Zodat de vrouwtjes ook wat te "gamen" hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Sinds wanneer hebben we Sims in de OP en waarom staan die niet brandend in een zwembad?
Sims is wel het ultieme vrouwenspel. In realiteit doen wat je in het echte leven ook doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Sinds wanneer hebben we Sims in de OP en waarom staan die niet brandend in een zwembad?
Je was me voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Prachtig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof je me je nummer wel zou geven andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk ik eens spesjul te zijn...
*Teleurgestelde Ruttegeluiden
Ik speel pokemonquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat de vrouwtjes ook wat te "gamen" hebben.
Ik kan je foto wel doorsturen aan barbje😇quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof je me je nummer wel zou geven anders
Classic JRPG, niets mis meequote:
Dan saboteer je mijn poging zijn nummer te scorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan je foto wel doorsturen aan barbje😇
Ik vind sims ook leuk maar heb er geen laptop voor over. Dus nu lekker aan de pokemonquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Classic JRPG, niets mis mee.
Ik etter maar wat hoor, als iemand the sims wil spelen, leef je uit.
Bange barbje❤️quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan saboteer je mijn poging zijn nummer te scoren
Niet bang, ik ben gewoon verleerd om mijn nummer te gevenquote:
Zal ik jullie in een groepje zetten dan heb ik jullie gekoppeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet bang, ik ben gewoon verleerd om mijn nummer te gevenI lost my edge
Ik heb er niet zo veel mee, maar kan me wel voorstellen dat een simulatie af en toe lekker ontspannend is itt de hele tijd Aliens in hordes afknallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind sims ook leuk maar heb er geen laptop voor over. Dus nu lekker aan de pokemon
Ja schietspelletjes raak ik alleen maar opgefokt vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee, maar kan me wel voorstellen dat een simulatie af en toe lekker ontspannend is itt de hele tijd Aliens in hordes afknallen.
Oeh, een groepsapp met zijn drieënquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal ik jullie in een groepje zetten dan heb ik jullie gekoppeld
Ik weet niet of buurmeisje zit te wachten op al die debiele miems waar ik jou al mee lastig valquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Home Wreckers in action hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, een groepsapp met zijn drieën
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Home Wreckers in action hier.
Ja leuk!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of buurmeisje zit te wachten op al die debiele miems waar ik jou al mee lastig val
quote:
Moet ze wel iets doen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Dit is gewoon smooth by proxy.
Netjes Barb.
Tettenpics?quote:
Heb je zo’n hele fancy koelkast met ijsblokjes ding enzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:01 schreef HeatWave het volgende:
Nou joy, mijn nieuwe koelkast is bezorgd hoor.
Damn wat haat haat HAAT ik geld uitgeven aan dit soort dingen.
Nee joh, ik geef geen moer om dat soort dingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je zo’n hele fancy koelkast met ijsblokjes ding enzo?
quote:
ZOVEELquote:
Oh you sweet summer child.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Tettenpics alleen als de eigenaresse er ook met dr kop opstaat
Sweet, nopequote:
Hoezo, je kijkt toch alleen maar naar de tetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Tettenpics alleen als de eigenaresse er ook met dr kop opstaat
Neuh, het totaalplaatje telt zwaarder. Een paar goeie tetten een een rotkop doet het niet voor mij, zo raar ben ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, je kijkt toch alleen maar naar de tetten.
Ach, zak eroverheen en neuken voor het vaderland toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het totaalplaatje telt zwaarder. Een paar goeie tetten een een rotkop doet het niet voor mij, zo raar ben ik.
Ook wel weer zo natuurlijk, maar dat gaat niet op voor foto's, die moeten gewoon altijd leuk zijn anders hoeft het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, zak eroverheen en neuken voor het vaderland toch?
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook wel weer zo natuurlijk, maar dat gaat niet op voor foto's, die moeten gewoon altijd leuk zijn anders hoeft het niet.
Oh, dan wil je de mijne niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het totaalplaatje telt zwaarder. Een paar goeie tetten een een rotkop doet het niet voor mij, zo raar ben ik.
Zoals nu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:01 schreef HeatWave het volgende:
Als ik uberhaupt van iemand fotos had gewild had ik er wel om gevraagd he?.
Zo’n verlegen introverte knul als jij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:01 schreef HeatWave het volgende:
Als ik uberhaupt van iemand fotos had gewild had ik er wel om gevraagd he?.
Ik heb alle foto's uit deze SC al die ik wilquote:
HA op FOK! ben ik een keyboard warrior, een echte internetheld, een alfaman!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo’n verlegen introverte knul als jij?
Ik las dit met jambers accentquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HA op FOK! ben ik een keyboard warrior, een echte internetheld, een alfaman!.
IRL uiteraard stil, verlegen en schuw, zoals elke FOK!ker.
Met al die nationaliteiten in Amsterdam, wat is dan nog een Amsterdams accentquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:35 schreef HeatWave het volgende:
En dat terwijl ik een Amsterdams accent heb, volgens niet Amsterdammers dan.
Geen idee meer, ik hoor en spreek zelf al bijna nooit meer Nederlands lijkt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met al die nationaliteiten in Amsterdam, wat is dan nog een Amsterdams accent
Heee gap!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met al die nationaliteiten in Amsterdam, wat is dan nog een Amsterdams accent
Wé zedde gij?quote:
Oef.quote:
Ssst!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's uit deze SC al die ik wil.
Sorry, ik zal het zachter tikken voortaanquote:
Barb buurmeisje en ik zullen dan de renp whatsapp vol fokken voor ons vaderland ofzoietaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:01 schreef Tegan het volgende:
Als Fok! stopt dat de R&P SC dan verder gaat als groeps-app.
FOMOquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barb buurmeisje en ik zullen dan de renp whatsapp vol fokken voor ons vaderland ofzoieta
Ik wel lekker afkoelend aan de lipjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
En als binnenhuis-nudist ook geen fan van lederen banken, koud!
Ik las 'iedereen blanken'quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Vandaag maakte barb een grap. Lot snapte hem niet. Buurmeisje moest lachen. We wensten elkaar slaaplekker.quote:
Dat zou racisme zijn, iedereen weet dat het witten hoort te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vandaag maakte barb een grap. Lot snapte hem niet. Buurmeisje moest lachen. We wensten elkaar slaaplekker.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Iets met stof in elk geval. Alle banken in huis. Zowel de woonkamer als mijn mancave dus.quote:
Vind air n typje voor zo’n enorme L bank waar 7 vrouwen tegelijk op kunnen. En een schommel in de woonkamerquote:
Ik ben hilarisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vandaag maakte barb een grap. Lot snapte hem niet. Buurmeisje moest lachen. We wensten elkaar slaaplekker.
Wat ken je mij toch slecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind air n typje voor zo’n enorme L bank waar 7 vrouwen tegelijk op kunnen. En een schommel in de woonkamer
Dat doe je met muren en plafonds.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou racisme zijn, iedereen weet dat het witten hoort te zijn.
En vrouwen soms ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe je met muren en plafonds.
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik spice je image alleen n beetje op
Nog een van mijn jeuktermen, muren "sauzen", dat valt in de categorie moist en verkleinwoordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe je met muren en plafonds.
Muurtje gesausdquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog een van mijn jeuktermen, muren "sauzen", dat valt in de categorie moist en verkleinwoorden.
Ik begrijp hier niks van gelukkig.quote:
OF JE VOEG NOG VOCHTIG IS!?quote:
Je bent een linguistofoob, ik vind dit niet erg inclusiefquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog een van mijn jeuktermen, muren "sauzen", dat valt in de categorie moist en verkleinwoorden.
ZEG DAT DAN!quote:
Ik ben elke ista-foob die je maar kan bedenken, and then somequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een linguistofoob, ik vind dit niet erg inclusief
ZEI IK MAAR JE SNAPTE ME NIET!quote:
Probeer je nu echt Q te out-boomeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben elke ista-foob die je maar kan bedenken, and then some.
Nee, zoveel werk ga ik niet in FOK!ken stoppen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer je nu echt Q te out-boomeren?
Allesiskutvroegerwasallesbeterwegaanallemaaldood!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer je nu echt Q te out-boomeren?
I like how you think.quote:
Tegenwoordig gaat ie full wappie op Twitter volgens mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zoveel werk ga ik niet in FOK!ken stoppen hoor.
Ow, FOK! is eigenlijk de enige vorm van Social Media waar ik los op gaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat ie full wappie op Twitter volgens mij.
Gewoon nergens losgaan. Waarom in discussie gaan met anderen waar je bij voorbaat al niet geïnteresseerd bent in hun mening?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, FOK! is eigenlijk de enige vorm van Social Media waar ik los op ga.
Twitter is meer om te lurken en bekijken hoe de wereld zichzelf affikt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, FOK! is eigenlijk de enige vorm van Social Media waar ik los op ga.
Twitter is meer om te lurken en bekijken hoe de wereld zichzelf affikt.
Omdat ik een ouwe relnicht ben en blijf op FOK!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon nergens losgaan. Waarom in discussie gaan met anderen waar je bij voorbaat al niet geïnteresseerd bent in hun mening?
Waterstofbommen op mofrica!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Allesiskutvroegerwasallesbeterwegaanallemaaldood!!!!!!!
Ff paar dagen wachten graag, moet nog tankenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waterstofbommen op mofrica!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waterstofbommen op mofrica!
Toen mijn oma tijdens het kijken naar het schaatsen nog kon zeggen "goh wat hebben die moffen mooie pakjes aan"quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja wij gaan naar mofrica!!!!!
Uit de tijd dat politiek incorrect gewoon de norm was.
Het waren simpelere tijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toen mijn oma tijdens het kijken naar het schaatsen nog kon zeggen "goh wat hebben die moffen mooie pakjes aan"
ME aan de grens bij Glanerbrug als er een Nederland Duitsland wasquote:
Luie kutmillenialquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zoveel werk ga ik niet in FOK!ken stoppen hoor.
Dat zeg ik, luie kutmillenial. Gewoon naar je werk lopen, 472km van huis, met -42 graden door de sneeuw ,met 2 broodjes kaas voor lunch. Net zoals alle anderenquote:
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met stof in elk geval. Alle banken in huis. Zowel de woonkamer als mijn mancave dus.
Verwend luxe kind!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik, luie kutmillenial. Gewoon naar je werk lopen, 472km van huis, met -42 graden door de sneeuw ,met 2 broodjes kaas voor lunch. Net zoals alle anderen
Reuzelquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verwend luxe kind!.
Met je kaas, droog brood en soms wat reuzel als je mazzel had.
Je onlyfans abo is vast verlopen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen?
Heerlijkquote:
Het leven was goed toenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HeerlijkVoor het slapen gaan tussen de varkens terwijl papa en mama meer kinders kweken boven zodat ik 4 jaar later geen water meer hoef te halen
Was je wel knapper in de kist da. Wanneer je als oud vel stoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven was goed toen.
Jammer dat je hooguit 30 werd, maar details.
Das waar, live fast, die young, leave a beautiful corpsequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Was je wel knapper in de kist da. Wanneer je als oud vel stopt
Oja jij bent 47 toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das waar, live fast, die young, leave a beautiful corpse.
Niet gelukt.
Je LEEFDE toen tenminste!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven was goed toen.
Jammer dat je hooguit 30 werd, maar details.
Ik kan niet ingaan op onbevestigde geruchten over mijn persoonlijke detailsquote:
Noh dan ga ik mijn speeltje aanzetten joe joequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet ingaan op onbevestigde geruchten over mijn persoonlijke details
Je genoot van elk moment alsof het je laatste was.quote:
Dat zal het zijn idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je onlyfans abo is vast verlopen dan.
Poke-her-monquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noh dan ga ik mijn speeltje aanzetten joe joe
Maar wel nog even de bloemetjes kunnen ruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je genoot van elk moment alsof het je laatste was..
Dat was het waarschijnlijk ook.
Het gras tussen je tenen, de dauw druppelt op je hoofd van de appelboom af. De lucht is zoet en fris tegelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel nog even de bloemetjes kunnen ruiken
Slowpoke is volslank op Tinderquote:
Goddomme, m'n borsthaar begon hier spontaan van te groeien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gras tussen je tenen, de dauw druppelt op je hoofd van de appelboom af. De lucht is zoet en fris tegelijk.
Is dit het begin van een foute Boeketreeks?.
Frietjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:13 schreef Tegan het volgende:
Speaking of dierlijk vet. Laatst frietjes op die gebakken waren in ossewit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het begin van een foute Boeketreeks?.
Zou lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nou; eentje met jou, Barb en rival in de hoofdrollen.
Barb op rechtsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nou; eentje met jou, Barb en rival in de hoofdrollen.
T plaatje klopt gewoon niet. Barb lijkt veel op die rechter maar no way dat barb zulke kleding draagt. Ik vind dat dan weer een rival lookje. Bels vind ik echt links en barb met zijn outfits in het midden al draagt barb het wel beter dan die gozer op de foto. Opzich best leuk plaatjequote:
Ik vind t juist wel een Maltees (of wara ie nu dan ook alweer zit) lookjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
T plaatje klopt gewoon niet. Barb lijkt veel op die rechter maar no way dat barb zulke kleding draagt. Ik vind dat dan weer een rival lookje. Bels vind ik echt links en barb met zijn outfits in het midden al draagt barb het wel beter dan die gozer op de foto. Opzich best leuk plaatjekunnen jullie drie niet keertje zo’n foto maken voor de fok vrouwen?
Zoiets?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
T plaatje klopt gewoon niet. Barb lijkt veel op die rechter maar no way dat barb zulke kleding draagt. Ik vind dat dan weer een rival lookje. Bels vind ik echt links en barb met zijn outfits in het midden al draagt barb het wel beter dan die gozer op de foto. Opzich best leuk plaatjekunnen jullie drie niet keertje zo’n foto maken voor de fok vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Is ook maar geen barb stijltjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t juist wel een Maltees (of wara ie nu dan ook alweer zit) lookje
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets?Nee die vrouwen moeten er af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets?Dibs op die blonde krullenbol rechts op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zie nu pas dat dat ons angeltje is in het middenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dibs op die blonde krullenbol rechts op de foto.
Krijgen te weinig.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:41 schreef TaMieke het volgende:
Waarom kijken die vrouwen zo boos? Mijn god zeg
Om een vibe af te gevenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:41 schreef TaMieke het volgende:
Waarom nou zo negatief?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:41 schreef TaMieke het volgende:
Het gebruik van 'zo', het aanroepen van een hogere macht en je smileygebruik om je punt te maken? Mijn aanname natuurlijk dat je dat niet positief bedoelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:44 schreef TaMieke het volgende:
Omdat ze boos kijken??? Hoezo ben ik dan negatief?
Ja die andere blonde krullenbolquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat dat ons angeltje is in het midden
Dat moetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:41 schreef TaMieke het volgende:
De "mijn god zeg" gaf het ook wel een beetje wegquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gebruik van 'zo', het aanroepen van een hogere macht en je smileygebruik om je punt te maken? Mijn aanname natuurlijk dat je dat niet positief bedoelt.
Ik wilde geen aannames doen over het geslacht van wie dan ook, vandaar dat 'rechts' en 'krullenbol' mij voldoende onderscheidend leken. Moet ik nog zeggen dat ik 'rechts' bedoel als richting en niet qua politieke voorkeur?quote:
Goede keuze.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dibs op die blonde krullenbol rechts op de foto.
T kruipt alleen naar achterquote:
Ik vond je duidelijk genoeg. Ik was hooguit teleurgesteldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde geen aannames doen over het geslacht van wie dan ook, vandaar dat 'rechts' en 'krullenbol' mij voldoende onderscheidend leken. Moet ik nog zeggen dat ik 'rechts' bedoel als richting en niet qua politieke voorkeur?
Eén van de weinige dingen die ik anders zou doen als ik terugkijk op mijn leven is dat ik je wél even naar je was toegelopen toen ik je spotte op Lowlands. Wie weet was ik dan nu een bekeerde hetero geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond je duidelijk genoeg. Ik was hooguit teleurgesteld
Das nog erger dan boosquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond je duidelijk genoeg. Ik was hooguit teleurgesteld
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de weinige dingen die ik anders zou doen als ik terugkijk op mijn leven is dat ik je wél even naar je was toegelopen toen ik je spotte op Lowlands. Wie weet was ik dan nu een bekeerde hetero geweest.
Ooohh jij hebt ook een fokker gespot zonder wat te zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de weinige dingen die ik anders zou doen als ik terugkijk op mijn leven is dat ik je wél even naar je was toegelopen toen ik je spotte op Lowlands. Wie weet was ik dan nu een bekeerde hetero geweest.
Wel vaker. Zelfs een keer faxie, twi, Myraela en Kaneel gespot zonder iets te zeggen. Als een eckte FOK!ker.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:04 schreef Senn88 het volgende:
Ooohh jij hebt ook een fokker gespot zonder wat te zeggen![]()
Ik heb van meer dan de helft van jullie geen ideeeee hoe jullie er uit zien. Dus wellicht heb ik jullie al wel eens gespotquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ooohh jij hebt ook een fokker gespot zonder wat te zeggen![]()
Twi heb ik zelfs in mijn vakantiehuisje gehadquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel vaker. Zelfs een keer faxie, twi, Myraela en Kaneel gespot zonder iets te zeggen. Als een eckte FOK!ker.
Vakantiehuisje? Dat eufemisme kende ik nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
Twi heb ik zelfs in mijn vakantiehuisje gehad
En sindsdien is er nooit iets meer van hem vernomenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar kan iedereen zo binnenlopen?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis te vroeg voor deze vunzige gedachten. Was heel onschuldig hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakantiehuisje? Dat eufemisme kende ik nog niet.
Als ik de deur open doe..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan iedereen zo binnenlopen?
Zeker wel. Hij is daarna nog vaak genoeg gesignaleerdquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En sindsdien is er nooit iets meer van hem vernomen
Jij bent er zoeen die bij een meet op het terrasje ernaast gaat zitten kijken?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel vaker. Zelfs een keer faxie, twi, Myraela en Kaneel gespot zonder iets te zeggen. Als een eckte FOK!ker.
Nee. Als je af en toe eens buiten komt, is er altijd een kans dat je andere mensen tegenkomt. in Den Haag in elk geval wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Jij bent er zoeen die bij een meet op het terrasje ernaast gaat zitten kijken?
Beter voor jou ookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben veilig ver weg. Beter voor jullie.
ooit, lang, lang geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua meets weet ik eigenlijk alleen Debs zeker (ja, en Bambi/Vaiana, maar die is hier niet zo veel meer).
En schijnbaar Gianni, ooit, op een koninginnedag.
Oh, god, ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ooit, lang, lang geleden.
Ik kan me herinneren dat ik ooit Hakuna gespot had. Dat was lastig uit te leggen aan de mensen om mij heen
er was die koning/koninginnedag ook 1 mannelijke fokker bij of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, god, ja, dat kan ik me voorstellen.
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was die koning/koninginnedag ook 1 mannelijke fokker bij of niet?
Huuuuuuuquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op Utrecht CS eens aangesproken door een Fokker die vroeg 'Ben jij CL?' HOE DAN.
Q's stalkacties worden er niet beter opquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op Utrecht CS eens aangesproken door een Fokker die vroeg 'Ben jij CL?' HOE DAN.
Ik moet nog een paar dagen volhouden en dan 3 weken onmeunig slapen.quote:
Neh, op mn slaapkamer is het veel te warm nu.quote:
En nog altijd die idioot die onze meet zag in Utrechtquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Op de mijne 22 nu. Primaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh, op mn slaapkamer is het veel te warm nu.
Er zijn zo veel fokkers waarvan ik niet weet hoe ze uitzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben zo iemand die zo in d'r eigen hoofd leeft dat ze zelfs langs d'r eigen vriend loopt in de supermarkt. Dus ik zal niet snel FOK!kers in het wild spotten
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
via-via ken ik Ang3l, maar nog nooit in real-life gesproken.
Mja, ook datquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn zo veel fokkers waarvan ik niet weet hoe ze uitzien.
Misschien spot ik ze wel dagelijks zonder het te weten.
Ditquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh, op mn slaapkamer is het veel te warm nu.
Je was in een serverruimte?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ach, FOK!kers tegenkomen kan iedereen, ik heb FOK! zelf "in mijn handen" gehad.
Yep, paar weken geleden meegeholpen de zooi te upgraden, nieuwe storage en servers geinstalleerd.quote:
O ja, dan staan wij ook op t programmaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nacht van Strijp-S misschien wel.
quote:
Ongevraagd, niet ongewenst.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, paar weken geleden meegeholpen de zooi te upgraden, nieuwe storage en servers geinstalleerd.
Dus letterlijk de server met de database in mijn handen gehad.
Ik heb jullie allemaal ongewenst aangeraakt, #youtoo.
Met Irene Moors ofzo toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whut?
Met de AMA's of zo?
Of opsporing verzocht?
Ja, maar dat klinkt niet creepy genoegquote:
Mijn consent heb je altijd, studquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, paar weken geleden meegeholpen de zooi te upgraden, nieuwe storage en servers geinstalleerd.
Dus letterlijk de server met de database in mijn handen gehad.
Ik heb jullie allemaal ongewenst aangeraakt, #youtoo.
O ruk ja, dat stomme programma met Carlo.quote:
KAPPEN NOU!quote:
Ja dat was hetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ruk ja, dat stomme programma met Carlo.
Live and cooking.
Uit m'n geheugen verbannen.
Ok ok, ik zal meespelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KAPPEN NOU!
Ik was jullie aan het sekueel intimideren, jullie verpesten mijn plannen.
Een Jerry Springer achtig programma waarin een huisvader door zijn echtgenote wordt beschuldigd van vreemdgaan met een man. De huisvader ontkent en dan word jij op het podium geroepen om de rel compleet te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whut?
Met de AMA's of zo?
Of opsporing verzocht?
Jij was het dus dat creep element is voldoende geborgd hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt niet creepy genoeg.
Nee, nu is mijn suspension of disbelief wegquote:
Liefquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was het dus dat creep element is voldoende geborgd hoor.
Nou, klinkt best aannemelijk en bekendquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Jerry Springer achtig programma waarin een huisvader door zijn echtgenote wordt beschuldigd van vreemdgaan met een man. De huisvader ontkent en dan word jij op het podium geroepen om de rel compleet te maken.![]()
Of was dat in mijn fantasie ipv op TV? 🤔
Oh, was dat het.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KAPPEN NOU!
Ik was jullie aan het sekueel intimideren, jullie verpesten mijn plannen.
Eerst Lowlands maar eens overleven. Dat komt ook alweer dichtbijquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dan staan wij ook op t programma
Heb al jaren geen kaartje meer en was daar prima mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst Lowlands maar eens overleven. Dat komt ook alweer dichtbij
Lekker in die hittequote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ja, vandaag en morgen de auto weer volstampen.
Westkust, valt nog wel mee hier.quote:
Ik wil ooohoookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst Lowlands maar eens overleven. Dat komt ook alweer dichtbij
Qut?quote:
Non-existent, moving onquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw samenwoonplannen?
En de jouwe?quote:
Geen plannen, vooralsnogquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik wist ook niet hoe het moest lezenVriendin exit of gewoon geen plannen...
The Agenda!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
@:Ang3l, heb jij een bijbaan als columnist?.
Blijkbaar ben jij gewoon een voorloper met dit soort dingenquote:
Trendsetter ben ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij gewoon een voorloper met dit soort dingen.
Ik heb oppo en waterijs in de vriezerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een beetje ben&jerry's net
Twee toch?quote:
Ja, want 1+1 bij de Jumbo. Maar heb nu een halve opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want 1+1 bij de Jumbo. Maar heb nu een halve op
Ik had zo'n reactie juist verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
BedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor straf geen meloen meerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nou sorry mr. notsonice
[..]
Heb n lekkere salade gevonden met meloenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor ijs ga je eten/ heb je gegeten?quote:
En mij tochquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we toendertijd werkelijk hadden gesproken had het leven er vast heel anders uit gezien nuquote:
Hoest met je muggenbulten?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb net een sundae ijsje op.
Oppo gekocht in choclate browniequote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ijs ga je eten/ heb je gegeten?
Ik koester de momenten dat wij gezamenlijk aan het genieten waren. Soort van stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond.quote:
Ik had het niet treffender kunnen verwoordenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik koester de momenten dat wij gezamenlijk aan het genieten waren. Soort van stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond.
Geen last meer van. Althans vandaag niet. Nu meer last van warmte. 🥵quote:
Ik ook. Daarom ga ik morgen vrijwillig naar kantoorquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen last meer van. Althans vandaag niet. Nu meer last van warmte. 🥵
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ijs ga je eten/ heb je gegeten?
Daar is airco of climate control?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ga ik morgen vrijwillig naar kantoor
Airco en een ondergrondse parkeergarage voor mijn autoquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is airco of climate control?
Dat is wel beter idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Airco en een ondergrondse parkeergarage voor mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |