Jongere vrouwen wel te verstaan, alsof een eerlijke oudere man daarmee een seksuele relatie zou willen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eng he, schaarse geklede vrouwen en mannen.
Ik voel een onderdrukte groep aankomen...quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Jongere vrouwen wel te verstaan, alsof een eerlijke oudere man daarmee een seksuele relatie zou willen.
Terwijl de VVD altijd vrij constistent pro-gay is geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een mooie term tegen:
[ twitter ]
Het is vooral anti gay die er zo tegen aan kijkt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:03 schreef HeatWave het volgende:
Pro-gay is dan ook heel wat anders dan pro "ik ben vandaag waar ik zin in hebt en zo moet je me aanspreken anders ben je een bigot en nu ga ik met mijn lady penis de dameskleedkamer in".
Bedankt ome Harry, pak nog een borrel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:03 schreef HeatWave het volgende:
Pro-gay is dan ook heel wat anders dan pro "ik ben vandaag waar ik zin in hebt en zo moet je me aanspreken anders ben je een bigot en nu ga ik met mijn lady penis de dameskleedkamer in".
Dat doen ze. Ze dienen ook de burger die gay of transgender is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan zowel D66 als VVD nu met die vlag wapperen?
Zou wat zijn als ze gewoon de burger an sich eens gingen dienen
pak dan de Nederlandse vlag, die staat daar namelijk symbool voor en sluit niemand uitquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat doen ze. Ze dienen ook de burger die gay of transgender is.
Verre van anti gay, maar het alfabet is onderhand wel compleet, niet?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is vooral anti gay die er zo tegen aan kijkt.
Waar voel jij dat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik voel een onderdrukte groep aankomen...
Wil je even voelen danquote:
Hoe heb je hier precies last van?quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verre van anti gay, maar het alfabet is onderhand wel compleet, niet?
Kappen met dat gezwam over 35 genders en non-binariteit, al helemaal als je enerzijds jankt over inclusie en anderzijds er alles aan doet om je als heel anders en speciaal te manifesteren, en of iedereen daar ook even rekening mee wil houden. Gaan zeiken over een genderneutraal toilet of termen als man, vrouw, vader en moeder...
Trouwens, weer zo'n hersenscheet van een of andere D66'er: laten we 'vader' en 'moeder' vervangen in officiele documentatie door 'ouder 1' en 'ouder 2'. Vader- en moederdag op de bassischool? Afschaffen. Misschien allebei hanteren zodat men kan kiezen? Nee, meegaan in die woke hysterie.
Waanzin, decadentie.
Denk dat die het gevoel heeft dat het opgedrongen word. Dat kan ik aan de ene kant wel begrijpen. Zit ook niet bepaald te wachten op al het pronouce gebeuren.quote:
Sinds wanneer is de gayparade een woke-activiteit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan altijd wel genieten van woke-activiteiten die voor een deel van de mensen niet woke genoeg isHet lijkt wel niet anders te kunnen. Zelfs eigen activiteiten worden zo verneukt
![]()
Ik vraag me dan alleen af wat het in de praktijk voor effect heeft op je leven. Ik merk er weinig tot niks van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:30 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Denk dat die het gevoel heeft dat het opgedrongen word. Dat kan ik aan de ene kant wel begrijpen. Zit ook niet bepaald te wachten op al het pronouce gebeuren.
Sinds "traditionele" holebi mensen van Roze leeuw niet op de juiste manier LGBTQ+ zijn en dus niet meer welkom zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de gayparade een woke-activiteit?
Dat is ook zo. In Nederland nog niet echt veel, maar de kwam wel een poll langs tijdens de parade dat ze de Genderacceptatie nogal laag was in Nederland iets van 33%. Tuurlijk dat zegt niks, maar daar kunnen ze natuurlijk wel op gaan handelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af wat het in de praktijk voor effect heeft op je leven. Ik merk er weinig tot niks van.
De Gayparade beweert dan ook nergens dat alle meningen welkom zijn. Anders zou Al Qaida ook wel mee kunnen lopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds "traditionele" holebi mensen van Roze leeuw niet op de juiste manier LGBTQ+ zijn en dus niet meer welkom zijn.
Je weet wel, inclusiviteit en diversiteit, maar absoluut niet op het gebied van meningen.
Dat jij voorstander bent van het uitlsluiten van andersdenkenden is voor niemand een verrassing denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Gayparade beweert dan ook nergens dat alle meningen welkom zijn. Anders zou Al Qaida ook wel mee kunnen lopen.
Het evenement wil graag de oplossingen die mensen kan verbinden promoten. Het willen aanpakken van homohaat door vreemdelingenhaat past niet in die missie. Dus die zijn terecht niet welkom.
Is de Taliban ook welkom volgens jou? Ook "andersdenkenden".quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jij voorstander bent van het uitlsluiten van andersdenkenden is voor niemand een verrassing denk ik.
Onthoofdende en bommen plaatsende haatbaarden gelijkstellen aan homo's die geen zin hebben in woke LBGTQABCDEFG geneuzel. Sterk weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is de Taliban ook welkom volgens jou? Ook "andersdenkenden".
Volgens HeatWave moet iedereen welkomn zijn ongeacht wat ze vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onthoofdende en bommen plaatsende haatbaarden gelijkstellen aan homo's die geen zin hebben in woke LBGTQABCDEFG geneuzel. Sterk weer.
Zoekt laatstgenoemde club wegens die vrees van 'vreemdelingenhaat' wel verbinding met de Taliban? Zou me niet eens meer verbazen eigenlijk.
Die zijn een paar jaar geleden geweigerdquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is de Taliban ook welkom volgens jou? Ook "andersdenkenden".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |