Omdat-ie op de schopstoel zit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe komen we nu weer ineens bij Cillessen?
Alsjeblieft niet zeg.
ik heb Gorter gewoon nog te weinig gezien voor een oordeel maar zaterdag was gewoon heel slecht, dan is het aan de trainer om hem vanaf Fortuna voorlopig niet op te stellen en hij dus gewoon afgebrand is of deze wedstrijd als een incident te beschouwen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Vraag is, is Cilissen beter dan Gorter. Cilissen vind ik vaak ook onbeholpen en niet scherp reageren. Vind het geen kerel, eerder een jochie net als Gorter.
Die jankmuil hoef ik echt niet meer bij ons te zien.quote:
Zomervakantie is voorbij op burelen van Telegraaf. Het is traditie om weer te gaan zagen bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:10 schreef SamCooke het volgende:
Haha, die Telegraaf figuren ook. Waarom zou je in vredesnaam een blessuregevoelige keeper die niet beter is dan wat je al hebt gaan halen?
Dat vreselijke kauwgom kauwen altijd en die wallen onder z'n ogenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Ajacied zijnde vind ik Cillessen wel echt een enorme paardenlul. Met de rest heb ik heb geen problemen al snap ik wel dat je Tadic en Antony met elkaar op de vuist zou willen zien gaan tijdens een wedstrijd.
PSV'er vindt Ajacied niet zo leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, Blind is écht niet zo'n zuiger als de rest in dat rijtje. Dat compenseert hij dan weer wel met een flink gebrek aan zelfreflectie
Het lijkt me een pinchhitter. Verder zegt lengte niet alles. Van Loen kon niet koppen en Gilhaus wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou eens kijken of de werkelijk schandalig slechte resultaten uit corners eens verbeteren met een 2 meter lange spits.
Ik heb geen statistieken, maar voor mijn gevoel is Ajax elk jaar de club met de minste goals uit corners.
ik heb Ajax nauwelijks zien scoren uit corners de afgelopen 20 jaar denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou eens kijken of de werkelijk schandalig slechte resultaten uit corners eens verbeteren met een 2 meter lange spits.
Ik heb geen statistieken, maar voor mijn gevoel is Ajax elk jaar de club met de minste goals uit corners.
True, maar je mag toch hoop houden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt me een pinchhitter. Verder zegt lengte niet alles. Van Loen kon niet koppen en Gilhaus wel.
Ik herinner me er sowieso eentje van De Ligt tegen Juventus. Volgens mij heeft De Ligt meerdere belangrijke gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik heb Ajax nauwelijks zien scoren uit corners de afgelopen 20 jaar denk ik
klopt. Een van de weinige.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:45 schreef papert het volgende:
[..]
Ik herinner me er sowieso eentje van De Ligt tegen Juventus. Volgens mij heeft De Ligt meerdere belangrijke gemaakt.
Nee dat zijn de broodjes Kebab die hij er weer af moet trainen de komende 5 maanden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft iedereen nu een kogelwerend vest?
Wat een hilarische grap welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee dat zijn de broodjes Kebab die hij er weer af moet trainen de komende 5 maanden.
Vrij weinig, ik vind het alleen wel een vreselijke gozer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Benieuwd wat pietje er van vindt
Racist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrij weinig, ik vind het alleen wel een vreselijke gozer.
Nah, tegen Fortuna kan je hem beter laten staan. Als je hem nu wisselt kan je hem afschrijven voor de rest van het seizoen. zie Scherpen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Gorter gewoon nog te weinig gezien voor een oordeel maar zaterdag was gewoon heel slecht, dan is het aan de trainer om hem vanaf Fortuna voorlopig niet op te stellen en hij dus gewoon afgebrand is of deze wedstrijd als een incident te beschouwen, ben benieuwd.
Mertens was toch linksbuiten?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is Antony wel op weg naar ManU lijkt me
Dan komen ze toch niet uit bij Mertens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is Antony wel op weg naar ManU lijkt me
Geweldige voetballerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar snap ik nou helemaal niks van.
Ik vind het ook een bijzonder vervelende gozer.
lIjkt me er eentje die lang mee gaat.quote:
weet ik niet eens meer maar waarom zou je hem erbij halen dan, dat is toch alleen als er iemand weggaat voorinquote:
Klopt de Spaanse media rept hier over, in Nijmegen vraagt men zich af of men het geld niet beter kan besteden aan een scorende spits in plaats van een dure keeper omdat Branderhorst zich afgelopen seizoen prima bewezen heeft daar, aan de andere kant is het natuurlijk wel een stuntquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:56 schreef Malavita het volgende:
Cilissen wellicht naaar NEC, dan kan men weer gerust ademhalen hier.
Die tuinkabouter zou ik niet in een Feyenoord shirt willen zien, wat Ajax daar in ziet snap ik nietquote:
De helemaal niet gewenste ........quote:
ben benieuwd naar die Sanchez, wisselende verhalen...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Jorge Sanchez incoming aldus de Telegraaf
Dan is de RB in ieder geval binnen.... Schuurs mag blijkbaar niet weg omdat ie de komende weken nodig is ivm schorsingen van Alvarez en Bassey
Ajax speelt toch alleen eredivisie in deze periode?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Dan is de RB in ieder geval binnen.... Schuurs mag blijkbaar niet weg omdat ie de komende weken nodig is ivm schorsingen van Alvarez en Bassey
Lekker man, weer wat Zuid-Amerikaans gif. Kan iig al een stuk beter voetballen dan Rensch.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Klinkt wel realistisch moet ik zeggen.quote:Laat ik nou serieus 2 mensen kennen die héél dicht bij Ajax (1) rondlopen. Partner van jeugdtrainer op de toekomst en iemand die spitsentrainer / techniek trainer en manager is geweest in periode Jonk bij de jeugd.
Hij kwam totaal niet fit binnen en is niet topfit (volgens normen Ajax). Daarom individuele training en niet bij selectie training. Pret Plant beweerde gisteren dat hij TOPFIT zou zijn : nou niet dus , anders was hij wel gewoon bij selectie gezeten.
En hij is weldegelijk al te laat geweest.
Goed in de groep liggen ?
Hmmmm vraag eens aan Daley Blind ! (nu heeft die sowieso een schurfthekel aan gasten die meer tijd in kleedkamer besteden aan social media dan aan sociale contacten).
Dit moet haast wel waar zijn bedankt voor deze info we doen er niks mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Reactie op VI over de situatie Ihattaren:
[..]
Klinkt wel realistisch moet ik zeggen.
Leuk bedacht @Smoofiequote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Post zulk ontzagwekkende bagger niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haakte een beetje af toen die over Daley Blind begonquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het toch vrij realistisch klinken.
Ok ik ga al.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post zulk ontzagwekkende bagger niet meer.
Blijf anders gewoon weg uit Ajax topic. Je hebt toch niks met Ajax
Zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2022 06:29 schreef manny het volgende:
Klaiber lijkt te vertrekken.
Bijna weekend mannen, dan gaan we van start.
Wat een onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mertens is een strontvervelende voetballer met een Belgisch minderwaardigheidscomplex. Daar maak je niemand blij mee.
Laat zien danquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:42 schreef Malavita het volgende:
mysterieuze post op de socials van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |