Zal het onthouden voor de volgende xquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:53 schreef Tegan het volgende:
En als er gedweild moet worden dan gewoon Senn uitnodigen toch?
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.quote:
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt camsex met iemand in Australië?
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebtquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.
Gewoon iemand meenemen uit de kroegquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durven.
Schijterdquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hou niet van druktequote:Op zondag 7 augustus 2022 00:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebt![]()
Toto was ook leuk, maar ook daar waren idd opvallend veel zweeftypes/ emo’s. Achja, de muziek was goed
Elke dag standaard voor mij. Mijn baby heeft het uitslapen helaas nog niet ontdektquote:Op zondag 7 augustus 2022 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie tijd om al wakker te zijn op zondag
Hier net zo hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitzietquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Prachtig natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitziet
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!
Ik snap wel waarom jij beschermd woontquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |