Moet je gewoon je eigen boot regelen....quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voor iedereen, tenzij je rechts stemt.
Tis een hypocriete extreem linkse woke beweging geworden.
Geef het nog even en ze zijn ook niet meer welkom.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De VVD heeft ook een boot dus totale klatschkuche.
Bedoel je Geenstijl?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, gewoonnaar een zure column op een website die al jaren niet meer relevant is, geschreven door iemand die in het verleden is blijven hangen...
Ik weet het. Het boten feestje is deel van de afsluiting. Zo is het beter gezegd.quote:
"Extreem"links doet overigens niet mee. Het is namelijk een feestje gekaapt door het kapitalisme. Kijk maar eens naar de hoeveelheid boten van grote bedrijven. Regenboogkapitalisme heet dat.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moet je gewoon je eigen boot regelen....
Verder kan ik me geen enkele boot herinneren die hypocriet extreem links was.
Kun je daarvan een voorbeeld geven?
Wederom volledige onzinquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Geef het nog even en ze zijn ook niet meer welkom.
Daar was net zo weinig van te merken als van wokelinksquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Extreem"links doet overigens niet mee. Het is namelijk een feestje gekaapt door het kapitalisme. Kijk maar eens naar de hoeveelheid boten van grote bedrijven. Regenboogkapitalisme heet dat.
In Utrecht hebben ze ook een demonstratie tegen het kapitalisme georganiseerd tijdens de canalparade in juni. Al werden ze al binnen een paar minuten afgevoerd door de politie.
[ afbeelding ]
Dan heb je niet opgelet. Oa Amazon, Google, Deloitte, Philips, Heinekenquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar was net zo weinig van te merken als van wokelinks
Nog wel meer hoor (zal wel niet gratis zijn) maar er was net zo weinig van te merken als van wokelinksquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Oa Amazon, Google, Deloitte, Philips, Heineken
Ja en Rituals, Easytoys, Durex, vliegtuigje van Hunkemöller, Rabobank...quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Oa Amazon, Google, Deloitte, Philips, Heineken
Oh, ga ik die aanschaffenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:32 schreef Homey het volgende:
Je weet dat je demonstratie of parade is gekaapt zodra je die Palestina vlaggen ziet.
Ja, zowat alles is van bedrijven. Deze en nog veel meer zitten er ook bij:quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nog wel meer hoor (zal wel niet gratis zijn) maar er was net zo weinig van te merken als van wokelinks
Maar jij bent ook geweest begrijp ik?
Maar er is niets van kapitalisme te merken hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja en Rituals, Easytoys, Durex, vliegtuigje van Hunkemöller, Rabobank...
En MR B is in feite gewoon een winkel.
Net zo weinig als van wokelinksquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, zowat alles is van bedrijven. Deze en nog veel meer zitten er ook bij:
[..]
Maar er is niets van kapitalisme te merken hoor![]()
![]()
Jawel. Wat er te merken is zijn al die boten van het groot kapitaal. Ik heb geen boot van wokelinks gezien. Dus wat nou kapen?quote:
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2022 12:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jawel. Wat er te merken is zijn al die boten van het groot kapitaal. Ik heb geen boot van wokelinks gezien. Dus wat nou kapen?
Ik leg je geen woorden in de mond?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Net zo weinig als van wokelinks
En leg me geen woorden in de mond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je maakt van net zo weinig nietsquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond?
Is niet hun column, zie website.quote:
Geschreven door ene Nicky Bentford, ik vermoed de tweelingzus van Maaike van Charante.quote:
Je zegt dat je niets van het kapitalisme merkt maar dat zeg ik niet, ik zeg dat je er net zo weinig van kon merken als van wokelinksquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Naja. Zal welIk ga weer ff wat anders doen. Ciao
Ik zeg juist dat je WEL veel van het kapitalisme merkt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je zegt dat je niets van het kapitalisme merkt maar dat zeg ik niet, ik zeg dat je er net zo weinig van kon merken als van wokelinks
Het was er wel maar heel erg op de achtergrond
Ergo je merkte van beiden net zo weinig
Niet niets maar ook niet veel
Zo moeilijk kan het niet zijn hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en ik zeg dat je daar net zo wrinig van merkt als wokelinksquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat je WEL veel van het kapitalisme merkt.
Dat zegt dus niemand héquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar er is niets van kapitalisme te merken hoor![]()
![]()
Dat bedoelde ik sarcastischquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat je daar net zo wrinig van merkt als wokelinks
Jouw reactie:
[..]
Dat zegt dus niemand hé![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik maar het slaat nergens op want niemand zegt dat het niet kapitalistisch isquote:
Users roepen dat extreemlinks de parade kaapt. Ik geef aan dat extreemlinks juist niets met de parade te maken wil hebben want te kapitalistisch.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar het slaat nergens op want niemand zegt dat het niet kapitalistisch is
ja en ik zeg dat je van beiden even weinig merktquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Users roepen dat extreemlinks de parade kaapt. Ik geef aan dat extreemlinks juist niets met de parade te maken wil hebben want te kapitalistisch.
Snappie?
Volgens mij heb je ergens iets verkeerd begrepen. Acceptatie heeft geen implicatie van dankbaarheid. Het gaat slechts over het accepteren van het feit dat dingen als homoseksualiteit geen issue zijn. Niet meer dan dat.quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is voor hetero's natuurlijk niet anders. Wat ik probeer aan te geven, is dat er mijns inziens zo aan een beeld wordt vastgehouden dat heteroseksualiteit een vanzelfsprekendheid is en dat homoseksualiteit een vraagstuk is dat 'acceptatie' van hetero's behoeft.
Ik snap dat het allemaal nogal makkelijk klinkt als Nederlandse hetero die niet worstelt met die gevoelens of uit een gemeenschap komt waarin dit nog steeds moeilijke kwesties kunnnen zijn. Maar door over 'acceptatie' te blijven spreken en dat ook zo te benadrukken, blijft er mijns inziens een sfeer omheen hangen dat er iets 'aanvaard' zou moeten worden. Nogmaals: wat mij betreft heeft niemand goedkeuring nodig voor haar of zijn geaardheid. Het is wat het is, het zou geen issue moeten zijn en het zou je geen fuck moeten interesseren of iemand vindt 'dat je er mag zijn'.
Dat vind ik het denigrerende eraan. Dat je blij of dankbaar zou moeten zijn dat iemand 'goedkeurt' wie je bent.
Waaruit blijkt dat je de parade van dit jaar niet hebt gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De canal parade is ook een beetje extreem als een van je voornaamste doelen is om als normaal gezien te worden. Denk dat de hele lhbti gemeenschap eerder volledig wordt geaccepteerd als op al die bootjes mensen staan die er precies zo uitzien als die je dagelijks in de trein of op kantoor ziet. Niet vreemd dat ook een deel van de lhbti gemeenschap zich eraan stoort.
Precies, ze willen dat de mensen abnormale seksuele relaties tussen mensen normaal gaan vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De canal parade is ook een beetje extreem als een van je voornaamste doelen is om als normaal gezien te worden. Denk dat de hele lhbti gemeenschap eerder volledig wordt geaccepteerd als op al die bootjes mensen staan die er precies zo uitzien als die je dagelijks in de trein of op kantoor ziet. Niet vreemd dat ook een deel van de lhbti gemeenschap zich eraan stoort.
Yup, in plaats van het strafbaar maken en mensen ervoor opsluitenquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, ze willen dat de mensen abnormale seksuele relaties tussen mensen normaal gaan vinden.
Wel eens gekeken? Ik denk dat Rotterdams Zomerfestival extremer is dan de Pride.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |