Zodat de vrouwtjes ook wat te "gamen" hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Sinds wanneer hebben we Sims in de OP en waarom staan die niet brandend in een zwembad?
Sims is wel het ultieme vrouwenspel. In realiteit doen wat je in het echte leven ook doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Sinds wanneer hebben we Sims in de OP en waarom staan die niet brandend in een zwembad?
Je was me voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Prachtig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof je me je nummer wel zou geven andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk ik eens spesjul te zijn...
*Teleurgestelde Ruttegeluiden
Ik speel pokemonquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat de vrouwtjes ook wat te "gamen" hebben.
Ik kan je foto wel doorsturen aan barbje😇quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof je me je nummer wel zou geven anders
Classic JRPG, niets mis meequote:
Dan saboteer je mijn poging zijn nummer te scorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan je foto wel doorsturen aan barbje😇
Ik vind sims ook leuk maar heb er geen laptop voor over. Dus nu lekker aan de pokemonquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Classic JRPG, niets mis mee.
Ik etter maar wat hoor, als iemand the sims wil spelen, leef je uit.
Bange barbje❤️quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan saboteer je mijn poging zijn nummer te scoren
Niet bang, ik ben gewoon verleerd om mijn nummer te gevenquote:
Zal ik jullie in een groepje zetten dan heb ik jullie gekoppeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet bang, ik ben gewoon verleerd om mijn nummer te gevenI lost my edge
Ik heb er niet zo veel mee, maar kan me wel voorstellen dat een simulatie af en toe lekker ontspannend is itt de hele tijd Aliens in hordes afknallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind sims ook leuk maar heb er geen laptop voor over. Dus nu lekker aan de pokemon
Ja schietspelletjes raak ik alleen maar opgefokt vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee, maar kan me wel voorstellen dat een simulatie af en toe lekker ontspannend is itt de hele tijd Aliens in hordes afknallen.
Oeh, een groepsapp met zijn drieënquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal ik jullie in een groepje zetten dan heb ik jullie gekoppeld
Ik weet niet of buurmeisje zit te wachten op al die debiele miems waar ik jou al mee lastig valquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Home Wreckers in action hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, een groepsapp met zijn drieën
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Home Wreckers in action hier.
Ja leuk!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of buurmeisje zit te wachten op al die debiele miems waar ik jou al mee lastig val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |