Quote dan eens waar hun expliciet aangeven dat oekraine deze handelingen uitvoerde vanuit "vooral russofone" scholen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Amnesty International
Of kletsen die nu ook ineens uit hun nek?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
Mijn punt is gemaakt, door jullie medewerking zelfs beter dan ik had verwacht.
Bedankt en een prettig weekend.
Mijn punt ook. Je reageert nergens inhoudelijk, enkel op de man. Gewogen en voor de zoveelste keer te licht bevonden. Leuk dat je weer meespeelde en jij ook een fijn weekend. Niet teveel op facebook mopperen op de meisjes hè, ze gaan je er niet leuker van vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
Mijn punt is gemaakt, door jullie medewerking zelfs beter dan ik had verwacht.
Bedankt en een prettig weekend.
Als je de Donbas blijft bombarderen en de russische taal ausradiert uit onderwijs en media, vraag je wel een beetje om een reactie natuurlijk. Of had je gedacht dat Poetin zou blijven toekijken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja hè, want Oekraïne vroeg er om, toch?. De invasie dan hè.
Vind je Amnesty niet iets betrouwbaarder dan de overheid van Oekraine/Rusland?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ah oke, dus je neemt ook het rapport van Amnesty met flink wat zout, anders beetje tegenstrijdig he.
Achja, zo zijn er echt tientallen van. Russische soldaten die vertellen over groepsverkrachtingen enzovoorts. Gestaaft ook nog eens door tal van verklaringen uit het (voormalig) frontgebied. Maar volgens Candymannetje is het waarschijnlijk propaganda, dus neem het maar met een korrel zout.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Oorlog doet rare dingen met mensen.
Kijk en zijn vrouw lacht er om.
Wat ik zei, al die misstanden worden verklaart door de bevolking die in desbetreffende gebieden woont (of er uit ontstapt zijn). Ook Amnesty heeft haar conclusies gebaseerd op verklaringen uit de bevolking. Niet met twee maten meten he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vind je Amnesty niet iets betrouwbaarder dan de overheid van Oekraine/Rusland?
Als Rusland uit is op genocide waarom gooien ze die atoombom dan niet. Scheelt een hoop werk en russische doden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tegen Einsatztruppen en de SS kun je wat mij betreft geen oorlogsmisdaden plegen. Een vijand die er op uit is om genocide op jouw, je familie en je landgenoten te plegen dient vernietigd te worden en wat mij betreft zijn dan alle middelen geoorloofd.
Natuurlijk vinden ze het prachtig, ze halen het onderzoek van een organisatie aan die in Rusland nota bene verboden is. Wel wat hypocriet maar soit, van de Russen zijn we niks anders gewend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat ze het prachtig vinden of doe je een beetje aan stemmingmakerij?
Allemaal onzin, met als bron:quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je de Donbas blijft bombarderen en de russische taal ausradiert uit onderwijs en media, vraag je wel een beetje om een reactie natuurlijk. Of had je gedacht dat Poetin zou blijven toekijken?
Rusland had een verbeterde versie van Noorwegen kunnen zijn met alle miljarden die er in de grond zitten. Maar nee het is een maffiastaat waar een kleine elite oligarchen het land leegroofd met intimidatie, geweld en angst. Sneu voor de Russen maar ook een gemis voor de wereld, de mensheid en haar ontwikkeling.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je de Donbas blijft bombarderen en de russische taal ausradiert uit onderwijs en media, vraag je wel een beetje om een reactie natuurlijk. Of had je gedacht dat Poetin zou blijven toekijken?
Ja raar wel. Je begint een gewapende opstand in de hoop onafhankelijk te worden, je laat je ondertussen op allerlei manieren flink helpen door het buurland, maar vervolgens is het huilen als het land van wie je onafhankelijk probeert te worden terug gaat schieten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Juist niet... Het nieuwsbericht is initieel niet eens gepost (ik wilde het ook niet eens posten oa door dit soort verdachtmakerij). Het zijn vooral de usual suspects die direct volledig los gingen op Amnesty... Dat is natuurlijk hun goed recht maar de vorige 40 keer heb ik ze dan weer niet gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:23 schreef RamboDirk het volgende:
Altijd verassend dat wanneer Oekraine ogenschijnlijk wat fout doet dit breed uitgemeten wordt door de "kritische denkers".
Zonder Russische inval in 2014 geen bombardementen. Opzouten dus, in Rusland is er plaats zat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat Amnesty neutraal is en niet aan propaganda doet zoals de strijdende partijen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat ik zei, al die misstanden worden verklaart door de bevolking die in desbetreffende gebieden woont (of er uit ontstapt zijn). Ook Amnesty heeft haar conclusies gebaseerd op verklaringen uit de bevolking. Niet met twee maten meten he.
Het is genuanceerder dan dat jij, en de trollen waar je effectief mee optrekt...... (quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Juist niet... Het nieuwsbericht is initieel niet eens gepost (ik wilde het ook niet eens posten oa door dit soort verdachtmakerij). Het zijn vooral de usual suspects die direct volledig los gingen op Amnesty... Dat is natuurlijk hun goed recht maar de vorige 40 keer heb ik ze dan weer niet gehoord
Ja precies, want de ellende begon daar toen UA zomaar uit het niets begon te schieten op de Donbas natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik trek met niemand op, ik heb itt een hoop van jullie wel een eigen mening.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:33 schreef ExTec het volgende:
Het is genuanceerder dan dat jij, en de trollen waar je effectief mee optrekt...... () het graag neerzetten.
Ik heb het nergens over strijdende partijen of overheden. Gewoon over mensen die er wonen/verbleven en hebben kunnen vertellen wat ze is aangedaan of wat ze gezien hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat Amnesty neutraal is en niet aan propaganda doet zoals de strijdende partijen?
Heb het idee dat ze eerder lacht om de reden die hij opgeeft: "wanneer krijg je anders de kans iemands hoofd af te snijden"quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Snap dat je dat van jezelf vind. Maar ik denk dat voor velen hier zichtbaar is met wie je effectief optrekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik trek met niemand op, ik heb itt een hoop van jullie wel een eigen mening.
Je kunt gewoon de steden en stadjes opzoek die het betreft en dan zou je zien dat de bevolking hier (voor de oorlog) 60 tot 98 russofoon was. Dat percentage is toegenomen omdat het vooral oekraienstaligen waren die voor het front uit zijn weggevlucht naar het westen van de Oekraine of de EU in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Quote dan eens waar hun expliciet aangeven dat oekraine deze handelingen uitvoerde vanuit "vooral russofone" scholen?
Sowieso debiel ook, want manlief kan weer eens terug thuis komen en ik denk dat deze dan niet meer "de oude is" na alles wat deze uitgevreten heeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze eerder lacht om de reden die hij opgeeft: "wanneer krijg je anders de kans iemands hoofd af te snijden"
Verder vindt ze dat een perverse fantasie. En ziet ze het als martelen.
Lachen is niet per se goedkeuring, kan ook zenuwen zijn.
Man man manquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mijn punt ook. Je reageert nergens inhoudelijk,
Swingers denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:25 schreef quirina het volgende:
Ja man, tienermeisje dit, tienermeisje zo. De feiten vlogen me om de oren. Ik ga even in een hoekje zitten huilen hoor. En weer terug naar de Uni, doorstuderen. Dit intellectuele geweld kan ik niet aan zonder nog een paar masters te halen. Dat die gast nog geen nobelprijs gewonnen heeft..quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:38 schreef riazop het volgende:
[..]
Man man man
Hij heeft je alle hoeken van de draad laten zien.
En het wordt naar buiten gebracht door of via de strijdende partijen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over strijdende partijen of overheden. Gewoon over mensen die er wonen/verbleven en hebben kunnen vertellen wat ze is aangedaan of wat ze gezien hebben.
AI heeft bij mijn weten ook niet aangegeven dat haar rapport alleen van toepassing was op een gedefinieerd aantal steden en stadjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:37 schreef riazop het volgende:
Je kunt gewoon de steden en stadjes opzoek die het betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |