Mag het nu?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat had ik in de rust ook, maar ik dacht ik wacht nog even.
Alle boeren zijn namelijk vredelievende mensen. En met het boerengeweten zit het wel goed.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:32 schreef Szura het volgende:
De boeren hebben er helemaal niks mee te maken jongens, we kunnen allemaal rustig gaan slapen
https://www.gld.nl/nieuws(...)bben-wij-niet-gedaan
quote:"We vinden het een grote schande", zegt Brouwer. "Dit kan in Nederland niet." Het raakt hem. "Er is zoveel verdriet geweest hier in de oorlog en dan gaan ze hier zo'n vlag ophangen. Een collega van mij heb ik vanochtend gebeld. Hij zei: 'Ik trek de kop van de romp af van degene die dit gedaan heeft.' Dit kan echt niet. Nergens."
Niets aan de hand. Duidelijk een fase flag om de boeren in een slecht daglicht te zetten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
Alle boeren zijn namelijk vredelievende mensen. En met het boerengeweten zit het wel goed.
[..]
Wanneer komt zij de verkeerde tegen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Ach Yvonne Coldeweijer.
Wanneer wordt zij eens gecanceld?
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Ach Yvonne Coldeweijer.
Wanneer wordt zij eens gecanceld?
Waarom? Ze passen toch perfect bij elkaar.quote:
Ze zijn al een keer gescheiden dus perfect lijkt mij toch niet he.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom? Ze passen toch perfect bij elkaar.
Ze zijn allebei al een keer gescheiden, dus in dat opzicht past het wel weer goed.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn al een keer gescheiden dus perfect lijkt mij toch niet he.
Dus als ze nu nog een keer van elkaar scheiden passen ze nog beter bij elkaar?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn allebei al een keer gescheiden, dus in dat opzicht past het wel weer goed.
Beter wil ik niet zeggen, maar het geeft toch een zekere band.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus als ze nu nog een keer van elkaar scheiden passen ze nog beter bij elkaar?
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgtquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snel afscheid van nemen, projectje mislukt.
Denk dat weinig clubs zitten te wachten op criminelen, dus ga er maar vanuit dat ie verdwijnt richting Oostblok/Cyprus/Midden-Oosten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |