Waarvan aktequote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:18 schreef INViCTuS het volgende:
Hittegolf duurt tot 16 september, waarschijnlijk
alle knmi stations zitten ondr de 25. stedelijke gebieden/woonwijken waarschijnlijk nog veel warmerquote:
En ook niet fatsoenlijk te voorspellen, zeker met zo'n nauwkeurigheidquote:
Kop van Noord-Holland lijkt ook wel dramatisch zo. Maar dat is allemaal zanderige poldergrond waar alles nu op is uitgebloeid, in vergelijking met de groene melkveegronden ten zuiden ervanquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zo zie je de droogte goed in west europa.
Oh, nu al de stroom uitgevallen? Dat belooft nog wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 00:21 schreef TLC het volgende:
Het valt nooit zo op dat het snachts zo donker kan zijn, alle straatverlichting is uitwel mooi hoor met die volle maan
Komt door oa door het onjuist gebruik van airco’s en het gebrek aan stroom. Frankrijk heeft al moeite met kerncentrales en Noorwegen heeft ook problemen met energiewinning door de droogte. De stroom zal veel vaker uit gaan vallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 01:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, nu al de stroom uitgevallen? Dat belooft nog wat.
🥵quote:Op donderdag 11 augustus 2022 03:36 schreef crystal_meth het volgende:
27° op m'n kamer..
waarom is er geen zwetende smilie?
idd, nog maar 4 dagen hitte......voorspellingen zijn toch aardig veranderdquote:Op donderdag 11 augustus 2022 08:08 schreef Oriente het volgende:
Ik zie hier vanaf maandag alleen maar bakken met regen staan joh.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
idd, nog maar 4 dagen hitte......voorspellingen zijn toch aardig veranderd
maandag 26, dinsdag 27.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]maandag 30, dinsdag 29, woensdag 32 graden.
Noordoost Brabant.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maandag 26, dinsdag 27.
waar woon je dan ?
ah ja...dat verklaartquote:
Werkt niet bij mij. oude browserversie, of simpelweg verkeerde Text encoding ingesteld.quote:
Dat snap ik met dit weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:14 schreef Haags het volgende:
Kan aan mij liggen hoor maar die voorspelde regen zie ik voor regio zuid-west nergens meer terug. Verdampt als sneeuw voor de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |