SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
matige TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Aan jou hebben we watquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet zo'n trek in weer een PietjeTT dus moest er snel wat ingooien
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oor![]()
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet zo'n trek in weer een PietjeTT dus moest er snel wat ingooien![]()
Slapjes. Ik had iets met Taghi en Ihattaren in gedachten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.U MAD?![]()
huidige is inderdaad stukke beter! bedankt @Taradoquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Misschien de volgende keer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slapjes. Ik had iets met Taghi en Ihattaren in gedachten.![]()
ik dacht meer iets van, "waar Mo bijklust voor het seizoen begint".FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ze gaan hier zo hard dus niet echt nodig maar: Wij zijn Ajax en blijven de beste! kan eventueel als het pastquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jou hebben we wat
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oor![]()
Prima TT!Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was hem dan alweer. Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:48 schreef Kriegel het volgende:
Alles is voor Bassie, alles is voor Bassie 🎵FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima. Heeft ie mooi tijd om nog wat zaken te regelen. En genoeg tijd om in te passen op training.quote:![]()
Ah ja, daar kwam het vak PSV'ers mee. Voorspelbaar maar geestig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was hem dan alweer. Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.![]()
![]()
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah ja, daar kwam het vak PSV'ers mee. Voorspelbaar maar geestig.![]()
Ja, eens, daar zit toch minder muziek in.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.![]()
o dat was het, is ook wel pijnlijker dan Ihattaren deze transferquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: