Die ziet er een stuk beter uit iddquote:
Neh, en als je alles 1 keer gezien hebt gaat het snel irritant worden ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel ik begin niet aan dat fancy digitale gedoe
Doe ik al lang niet meer idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel ik begin niet aan dat fancy digitale gedoe
alleen leuk als je niet zo lang denkt over de strategie ven een schaakspel en wilt weten wat er gebeurd als de toren het paard zet.quote:
enige spel dat je in de zon leuk kunt spelen is de boktai serie, maar dat was iets voor de gba(en op de originele gba daardoor ook amper te spelen was) en daar was de zon ook noodzakelijk voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb net deze week "Stray" aangeschaft voor mijn ps4. Nog niet gespeeld. Is leuk voor kut weer.
Ik was er wel snel klaar mee ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
alleen leuk als je niet zo lang denkt over de strategie ven een schaakspel en wilt weten wat er gebeurd als de toren het paard zet.
Oh dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
enige spel dat je in de zon leuk kunt spelen is de boktai serie, maar dat was iets voor de gba(en op de originele gba daardoor ook amper te spelen was) en daar was de zon ook noodzakelijk voor.
Opzich was het een leuk concept, zaten zonnecellen in de cartridge die je nodig had op je magische krachten op te laden, betekende ook meteen dat met je scherpje moest gaan lopen kloten omdat de eerste versies gbas geen becklight hadden.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
garnalen /gambitas in chili en knoflooksaus
oke garnelen erst en keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wassup?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb kip korma gemaakt net
Vond je ze lekker of niet of weet je het niet meer , want het was partyquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke garnelen erst en keer
bij en party gegeten en daar nur 2
Lekker ik doe maar een patatje en wat kip. Heb staan worstelen met een voorraad kast, ben er voor vandaag klaar mee...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Helemaal opquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wassup?
Ik las eerst "kip koma". Was het wat? Volgende x 'n foto anders kunnen 'we' je niet geloven hiero
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik doe maar een patatje en wat kip. Heb staan worstelen met een voorraad kast, ben er voor vandaag klaar mee...Netjes, ouwe lts'er!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Ja nu mag het met een hamerquote:
Goed zo, jongenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal op![]()
Zal er aan denken maar heel fotogeniek was het niet perse
Nee ik had eerder al genoeg fruit en groente gegeten in andere vorm ..quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Had je nog een salade erbij of zow?
doch goede visquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond je ze lekker of niet of weet je het niet meer , want het was party
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik doe maar een patatje en wat kip. Heb staan worstelen met een voorraad kast, ben er voor vandaag klaar mee...Ziet er uit als een basic voorraadkast . lijkt me niet zo moeilijk om inelkaar te zetten ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, is heel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er uit als een basic voorraadkast . lijkt me niet zo moeilijk om inelkaar te zetten ...
Goed gedaan, jochie. Maar om de eentonigheid te 'breken' doe ik er wel meestal iets v groenvoer bij, bij dit soort lekkerz that is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik had eerder al genoeg fruit en groente gegeten in andere vorm ..
Hoe op !!! Het is zwaar en scherp (ijzer) Het is ook een 2 mans klus eigenlijk. Godver met je niet moeilijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er uit als een basic voorraadkast . lijkt me niet zo moeilijk om inelkaar te zetten ...
Had dan ff gebeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe op !!! Het is zwaar en scherp (ijzer) Het is ook een 2 mans klus eigenlijk. Godver met je niet moeilijk
Is goed ... soms geen zin in om dubbel gezond te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie. Maar om de eentonigheid te 'breken' doe ik er wel meestal iets v groenvoer bij, bij dit soort lekkerz that is.
dronken man is bij de kerkdag op dequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Ik wilde net een tafeltje reserveren voor jou en Soury bij de Italiaan om de hoek. Ff gezellie aan de kip-carbonaraquote:
In Villach?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dronken man is bij de kerkdag op de
fahrgeschäft party mouse geklettert willt zijn cap
halen, wegen de idiot moesten ze de
party mouse stoppen
en somige bevrijen
Doe ik ook niet hoor zoals vandaag, al de hele week alleen maar groeten en geen vlees gegeten. Nu even vet lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed ... soms geen zin in om dubbel gezond te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |