Ik heb geen bad 🤣 maar men zegt dat je juist warm moet douchenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon ijsbad nemen a la wim hof
Ik ga gewoon de hort op hoor. In de trein is het vaak koeler dan in m'n huisquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niks aan. Binnen blijven en alles dicht. Is het zomer zitten we nog de hele dag in het donker.
Ik ga in de ochtend wel maar in de middag blijf ik binnen. Mijn longen vinden deze hitte helemaal niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de hort op hoor. In de trein is het vaak koeler dan in m'n huis
Tollen of hinkelen 😉quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo ook lekker buitenspelen
Tegenwoordig zie je daar veel hangjongeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
De kinderen van tegenwoordig zitten toch maar op een schermpje de hele dag, dus ik heb alle ruimte in de speeltuin
Ga je ook van de glijbaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
De kinderen van tegenwoordig zitten toch maar op een schermpje de hele dag, dus ik heb alle ruimte in de speeltuin
Nee, vrijdag pas. Al het grut is op vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga in de ochtend wel maar in de middag blijf ik binnen. Mijn longen vinden deze hitte helemaal niets.
Vandaag bezoekdag of niet?
Nadeel van een koele trein/winkel is dat de klap als je buiten komt des te harder is
O dat is balen. Maar wel fijn dat je ze dan op een andere dag mag zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, vrijdag pas. Al het grut is op vakantie.
Nog een beetje vol te houden bij jou binnen?quote:
Ja is wel te doen nog..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje vol te houden bij jou binnen?
Gelukkig alleen morgen nog en dan weer een paar dagen iets koeler.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig alleen morgen nog en dan weer een paar dagen iets koeler.
Mensen die van de zon en deze warmte houden hebben een mooie zomer 😉quote:
Die genieten nu volop idd op het strand of achter thuisquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die van de zon en deze warmte houden hebben een mooie zomer 😉
Wilde foto plaatsen maar lukt nietquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die genieten nu volop idd op het strand of achter thuis
Ply!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:11 schreef PLY het volgende:
Zit achtetquote:[ afbeelding ] Op woensdag 3 augustus 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die genieten nu volop idd op het strand of achter thuis
Zit aan de bokbier achter met de pootjes omhoogquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu al bezopen?![]()
'De slag om het water'
Leesvoer. Heb weer eens een weblogje geproduceerd.
Nee niet echtquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Quoten lukt ook niet zie ik wel
Dat wil ik af en toe ook wel doen 🤣🤣🤣quote:
Heb ik als mijn nagels te lang zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee niet echtvingers te groot voor tel toetsenbord
Pffffff het is echt klef warmquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil ik af en toe ook wel doen 🤣🤣🤣
Zit normaal op tabletquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik als mijn nagels te lang zijn
Oh dat typ idd weer iets makkelijker..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Zit normaal op tabletik tik weleens een zin en dan denk ik, wat bedoel ik nou?
Buiten ook. Het is binnen nog koeler vind ikquote:
Zelfs die autocorrect snapt mij nietquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat typ idd weer iets makkelijker..
Laptop is t fijnst om te gebruiken
Zit nu ook mobiel, scheelt wel dat ik voorspellende tekst aan heb
Ja het is vies klam benauwd warmquote:
Als je jezelf maar snapt dan. 🤣quote:
Ik heb een briesje hier nu achter, dus wel lekker nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Buiten ook. Het is binnen nog koeler vind ik
quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:17 schreef Sfancta het volgende:
Zit hier leuker volk dan in KLB waar die incompetente en tevens latente personen de boel "regeren"?
Die is idd heerlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:34 schreef PLY het volgende:
Gloeiende gloeiende wat is die lente bok van hertog Jan toch lekker![]()
Meest dts, ers hequote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:17 schreef Sfancta het volgende:
Zit hier leuker volk dan in KLB waar die incompetente en tevens latente personen de boel "regeren"?
😮quote:
Ik sla gelijk voor een poos in, vlgd maand niet meer te krijgen bij 9 van de 10.dit biertje is zooo een genot. 7.2 maar heerlijk fris en slaat in als een bomquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die is idd heerlijk
Korenwolf van Gulpener staat bij mij op een gedeelde 1e plaats 🍺
Zijn gangetje wel, mag niet klagen. Geen u hoorquote:
quote:Over de achtergrond van de verdachte wil de politie, op zijn leeftijd en woonplaats na, niets kwijt. Hij is deze woensdag aangehouden.
Hey gizquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Freshfruit
Jij hier al iets meer over gelezen uit welke hoek het komt?
https://lc.nl/friesland/M(...)iehuis-27850681.html
[..]
WAJOOOOOOOOOOOOOOOW DIE HEB IK GISTEREN OPquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:56 schreef mazaru het volgende:
Met dit weer vind ik een biertje ook heerlijk. Ben nu deze aan het uitproberen
[ afbeelding ]
Best lekker he?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOOOOOOOOOW DIE HEB IK GISTEREN OP
jawel, maar ben meer van ongelovige thomas van hun, maar die is nergens meer te koppquote:
Ik ben een nette jongemanquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn gangetje wel, mag niet klagen. Geen u hoor
Wel netjes met u aanspreken, zo heb ik het mijn zoons ook aangeleerd
Zit lekker buiten met biertje en tab binnen WiFi bereik,ff surfen op fok tiktok en fbookquote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Zit lekker buiten met biertje en tab binnen WiFi bereik,ff surfen op fok tiktok en fbookonder genot van biertje.
Zo zit ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Zit lekker buiten met biertje en tab binnen WiFi bereik,ff surfen op fok tiktok en fbookonder genot van biertje.
Ik ken hem niet. Is dat niet bij Gall & Gall te krijgen? Die willen het ook wel voor je bestellen als ze het niet in huis hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel, maar ben meer van ongelovige thomas van hun, maar die is nergens meer te kopp
Waarom? Negeert mij ook. Dusssssquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:01 schreef Paul het volgende:
Reageer ff, leuk voor maanvisje Garp van de dag
ja maar als ik geen reacties genereer op de frontpage word ik misschien ontslagen en krijg ik minder salaris (krijg nu combisalaris moderator/frontpagemedewerker)quote:
Greysquote:
Zal een goed woordje doen voor je bij jippiequote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar als ik geen reacties genereer op de frontpage word ik misschien ontslagen en krijg ik minder salaris (krijg nu combisalaris moderator/frontpagemedewerker)
thx fanquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
Zal een goed woordje doen voor je bij jippie
Goedzoquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn 2 jongens ook 30 en 34.heel lief, maar flik geen onrecht en ze slopen je
Was een mooie wereld daar jaquote:
Gastquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar als ik geen reacties genereer op de frontpage word ik misschien ontslagen en krijg ik minder salaris (krijg nu combisalaris moderator/frontpagemedewerker)
Was je in een mooie wereld op je pc-spel ofzo FOKKERS KOMEN NIET BUITEN LEUGENAARquote:
Normen en waarden aanleren en met 2 woorden aanspreken en respect voor de oudjes op één hier altijdquote:
Ik heb een week in een chalet gezeten bovenop een berg op eigen terras kijken naar andere mensen en als ze terugkeken ging ik snel naar binnenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Was je in een mooie wereld op je pc-spel ofzo FOKKERS KOMEN NIET BUITEN LEUGENAAR
Statusquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gast_! je krijgt geen cent. flikker eens op met die achterlijke act van je. Deze reactie van je is voor mij reden genoeg om je er op de FP vanaf te flikkeren. Zo weinig voeg je toe.
Wat doe je nou zielig door m'n reactie te verwijderen? Je vraagt er toch zelf om ?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lief van jequote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Status
Complicated![]()
Komt vast goed Woud
Met zo’n lieve vent als jij
? ik wis nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat doe je nou zielig door m'n reactie te verwijderen? Je vraagt er toch zelf om ?
Ik hoop zelfs dat je er een note voor krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat doe je nou zielig door m'n reactie te verwijderen? Je vraagt er toch zelf om ?
giertank uit Utrechtquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gast_! je krijgt geen cent. flikker eens op met die achterlijke act van je. Deze reactie van je is voor mij reden genoeg om je er op de FP vanaf te flikkeren. Zo weinig voeg je toe.
Hey Paul.quote:
Glad oor 🤣🤣🤣🤣quote:
stevig spul, meer voor de donkere dagenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel, maar ben meer van ongelovige thomas van hun, maar die is nergens meer te kopp
ja maar in de winter kan ik hem ook nooit meer vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stevig spul, meer voor de donkere dagen
bestellen geen optie?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar in de winter kan ik hem ook nooit meer vinden
Botje.quote:
Als jij DTS opent dan wil ik daar wel reageren.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Botje. [ afbeelding ]
[..]
Als jij DTS opent dan wil ik daar wel reageren.
Ik zit sinds de vakantie aan de Leffequote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ook niet, zuip dan niethertog Jan beste bier en kriek lambik en geuze lekker
Daar zeg ik ook geen nee tegenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Doe maar een lekker setje flinke jopen
Palm bier.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ook niet, zuip dan niethertog Jan beste bier en kriek lambik en geuze lekker
Nu maak je mij nieuwsgierig 😛quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo word iemand uit een bepaalde streek genoemd in zaanstadzal de mijne maar niet noemen
Ja ook lekker welquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit sinds de vakantie aan de Leffe
[..]
Daar zeg ik ook geen nee tegen
Zonder meer ook topquote:
Hoe komen ze er op 🤣🤣🤣quote:
Dan had je er vast meer dan een op 🤣quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat ik bij de abdij van Leffe op vakantie was moest ik dat ook drinken, direct gekocht toen ik aankwam.
Meteen zo dronken als een toeter geworden, vrouw boos genot
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je er vast meer dan een op 🤣
Hey Giz 😘quote:
Hoe lang mag je nog genieten?quote:
Maandag weer beginnenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang mag je nog genieten?
Of moet je al bijna weer aan het werk?
Mwa, mij eigenlijk iets te lang, denk dat ik volgend jaar twee weken neem en dan nog een week in september oidquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ai ai ai
Vakantie is altijd te kort
Gewoon als een baas van juli tot september vakantie nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mwa, mij eigenlijk iets te lang, denk dat ik volgend jaar twee weken neem en dan nog een week in september oid
Dat is onbetaalbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon als een baas van juli tot september vakantie nemen![]()
Lukt mij niet maar goed
Hou je het nog een beetje vol met deze temperaturen?quote:
Paul kennende zal hij dat inderdaad wel doenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs dat je er een note voor krijgt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel van duurzame palmolie he
Jazeker. Lekker koel hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol met deze temperaturen?
Lol.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je er vast meer dan een op 🤣
Stop eens met je act....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol met deze temperaturen?
Wat heb jij tegen acts?quote:
Oh ik zou er wel een note voor geven hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paul kennende zal hij dat inderdaad wel doen
Boer.quote:
Heb je haar gezien bij OP1?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
@:Ply
https://www.jndkgrf.nl/20(...)aan-barbara-baarsma/
quote:
Godverquote:
Goedemorgen Mo.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Godver![]()
Wat heb ik jou gemist hier zeg
Gruß gott herr fruitquote:
Hey Paulquote:
quote:
Nee ik kijk geen OP1 de dag ervoor was haar ‘speech’ al erg genoegquote:
Dat klinkt niet goed als je dat nodig hebt, maar fijn dat je een aardige trofquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Hulde aan de Luisterlijn
nuff said
vannacht zo'n aardig mens aan de lijn gehad (je moet wat nu DTS er niet meer is)
ja tis mijn eerste ervaring, krijg je ook ooit niet aardige dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed als je dat nodig hebt, maar fijn dat je een aardige trof
![]()
Ik heb geen idee, geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis mijn eerste ervaring, krijg je ook ooit niet aardige dan?
Fijn dat er zoiets isquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Hulde aan de Luisterlijn
nuff said
vannacht zo'n aardig mens aan de lijn gehad (je moet wat nu DTS er niet meer is)
Jeetje, je maakt echt wat mee op zo'n dag!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
De ns wilde mij 25 minuten laten wachten op station Arnhem. Ik ben natuurlijk niet helemaal van lotje getikt en ben op de ic naar Schiphol gesprongen. Hierdoor had ik hier bijna 20 minuten de tijd om op Utrecht te roken, goedkoop drinken te halen bij de ah op het stationsplein en wat te eten bij manneken pis. Nu zit ik alsnog in de ic naar den helder die ik van de ns in Arnhem had moeten halen.
Och, normaal is het een directe verbinding van nog geen anderhalf uur. Nu ruim 2,5 uur omdat ze bezig zijn met spoorwerkzaamheden tussen Utrecht en Geldermalsen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jeetje, je maakt echt wat mee op zo'n dag!
Dit is wel heftig gelukkig ga ik zelden met de trein.quote:Twee treinconductrices zijn woensdagavond op het station Amsterdam Amstel bespuugd, belaagd en uitgescholden door een groep van acht jongemannen. Dit, nadat beide dames om een vervoersbewijs durfden te vragen. De mannen zaten in de eerste klas, volgens hun om 'de telefoon op te laden'.
De conductrices kregen direct een grote mond terug, waarna de mannen werden gesommeerd om op station Amsterdam Amstel de trein te verlaten. Dat deed de groep, maar daarna brak de hel los. "Die gasten gingen volledig door het lint", aldus een reiziger.
"Die gasten stapten in Utrecht in en waren de hele tijd al aan het klieren en vervelen. Er ging een intimiderende sfeer van de groep uit. Het is vreselijk om na je werk in angst naar huis te moeten reizen. Ik heb ook angstgegil gehoord, mogelijk van de conductrice. Toen ik zag dat de NS-vrouwen op het perron zeer agressief werden belaagd, ben ik er met meer reizigers heen gegaan. We gingen tussen de scheldende groep en de conductrices in staan. Net als andere reizigers ben ik ook bespuugd. Het ergste vind ik het voor de conductrices, die gewoon hun werk doen", aldus de reiziger.
De NS neemt dit voorval hoog op en camerabeelden zijn overhandigd aan de politie. Donderdag deden de vrouwen aangifte bij de politie.
"Deze daders moeten worden opgespoord en berecht en gaan wat ons betreft nooit meer met de trein. De impact op ons personeel is bij dit soort incidenten heel groot en kan traumatisch zijn. Wij kunnen als werkgever niet accepteren dat onze mensen op deze manier worden belaagd", aldus een woordvoerder van de NS, die ook nog meldde dat beide conductrices alle mogelijke zorg is aangeboden.
Normaal gesproken zit ik op om de week op woensdagavond rond die tijd in de trein op dat bewuste trajectquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is wel heftig gelukkig ga ik zelden met de trein.
Ik dacht wel toen ik dat las djmo had tussen dat clubje reizigers gestaan wat er tussen is gaan staan terecht ook. Maar als vrouw alleen wel uitkijken met dat soort dingen hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit ik op om de week op woensdagavond rond die tijd in de trein op dat bewuste trajectGisteren toevallig niet, omdat al m'n kinderen op vakantie zijn, maar ik ben blij dat ik dit gemist heb ja. Hoewel: als ik er wel bij had geweest hadden die schoften nu herkenbaar op YouTube gestaan.
Nee ik was er absoluut niet tussen gaan staan. Ik had beeld opnames gemaakt en ondertussen 112 gebeld. Ik ben zelf al eens belaagd in een een trein, dat wil ik niet nog eens meemaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht wel toen ik dat las djmo had tussen dat clubje reizigers gestaan wat er tussen is gaan staan terecht ook. Maar als vrouw alleen wel uitkijken met dat soort dingen hoor.
Lijkt mij ook heel beangstigend komt het eigenlijk meer voor als vroeger? Vroeger toen ik nog wel met de trein ging waren er soms ook al wel dreigende groepjes en dingen praat ik zo over 2005 tot 2014 ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee ik was er absoluut niet tussen gaan staan. Ik had beeld opnames gemaakt en ondertussen 112 gebeld. Ik ben zelf al eens belaagd in een een trein, dat wil ik niet nog eens meemaken.
Ik reis natuurlijk vrij onevenredig veel met de trein, dus als ik uit persoonlijke ervaring moet spreken moet ik zeggen dat ik het wel mee vind vallen. Ik maak zelden iets mee, en het meest nog op Utrecht CS. De laatste keer werd daar een winkeldievegge opgepakt op het perron waar ik toevallig stond.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel beangstigend komt het eigenlijk meer voor als vroeger? Vroeger toen ik nog wel met de trein ging waren er soms ook al wel dreigende groepjes en dingen praat ik zo over 2005 tot 2014 ofzo.
En vroeger als ik naar mijn ex in België moest wist ik dat vanaf Brabant niemand snapte wat een stilte coupé was.
Traject Zwolle Roosendaal was dat altijd vaste prik tot Nijmegen zat ik rustig en vanaf Oss tot Roosendaal altijd van die brabantse lallers haha.
Ik heb ooit een conducteur geholpen tegen een agressieve man die dreigde te steken,en refereerde aan een collega die was overleden aan een steekpartij in de trein.Die mafkees ging echt horizontaal de trein uit.Zo op het perron.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik reis natuurlijk vrij onevenredig veel met de trein, dus als ik uit persoonlijke ervaring moet spreken moet ik zeggen dat ik het wel mee vind vallen. Ik maak zelden iets mee, en het meest nog op Utrecht CS. De laatste keer werd daar een winkeldievegge opgepakt op het perron waar ik toevallig stond.
Ik zou het niet gedurfd hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een conducteur geholpen tegen een agressieve man die dreigde te steken,en refereerde aan een collega die was overleden aan een steekpartij in de trein.Die mafkees ging echt horizontaal de trein uit.Zo op het perron.
Het filmen en 112 bellen is ook goed.Wat jij hebt meegemaakt was ook wel heftig.quote:
Dat heb ik uit m'n geheugen verbannen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het filmen en 112 bellen is ook goed.Wat jij hebt meegemaakt was ook wel heftig.
Net zo makkelijk, lekker als je de winkel zo dicht bij heb he, ik ga meestal op zaterdagmorgen om 7 uur naar de warme bakken broodjes halen. Dan zijn ze ook vaak nog warmquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:29 schreef DJMO het volgende:
Nou ja, de vomar gaat zo open, dan maar een lekkere warme croissant daar halen ipv zelf af te bakken
Ja, is wel fijn. Toen ik nog in Alkmaar woonde, op drie minuten loopafstand van het winkelcentrum, gilde ik altijd dat ik niet dichterbij een supermarkt kon komen te wonen dan dat. Nu struikel ik letterlijk over het winkelcentrum als ik de deur uitloopquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, lekker als je de winkel zo dicht bij heb he, ik ga meestal op zaterdagmorgen om 7 uur naar de warme bakken broodjes halen. Dan zijn ze ook vaak nog warm
Lekker toch. Hier heb ik ook heel dicht bij de lidl en de andere kant op een klein winkelcentrumpje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, is wel fijn. Toen ik nog in Alkmaar woonde, op drie minuten loopafstand van het winkelcentrum, gilde ik altijd dat ik niet dichterbij een supermarkt kon komen te wonen dan dat. Nu struikel ik letterlijk over het winkelcentrum als ik de deur uitloop
Brand bij ons op het eiland.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Hier heb ik ook heel dicht bij de lidl en de andere kant op een klein winkelcentrumpje.
Heerlijk is dat.
dat is minder, hopelijk niet te erg?quote:
Zag het gisteren, op zich jammer was een vriendelijke user.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oud dtser Cinderelladreamer op anoniem zie ik
Is het niet wordquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:50 schreef Jippie het volgende:
@:Paul, iets voor jou?
Hoe wordt je een 'sterkste man'?
Keurig! En het filmpje al bestudeerd, zo kweek je spierballen! Altijd handig bij spierballentaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
wajoohw ik heb de eindredacteur op spelling gecorrigeerd
Ja eens zeker vroeger.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zag het gisteren, op zich jammer was een vriendelijke user.
Hey Jippiequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:50 schreef Jippie het volgende:
@:Paul, iets voor jou?
Hoe word je een 'sterkste man'?
Ja lang niet gezien hier. Je ben te druk op de FPquote:
Onder andere, nu even rustig. Hoe gaat het met je? Schouder helemaal genezen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lang niet gezien hier. Je ben te druk op de FP
Niet helemaal maar wel 90% beter, moet nog wel opletten wat en hoe ik dingen doequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onder andere, nu even rustig. Hoe gaat het met je? Schouder helemaal genezen?
Mooi zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal maar wel 90% beter, moet nog wel opletten wat en hoe ik dingen doe
Maar ben al lang blij met dit resultaat
Eng dit soort berichten geloof het nog ook.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eng dit soort berichten geloof het nog ook.
Je weet het nooit he stel je komt daar meer dood dan levend aan je bent alleen dan kunnen er daarna heel veel scenario’s gebeuren die voorkomen kunnen worden als er iemand bij is.quote:
Hi Paulquote:
Het is sowieso beter om met zijn tweeën te gaan naar heel veel dingen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet het nooit he stel je komt daar meer dood dan levend aan je bent alleen dan kunnen er daarna heel veel scenario’s gebeuren die voorkomen kunnen worden als er iemand bij is.
Ik vond het behoorlijk warm. Mijn oudste zoon klaagde ook al dat hij het koud hadquote:
Ik ging ff buiten zitten met een bak koffie en een boek, maar het was niks niet lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk warm. Mijn oudste zoon klaagde ook al dat hij het koud had
Lekker juistquote:
Vestje aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ging ff buiten zitten met een bak koffie en een boek, maar het was niks niet lekker
Ik doe zo meteen wel even een spijkerjasje aan.quote:
Nee mijn bed in 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:18 schreef mazaru het volgende:
Zijn jullie nou allemaal naar het park gerend?
De komende 14 dagen. We krijgen een hittegolf las ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bah weer een week plak weer de komende week.
He bah, dan moet ik werkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De komende 14 dagen. We krijgen een hittegolf las ik.
En het was al zo droogquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De komende 14 dagen. We krijgen een hittegolf las ik.
Zonder meer. Avond greysquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de Sahara
Daar is het pas droog
Ja en er komt nog geen verandering in helaas.quote:
A jakkie. Heb met je te doenquote:
He dotquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en er komt nog geen verandering in helaas.
Hey Plyquote:
Dat is wel Lekker dan. Anders is het niet te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:34 schreef PLY het volgende:
[..]
2 maanden in de verhuur met de kraanzit airco in hoor
Oke, zal ik je ff in slaap knuffelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Plyik wilde net naar dromenland
Nee zeker, dan nog weinig op social media en Fok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel Lekker dan. Anders is het niet te doen
Als dat niet lekker slapen wordt. Dank je 😘😘quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee zeker, dan nog weinig op social media en Fok.
Ook nog thuiswerk ernaast duss.
Beter toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee zeker, dan nog weinig op social media en Fok.
Ook nog thuiswerk ernaast duss.
Het kan redelijk verslavend zijn jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles goed? Ben alweer van tiktok af, zat er veel te lang op en alles bleef liggen hier
Jaaa mooi he, was een weddenschap 2j terug, mooi gewonnen 100equote:
Bleef kijken idd, vooral naar die machinesquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kan redelijk verslavend zijn ja
En hersensdodend
Ja als je eenmaal wat filmpjes heb gezien van 1 onderwerp krijg je al snel heel veel van deze filmpjes te ziennquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Bleef kijken idd, vooral naar die machines
Oh jammerquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles goed? Ben alweer van tiktok af, zat er veel te lang op en alles bleef liggen hier
Ben weer terug en het was geweldig !quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie? Of nog in de high lands![]()
Mooizo, knapt een mens van opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben weer terug en het was geweldig !![]()
![]()
Nog Schotse Hooglanders geknuffeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben weer terug en het was geweldig !![]()
![]()
Morguh Plyquote:
Morguh Maan, hoe is het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 06:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
g0dm0rg0n Dot Ply en @:Djmo
Dotquote:
Maanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 06:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
g0dm0rg0n Dot Ply en @:Djmo
Aloaquote:
Hier lekker bewolkt, ff geen zon gelukkigquote:
Geniet er nog maar even van, er komt een hele lading warmte onze kant opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lekker bewolkt, ff geen zon gelukkig
Ja ik heb het gelezen vanaf dinsdag weer he. Gelukkig kan het huis nu even afkoelen voor de volgende lading er weer aan komtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, er komt een hele lading warmte onze kant op
We overleven het vast welquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen vanaf dinsdag weer he. Gelukkig kan het huis nu even afkoelen voor de volgende lading er weer aan komt
Vast wel, maar fijn was het niet de afgelopen tijd voor de longenquote:
Vergeleken met andere landen in Zuid Europa hadden wij nog niks te klagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, maar fijn was het niet de afgelopen tijd voor de longen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |