En dan mag je sowieso tot je pensioen blijven. Van ontslagen hebben ze nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef Pino112 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)p-zichzelf~badd5768/
[..]
Zo gaat dat dus met baantjes bij de NOS.
Dat heet een vertrouwenscrisisquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Onderhandelen met terroristen, nieuwe bestuurscultuurgod.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Onderhandelen met terroristen, nieuwe bestuurscultuurgod.
Waarom mag deze staatsgevaarlijke terrorist nog vrij rondlopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Terroristen dreigen na mislukte onderhandelingen met nieuwe terreuracties. Gaaf land.
Die tweet kwam er nog voor inderdaad. Wat heb ik een hekel aan deze mensen en het feit dat het kabinet zo laf handelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Henk Bleker![]()
![]()
. Gore, vuile klootzak.
Omdat de politie sympathiseert met de boeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een debiel die Bleker. De boeren trappen er met open ogen in. En de immer opruiende FDF is ook present. Waarom zit Mark nog niet achter slot en grendel?
De politie treedt misschien samen met de boeren op bij een karaokebar op een geblokkeerde snelweg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mag toch hopen dat de politiek/politie gaat optreden.
Ik ben eigenlijk nog teleurgestelder in de politie dan in de boeren. Van de boeren wist je van te voren wel dat het voor het grootste gedeelte een stel ongeschoolde, wereldvreemde, egoïstische idioten zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de politie sympathiseert met de boeren.
Gaaf land
Hup Heerenveen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zin in de Eredivisie en de eerste divisie
We hebben een handreiking gedaan waarbij alles van tafel moet en ze deden NIKS!!!quote:Van Maanen las ook een verklaring voor namens de acht boerenorganisaties die woensdag een voorbespreking hielden. "We hebben een handreiking gedaan. Die heeft het kabinet niet aangepakt. Daardoor is het geschonden vertrouwen niet hersteld. Daarom wachten wij op wat het kabinet ons gaat bieden. De bal ligt bij kabinet."
Vd Brom is ook al zo heerlijk bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach, hahaha
Nu Van Bommel nog.
Henkie krijgt vermoedelijk een heel hard plassertje van alle aandacht. Ik vrees dat de man daar van leeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Henk Bleker![]()
![]()
. Gore, vuile klootzak.
Wanneer mogen we zo'n programma als Op 1 dat constant een podium biedt aan staatsgevaarlijke gekken, terroristen en andere randdebielen een stel collaborateurs noemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk is Trippel bee meteen weer bij Op 1
Jammer dat de bedreigingen minder geworden zijn.
ONTEIGENEN, ONTEIGENEN, ONTEIGENEN!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:31 schreef DeeBee het volgende:
Ondanks ambities van kabinet zijn er minder koopwoningen gebouwd - https://nos.nl/l/2439497
BOUWEN, BOUWEN, BOUWEN!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een gemiddelde spookrijder was achtervolgd tot hij tot stilstand werd gebracht maar als je in een trekker zit mag je gewoon naar huis
Gaaf land.quote:Geen boetes of arrestaties spookrijdende boeren op A7
Bij het spookrijden van boeren gisteravond op de A7 tussen Heerenveen en Drachten zijn geen boetes uitgedeeld of arrestaties verricht. Volgens de politie lag de prioriteit bij het beëindigen van de gevaarlijke situatie op de snelweg.
Ze zouden die trekkers ook in beslag moeten nemen. Alleen hebben ze geen idee hoe ze dat moeten doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een gemiddelde spookrijder was achtervolgd tot hij tot stilstand werd gebracht maar als je in een trekker zit mag je gewoon naar huis
Ik heb een keer de avondklok genegeerd, kwam politie tegen, maar ze gingen niet achter me aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet wel een gaaf gevoel zijn om te weten dat de wet niet geldt voor jou
Liep je met een hooivork en op klompen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een keer de avondklok genegeerd, kwam politie tegen, maar ze gingen niet achter me aan
Je werd toen gedubbeld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Mollema mooi een kilometer of 5 in m'n wiel gehad op kop van een flink groepje.
Ging het ook zo hard dat je moest mollemalen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Mollema mooi een kilometer of 5 in m'n wiel gehad op kop van een flink groepje.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ging het ook zo hard dat je moest mollemalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielklem natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zouden die trekkers ook in beslag moeten nemen. Alleen hebben ze geen idee hoe ze dat moeten doen
Aangeraakt door 4 spelers van Emmen, wat een tiki taka goalquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
De Eredivisie is weer begonnen (lol).
Kan dit?
Dit stukje voetbal was ook geinig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Kan dit?
Ook niemand van PSV echt in de buurtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangeraakt door 4 spelers van Emmen, wat een tiki taka goal
Kijk nou wat ie doet Hans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Kan dit?
Schandalig!quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is nou wat woke doet, je mag niet eens meer mensen dood wensen!
Aantal trekkers die maximaal 50 kunnen achtervolgen ho maarquote:Op de A27 nabij Nieuwendijk (Noord-Brabant) is zondagochtend een auto gecrasht na een politieachtervolging. De bestuurder van de auto heeft een stuk spookgereden, meldt de politie. Alle drie de inzittenden raakten gewond en zijn aangehouden.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aantal trekkers die maximaal 50 kunnen achtervolgen ho maar
Gelukkig was het weer gemoedelijk vannacht. De politie moet allen nog wel even uitzoeken of dit met de boeren te maken heeft.quote:Vlag met hakenkruis boven de A1, hooirollen in brand gestoken langs A15
Langs de A1 bij Stroe is vannacht een vlag met een hakenkruis opgehangen en brand gesticht. Ook bij de A15, net voor de afslag naar Ochten, zijn gisteravond acht hooirollen in brand gevlogen. Langs diezelfde snelweg, bij afslag Dodewaard, lagen ook verschillende hooibalen te branden.
Bij Stroe, ter hoogte van de Stroeërschoolweg, werden autobanden in brand gestoken. Of deze drie incidenten allemaal te maken hebben met de boerenprotesten, is niet duidelijk.
De brandweer werd om 22.15 uur opgeroepen voor de buitenbrand langs de snelweg richting Tiel. Het is de derde keer binnen 24 uur dat er langs de A15 ter hoogte van Ochten hooirollen in brand stonden. De andere branden werden later in de nacht ontdekt. De toerit richting Tiel is een paar uur afgesloten geweest.
Weet je wie er ook graag overal die vlaggen liet wapperen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig was het weer gemoedelijk vannacht. De politie moet allen nog wel even uitzoeken of dit met de boeren te maken heeft.
Weet je wie ook een hele kettingreactie veroorzaakte met brandstichting?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:26 schreef franklop het volgende:
Moeten bepaalde boerderijen niet inmiddels worden aangestoken?
quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie ook een hele kettingreactie veroorzaakte met brandstichting?
Voor dit soort mensen bestaat er een speciaal plekje in een hel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Graag je mening. @:rellende_rotscholier
[ twitter ]
Wat een debiel is dat ook.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Graag je mening. @:rellende_rotscholier
[ twitter ]
dat had ik in de rust ook, maar ik dacht ik wacht nog even.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb mijn 'Ach Ten Hag' al post al klaar staan overigens.
Mag het nu?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat had ik in de rust ook, maar ik dacht ik wacht nog even.
Alle boeren zijn namelijk vredelievende mensen. En met het boerengeweten zit het wel goed.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:32 schreef Szura het volgende:
De boeren hebben er helemaal niks mee te maken jongens, we kunnen allemaal rustig gaan slapen
https://www.gld.nl/nieuws(...)bben-wij-niet-gedaan
quote:"We vinden het een grote schande", zegt Brouwer. "Dit kan in Nederland niet." Het raakt hem. "Er is zoveel verdriet geweest hier in de oorlog en dan gaan ze hier zo'n vlag ophangen. Een collega van mij heb ik vanochtend gebeld. Hij zei: 'Ik trek de kop van de romp af van degene die dit gedaan heeft.' Dit kan echt niet. Nergens."
Niets aan de hand. Duidelijk een fase flag om de boeren in een slecht daglicht te zetten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
Alle boeren zijn namelijk vredelievende mensen. En met het boerengeweten zit het wel goed.
[..]
Wanneer komt zij de verkeerde tegen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Ach Yvonne Coldeweijer.
Wanneer wordt zij eens gecanceld?
Wie?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Ach Yvonne Coldeweijer.
Wanneer wordt zij eens gecanceld?
Waarom? Ze passen toch perfect bij elkaar.quote:
Ze zijn al een keer gescheiden dus perfect lijkt mij toch niet he.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom? Ze passen toch perfect bij elkaar.
Ze zijn allebei al een keer gescheiden, dus in dat opzicht past het wel weer goed.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn al een keer gescheiden dus perfect lijkt mij toch niet he.
Dus als ze nu nog een keer van elkaar scheiden passen ze nog beter bij elkaar?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn allebei al een keer gescheiden, dus in dat opzicht past het wel weer goed.
Beter wil ik niet zeggen, maar het geeft toch een zekere band.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus als ze nu nog een keer van elkaar scheiden passen ze nog beter bij elkaar?
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgtquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snel afscheid van nemen, projectje mislukt.
Denk dat weinig clubs zitten te wachten op criminelen, dus ga er maar vanuit dat ie verdwijnt richting Oostblok/Cyprus/Midden-Oosten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een 3e, 4e en 5e kans krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |