Die ziet er een stuk beter uit iddquote:
Neh, en als je alles 1 keer gezien hebt gaat het snel irritant worden ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel ik begin niet aan dat fancy digitale gedoe
Doe ik al lang niet meer idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel ik begin niet aan dat fancy digitale gedoe
alleen leuk als je niet zo lang denkt over de strategie ven een schaakspel en wilt weten wat er gebeurd als de toren het paard zet.quote:
enige spel dat je in de zon leuk kunt spelen is de boktai serie, maar dat was iets voor de gba(en op de originele gba daardoor ook amper te spelen was) en daar was de zon ook noodzakelijk voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb net deze week "Stray" aangeschaft voor mijn ps4. Nog niet gespeeld. Is leuk voor kut weer.
Ik was er wel snel klaar mee ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
alleen leuk als je niet zo lang denkt over de strategie ven een schaakspel en wilt weten wat er gebeurd als de toren het paard zet.
Oh dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
enige spel dat je in de zon leuk kunt spelen is de boktai serie, maar dat was iets voor de gba(en op de originele gba daardoor ook amper te spelen was) en daar was de zon ook noodzakelijk voor.
Opzich was het een leuk concept, zaten zonnecellen in de cartridge die je nodig had op je magische krachten op te laden, betekende ook meteen dat met je scherpje moest gaan lopen kloten omdat de eerste versies gbas geen becklight hadden.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
garnalen /gambitas in chili en knoflooksaus
oke garnelen erst en keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wassup?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb kip korma gemaakt net
Vond je ze lekker of niet of weet je het niet meer , want het was partyquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke garnelen erst en keer
bij en party gegeten en daar nur 2
Lekker ik doe maar een patatje en wat kip. Heb staan worstelen met een voorraad kast, ben er voor vandaag klaar mee...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Helemaal opquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wassup?
Ik las eerst "kip koma". Was het wat? Volgende x 'n foto anders kunnen 'we' je niet geloven hiero
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik doe maar een patatje en wat kip. Heb staan worstelen met een voorraad kast, ben er voor vandaag klaar mee...Netjes, ouwe lts'er!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Ja nu mag het met een hamerquote:
Goed zo, jongenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal op![]()
Zal er aan denken maar heel fotogeniek was het niet perse
Nee ik had eerder al genoeg fruit en groente gegeten in andere vorm ..quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Had je nog een salade erbij of zow?
doch goede visquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond je ze lekker of niet of weet je het niet meer , want het was party
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik doe maar een patatje en wat kip. Heb staan worstelen met een voorraad kast, ben er voor vandaag klaar mee...Ziet er uit als een basic voorraadkast . lijkt me niet zo moeilijk om inelkaar te zetten ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, is heel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er uit als een basic voorraadkast . lijkt me niet zo moeilijk om inelkaar te zetten ...
Goed gedaan, jochie. Maar om de eentonigheid te 'breken' doe ik er wel meestal iets v groenvoer bij, bij dit soort lekkerz that is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik had eerder al genoeg fruit en groente gegeten in andere vorm ..
Hoe op !!! Het is zwaar en scherp (ijzer) Het is ook een 2 mans klus eigenlijk. Godver met je niet moeilijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er uit als een basic voorraadkast . lijkt me niet zo moeilijk om inelkaar te zetten ...
Had dan ff gebeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe op !!! Het is zwaar en scherp (ijzer) Het is ook een 2 mans klus eigenlijk. Godver met je niet moeilijk
Is goed ... soms geen zin in om dubbel gezond te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie. Maar om de eentonigheid te 'breken' doe ik er wel meestal iets v groenvoer bij, bij dit soort lekkerz that is.
dronken man is bij de kerkdag op dequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Ik wilde net een tafeltje reserveren voor jou en Soury bij de Italiaan om de hoek. Ff gezellie aan de kip-carbonaraquote:
In Villach?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dronken man is bij de kerkdag op de
fahrgeschft party mouse geklettert willt zijn cap
halen, wegen de idiot moesten ze de
party mouse stoppen
en somige bevrijen
Doe ik ook niet hoor zoals vandaag, al de hele week alleen maar groeten en geen vlees gegeten. Nu even vet lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed ... soms geen zin in om dubbel gezond te doen
Het zou verboten moeten wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en dann is hij ook nog op
polizisten losgegangen
De fakking groeten, mooi even nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor zoals vandaag, al de hele week alleen maar groeten en geen vlees gegeten. Nu even vet lekker
Dat moet gezellig wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wilde net een tafeltje reserveren voor jou en Soury bij de Italiaan om de hoek. Ff gezellie aan de kip-carbonara
Sluit het niet uit.. Tweehonderd topics verder en jullie zijn een samenwonend setje met een kinderwens.quote:
Haha, goed idee, gedroogde groeten rokenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De groente rol ik straks wel in een vloeitje [ link | afbeelding ]
Ik heb al kinderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sluit het niet uit.. Tweehonderd topics verder en jullie zijn een samenwonend setje met een kinderwens.Alles kan, Aiola.
Nee ik haat geen kinderen. Ik wilde ze zelf nooit. Eigenlijk haat ik meer de ouders die hun kut kroost alles laten doe wat niet mag, omdat ze zo schattig zijn.quote:
Ik had al een zwaar overzadigde groentensoep .. en een dubbele dosis 40+ multivitamime tabletten opquote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had al een zwaar overzadigde groentensoep .. en een dubbele dosis 40+ multivitamime tabletten op
Tijd dat ze die terroristen ook als terroristen gaan behandelen.quote:
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat ze die terroristen ook als terroristen gaan behandelen.
Gezien de laatste acties zou het me niet verbazen als het iets met heel erg veel schade en overlast wordt. Dat ze direct mensen in levensgevaar brengen boeit ze niet hebben ze laten zien.quote:
Helpen met een kast of 2quote:
Nu maar hopen dat ze er niet in donderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle boeren komen uit de kast langs de gracht
Ach laat je dan lekker helemaal losgaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze er niet in donderen.
Net plank nummer 4 erin gerost. Nu durf ik geen lawaai meer te maken. Ook de oven maar even aanzettenquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Net plank nummer 4 erin gerost. Nu durf ik geen lawaai meer te maken. Ook de oven maar even aanzetten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle boeren komen uit de kast langs de gracht
Wat is zo grappig?quote:
Originele?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik niet of het deze was of de originele
Die heb ik nog in de koelkast liggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de sterren en ruimte fans hier![]()
https://www.hln.be/bizar/(...)chorizo-is~ad672ce4/
Pullup ging erheen van de week ergensquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
Oh wie had het laatst over een stinkende plant in een Hortus?
In Amsterdam, deze is in Leidenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pullup ging erheen van de week ergens
Ik niet maar ik heb daar als vrijwilliger gewerkt. Leuke tijd gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
Oh wie had het laatst over een stinkende plant in een Hortus?
Dan heeft hij geen stinkende plant ervaren waarschijnlijkquote:
Nee daar was ie ook niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen stinkende plant ervaren waarschijnlijk
Dat klopt, want ik vroeg hem nog of er zo'n ding stondquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar was ie ook niet van op de hoogte
Hoe laat ga je maandag ook al weer gescratched wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klopt, want ik vroeg hem nog of er zo'n ding stond
Moet er vroeg zijn, weet niet hoe laat ze werkelijk beginnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat ga je maandag ook al weer gescratched worden
Sterkte nogmaals alvast iigquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er vroeg zijn, weet niet hoe laat ze werkelijk beginnen.
Yep, beetje voorbereiden.quote:
Madrid ... misschien wanneer die wachtrijen weer eens opgeheven zijn... Zelfs mn dochter schrok het af , anders was die vorige week langs gekomen ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, beetje voorbereiden.
Jij nog leuke plannen? En nog vakantieplannen?
Leuk dat ze is langsgekomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Madrid ... misschien wanneer die wachtrijen weer eens opgeheven zijn... Zelfs mn dochter schrok het af , anders was die vorige week langs gekomen ...
Anders was ze langs gekomen .... Madrid ken ik niet goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen ..quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk dat ze is langsgekomen
Je had haar een tijd al niet gezien toch?
Is Madrid leuk?
Oeps, iets met goed lezen, hopelijk snel danquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders was ze langs gekomen .... Madrid ken ik niet goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen ..
Nah denk het niet of misschien wel , Bernabeu en de spelersbus heb ik al wel op de camera met een Bale en Ronaldo inside , we knalden toen bijna op de busquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeps, iets met goed lezen, hopelijk snel dan
Dan zeker leuk om te gaan verkennen. Met een wedstrijd van Real meepakken?
Je moet ook niet van zo dicht kijken hequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah denk het niet of misschien wel , Bernabeu en de spelersbus heb ik al wel op de camera met een Bale en Ronaldo inside , we knalden toen bijna op de bus.. maar toen woonde mn dochter daar nog niet ..
Nou van ver af zie je niets door die ramen .. nu zag ik nog wel herkenbare mensen ..quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet ook niet van zo dicht kijken he
Geen stinkerd gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pullup ging erheen van de week ergens
Arme DerRabbitquote:
Voorlopig heeft ie er nog geen aas op gepriktquote:
Ja het zal eens niet over de boeren gaanquote:
Houd nou eens op met ze boeren te nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het zal eens niet over de boeren gaan
Naja dat stelletje zal wel meevallen, het zijn er ook maar een paar begrijp ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houd nou eens op met ze boeren te nemen
De term is terroristen
Genoeg voorbeelden van een paar terroristen die megaschade aanrichtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dat stelletje zal wel meevallen, het zijn er ook maar een paar begrijp ik
gezelligheid, moet zo aan de andere kant van de stad zijn en ben benieuwd hoever ik om moet rijden. Daarna ga ik wel even her en der kijkenquote:
Mij te drukquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
gezelligheid, moet zo aan de andere kant van de stad zijn en ben benieuwd hoever ik om moet rijden. Daarna ga ik wel even her en der kijken
Hier zijn de pizzabitterballen in de aanbiedingquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:06 schreef maily het volgende:
NWS / Verre ster is eigenlijk een plakje Chorizoworst
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de pizzabitterballen in de aanbieding
Je hebt wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist ook niet van hun bestaan ...
Dus je hebt ze al geprobeerd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week al.. stond in de folder
Ik zit een andere wedstrijd te kijken,quote:
Ik heb alleen nog het gratis ESPN kanaal , maar zag dat er al snel gescoord werdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit een andere wedstrijd te kijken,
niet positief zeg maar
74% balbezit en echt NIETS gecreerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog het gratis ESPN kanaal , maar zag dat er al snel gescoord werd
Ik zie de samenvatting wel ergens langskomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
74% balbezit en echt NIETS gecreerd.
Getsie dat klik ik maar niet aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier zijn de pizzabitterballen in de aanbieding
Damned gemistquote:
En terecht dat ze niet uitkeren.quote:Het zal je maar gebeuren: help je je schoondochter bij de verhuizing, breng je per ongeluk spullen die mee moeten naar het nieuwe huis, naar de vuilstort. Het overkwam een klant van VCN Verzekeringen uit Nuenen. De man wil nu dat VCN de schade via de aansprakelijkheidsverzekering vergoedt, maar de verzekeraar weigert dat. De zaak diende onlangs voor de Geschillencommissie Financile Dienstverlening.
Nee maar komt vast zo nog wel ergens langsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
terugspoelen ... of heb je dat niet ?
Afpelen vanaf begin en dan snel vooruitspoelen dan ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar komt vast zo nog wel ergens langs
Ja dan is de shit aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:22 schreef maily het volgende:
Man brengt per ongeluk verhuisspullen schoondochter naar de stort maar de verzekeraar keert niet uit
[..]
En terecht dat ze niet uitkeren.
Geen idee waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Afpelen vanaf begin en dan snel vooruitspoelen dan ?
Ja dat wel maar gebruik het eigenlijk nooit echt, zeker niet om dingen terug te spoelenquote:
druk op de info knop en dan kijk vanaf het begin ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat wel maar gebruik het eigenlijk nooit echt, zeker niet om dingen terug te spoelen
Heb ook iets leuks gevonden:quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
Maar heb het ondertussen idd op youtube gevonden en het was nog spannend ook
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ook iets leuks gevonden: [ twitter ]
Ja die poolse kwam nog closequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
Maar heb het ondertussen idd op youtube gevonden en het was nog spannend ook
Ja daar is het het langste feest voor ze het Westerdok in verdwijnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:37 schreef pullup het volgende:
Dat gaat nog lastig worden zo om iets te eten te halen in de appie![]()
Geloof dat de grootste drukte precies hier is zo rond de kruising Prinsengracht haarlemmerdijk
Ik ga in ieder geval de komende 2 uur niet eens proberen daar binnen te komen
Ah vandaar, het is nog lekker druk jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar is het het langste feest voor ze het Westerdok in verdwijnen
quote:
Bel thuisbezorgdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:37 schreef pullup het volgende:
Dat gaat nog lastig worden zo om iets te eten te halen in de appie![]()
Geloof dat de grootste drukte precies hier is zo rond de kruising Prinsengracht haarlemmerdijk
Ik ga in ieder geval de komende 2 uur niet eens proberen daar binnen te komen
Laatste keer dat ik het zag voeren ze nog de andere kant opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah vandaar, het is nog lekker druk ja
Weg zijn je spullenquote:
de spreker met de schlechteste english everquote:
Mjah, blijf het niet overtuigend vinden. Al ziet de score er zo beter uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
Het gaat alweer wat beter met Ajax zie ik
Of je leven, er worden ook mensen keihard weggeblazen en landen zelf wat ongelukkig.https://www.vrt.be/vrtnws(...)ndvliegtu-1-3023308/quote:
Zolang ze maar winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, blijf het niet overtuigend vinden. Al ziet de score er zo beter uit.
Moeten ze nog wel even hun best blijven doen, dit kan zomaar fout gaan.quote:
De borden zijn ook zo klein.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je leven, er worden ook mensen keihard weggeblazen en landen zelf wat ongelukkig.https://www.vrt.be/vrtnws(...)ndvliegtu-1-3023308/
Ja die weg mag wel wat toeristvriendelijkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je leven, er worden ook mensen keihard weggeblazen en landen zelf wat ongelukkig.https://www.vrt.be/vrtnws(...)ndvliegtu-1-3023308/
Die broekjes ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
De borden zijn ook zo klein.![]()
[ afbeelding ]
oopsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze nog wel even hun best blijven doen, dit kan zomaar fout gaan.
Niet gezien want ESPN ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet echt overtuigend.
Maar de winst telt
Ja dat heb ik wel gevolgquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beetje gevolgd onlineZe stonden tot de rust 1-0 achter.
Ze gaan door zoals ze eind vorig seizoen eindigdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet echt overtuigend.
Maar de winst telt
belabberd dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan door zoals ze eind vorig seizoen eindigden
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan door zoals ze eind vorig seizoen eindigden
We zagen het netquote:
dat ben ik vergeten ... was dat net zoiets als met het Nederlands elftal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zagen het net
Leek soms zelfs een beetje op het ajax onder de boer
Het nl elftal weet ik niet, kijk ik echt zelden na.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
dat ben ik vergeten ... was dat net zoiets als met het Nederlands elftal?
Je kijkt wel WK toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het nl elftal weet ik niet, kijk ik echt zelden na.
Dat ajax was vooral heel goed in het zoveel mogelijk geven van nutteloze passes en niets creren
beachvolleyball in wienquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
dat ben ik vergeten ... was dat net zoiets als met het Nederlands elftal?
WK hockey ja, WK voetbal als ik zin heb en de wedstrijd leuk is (ben dus ook snel weer weg). Over het algemeen ben ik de afgelopen jaren zo niet blij van NL geworden dat ik die al over sla.quote:
Damen?quote:
Weer te laatquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers nu Atletiek samenvatting van vanmiddag @:pullup
Welke van de 800 films?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Weer te laat
Kijk nu Clint Eastwood
Fistfull of Dollarsquote:
quote:
Sergio Leone/Ennio Morricone.quote:
Altijdquote:
Vakanties worden niet besprokenquote:
Owquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vakanties worden niet besproken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vakanties worden niet besproken
Groeten terugquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes van nabij Lissabon in ieder geval
Ja maar niet hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
wat bedoel je geen beeld?
het was op tv
dat waren nog eens tijden van genialiteitquote:
Hoeveel van de stad hebben die terroristen opgeblazen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:16 schreef pullup het volgende:
De schoonmaak wagentjes rijden alweer door de straat
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
ze vieren op zdf
30 jaren andrea berg
Ik ben er mee opgegroeid vroegerquote:Op zondag 7 augustus 2022 02:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hou van Spanje, maar de Duitse taal en cultuur is ook prachtig.
Daar ben ik serieus jaloers op.quote:
Vroeger hadden we NED 1,2 ARD, ZDF en NDR via de antennequote:Op zondag 7 augustus 2022 02:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus jaloers op.
Het is dat ik aan de grens woon, dat ik er nog iets van mee krijg.
Ja en nu doen we net alsof Duitsland niet bestaat, je hoort er nooit iets over. Knap stom.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger hadden we NED 1,2 ARD, ZDF en NDR via de antenne
Ik ook. Had 10 voor tentamen op de Havo.quote:
Klimbimquote:Op zondag 7 augustus 2022 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk best primaquote:Op zondag 7 augustus 2022 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Erniequote:
Yepquote:
Geen boer gezien en het was eigenlijk best gezellig, als in...Iedereen leek er veel meer lol in te hebben dan op een gemiddelde koningsdag. Het was wel een goede sfeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel van de stad hebben die terroristen opgeblazen?
Hey Marcbquote:
Hier gaat het goed, bij jou?quote:
Mooi zoquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, bij jou?
En blij dat het voor even weer wat afgekoeld is
Ja ik heb wel flink last van die warmte met mijn longen, maar goed het is niet andersquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Geniet maar van het afgekoelde, we krijgen komende week een hittegolf
Hier ook wel oke. Aan het voorbereiden op morgen vooral.
Helemaal onhandig dan ja. Laat die hittegolf maar wegblijven dan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb wel flink last van die warmte met mijn longen, maar goed het is niet anders
Wat is er morgen?
O echt, o jee wat spannend.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal onhandig dan ja. Laat die hittegolf maar wegblijven dan.
Morgen operatie.
Littekens maken in mijn hart door middel van bevriezing om te zorgen dat de extra stroompjes niet meer kunnen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, o jee wat spannend.
Wat gaan ze nu precies doen?
WEl fijn voor je hopelijk helpt het
Jemig klinkt ingewikkeld. ZIe je er tegen op?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Littekens maken in mijn hart door middel van bevriezing om te zorgen dat de extra stroompjes niet meer kunnen.
En ja, hoop wel dat het helpt en ik niet nog 5 keer moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |