Die mensen hebben hun prioriteiten verkeerd.
edit; Dezelfde mensen zijn dus ook keihard tegen etnische registratie. Ja, dan krijg je geen "feiten". Dus; wat wil je nou?
In deze buurt werkt dat niet echt, ultieme juppenbuurt waar ze dingen echt alleen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:15 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Als de bank er nog redelijk uitziet, gewoon op Marktplaats zetten, gratis af te halen. Scheelt je weer een ritje haha.
Zorgt dat dan niet voor nog meer straatvuil? Niet alles is makkelijk te vervoeren met een bakfiets en dat kost inderdaad bijzonder veel tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja dat had ik bijna vergeten te vertellen, ze stoppen hier met grof vuil ophalen, nu is het zo dat je 1 ochtend per week je groter spul kunt aanbieden bij de containers, maar volgens de gemeente zorgt dit voor te veel zwerfvuil, je moet het straks zelf bij de millieustraat gaan aanbieden die 4 kilometer verderop ligt. Echter hier heeft 80% geen auto, laat staan een auto waar je iets groters in kunt vervoeren. Wat heeft men bedacht? Je kunt een bakfiets lenen! Dus al met al als ik een bankstel kwijt wil ben ik nu een halve dag in de weer om dat voor elkaar te krijgen![]()
Dat valt wel mee, het is soms een beetje rommelig maar het is niet zo dat het allemaal wegwaait, en al helemaal als je het vergelijkt met al het vieze vuil rond de opengebroken vuilnisbakken hier. Daarnaast doen de mensen van stadsreiniging ook best goed hun werk, mag ook wel want we betalen er behoorlijk veel voor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zorgt dat dan niet voor nog meer straatvuil? Niet alles is makkelijk te vervoeren met een bakfiets en dat kost inderdaad bijzonder veel tijd.
Ze willen fouten niet toegeven , wat ze in een van de talloze naïeve buien bedacht hebben dat moet een succes zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:09 schreef Since2003 het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat niet veranderen zolang politici niet verantwoordelijk gehouden worden voor beleid uit het verleden. Wat mij betreft is het hele politieke spectrum schuldig aan dit soort misdaden. Het politiek spelletje houdt dit soort zaken in stand, dus iedereen die bewust meespeelt is (mede)dader. We weten allemaal dat er helemaal niets gaat veranderen.
busje huren of lenenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, maar goed zou ook niet nodig moeten zijn. Lees nu wel dat plan is gewijzigt en dat ze een hoop losse kleine inzamelpunten gaan maken (paar duizend), had dat zelf ook al bedacht, dat je gewoon 2 grote containers neer kwakt en dat die men dan leegt als ze vol zijn.quote:
Dus dan ga je maar verkrachten, vernielen en dealen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:34 schreef Qarrad het volgende:
"Ja achteraf hadden we graag gezien dat die statushouders ook geselecteerd waren en op de hoogte waren dat ze zelf ook geacht werden actief deel te nemen. Niet iedereen zit daar natuurlijk op te wachten."
"Ja, ons werd uitgelegd wat de bedoeling was en daarna werden we in het diepe gegooid. Succes ermee!"
Sorry, maar dan zet je dat hele project op met allemaal poeha en glossy folders en dan het inhoudelijke deel: krekels. Gewoon mensen dumpen en het beste ervan hopen en dan niet kunnen ingrijpen als het nergens op lijkt.
Er is wel meer mis gegaan dan dit project. Feit 1 is dat mensen die hier niks te zoeken hebben permanente paspoorten als warme broodjes over de toonbank krijgen. De rest is een afgeleide daarvan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:36 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar verkrachten, vernielen en dealen?
Toekomstige uitkeringstrekker uit een moslimland of diep afrikaanse shithole waarvan jij en anderen te lasten voor mogen dragen.quote:
Yep. Maar GL/PvdA is het "degelijke" en "morele geluid" tegenover die "gure PVV".quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:48 schreef Cruzinats het volgende:
Dit is het resultaat als je linkse ideologie in de praktijk brengt.
Nee, ze zeggen meerdere keren dat ze geen idee hadden wie er geplaatst werden en de statushouders zelf wisten dus ook niet wat de bedoeling was.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:54 schreef Homey het volgende:
Dit is criminele nalatigheid en verdient strafrechtelijke vervolging.
Bewust sex offenders binnenhalen en goedpraten.
Ik vind het voer voor psychologen dat het in een topic over seksueel geweld tegen vrouwen en algemene onveiligheid voor bewoners vooral moet gaan over hoe die studentes "links en naïef" zijn geweest maar "genezen" zijn door verkrachting daarvan.quote:Bizar experiment.
Ook voer voor psychologen: hoezeer die studentes, en ook waarschijnlijk hun ouders, gehersenspoeld zijn door dat idee van culturele verrijking en verheerlijking van de statushouder. Oriëntalisme ten top. De yin is zelfhaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |