We hebben een takenrooster en iedereen moet er gewoon aan houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?
We wonen beschermdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht dit. Je weet niet wat zij samen hebben afgesproken ook niet hoe zij huisgenoten zijn geworden. Er bestaan ook altijd 2 kanten aan een verhaal.
Als mijn huisgenoot zegt dat ik moet dweilen ik heb dat net gedaan maar zij vind het niet goed genoeg dan kan ze wat mij betreft ook de rambam krijgen. Kom op zeg jullie zijn volwassen. Als zij zegt dat ze dat gedaan heeft dan geloof je dat tenzij je 100% zeker weet dat het niet gebeurt is. Dan kan je gewoon een gesprek aangaan of je pakt zelf een dweil als je van mening bent dat het niet goed gebeurt is.
Ik dacht dat het over samenwonen in het algemeen ging.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen huisgenoot? Jij bent toch de liefde van mijn leven!
kun je mensen voor betalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je eigen wcJe eigen douche
Alles zelf schoon moeten maken en repareren
Vaak over nagedacht, nooit gedaan, het idee dat een onbekende door mijn meuk snuffelt staat me gewoon tegenquote:
wat moet er gesoldeerd worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die kan solderen.
ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tijd gedaan maar poets dan liever zelf
oh, dat zou me wel lukken.quote:
Dus jij biedt je aan om CL haar superHW te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Goed, netjes solderen is lastig, maar een snelle "good enough for government work" klus is echt niet zo moeilijk hoor.
Braga, Portugal.quote:
Zal het onthouden voor de volgende xquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:53 schreef Tegan het volgende:
En als er gedweild moet worden dan gewoon Senn uitnodigen toch?
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.quote:
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt camsex met iemand in Australië?
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebtquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.
Gewoon iemand meenemen uit de kroegquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durven.
Schijterdquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hou niet van druktequote:Op zondag 7 augustus 2022 00:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebt![]()
Toto was ook leuk, maar ook daar waren idd opvallend veel zweeftypes/ emo’s. Achja, de muziek was goed
Elke dag standaard voor mij. Mijn baby heeft het uitslapen helaas nog niet ontdektquote:Op zondag 7 augustus 2022 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie tijd om al wakker te zijn op zondag
Hier net zo hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitzietquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Prachtig natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitziet
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!
Ik snap wel waarom jij beschermd woontquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Een vrouw met baard en overgewicht toch?quote:
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw met baard en overgewicht toch?
Één van de criteria om hier te mogen posten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.
Jaloers?quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij beschermd woont
Aha je voelde je aangesprokenquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.
* El_Thijs bergt alles weer opquote:
Waarom leg je jezelf dan steeds uitquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
Ria is niet boos, nooit geweest ook. Onze Priscilla is gewoon nog heel erg jong.
Ik wist het wel, jaloers kutnijd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
Onze Priscilla is gewoon nog heel erg jong.
Dit is wel heftig hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Zou met jou ieder moment van de dag afsprekenquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we dan maar met elkaar afspreken?
Hier schaar ik me achterquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou met jou ieder moment van de dag afspreken![]()
Goed idee. Nu nog een kroeg vindenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon iemand meenemen uit de kroeg
En dan iemand vinden in said kroegquote:
Jeetje je maakt het nu w heel ingewikkeldquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Ik kijk wel toequote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Misschien bedoelt ze een leuke kroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woon je een gehucht waar zelfs geen kroeg meer is?
De hoge nood bij jou of het feit dat ik gewoon goed voorbereid ben?quote:
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal doorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O.o een andere veel jongere vrouw in de sc. Bedreiging hoor
Ontkenningsfasequote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal door
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik hoef die mannen niet te neuken nogmaals. Jullie mogen ze hoor
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoor
Uiteraardquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.quote:
Arm kindquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.
Nou nou nou, korreltje zout en zoquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maarquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Yes zal ik meteen doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |