Zie je wel, klaar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar huis![]()
Over 12u zitten we weer in de auto onderweg naar het bierfestival.
Meteen naar bed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar huis![]()
Zo’n feest is het helaas niet, gaat me toch minimaal zo’n 150 euro kosten schat ik. Voor iets waar ik alleen op mijn werk last van heb. Maja, als een soort radar elke keer weer zoeken hoe ik teksten het beste kan lezen en met hoofdpijn thuiskomen is ook niet handig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed meegedacht door je opticien. Hoef je nu niets meer bij te betalen?
Daghaaag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar huis![]()
Dat is nog wel behoorlijke bijdrage. Jammer zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo’n feest is het helaas niet, gaat me toch minimaal zo’n 150 euro kosten schat ik. Voor iets waar ik alleen op mijn werk last van heb. Maja, als een soort radar elke keer weer zoeken hoe ik teksten het beste kan lezen en met hoofdpijn thuiskomen is ook niet handig.
Ik ga nu eerst thuis kijken welk oud montuur leuk is om de glazen in te zetten. En om iemand precies te laten meten wat de afstand is tussen ogen en beeldscherm en toetsenbord. Want dat blijkt ook handig te zijn.
Ik dacht dat ik best wat wist van brillen (kopen) maar dit is nieuw terrein
Op de bank blijven slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit op de banknog geen puf om de trap op te lopen.
Een dag te laat. Vandaag is het de dag van het bier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar huis![]()
Ze hebben vandaag bier verwektquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Een dag te laat. Vandaag is het de dag van het bier.
Ik kan geen bier meer zien na gisterenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Een dag te laat. Vandaag is het de dag van het bier.
Wat een werk, wat een werkquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 07:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan geen bier meer zien na gisteren
Goedemorgentijd om alle spullen bij elkaar te zoeken en in te laden
Let je wel op als jullie naar de plek met zwemwater gaan dat er geen blauw alg is? Dat is voor honden ook niet gezond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgen met moeder en logeerhond een lekkere wandeling maken.
Blijkt nog best ingewikkeld te zijn om een leuke plek te vinden waar hondje ook los mag. Inmiddels twee opties in de buurt gevonden. Eentje met zwemwater en eentje zonder. Mag moeders kiezen, want die moet hondje daarna ook evt in bad doen![]()
Of we gaan voor de leukste optie maar dan moet hondje de hele tijd aan de lijn.
Goede tip! We zullen erop lettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Let je wel op als jullie naar de plek met zwemwater gaan dat er geen blauw alg is? Dat is voor honden ook niet gezond.
Werd er een paar weken geleden op gewezen door een BOA bij een hondenstrandje.
Pas op voor BOA's / bordjes waarop staat "pas op blauwalg" / water waar dode beesten in drijven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede tip! We zullen erop letten
Hmmm… dat zijn wel heel subtiele aanwijzingen… ik weet niet of die me op gaan vallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Pas op voor BOA's / bordjes waarop staat "pas op blauwalg" / water waar dode beesten in drijven?
Tsja, dan toch het advies opvolgen om bang te zijn voor alles, lijkt me. Wie weet zit er wel gif of een monster in het water, of adders onder het gras, of een hoogopgeleide in een BOA-uniform!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hmmm… dat zijn wel heel subtiele aanwijzingen… ik weet niet of die me op gaan vallen
Honden hebben is écht ingewikkeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dan toch het advies opvolgen om bang te zijn voor alles, lijkt me. Wie weet zit er wel gif of een monster in het water, of adders onder het gras, of een hoogopgeleide in een BOA-uniform!
Oh, je bent er zo af hoor. Blauwalg, auto's, dognappers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Honden hebben is écht ingewikkeld
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier en succes vandaag @:Sarabi!
Ik had een behoorlijk goede nacht, sliep rond 23.30 en werd om 5.40 wakker maar lag niet al te lang wakker en sliep daarna nog tot 7.45 door. Toen even katten eten gegeven, Miep de robotstofzuiger aangezet beneden want was even vergeten dat ik haar automatische schema weer aan moest zetten. En nu lig ik even boven op de bank met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
Het is een logeerhond, dan krijgen we gedoe met de bazen denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo af hoor. Blauwalg, auto's, dognappers.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
ik heb een jarige wederhelft, dus ik zong vannacht om half 1 slaperig een liedjeEn we waren rond half 7 wakker en daarna moest ik de kamer versieren (gisteren geen puf meer voor) en ontbijt maken en de cadeautjes klaarzetten. Ik ga zo taart bakken. Ik heb geen katten maar onze cavia's hadden vanochtend wel even een feestjehoedje op
Nou....... heb je die docuserie bezorgd bekeken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren kreeg ik mail dat mijn pakket tussen 8.00 en 10.00 uur bezorgd wordt.
Oké, wekker gezet van vroeg opstaan wordt niemand slechter en het is geen reden om bezorging te verzetten.
Net krijg ik mail: uw pakket wordt vanmiddag bezorgd![]()
Als ik niet thuis ben![]()
En verzetten kan niet meer want ‘ het is al in de bus geladen en dan is omplannen niet mogelijk. Volgende keer beter?’![]()
PostNL kan hierin echt nog wat leren van andere bezorgdiensten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
ik heb een jarige wederhelft, dus ik zong vannacht om half 1 slaperig een liedjeEn we waren rond half 7 wakker en daarna moest ik de kamer versieren (gisteren geen puf meer voor) en ontbijt maken en de cadeautjes klaarzetten. Ik ga zo taart bakken. Ik heb geen katten maar onze cavia's hadden vanochtend wel even een feestjehoedje op
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:02 schreef Morgane89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij hadden nog wat kunstgras over uit de tuin. Favoriet plekje van onze kat, buiten dreumesbereik
Nee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou....... heb je die docuserie bezorgd bekeken?
Dan is het allemaal droevig gesteld met de onderaannemers en werkgevers van die bezorgers, waardoor zij enorm uitgebuit worden voor een schamel loontje.quote:
Die van ons heet Snollie...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:53 schreef Morgane89 het volgende:
Ahhh die kat![]()
Ik hou ook van onze robotstofzuiger. Die van ons heet ('don't mind me') Marvin.
Dat het droevig is gesteld met bezorgers dat wist ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan is het allemaal droevig gesteld met de onderaannemers en werkgevers van die bezorgers, waardoor zij enorm uitgebuit worden voor een schamel loontje.
En als er iemand een andere bezorger overneemt dan krijg je w.s. dingen zoals bij jou dat de tijden totaal veranderen. Opnieuw inladen, overladen etc etc.
https://www.npostart.nl/bezorgd/VPWON_1336368
Ik had een associatie met die docu door jouw verhaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat het droevig is gesteld met bezorgers dat wist ik.
Zowel voor bezorgers als (nu ontevreden) klanten zou het dus beter geregeld moeten worden. Want ik vind het ook niet leuk dat die slecht betaalde en overwerkte bezorger nu twee keer langs moet komen omdat het systeem faalt.
Zwetschgenstreuselkuchenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:01 schreef AnneX het volgende:
Helllup…verdwaald en gedroomd https://www.soclever.nl/
Nu nog kasten om kwijt te kunnen😂
Van Harte @:Clubsoda.Welke taart wordt het?
Int kort: batterijen vernieuwen was de oplossing, sinds 4 dagen geen last.
Al weken en weken werkt de ab van tv wel/niet . Alleen aan/uit werkte dan nog.
Ergernis. Hóe oud is de tv? Etc.etc.
Moi #schouderklopje( met een technicus in huis hè).
Lekker zo'n dagje. Had voor vanmiddag ook een flinke fietstocht op het programma staan, maar toen kwam bezoek. Net even een bakje bamikruiden gemaakt, nu maar eens een voorraad, wel zo handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:48 schreef Blues het volgende:
Dat was een fijne middag.
Op de fiets gestapt richting Hlem, tshirt gekocht bij C&A, toen ik naar buiten liep zag ik er recht tegenover een eckte Portugese winkel. Dus 2 pasteis de nata gekocht om te vergelijken met die zelfgemaakte van mij.
Toen gewandeld richting Botermarkt, daar was een marktje en op een terrasje een witbiertje genomen.
Iemand riep mijn naam😃 bleek een oud coll van het VU te zijn. Bijgekletst met nog een biertje 🍺 en op de terugweg nog een cache opgepikt in een soort rustpunt tussenparkje.
Daar mn meegenomen appeltje zitten eten op een 🛋 kijken naar het suppen.
Nu weer thuis 🏠
Zalige middag 🥰
Dit klinkt echt heerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:48 schreef Blues het volgende:
Dat was een fijne middag.
Op de fiets gestapt richting Hlem, tshirt gekocht bij C&A, toen ik naar buiten liep zag ik er recht tegenover een eckte Portugese winkel. Dus 2 pasteis de nata gekocht om te vergelijken met die zelfgemaakte van mij.
Toen gewandeld richting Botermarkt, daar was een marktje en op een terrasje een witbiertje genomen.
Iemand riep mijn naam😃 bleek een oud coll van het VU te zijn. Bijgekletst met nog een biertje 🍺 en op de terugweg nog een cache opgepikt in een soort rustpunt tussenparkje.
Daar mn meegenomen appeltje zitten eten op een 🛋 kijken naar het suppen.
Nu weer thuis 🏠
Zalige middag 🥰
Die eten we straks rond 20 uur bij de koffie (als een late toetquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heerlijkEn, hoe was de Portugese versie vergeleken met die je zelf had gemaakt?
Ik heb in Portugal op diverse plekken pastei de nata gekocht en het verschil was best groot tussen matig en heerlijk.
Wauw..en vast geen 2 emmers vol?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:12 schreef Blues het volgende:
Overigens was 2 IJwitbier van de tap op het terras 10.80
Poeh. Even een terrasje pakken zal voor een boel mensen niet meer te betalen zijn. Toch zie ik alle terrassen gewoon bomvol als het mooi weer is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:12 schreef Blues het volgende:
Overigens was 2 IJwitbier van de tap op het terras 10.80
Dat was het voor heel veel ook al niet, maar toch vonden ze "dat het moet kunnen" maar deden ze het toch en zullen het blijven doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Poeh. Even een terrasje pakken zal voor een boel mensen niet meer te betalen zijn. Toch zie ik alle terrassen gewoon bomvol als het mooi weer is.
2 van dezequote:
Nou... vergelijkend warenonderzoek laat zien/proeven dat het een lekkere volle custardsmaak heeft en wel een beter bladerdeeg dan die van mij. Echt superlekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heerlijkEn, hoe was de Portugese versie vergeleken met die je zelf had gemaakt?
Ik heb in Portugal op diverse plekken pastei de nata gekocht en het verschil was best groot tussen matig en heerlijk.
Oehhhh alles nog wel heel.?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:39 schreef fietsie het volgende:
Ik deed met mijn ouders en uk een lekker lange fietstocht om 't Snekermeer. En voor t eerst sinds heeeel veel jaren lazerde ik er ook nog eens bij op m'n gezicht...
Lesson learned: als je afstapt in de berm, kan het gras wel eens verhullen dat het 20cm naast je fiets ook 20cm lager is dan onder je banden
Juh alleen mijn ego had wat last van graszaad en niezenquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh alleen mijn ego had wat last van graszaad en niezen
Shitquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:39 schreef fietsie het volgende:
Ik deed met mijn ouders en uk een lekker lange fietstocht om 't Snekermeer. En voor t eerst sinds heeeel veel jaren lazerde ik er ook nog eens bij op m'n gezicht...
Lesson learned: als je afstapt in de berm, kan het gras wel eens verhullen dat het 20cm naast je fiets ook 20cm lager is dan onder je banden
Waar zijn jullie bij de heide? Hier ook al goed paars inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:39 schreef gcjoel het volgende:
Als kadootje voor mijn ouders weekendje weg nu. Leuk gefietst op elektrische fietsen, de heide bloeit al bijna dus was al behoorlijk paars![]()
3 gangen diner was veeeel. Wie wil zulke portiestoch eet je dan altijd teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: zorg dat je buiten kantooruren nooit kiespijn krijgt. En anders veel whiskey/wodka/rum in huis hebben."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Niet bij kiespijn. Alleen bij bijv een ongeval waarbij een tand los komt of uit je mond valt. Of een bloeding die niet stopt. Of hoge koorts en dikke wang. Niet bij kiespijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar zijn jullie bij de heide? Hier ook al goed paars inderdaad
Wat toch een ellende als mensen 's nachts kiespijn hebben. Ik heb in het verleden al zo vaak huilende, schreeuwende, gefrustreerde mensen aan de telefoon gehad en alhoewel ik het eindresultaat al lang weet verbind ik ze toch door met diverse nummers. Eindresultaat = je wordt niet geholpen. Maar dat willen ze niet van mij horen, dus wil iedereen het van anderen horen. Allemaal kastje naar de muur werk.Hilversum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus: zorg dat je buiten kantooruren nooit kiespijn krijgt. En anders veel whiskey/wodka/rum in huis hebben.
Wist wel dat ze hier heide hadden. Maar het is nog veel ook! Erg leuk
Kiespijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet bij kiespijn. Alleen bij bijv een ongeval waarbij een tand los komt of uit je mond valt. Of een bloeding die niet stopt. Of hoge koorts en dikke wang. Niet bij kiespijn.
Voor kiespijn zijn er wel spreekuren in het weekend, maar dat is alleen overdag.
Zo herkenbaar. Milde kiespijn waarvan je niet weet of het erger gaat worden of overgaat op donderdagavond (tandarts werkt niet op vrijdag) of vlak voor een vakantie van de tandartsquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had twee weken geleden nog een paar dagen milde kiespijn trouwens. Dat begon op de dag dat mijn tandarts op vakantie ging. Dat weet ik omdat ik haar antwoordapparaat inspreek. Toffe timing dus. Maar die pijn kwam door de grote hoeveelheid snot in mijn hoofd. Dat is in elk geval mijn diagnose en na jaren van alle mogelijke vormen van kiespijn durf ik dit wel te stellen.
Zo rollt kiespijnquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Milde kiespijn waarvan je niet weet of het erger gaat worden of overgaat op donderdagavond (tandarts werkt niet op vrijdag) of vlak voor een vakantie van de tandarts
Auwauwquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo rollt kiespijn![]()
Soms is de spoeddienst ook gewoon beter dan mijn eigen tandarts trouwens. Vaker niet dan wel eigenlijk. Ik had een tijd keer op keer wortelkanaalbehandelingen bij een tandarts die niet lang daarna uit zijn ambt werd gezet. Ik belandde regelmatig bij de spoeddienst en die losten het probleem wel vaak op.
De laatste keer was toen we hier pas woonden, in de caravan. Ik had toen al lang een andere tandarts maar deze zag op foto's geen aanleiding voor mijn kiespijn. De weekendtandarts wel. Hij trok de kies en er kwam een enorme klodder pus mee, die hij vol trots aan me liet zien. Die ontsteking was mijn kies naar buiten aan het duwen. Geen wonder dat ik steeds het gevoel had dat mijn kiezen niet goed op elkaar pasten.
Ieuw mijn maag draait zich al om als ik er aan denkquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo rollt kiespijn![]()
Soms is de spoeddienst ook gewoon beter dan mijn eigen tandarts trouwens. Vaker niet dan wel eigenlijk. Ik had een tijd keer op keer wortelkanaalbehandelingen bij een tandarts die niet lang daarna uit zijn ambt werd gezet. Ik belandde regelmatig bij de spoeddienst en die losten het probleem wel vaak op.
De laatste keer was toen we hier pas woonden, in de caravan. Ik had toen al lang een andere tandarts maar deze zag op foto's geen aanleiding voor mijn kiespijn. De weekendtandarts wel. Hij trok de kies en er kwam een enorme klodder pus mee, die hij vol trots aan me liet zien. Die ontsteking was mijn kies naar buiten aan het duwen. Geen wonder dat ik steeds het gevoel had dat mijn kiezen niet goed op elkaar pasten.
Daarom gisteren ook 1000x uitgelegd dat we ons bier niet zo koud serveren als pils.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:28 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn vader zegt altijd dat er twee manieren zijn om drankjes minder vies te maken: ijskoud nemen of koolzuur toevoegen.
En vervolgens benoemt hij dat dat de redenen zijn dat bier drinkbaar is
Of een ander zadel 😂 gaat sneller en is minder pijnlijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:55 schreef fietsie het volgende:
Zow. Gister eind gefietst, en gewoon vanmorgen weer.
Want er is maar 1 manier om aan een nieuw fietszadel te wennen: de pijn herhalen
Nee door de andere zithouding op deze fiets en de langere been-slag moest er een smaller zadel op; deze is vast wel comfortabel na een tijdje wennen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of een ander zadel 😂 gaat sneller en is minder pijnlijk
Ik kreeg bij mn huidige fiets een zadel. Van de fietsenmaker naar huis dacht ik al, niet fijn. Volgende dat 5 km naar kantoor. Wanneer een stoplicht groen was stopte ik al, wat een ellende. Op de terugweg ander zadel gehaald 😂quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee door de andere zithouding op deze fiets en de langere been-slag moest er een smaller zadel op; deze is vast wel comfortabel na een tijdje wennen.
Maar zo'n luxe zit-zit-zadel als op mn oude fiets gaat simpelweg niet.
Eelt kwekenquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:55 schreef fietsie het volgende:
Zow. Gister eind gefietst, en gewoon vanmorgen weer.
Want er is maar 1 manier om aan een nieuw fietszadel te wennen: de pijn herhalen
Klinkt goedquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben 3 mooie bloembakken gemaakt. In hetzelfde hout als de pergola en de kruidenbak. Langs de oprit moet nog een bak gemaakt worden maar die is 8 meter lang en we hebben niet genoeg hout. Nog even oefenen en we kunnen daadwerkelijk netjes timmeren.
Alle planten in potten staan in de schaduw, alles heeft water, courgette is geoogst, twee extra buitenkranen zijn gemonteerd, het beddengoed wappert in de wind.
Ik lig even bij te komen. We gaan straks naar de Wielerronde van Zevenbergen. Geen idee wat daar te doen is want op de website en socials staat geen programma![]()
Vanavond misschien uit eten. We overwegen Grieks.
Tof, lekker dat t lukt met die bakken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben 3 mooie bloembakken gemaakt. In hetzelfde hout als de pergola en de kruidenbak. Langs de oprit moet nog een bak gemaakt worden maar die is 8 meter lang en we hebben niet genoeg hout. Nog even oefenen en we kunnen daadwerkelijk netjes timmeren.
Alle planten in potten staan in de schaduw, alles heeft water, courgette is geoogst, twee extra buitenkranen zijn gemonteerd, het beddengoed wappert in de wind.
Ik lig even bij te komen. We gaan straks naar de Wielerronde van Zevenbergen. Geen idee wat daar te doen is want op de website en socials staat geen programma![]()
quote:
Waar blijft die foto update danquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb het eerste beetje kleur vandaag geschilderd. Zin in meer
Was voor nu alleen het nachtkastje dat deels dezelfde kleur krijgt als de muur. Dus nog niet echt wat te showenquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waar blijft die foto update dan![]()
@:Lucky_Strike ook goed bezig geweest!
Ik heb zowel gister als vandaag groot deel van de dag geslapen. Was nodig blijkbaar. Plan voor morgen is om naar de winkel te gaan voor verf, bed in andere kamer te zetten, dingen af te plakken en eerste laag verf erop te doen. Besloten dat ik kast niet ga verplaatsen. Geprobeerd, maar kreeg m niet van z'n plek, en geen zin om hem helemaal leeg te halen. Dus ik ga proberen zodanig er omheen/klein stukje erachter te verven dat het lijkt alsof de hele muur gedaan is
Hmmm vooruitquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was voor nu alleen het nachtkastje dat deels dezelfde kleur krijgt als de muur. Dus nog niet echt wat te showen![]()
Dat om de kast verven is wel een klassieker
Goed bezig geweestquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:40 schreef Syrena het volgende:
ik ben al sinds de meivakantie aan het plannen mijn ramen te zeven. Misschien morgen
Oh heeeeeeerlijk uiensoepquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Uiensoep aan het maken. Ik had nog ruim 3 kilo TGTG uien.
En aardappelen en een knolselder dus die worden puree
Is broer een brutale vreetzak? Want dan moet je even in de gaten houden of hij niet achterlangs brokken komt jatten als kwakkel aan het eten is. Heeft Surefeed ook wandjes voor. Volgens mij heeft @Kaatje1 die.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:32 schreef Sarabi het volgende:
1 surefeed voerbak besteld. Heel benieuwd hoe lang het duurt voor onze kat het snapt
Eetlust lijkt nu wel al terug te komen door het nieuwe voer, alleen nu dus nog geen idee hoeveel hij echt eet want zijn broer vindt de nieuwe brokjes ook erg lekker.
Eerste keer zelf gemaakt! Normaal neem ik de moeite niet. Uien goed en laaaaangzaam gecaramelliseerd en nu is hij heerlijk zoetquote:
Yep dat is ie, en ook heel handig met hengelen met zijn poot.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is broer een brutale vreetzak? Want dan moet je even in de gaten houden of hij niet achterlangs brokken komt jatten als kwakkel aan het eten is. Heeft Surefeed ook wandjes voor. Volgens mij heeft @:kaatje1 die.
Heeft ook wel voordelen als je de kast zo op het beton zet, zit je niet met lelijke laminaatplintjes achter de kast waardoor de kast een stuk van de muur staatquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer thuis van borrelen. Helaas heeft de cv monteur nog niet gebeld, dus morgen maar een poedelwasje bij de wasbak en vluchtelingenwerk afgezegd, mocht de monteur morgenochtend komen.
Eind september heb ik een bruiloft en wil daar zelf een jurk voor maken, maar ik kon maar niet kiezen tussen diverse stofjes. Vrienden hebben vanmiddag de knoop doorgehakt en de stof is besteld. En ook vervoer geregeld. Het is op een onmogelijke plek. In de verste verte komt, zelfs in het hoogseizoen, geen OV. Met de fiets heen zou redelijk kunnen (35 minuten) maar het pontje vaart niet meer op een laat tijdstip (en nu volgens mij ook al niet vanwege het lage water). Taxi zou ca 90 euro worden.
Ja @:Sarabi, ik heb zo'n kap. Wanneer het klepje voor Nika aan de voorkant open ging, zat Elin erachter om de brokjes eruit te hengelen![]()
Ruik nu bijna de uiensoep, zo lekker.
En handig @:vlindertje89 erom heen schilderen. Dat deed mijn klusjesman ook met de vloer, er was tekort aan laminaat en dus staat de kast op het beton en het laminaat is er omheen gelegd.![]()
Wat een lekkere dag is dat zo @:Lucky_Strike alles gedaan wat je wilde
Sportieve jijquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag een hoop gesport. Vanmiddag even 60 km gefietst op m'n goeie fiets, die ik gisteren opgehaald had van z'n grote beurt. Zowat alles wat vervangen kan worden, moest vervangen: remblokjes, band, ketting, achtertandwielen, derailleurwieltjes. Gelukkig niet de tandwielen voor, en maar één band.Nu rijdt hij wel heel lekker. En ik heb me voorgenomen om vanaf nu het onderhoud zelf te gaan proberen, want dit was toch wel pijnlijk in de portemonnee
![]()
Nu nog wat computerklusjes en dan vroeg naar bed, denk ik.
Ik heb al zeker 2 weken geen dekbed gebruikt. Van de week een kussenhoes en hoeslaken en laken wat ik wel gebruik verschoond ('s morgens wassen, 's middags weer op bed)quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sportieve jij![]()
Ik heb vandaag wasjes gedaan en bed verschoond![]()
En me mentaal voorbereid op komende week: 34 graden
Die la onder de oven in het fornuis.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:23 schreef fietsie het volgende:
De kip op de bbq was lekker, alleen ik ontdekte dat een van mn pizza stenen weg is. Waar verbergt die van jullie zich zoal?
In de pizzaoven?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:23 schreef fietsie het volgende:
De kip op de bbq was lekker, alleen ik ontdekte dat een van mn pizza stenen weg is. Waar verbergt die van jullie zich zoal?
Hier ook onderlaken en hoeslaken. Scheelt in bed opmaken, volgens mij heb ik al een maand geen dekbed meer in de hoes geschoven.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 weken geen dekbed gebruikt. Van de week een kussenhoes en hoeslaken en laken wat ik wel gebruik verschoond ('s morgens wassen, 's middags weer op bed)
Die temperatuur mag van mij ook wel 10 graden minder.
Nergens een extra tuintegel gespot?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:30 schreef fietsie het volgende:
Hmz nee dat waren allemaal plekken waar ik gezocht heb… moest dus de reserve maar in gebruik nemen vanavond. Baal er wel van want die ronde paste precies in mn gewone oven binnen…
Heb ook zo’n bloedhekel aan dekbed verschonen en hier ligt het net zo. Alleen Elin ligt er nog wel eens opquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier ook onderlaken en hoeslaken. Scheelt in bed opmaken, volgens mij heb ik al een maand geen dekbed meer in de hoes geschoven.
En dan dekbed en dekentje ernaast, omdat bij frissere nachten de perfecte extra bedekking te kunnen kiezenDekbed gaat komende week niet nodig zijn
Ik vind rauwe kip niet echt onder 'geweldig' vallenquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben een geweldige Griekse taverna ontdektZo goed dat we hen vergaven dat we een uur op ons eten moesten wachten en dat de kip nog rauw was.
Zou niet blij worden van rauwe kipquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben een geweldige Griekse taverna ontdektZo goed dat we hen vergaven dat we een uur op ons eten moesten wachten en dat de kip nog rauw was.
Hoe gaat het momenteel met A? Heeft hij al professionele hulp? Of heb je de energie niet om je met zijn toestand bezig te houden?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nog gewoon m'n dekbed erin zitten, want in een enkel lakentje wurg ik mezelf in m'n slaap
Tenzij B er is, die weerhoudt me wel van wurgpartijen (steelt dat enkele lakentje gewoon). Ik heb hem laatst in m'n slaap wel een mega kopstoot gegeven. Schijnbaar -- hij werd wakker, ik sliep vrolijk verder
Nu is ie op vakantie. Aan een meer in Frankrijk. Ik ben wel een beetje jaloers
De rest van het eten (en het nieuwe stukje kip) was zo verschrikkelijk lekker. We zijn goed bekend met de Griekse keuken maar dit is met afstand het beste dat we ooit hebben gegeten. Enorm smaakvol, heel goed bereid, vriendelijk personeel. Het is echt een leuk tentje qua aankleding ook. Ze hebben een pilaar met daarop mosselschelpen in cement.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind rauwe kip niet echt onder 'geweldig' vallenWat was er dan zo geweldig? Leuk personeel en mooie aankleding restaurant?
quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nog gewoon m'n dekbed erin zitten, want in een enkel lakentje wurg ik mezelf in m'n slaap
Tenzij B er is, die weerhoudt me wel van wurgpartijen (steelt dat enkele lakentje gewoon). Ik heb hem laatst in m'n slaap wel een mega kopstoot gegeven. Schijnbaar -- hij werd wakker, ik sliep vrolijk verder
Nu is ie op vakantie. Aan een meer in Frankrijk. Ik ben wel een beetje jaloers
Het klinkt zo wel goedquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
De rest van het eten (en het nieuwe stukje kip) was zo verschrikkelijk lekker. We zijn goed bekend met de Griekse keuken maar dit is met afstand het beste dat we ooit hebben gegeten. Enorm smaakvol, heel goed bereid, vriendelijk personeel. Het is echt een leuk tentje qua aankleding ook. Ze hebben een pilaar met daarop mosselschelpen in cement.
Grieks kan echt heel middelmatig zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt zo wel goedIk ken maar 1 Grieks restaurant hier in H'veen, maar dat is niet best
Dus ik denk dat het al snel geweldig zou zijn vergeleken met die.
Dank je wel en slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2022 00:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga lekker slapen. Het was een lange dag.
Werk ze Isa!
Waar? Die in Hoeven is bij mij favoriet maar is ookal weer jaren geleden dat ik daar heb gegeten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat niet goed met A (en daarmee ook niet met B). Ik probeer me er niet te veel mee bezig te houden omdat ik er vooral kwaad van wordquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het momenteel met A? Heeft hij al professionele hulp? Of heb je de energie niet om je met zijn toestand bezig te houden?
En ik snap dat je jaloers bent. Ik word ook steeds jaloerser op iedereen om me heen die op vakantie lijkt te zijnMaar misschien komt het door social media dat het zo opvalt. Allemaal foto's, filmpjes en berichtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees op sm en in het nieuws vooral de verhalen van vakantiegangers die verdrinken/doodgereden wordenquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het momenteel met A? Heeft hij al professionele hulp? Of heb je de energie niet om je met zijn toestand bezig te houden?
En ik snap dat je jaloers bent. Ik word ook steeds jaloerser op iedereen om me heen die op vakantie lijkt te zijnMaar misschien komt het door social media dat het zo opvalt. Allemaal foto's, filmpjes en berichtjes.
Rauwe kipquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De rest van het eten (en het nieuwe stukje kip) was zo verschrikkelijk lekker. We zijn goed bekend met de Griekse keuken maar dit is met afstand het beste dat we ooit hebben gegeten. Enorm smaakvol, heel goed bereid, vriendelijk personeel. Het is echt een leuk tentje qua aankleding ook. Ze hebben een pilaar met daarop mosselschelpen in cement.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met A (en daarmee ook niet met B). Ik probeer me er niet te veel mee bezig te houden omdat ik er vooral kwaad van wordWat moeilijk allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte![]()
Die in Hoeven vonden we echt slecht. Die staat helemaal onderaan de ranglijst.quote:Op maandag 8 augustus 2022 05:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar? Die in Hoeven is bij mij favoriet maar is ookal weer jaren geleden dat ik daar heb gegeten.
Ik heb alleen last van ui, knoflook en lactose. Daar neem ik pillen voor en dan is er niets aan de handquote:Op maandag 8 augustus 2022 05:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt ondanks de rauwe kip erg lekker @:Lucky_Strike!
Hoe doe jij dat eigenlijk met uit eten gaan en je voedsel gevoeligheden? Of heb jij niet zo'n last van (sterk) gekruid eten zolang het maar zonder ui en knoflook is?
SPOILER: poepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tele6, wat een rotsituatie voor jullie alle drie
Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:10 schreef Candaasje het volgende:
Tele6
Klotesituatie![]()
Hier een dagje vrij. Was gisteren wel goed gesloopt, hoewel hettoen ik 's middags weer wakker was wel gezellig werd, mijn ouders kwamen helpen in de tuin.
Verstandig dat je dat gesprek aan gaat hoor. Dit is niet heel verantwoord op deze manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:10 schreef Candaasje het volgende:
Tele6
Klotesituatie![]()
Hier een dagje vrij. Was gisteren wel goed gesloopt, hoewel hettoen ik 's middags weer wakker was wel gezellig werd, mijn ouders kwamen helpen in de tuin.
Dit is levensgevaarlijk op deze manier. Goed dat je er over gaat praten, de werkgever is toch verplicht om een goede omgeving te creeeren? En waarom alleen maar een bed voor een dierenarts en niet voor een para? Die worden toch net zo goed moe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo over ca een uur komt de monteur voor de ketel (hij belt net aan) Mogelijk is het expansievat stuk (en die zou hij bij zich moeten hebben).
Ik moet om 15.30 weg voor vervolg sollicitatiegesprek, en mocht de monteur langer nodig hebben komt iemand uit de flat hier zitten ppfff. hoef dus geen keuze te makenWe have far more in common than that which devides us..
Nee zeker niet. Ik heb er ook mogelijk niet alleen mezelf mee op de weg natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Verstandig dat je dat gesprek aan gaat hoor. Dit is niet heel verantwoord op deze manier.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is levensgevaarlijk op deze manier. Goed dat je er over gaat praten, de werkgever is toch verplicht om een goede omgeving te creeeren? En waarom alleen maar een bed voor een dierenarts en niet voor een para? Die worden toch net zo goed moe?
Zo over ca een uur komt de monteur voor de ketel (hij belt net aan) Mogelijk is het expansievat stuk (en die zou hij bij zich moeten hebben).
Ik moet om 15.30 weg voor vervolg sollicitatiegesprek, en mocht de monteur langer nodig hebben komt iemand uit de flat hier zitten ppfff. hoef dus geen keuze te maken
Ik ook!quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:32 schreef Candaasje het volgende:
Oh en succes straks Kaatje! Ik ga duimen voor je gesprek!
Dat klinkt veelbelovend.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:30 schreef Syrena het volgende:
En voor de mensen met buikissues, mijn zus stuurde me laatst een artikel over nieuw onderzoek naar IBS. Kennelijk maken darmen van ibs-lijders histamine aan als ze 'verkeerde' dingen eten. Ik had op dat moment last, want kikkererwten gegeten. Ik heb een antihistamine genomen en de bloat was de dag erna weg. Nog steeds. Kan placebo zijn, maar toch. Binnenkort eens aubergine bingen![]()
Ha, bron gevonden: https://www.uzleuven.be/n(...)syndroom-veroorzaakt
quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:30 schreef Syrena het volgende:
Zit er geen leuke kleine dierenartsenpraktijk in of in de buurt van je woonplaats Candaasje, die nog iemand zoeken? Of wil je helemaal weg uit het DA gebeuren?
Dikkevoor Tele!
En voor de mensen met buikissues, mijn zus stuurde me laatst een artikel over nieuw onderzoek naar IBS. Kennelijk maken darmen van ibs-lijders histamine aan als ze 'verkeerde' dingen eten. Ik had op dat moment last, want kikkererwten gegeten. Ik heb een antihistamine genomen en de bloat was de dag erna weg. Nog steeds. Kan placebo zijn, maar toch. Binnenkort eens aubergine bingen![]()
Ha, bron gevonden: https://www.uzleuven.be/n(...)syndroom-veroorzaakt
Ik heb een keilekker moussakarecept gevonden, maar én tomatensaus én aubergines én aardappels. Ging de 1e keer prima, keer daarna daarna zei mijn buikquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend.
Geen kikkererwtenGeen aubergines
Best pittig ja, ouders/vrienden etc inschakelen? Vriendin deed dat met 2 kleintjes (verkorte pabo), net weduwe geworden, schoonmaakwerk om eea te betalen, naar avondschool en stages. Druk, heel druk, maar het is gelukt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:52 schreef Yinny het volgende:
@:tele6 Veel wijsheid gewenst, dit is een situatie waar alleen verliezers zijn😔
@:candaasje succes met gesprek en met je verdere carrière plannen
Na 23 jaar bij zelfde werkgever ga ik nu opleiding leraar Engels doen per 1 september. Hopelijk over 2 jaar dan ergens betaald in dienst rest van opleiding afmaken...nu eerst studie en part time werken, in tweede helft schooljaar komen daar nog stagedagen bij. Geen flauw idee hoe ik dat ga doen met nog een 6jarige kind erbij
Alleen van kaas nog nooit last gehadquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Liever nooit meer kikkererwten en aubergine dan nooit meer ui, knof en kaas.
Eens, hoewel geen kaaseter.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Liever nooit meer kikkererwten en aubergine dan nooit meer ui, knof en kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Wat een lijst! Ellendig joh. Wel 'fijn' dat je voor af en toe ellende kunt kiezen. Dat kan ik dan weer niet. Mijn ellende treedt ergens tussen de 2 en 5 dagen na het eten op en duurt 2-5 dagen. Dat is niet planbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Geen ui, knoflook, alles dat eindigt op -kool, kikkererwten, bonen, champignons, pepers, sterk gekruid eten (behalve kruiden als komijnzaadpoeder, tijm, oregano, kurkuma, dat soort dingen kunnen wel), niet teveel zoete aardappel, niet teveel lactose (of met pillen). Ook geen schaal- en schelpdieren, dat is een echte allergie.
Al vermoed ik dat mijn angst ook een beetje meespeelt (als ik weet dat ik iets van die lijst eet, wat stress, en kan ook puur daarvan vervolgens last van m'n buik krijgen). Al heb ik van ui en knoflook ook last als ik bij m'n ouders eet bv, waar ik geen last heb van de angst. En sommige dingen eet ik soms wel thuis alleen (kidneybonen bv) en dan heb ik er ook last van (maar dan kies ik daarvoor omdat ik t wel lekker vind).
@:Lucky_Strike waar haal jij je pillen voor ui/knoflook vandaan?
@:Tele6 wat een ingewikkelde situatie om in/tussen te zitten. Ik kan me wel voorstellen dat je er kwaad van wordt.
@:Candaasje dat klinkt niet verantwoord, goed dat je gaat praten. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen.
@:Kaatje1 succes straks!
Hoe zo dan? Gooi je er geen kruiden door dan? Of ‘vult’ het niet?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat omelet altidj tegen valt, eigenlijk.
Ja, weet niet. Smaakt gewoon anders dan roerei of gebakken ei. Het is de structuur denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zo dan? Gooi je er geen kruiden door dan? Of ‘vult’ het niet?
Dat klinkt goed, dank je. Doet me aan shakshuka denken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:31 schreef Vanyel het volgende:
Ui bakken met tomaten en aan t eind een ei. Klats olijfolie eroverheen.
Feta optioneel.
Peper, zout, tabasco, pepertjes, etc indien gewenst naar smaak toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat idee had ik ook. Hij begon ook dat ze veel mensen hadden gesproken (ik kan via werk.nl zien dat het incl. mezelf 4 zijn) en dat er na mij nog iemand kwam. Toen had ik meteen al het idee "ik mag blij zijn dat ze me willen"quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:41 schreef Syrena het volgende:
Klinkt als voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenIk zou ook vriendelijk bedanken denk ik.
Klinkt alsof de sollicitatiecommissie andere spelregels had dan deze directeur (was het toch?) had bedacht. Jammer dat het opeens zo 180 graden is gedraaid, maar beter dat je er nu achter komt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor het duimen allen. Ik weet nog niet of ik het geworden ben want nu is er nog een kandidaat.
Alleen, ik ga het zelf niet doen. Er kwamen opeens allemaal dingen ter sprake die nieuw waren. De functie was 32 uur met een bepaald salaris. Hij wil dat het 40 uur is (tegen dat salaris). Met moeite wilde hij naar 36 uur, maar dan wel voor minder salaris. En zeker niet vrij op vrijdag maar hooguit woensdagmiddag.
Thuiswerken totaal niet (ook niet tijdens lockdown). Zorgen dat de keuken op orde is, dat alle bureaus om 17 uur netjes opgeruimd en schoon zijn.
Morgen heb ik ergens anders een gesprek dus jullie mogen toch verder duimen.
En vergat nog dat er wel een schoonmaakster komt, maar dat is maar 1x per week een paar uur, en die doet dan ook de wc maar die moest ook bijgehouden worden
Dan hadden ze me niet hoeven uitnodigen voor dit gesprek. "We hebben iemand gevonden waar we verder mee gaan" was genoeg geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:43 schreef Blues het volgende:
Jammer Kaatje, maar ik snap dat dit m niet wordt.
Alsof hij het erom doet, het zo onaantrekkelijk mogelijk maken? Zo'n gevoel krijg ik erbij.
Ja, want de commissie (oa zoon van de directeur) zat ook best moeilijk te kijken en probeerde ook dingen "te verzachten"quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt alsof de sollicitatiecommissie andere spelregels had dan deze directeur (was het toch?) had bedacht. Jammer dat het opeens zo 180 graden is gedraaid, maar beter dat je er nu achter komt.
*duimduimduim voor morgen*
Hahaha. Niet doen hoor. Wat een idioterie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank voor het duimen allen. Ik weet nog niet of ik het geworden ben want nu is er nog een kandidaat.
Alleen, ik ga het zelf niet doen. Er kwamen opeens allemaal dingen ter sprake die nieuw waren. De functie was 32 uur met een bepaald salaris. Hij wil dat het 40 uur is (tegen dat salaris). Met moeite wilde hij naar 36 uur, maar dan wel voor minder salaris. En zeker niet vrij op vrijdag maar hooguit woensdagmiddag.
Thuiswerken totaal niet (ook niet tijdens lockdown). Zorgen dat de keuken op orde is, dat alle bureaus om 17 uur netjes opgeruimd en schoon zijn.
En vergat nog dat er wel een schoonmaakster komt, maar dat is maar 1x per week een paar uur, en die doet dan ook de wc maar die moest ook bijgehouden worden
Da's heel fijn nieuws en je bent niet gesloopt? Moest vandaag aan je denken, hoe het zou gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:47 schreef Blues het volgende:
En ik werkte 4 uurtjes van 10-14, ging daarbij op de fiets.
Was gezellig, mezelf op een laag pitje gehouden en toch met een goed gevoel naar huis.
Andere coll die paar dagen eerder ziek werd, werkt ook nog maar 3x5.
Voelt goed zo!
Woensdag werk ik van 13-17
Vrijdag nog ff bedenken. Maar wel 4 uur. Niet meer.
Nee niet gesloopt, wel gewoon 'lekker moe'quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's heel fijn nieuws en je bent niet gesloopt? Moest vandaag aan je denken, hoe het zou gaan.
Fijn!quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee niet gesloopt, wel gewoon 'lekker moe'
Ik kreeg de indruk dat het inhoudelijke werk minder werd en het "huishoudelijke" groter werd. Het is natuurlijk nooit erg om een vies aanrecht even schoon te maken. Maar wanneer ze "keuken schoon en gevuld houden" noemen in een sollicitatiegesprek heb ik toch echt mijn bedenkingen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:47 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 wat jammer dat ze nu ineens een heel andere baan aanbieden. Ik hoop dat je andere sollicitaties wat opleveren. Wat zijn het rare mensen daar
Nouja, als "keuken schoon en gevuld houden" betekent dat je op kosten van het bedrijf een schoonmaker en een boodschappen dienst mag inhuren? Maar dat zal wel nietquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg de indruk dat het inhoudelijke werk minder werd en het "huishoudelijke" groter werd. Het is natuurlijk nooit erg om een vies aanrecht even schoon te maken. Maar wanneer ze "keuken schoon en gevuld houden" noemen in een sollicitatiegesprek heb ik toch echt mijn bedenkingen.
Over boodschappen weet ik niet, maar de schoonmaakster komt 1x per week om alles goed schoon te houden. De "secretaresse" moet dat de rest van de dagen doen, zodat het netjes en schoon is wanneer er klanten komen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, als "keuken schoon en gevuld houden" betekent dat je op kosten van het bedrijf een schoonmaker en een boodschappen dienst mag inhuren? Maar dat zal wel niet
Huh? Ze zochten een ervaren office manager en die moet nu dan schoonmaken!?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat tof, heel veel succes!quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:52 schreef Yinny het volgende:
@:tele6 Veel wijsheid gewenst, dit is een situatie waar alleen verliezers zijn😔
@:candaasje succes met gesprek en met je verdere carrière plannen
Na 23 jaar bij zelfde werkgever ga ik nu opleiding leraar Engels doen per 1 september. Hopelijk over 2 jaar dan ergens betaald in dienst rest van opleiding afmaken...nu eerst studie en part time werken, in tweede helft schooljaar komen daar nog stagedagen bij. Geen flauw idee hoe ik dat ga doen met nog een 6jarige kind erbij
Tss, dat is ook bizar zeg. Snap dat je ervoor bedanktquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze mogen blij zijn dat jij in eerste instantie wou..quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Hij begon ook dat ze veel mensen hadden gesproken (ik kan via werk.nl zien dat het incl. mezelf 4 zijn) en dat er na mij nog iemand kwam. Toen had ik meteen al het idee "ik mag blij zijn dat ze me willen"
Ik zag jouw nieuwe opleiding helemaal over het hoofd, wat leuk!quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:
Huh? Ze zochten een ervaren office manager en die moet nu dan schoonmaken!?
Ik duim alvast voor morgen!
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zag jouw nieuwe opleiding helemaal over het hoofd, wat leuk!
Wat doe je nu eigenlijk?
Succes, gaat vast lukken & goedkomen
Ohhh lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:12 schreef Lonaa het volgende:
Hehehehe, ik heb alle kaas die over was van de proeverij zaterdag net opgegeten.
Ja.quote:
Wat een vervelende klus 😉quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik had het volgens mij hier niet gedeeld maar ik heb 2 dagen gewerkt op een bierfestival, vrijdag en zaterdag. Als lieftallige assistente van de proeverij-man. 7 proeverijen, in verschillende thema's, allemaal combinaties bier en eten. Mijn werk bestond uit opruimen tussendoor, nieuwe shit klaarzetten, overgebleven eten en restjes bier naar binnenschuiven en meedoen met de proeverijen.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, was heel naar.![]()
Was ook helemaal niet gezellig.
Run Kaatje! Run!quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over boodschappen weet ik niet, maar de schoonmaakster komt 1x per week om alles goed schoon te houden. De "secretaresse" moet dat de rest van de dagen doen, zodat het netjes en schoon is wanneer er klanten komen.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:42 schreef Yinny het volgende:
Ach jeequote:
Waar gaan ze heen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:49 schreef Lonaa het volgende:
AARGH. Ik heb dus NOG STEEDS mieren binnen. Om de dag zo'n beetje. Dan moord ik er wat uit en strooi ik gif op de plek waarvan ik _nu_ denk dat het nest er zit. Dan is er een dag geen mierenfeest. En dan ineens marcheren ze weer binnen. Repeat.
De keuken in. Er zijn een aantal paden. Het kastje in waar de prullenbakken staan. De groenbak staat al anderhalve week buiten, maar omdat ik te lui ben om dan naar buiten te lopen gaat er ook af en toe eetbaar afval in het grijze afvalbakje. Daar zaten ze dus net.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:44 schreef Blues het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die in Hoeven vonden we echt slecht. Die staat helemaal onderaan de ranglijst.
We zijn naar Taverna Helios in Roosendaal geweest
[..]
Ik heb alleen last van ui, knoflook en lactose. Daar neem ik pillen voor en dan is er niets aan de hand
Echt? Die in Hoeven was altijd kei goed.SPOILER: poepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tele6, wat een rotsituatie voor jullie alle drieI solemnly swear i'm up to no good
quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:20 schreef Yinny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het was wel eetbaar. Grieks is altijd eetbaar. Maar enorm gedateerd qua menu en inrichting, voorzichtige kruiding. Erg gericht op mensen waarvoor Grieks een heel exotische keuken is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt? Die in Hoeven was altijd kei goed.
Eens. Geen idee waarom ik dat deedquote:Op maandag 8 augustus 2022 23:47 schreef Molo het volgende:
Poep hoort overigens bij het leven en hoort wmb nooit in een spoiler
We zouden poep meer in ons bestaan moeten accepteren met erkenning en waardering
!!quote:
Trucje dat ik daarover las: wc papier over de drol leggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
!!
Hier overigens regelmatig een wegspoelprobleem. Je zou denken dat zo'n wc niet zoveel taken heeft en die dan vervolgens gewoon goed kan uitvoerenVroegere plateau-wc had daar nooit moeite mee.
Uh, daarvoor is toch gewoon de wc borstel, om het geheel een drukker te gevenquote:Op maandag 8 augustus 2022 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was wel eetbaar. Grieks is altijd eetbaar. Maar enorm gedateerd qua menu en inrichting, voorzichtige kruiding. Erg gericht op mensen waarvoor Grieks een heel exotische keuken is.
[..]
Eens. Geen idee waarom ik dat deedIk vind 90% van het spoilergebruik hier sowieso nonsens en nu draag ik er zelf aan bij.
Als goedmaker dan een poepverhaal speciaal voor jou. Ik legde een paar maanden geleden zo'n extreem dikke drol dat hij niet weg wilde spoelen. Wat ik ook probeerde, er was geen beweging in te krijgen. Ik ben er een hele dag mee bezig geweest.
Uiteindelijk vroeg ik aan J of hij even buiten een takje wilde pakken. Hij kwam terug met een dikke tak van 2 meter lang en heeft daarmee in de pot staan porren terwijl ik in de deuropening zo hard lag te lachen dat de tranen over mijn wangen stroomden omdat hij er zo idioot uitzag met die tak tot het plafond. Er zijn foto's van.
Zodat het allemaal diep in de haren van de borstel komt zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, daarvoor is toch gewoon de wc borstel, om het geheel een drukker te geven
Geef mij diep geslapen. Ik heb amper geslapen. En toen ik eenmaal sliep, droomde ik dat het regende. Dat viel vervolgens bar tegenquote:
Aaawh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geef mij diep geslapen. Ik heb amper geslapen. En toen ik eenmaal sliep, droomde ik dat het regende. Dat viel vervolgens bar tegen
En ik moest ook nog eens eerder op dan anders omdat ik de afwas van gisteren nog moest doen
Ik heb dit probleem ook een beetje. Als het bij billen/benen goed zit, heb ik bij m'n buik teveel ruimte, als ie bij m'n buik goed zou zitten krijg ik m niet aan. Ik heb nu een korte jeans broek van de C&A model mom jeans en die zit wel goed bij zowel benen als buik! Weet alleen niet welke maat je hebt, of ze dat daar ook hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik heb nog wel iets te zeiken: ik wil shorts. Jeansshorts. Voor daily life. Ik heb er 2 maar die zijn vies te ruim in mijn taille. En uh, eigenlijk overal.
Maar blijkbaar zijn shorts in mijn maat een zeldzaamheid. Want uh, met zulke dikke pot'n mag je geen shorts aan ofzo? Er zijn overigens wel "korte broeken" tot de knie of net daarboven maar dat wil ik niet. (Ik hoef ook geen zichtbare billen, trouwens.) En _als_ ik dan wat vind in mijn maat, zit het voor geen fuck want slanke taille, dikke bips.
Ik pas in broeken van de C&A, maar toen ik dat probeerde zat ie ook eigenlijk nergens goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb dit probleem ook een beetje. Als het bij billen/benen goed zit, heb ik bij m'n buik teveel ruimte, als ie bij m'n buik goed zou zitten krijg ik m niet aan. Ik heb nu een korte jeans broek van de C&A model mom jeans en die zit wel goed bij zowel benen als buik! Weet alleen niet welke maat je hebt, of ze dat daar ook hebben.
Ik had inmiddels linkje gevonden, zie vorige post. Ik heb hem in maat 40. Mijn beenomtrek is 59.5cm, m'n taille omtrek 71 en m'n breedste heup/bipspunt omtrek 102.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik pas in broeken van de C&A, maar toen ik dat probeerde zat ie ook eigenlijk nergens goed.
For reference: mijn taille is 81 cm. Op mijn breedste heup/bipspunt zit ik op 118._!
Mijn bovenbeen is zoals jouw taille.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had inmiddels linkje gevonden, zie vorige post. Ik heb hem in maat 40. Mijn beenomtrek is 59.5cm, m'n taille omtrek 71 en m'n breedste heup/bipspunt omtrek 102.
Spijkerbroeken passen tot 1 gevonden, en die dan afknippen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik heb nog wel iets te zeiken: ik wil shorts. Jeansshorts. Voor daily life. Ik heb er 2 maar die zijn vies te ruim in mijn taille. En uh, eigenlijk overal.
Maar blijkbaar zijn shorts in mijn maat een zeldzaamheid. Want uh, met zulke dikke pot'n mag je geen shorts aan ofzo? Er zijn overigens wel "korte broeken" tot de knie of net daarboven maar dat wil ik niet. (Ik hoef ook geen zichtbare billen, trouwens.) En _als_ ik dan wat vind in mijn maat, zit het voor geen fuck want slanke taille, dikke bips.
Daar lag hij te ver de buis voor in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, daarvoor is toch gewoon de wc borstel, om het geheel een drukker te geven
Het is juist groot en veel door vezelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:30 schreef AnneX het volgende:
Trucje dat ik daarover las: wc papier over de drol leggen.
Trouwens sinds wij HF eten nooit meer last van! Groenten, vezels, dat soort dingen?
Wat een verhaal @:Lucky 😂
Nou Molo: je vraagt erom: met schoonouders 90+ op de terugweg uit Brabant van familiebezoek. ‘s Avonds laat. Sch.va met mij achterin.
Hij laat weten, dat hij aandrang heeft. Zo laat onderweg, er is niks open om naar toilet te gaan. Hij kan het niet ophouden en vol schaamte en ellende laat hij dat weten. Eindelijk thuis, heb ik hem op het toilet gezet en verschoond.
Alles, alles, alles tot in de schoenen en tot aan de onderrug. Poeperdepoeppoeppoep![]()
Het meest had ik met de man te doen. De poep kon ik wel hendelen.
In het verpleeghuis vond ik dat de artsen best laat begonnen. Om 9 uur. En dan eerst bespreking en dingen regelen. Pas in de middag werd er visite gelopen. Vond dat wat raar. Tot ik een keer voor de ochtendbespreking een bewoonster wilde zien. Oh my. De héle afdeling rook naar poep. Poep, poep en nog meer poep. En dan geen licht luchtje, maar een zware, smerige lucht. Nu begreep ik waarom er misschien nooit 's morgens visite werd gelopen (naast dat de verzorging het dan heel druk heeft) en ik had enorm veel respect voor de mensen die er werkten. Want 's middags rook het eigenlijk altijd heel normaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar lag hij te ver de buis voor in.
Ach @:AnneX, je schoonvader. Toen we op horrorceuise waren met mijn terminale schoonvader had hij zichzelf en de hele hut onder gepoept. Terminale poep ruikt zo veel smeriger dan gewone poep. Ik denk niet dat ik die lucht ooit vergeet. Arme Filipijnse meisjes die dat op moesten ruimen
quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gaat wel veel geld omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect inderdaad. Ik moet nog zien of ik tzt wel bereid ben om J's kont af te vegen als het zover komt. Het zal wel, want dat doe je 'gewoon' maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het verpleeghuis vond ik dat de artsen best laat begonnen. Om 9 uur. En dan eerst bespreking en dingen regelen. Pas in de middag werd er visite gelopen. Vond dat wat raar. Tot ik een keer voor de ochtendbespreking een bewoonster wilde zien. Oh my. De héle afdeling rook naar poep. Poep, poep en nog meer poep. En dan geen licht luchtje, maar een zware, smerige lucht. Nu begreep ik waarom er misschien nooit 's morgens visite werd gelopen (naast dat de verzorging het dan heel druk heeft) en ik had enorm veel respect voor de mensen die er werkten. Want 's middags rook het eigenlijk altijd heel normaal.
Ik ook hoor. Met mijn ouders heb ik het mooi opgelost door geen contact meer te hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:37 schreef Tuindier het volgende:
Dat is wel echt iets waar ik tegenop zie, eerlijk gezegd. Bij mijn ouders, en al helemaal als mijn man en ik ooit oud worden.
Ja, nou, 1 model Levi's past redelijk. Maar die kosten >100 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken passen tot 1 gevonden, en die dan afknippen?
Juh da's ook weer een beetje een costly experiment..quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, 1 model Levi's past redelijk. Maar die kosten >100 euro.En de vraag is maar hoe lang ze nog passen want lijf wordt anders de hele tijd.
Hebben ze van dat model geen korte broeken? Levi's heeft dat vaak wel dacht ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, 1 model Levi's past redelijk. Maar die kosten >100 euro.En de vraag is maar hoe lang ze nog passen want lijf wordt anders de hele tijd.
Nee, dat hebben ze niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hebben ze van dat model geen korte broeken? Levi's heeft dat vaak wel dacht ik.
En dan via Vinted proberen voor betere prijs
Ik had vroegah niet andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken passen tot 1 gevonden, en die dan afknippen?
Dan mss toch iets wat je met een touwgie kan snoeren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik bij kinderen en demente bejaarden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog nooit een luier verschoond
Ik herinner me geen poepspoiler maar ik zal je eens wat foto's dmen. De laatste keer kostte het ons met 2 man anderhalf uur om de boel schoon te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:47 schreef Molo het volgende:
Poep hoort overigens bij het leven en hoort wmb nooit in een spoiler
We zouden poep meer in ons bestaan moeten accepteren met erkenning en waardering
Jij moet een poop knifequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar lag hij te ver de buis voor in.
Misschien troost het je dat wij (niet ik, wel andere huisgenoten) dit probleem ook hebben met plateauwc. Ik denk dat het ligt aan hang- vs stapot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist groot en veel door vezelsEn hoe lost wc papier het op? Wordt de massa nóg groter. Het gaat er om dat de ingang van de buis te klein is. Of de hoek, vooral de hoek denk ik.
Op een dag passen korte broeken. Zomaar opeens. Heus. En dan heb je er plots 8, omdat er een paar toch niet zo leuk zijn en het kan en en enquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens omdat je gewoon niet in je broek wilde kakken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook nog wel een net-niet-poepverhaal. Moest vandaag mijn set deadlifts afbreken omdat ik geen schone broek mee had en ik die anders nodig gehad had.
Vaak bu-j te bange.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet eens omdat je gewoon niet in je broek wilde kakken?
Als jij het zegt.quote:
Nee, meestal niet. Heb het bij liften ook alleen maar als ik ook ongesteld ben, want krampen en dan ook diarree. Is altijd tricky.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
Ben jij er zoeen die van aandrang naar flats flots leeg gaat in tien tellen?
Gotta love dumping day.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, meestal niet. Heb het bij liften ook alleen maar als ik ook ongesteld ben, want krampen en dan ook diarree. Is altijd tricky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |