Wanneer komt zij de verkeerde tegen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Ach Yvonne Coldeweijer.
Wanneer wordt zij eens gecanceld?
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Ach Yvonne Coldeweijer.
Wanneer wordt zij eens gecanceld?
Waarom? Ze passen toch perfect bij elkaar.quote:
Ze zijn al een keer gescheiden dus perfect lijkt mij toch niet he.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom? Ze passen toch perfect bij elkaar.
Ze zijn allebei al een keer gescheiden, dus in dat opzicht past het wel weer goed.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn al een keer gescheiden dus perfect lijkt mij toch niet he.
Dus als ze nu nog een keer van elkaar scheiden passen ze nog beter bij elkaar?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn allebei al een keer gescheiden, dus in dat opzicht past het wel weer goed.
Beter wil ik niet zeggen, maar het geeft toch een zekere band.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus als ze nu nog een keer van elkaar scheiden passen ze nog beter bij elkaar?
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgtquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snel afscheid van nemen, projectje mislukt.
Denk dat weinig clubs zitten te wachten op criminelen, dus ga er maar vanuit dat ie verdwijnt richting Oostblok/Cyprus/Midden-Oosten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgt
quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:02 schreef Szura het volgende:
Nee ze hebben er echt niks mee te maken
https://www.gld.nl/nieuws(...)enkruisvlag-in-stroe
Een hakenkruis en Ajax gaan misschien wat minder goed samen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:12 schreef Felagund het volgende:
Misschien kunnen de boeren bij Ajax gaan voetballen? Ze hebben in ieder geval de juiste mentaliteit.
Wordt er gvd weer geroddeld over mij in de Wielren sc. Niet meer doen HHH38!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:44 schreef hhh38 het volgende:
@:Mexicanobakker is PIETJEPUKKED in het Slimste Mens topic
In de winter loopt zijn huur af, dan lijkt het mij einde verhaal. Als ik de T mag geloven trekken ze de handen er al vanaf.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgt
Genuanceerde analyse van de gehele rechterlijke uitspraak neem ik aan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:37 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Berucht NSB-blad de Telegraaf tweet over de levenslange straf voor een racistische moord in de VS en wat er toen gebeurde in de reacties zal niemand verbazen.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Genuanceerde analyse van de gehele rechterlijke uitspraak neem ik aan.
En de vermoorde onschuld spelen als je ze in het echt aanspreekt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er woont me een partij narigheid in het Nederlands taalgebied, daar wordt een mens toch ongelukkig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |