We zijn ook een dagje in Porto geweest, zeker een mooie stadquote:Op zondag 31 juli 2022 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nu ook niet echt ver wegMaar Porto is zeker een bezoekje waard hoor, mooie stad is het
M&M'squote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeps!
Volgende keer toch maar een M&M gooien, (Rex)
Senn is klaar voor hem. Maar is hij klaar voor haar?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Luctors charmeoffensief bereikt eindelijk het doel
Nou het wordt wat verruimd, en als ze niet aan de strenge regels voldoen mogen ze ook niet meedoen lijkt me.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:02 schreef STING het volgende:
Sorry, het is een HW rant magnet, maar![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)an-vrouwencompetitie
Lastig onderwerpquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:02 schreef STING het volgende:
Sorry, het is een HW rant magnet, maar![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)an-vrouwencompetitie
Dat vind ik van 'inclusion' als onderwerp in het algemeen, maar inclusion dat voor exclusion zorgt voel ik toch wel wat irritatie opborrelenquote:
Ik probeer er van weg te blijvenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik van 'inclusion' als onderwerp in het algemeen, maar inclusion dat voor exclusion zorgt voel ik toch wel wat irritatie opborrelen
Gewoon gemengde competitie doen. Dan zie je wie de beste is.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou het wordt wat verruimd, en als ze niet aan de strenge regels voldoen mogen ze ook niet meedoen lijkt me.
Al ben ik ervoor dat er een transcompetitie komt waar alleen transmensen aan mee mogen doen.
Ik ook zoveel mogelijk, zonde van de energiequote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer er van weg te blijven
Eensquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook zoveel mogelijk, zonde van de energie#liveandletlive
Niets tegen in te brengen. Hue hue.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens
Daarom terug naar de orde van de dag: TETTEN.
Ik ben na DS9 nu weer bezig met alle seizoenen Voyagerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:39 schreef STING het volgende:
Daarom ook maar gestopt met ST: Discovery kijken, kon het niet meer handelen en dan ben ik nog een trekkie ook
Eens in de zoveel tijd slinger ik TNG/DS9/VOY ook weer eens aanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben na DS9 nu weer bezig met alle seizoenen Voyager.
Hihi, 'trekkie'quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:39 schreef STING het volgende:
Daarom ook maar gestopt met ST: Discovery kijken, kon het niet meer handelen en dan ben ik nog een trekkie ook
Ik trok die serie echt niet meer, maar gelukkig kom ik dus alsnog wel aan m'n trekken nu.quote:
TNG was ik idd voor DS9 aan het herkijken. Blijft gewoon leuk ondanks dat het soms wat oubollig overkomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd slinger ik TNG/DS9/VOY ook weer eens aan
Nu op het moment Strange New Worlds, The Expanse & The Orville: New Horizons.
Er zijn slechtere tijden geweest qua scifi aanbod
Ja, nu kijk je alles in 1 ruk uitquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik trok die serie echt niet meer, maar gelukkig kom ik dus alsnog wel aan m'n trekken nu.
huehue.
Ik spreid het meestal liever een beetje uit, anders vind ik er geen ruk aanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nu kijk je alles in 1 ruk uit.
Ruksichtlos.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik spreid het meestal liever een beetje uit, anders vind ik er geen ruk aan
Star Trek/Sci-fi en masturberen, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:06 schreef STING het volgende:
Het topic wordt er denk ik niet aantrekkelijker op zo
Waar zijn de tieten in deze opsomming?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Star Trek/Sci-fi en masturberen, ik zie het probleem niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten in deze opsomming?
Nu maar afwachten of die van Seven ook niet 'enhanced' warenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het Star Trek deel.
Ach, who really caresquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu maar afwachten of die van Seven ook niet 'enhanced' waren
Eens. Emancipatie.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon gemengde competitie doen. Dan zie je wie de beste is.
Vrouw zijn, zelfs daar zijn mannen beter inquote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouw zijn, zelfs daar zijn mannen beter in.
Sommigen dan hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Vrouw zijn, zelfs daar zijn mannen beter in.
True, ik ben er helaas vrij waardeloos inquote:
De vaardigheid slap ouwehoeren blink je dan weer wel in uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:56 schreef HeatWave het volgende:
True, ik ben er helaas vrij waardeloos in.
Misschien is er nog hoop voor mequote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vaardigheid slap ouwehoeren blink je dan weer wel in uit.
* zwijgt veelbetekenend...quote:
Ja ja, om er over 3 maanden uit het niets weer over te beginnen zeker?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Ja ja, om er over 3 maanden uit het niets weer over te beginnen zeker?
Vrouwen.
Mijn gezicht zit hier. *wijst*quote:
Weet ik, ik heb mijn keuze gemaaktquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Weet ik, ik heb mijn keuze gemaakt.
Wel/niet interessant voor je?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Beetje een sausageparty hierzo, eh.
Neh. In sausage ben ik al voorzienquote:
En naar tevredenheid zo te zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Neh. In sausage ben ik al voorzien
Spoelen, ademen, gaan!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Ang3l Hoe moet ik nu handelen? Geen ervaring mee.
Bragaquote:
Verbaast me dat wij nog niet zijn geweest, want het is nog geen uurtje met de treinquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit!
ik denk dat ik er zelfs ooit ben geweest
Net optijd mijn paarden verkocht dusquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit echt iets met paardenmeiden gehad, maar ik maak wel een uitzondering.
Idem hier!quote:
Dat hangt er helemaal vanafquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Net optijd mijn paarden verkocht dus
Prima als biefstuk overigens, dat dan weer welquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste nachtje werken zo, bleh.
En dan zaterdag fantasy fair
Ook niet. Smaakt nergens naar.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima als biefstuk overigens, dat dan weer wel.
Gaaf ga je ook verkleed? Lijkt me ook zo leuk om eens heen te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste nachtje werken zo, bleh.
En dan zaterdag fantasy fair
Nooit gehad (niet dat ik weet iig). Jumbo heeft het wel eens liggen, maar alleen in grote hoeveelhedenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima als biefstuk overigens, dat dan weer wel.
Wel man, Piet de Leeuw stond jarenlang bekend als de lekkerste biefstuk van Amsterdam, pas na jaaaaren werd het bekend dat ze paard serveerdenquote:
Alsof ik iets pas.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gaaf ga je ook verkleed? Lijkt me ook zo leuk om eens heen te gaan
Ik koop het zelf ook nooit hoor, maar ken het dus voornamelijk van Piet de Leeuw, vaak zat geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nooit gehad (niet dat ik weet iig). Jumbo heeft het wel eens liggen, maar alleen in grote hoeveelheden
Paardenrookvlees vind ik iig niet lekker
Evenrzwijn over de schouder en gaan. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alsof ik iets pas.
Met een gestreepte broek kan ik als Obelix misschien.
Ik vind de sfeer altijd genieten daar.
Je mag ook naar binnen met normale kleren aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken Fantasy Fair alleen van de Fotoreeksen op FOK!.
Zag er altijd wel leuk uit opzich, maar ik ben zelf totaal niet van verkleden ofzo.
Ja, weet ik, maar dan zou ik me weer een luie lul vinden die niet even de moeite kon nemen om mee te doenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag ook naar binnen met normale kleren aan.
En toen begonnen ze te steigeren?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel man, Piet de Leeuw stond jarenlang bekend als de lekkerste biefstuk van Amsterdam, pas na jaaaaren werd het bekend dat ze paard serveerden.
In galop naar de consumentenbondquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toen begonnen ze te steigeren?
En daarna een hoop gehinnik zekerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In galop naar de consumentenbond.
Valt mee, teugels straktrekken en weer doorquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daarna een hoop gehinnik zeker
Dat laatste heb ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken Fantasy Fair alleen van de Fotoreeksen op FOK!.
Zag er altijd wel leuk uit opzich, maar ik ben zelf totaal niet van verkleden ofzo.
Zal ik mij dan voor jou verkleden?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook.
Dat is goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal ik mij dan voor jou verkleden?
Als dat geen batsen gaat worden.quote:
Dat is niet echt een afstand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:58 schreef STING het volgende:
[..]
Een specialiteit wel van Fokkers lijkt me met de befaamde 30 cm.
genieten van het grijze weerquote:
ik word nooit bruinquote:
mag niet, cultural appropriation en zoquote:
Nu maak je HeatWave boosquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag niet, cultural appropriation en zo
Niet boos, teleurgesteld!quote:
Mijn vriendinquote:
Het is meer 'meh'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet boos, teleurgesteld!
Nee, eigenlijk ook niet.
Schaapquote:
HeatWave is toch sowieso een boze blanke cis man?quote:
Een boos wit mannetje vooral.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
HeatWave is toch sowieso een boze blanke cis man?
Carry on my wayward sonquote:
Het is geen roddelen want we doen het niet achter je rug om.quote:
Cultuurbarbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Zegt me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh, ik zal mijn best doen om wat boosheid te genereren, gimme a sec.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen roddelen want we doen het niet achter je rug om.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zal mijn best doen om wat boosheid te genereren, gimme a sec.
Ach, kan je nagaan wat ik de hele tijd heb als ik engelstalig nieuws lees deze zomer, ik ben overal verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik krijg bij het lezen van jouw naam telkens dit liedje in mijn hoofd
ik gok dat dit iets met supernatural te maken heeftquote:
Ik ga kijken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gok dat dit iets met supernatural te maken heeft
Serie.quote:
Hij is kapot knap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serie.
Supernatural inderdaad. En hij zat in seizoen 3 van The Boys.
Maar hij is bekend van Supernatural
I know rightquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hij is kapot knap.
Waarom zijn er zo weinig knappe mannen in Nl
Succes, 17 seizoenen ofzo?quote:
Ik ben daar normaal ook niet van, maar vond dat in deze serie juist goed te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, 17 seizoenen ofzo?.
Ben er nooit echt ingekomen, vond het niet slecht, maar geneuzel over God, de duivel, engelen, descipelen, het was me ff te "god bestaat echt".
Soldier Boyquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serie.
Supernatural inderdaad. En hij zat in seizoen 3 van The Boys.
Maar hij is bekend van Supernatural
Ja ik hoor ook alleen maar goeie dingen hoor, het was dus ook geen kritiek op de serie zelf, het is gewoon mijn smaak niet helemaal. Ik heb een seizoen of 3 gezien denk ik, en daarna ben ik het gewoon een beetje uit het oog verloren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben daar normaal ook niet van, maar vond dat in deze serie juist goed te doen.
En 15 seizoenen![]()
Maar zoo het kijken waard. De humor
Klinkt als een serie voor mij. Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, 17 seizoenen ofzo?.
Ben er nooit echt ingekomen, vond het niet slecht, maar geneuzel over God, de duivel, engelen, descipelen, het was me ff te "god bestaat echt".
Amazon Prime geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klinkt als een serie voor mij. Ik ga kijken
Gewoon op netflix?
Have funquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klinkt als een serie voor mij. Ik ga kijken
Gewoon op netflix?
Maar ik nietquote:
Ik ook zolang ik de loterij niet winquote:
Jij hebt wel erg vaak gezeik op je werk zeg...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:28 schreef DrMarten het volgende:
Lachen man, paar uur voor de vakantie klapt de VPN eruit. Heb nog teveel om af te ronden en kan nu niks
Overmacht, PC uit, vrijmibotijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:28 schreef DrMarten het volgende:
Lachen man, paar uur voor de vakantie klapt de VPN eruit. Heb nog teveel om af te ronden en kan nu niks
Ja niet dus. Heb een paar dingen die geen 3 weken kunnen blijven liggen. Zo maar op de fiets naar kantoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overmacht, PC uit, vrijmibotijd.
Dit soort dingen komt helaas nogal eens voor. Normaal is het dan fuck this shit o'clock en zet je de boel uit voor de dag. Vandaag helaas geen optie, tenzij ik maandag alsnog een paar uur aan het werk wil, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg vaak gezeik op je werk zeg...
Succes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja niet dus. Heb een paar dingen die geen 3 weken kunnen blijven liggen. Zo maar op de fiets naar kantoor
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:27 schreef DrMarten het volgende:
Werk af wat af moest, uren geboekt, declaraties indienen kan later nog wel...... Vakantie
Prima hoor, genieten, al veel moois gezien ondanks lastige omstandighedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:22 schreef Barbusse het volgende:
@:Koen66, hoe bevalt Portugal tot nu toe?
Lastige omstandigheden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, genieten, al veel moois gezien ondanks lastige omstandigheden
Nu bij Lissabon
1 licht autistische puber die moeite heeft met veranderingen en 1 puber die liever met z'n maten zou gaan. Lastig om het iedereen naar z'n zin te makenquote:
2 ervan vandaag geweest toevalligquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:48 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als je vlakbij Lissabon zit:
8 Most Beautiful Castles and Palaces in Portugal
Een aantal zitten in en om Lissabon
Ah, daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 licht autistische puber die moeite heeft met veranderingen en 1 puber die liever met z'n maten zou gaan. Lastig om het iedereen naar z'n zin te maken
En een moeder met af en toe een psychische offday en een zolderkamerautist als vader. Zo slecht gaat het nog niet met die variabelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik me iets bij voorstellen ja
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En een moeder met af en toe een psychische offday en een zolderkamerautist als vader. Zo slecht gaat het nog niet met die variabelen
Lekker, waar ga je heen?quote:
Bragaquote:
pluk de dag en zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 05:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik nu al wakker.
Beter een beetje plukken aan je pener en hopen dat je na afloop weer in slaap valt.quote:
"Dweilen of eruit."quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zit met mn huisgenootje over iets. Ze zegt dat ze heeft gedweild in de tijd dat ik weg was maar ik geloof er niks van. Ik zie namelijk geen verschil en ik denk dat ze er gewoon geen zin in had. Ze deed namelijk al moeilijk om de taak van de lijst op te volgen.
Hebben jullie een idee hoe ik dit met haar kan communiceren?
Het is maar dweilen en mijn ervaring is dat als je nu ventilators aan hebt het toch niet meer te zien na 2 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zit met mn huisgenootje over iets. Ze zegt dat ze heeft gedweild in de tijd dat ik weg was maar ik geloof er niks van. Ik zie namelijk geen verschil en ik denk dat ze er gewoon geen zin in had. Ze deed namelijk al moeilijk om de taak van de lijst op te volgen.
We hebben geen ventilators aan staan.. en ik hou gewoon niet van liegen. Vooral ook omdat ik hier ook gewoon aan mijn lijstje houd en goed schoonmaak. Zij wilde graag een takenlijst dan moet ze er ook zelf aan houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is maar dweilen en mijn ervaring is dat als je nu ventilators aan hebt het toch niet meer te zien na 2 uur
Oja dat is wel een goede. Een swifferquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:26 schreef Elvi het volgende:
Koop anders gewoon een swiffer en van die vochtige doekjes bij de Action. Dan is het zo gedaan. Ik zou er niet zo'n issue van maken.
Ik ben serieus. Als ze het niet wil doen omdat ze er geen zin in heeft gaat ze maar bij de ouders wonen.quote:
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Lekker kort door de bocht dit. Je weet niet wat zij samen hebben afgesproken ook niet hoe zij huisgenoten zijn geworden. Er bestaan ook altijd 2 kanten aan een verhaal.quote:
Ja en ze is mn nieuwe huisgenootquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?
We hebben een takenrooster en iedereen moet er gewoon aan houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?
We wonen beschermdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht dit. Je weet niet wat zij samen hebben afgesproken ook niet hoe zij huisgenoten zijn geworden. Er bestaan ook altijd 2 kanten aan een verhaal.
Als mijn huisgenoot zegt dat ik moet dweilen ik heb dat net gedaan maar zij vind het niet goed genoeg dan kan ze wat mij betreft ook de rambam krijgen. Kom op zeg jullie zijn volwassen. Als zij zegt dat ze dat gedaan heeft dan geloof je dat tenzij je 100% zeker weet dat het niet gebeurt is. Dan kan je gewoon een gesprek aangaan of je pakt zelf een dweil als je van mening bent dat het niet goed gebeurt is.
Ik dacht dat het over samenwonen in het algemeen ging.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen huisgenoot? Jij bent toch de liefde van mijn leven!
kun je mensen voor betalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je eigen wcJe eigen douche
Alles zelf schoon moeten maken en repareren
Vaak over nagedacht, nooit gedaan, het idee dat een onbekende door mijn meuk snuffelt staat me gewoon tegenquote:
wat moet er gesoldeerd worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die kan solderen.
ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tijd gedaan maar poets dan liever zelf
oh, dat zou me wel lukken.quote:
Dus jij biedt je aan om CL haar superHW te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Goed, netjes solderen is lastig, maar een snelle "good enough for government work" klus is echt niet zo moeilijk hoor.
Braga, Portugal.quote:
Zal het onthouden voor de volgende xquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:53 schreef Tegan het volgende:
En als er gedweild moet worden dan gewoon Senn uitnodigen toch?
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.quote:
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt camsex met iemand in Australië?
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebtquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.
Gewoon iemand meenemen uit de kroegquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durven.
Schijterdquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hou niet van druktequote:Op zondag 7 augustus 2022 00:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebt![]()
Toto was ook leuk, maar ook daar waren idd opvallend veel zweeftypes/ emo’s. Achja, de muziek was goed
Elke dag standaard voor mij. Mijn baby heeft het uitslapen helaas nog niet ontdektquote:Op zondag 7 augustus 2022 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie tijd om al wakker te zijn op zondag
Hier net zo hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitzietquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Prachtig natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitziet
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!
Ik snap wel waarom jij beschermd woontquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Een vrouw met baard en overgewicht toch?quote:
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw met baard en overgewicht toch?
Één van de criteria om hier te mogen posten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.
Jaloers?quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij beschermd woont
Aha je voelde je aangesprokenquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.
* El_Thijs bergt alles weer opquote:
Waarom leg je jezelf dan steeds uitquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
Ria is niet boos, nooit geweest ook. Onze Priscilla is gewoon nog heel erg jong.
Ik wist het wel, jaloers kutnijd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
Onze Priscilla is gewoon nog heel erg jong.
Dit is wel heftig hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Zou met jou ieder moment van de dag afsprekenquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we dan maar met elkaar afspreken?
Hier schaar ik me achterquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou met jou ieder moment van de dag afspreken![]()
Goed idee. Nu nog een kroeg vindenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon iemand meenemen uit de kroeg
En dan iemand vinden in said kroegquote:
Jeetje je maakt het nu w heel ingewikkeldquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Ik kijk wel toequote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Misschien bedoelt ze een leuke kroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woon je een gehucht waar zelfs geen kroeg meer is?
De hoge nood bij jou of het feit dat ik gewoon goed voorbereid ben?quote:
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal doorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O.o een andere veel jongere vrouw in de sc. Bedreiging hoor
Ontkenningsfasequote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal door
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik hoef die mannen niet te neuken nogmaals. Jullie mogen ze hoor
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoor
Uiteraardquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.quote:
Arm kindquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.
Nou nou nou, korreltje zout en zoquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maarquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Yes zal ik meteen doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |