kan maar zo, dit jaar zijn het er al 200.000quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen? Nederland als L.A.? 200.000 man erbij per jaar?
Verder alles goed?
Een beetje slim iemand komt niet eens in zo'n situatie terecht.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef asco het volgende:
[..]
Ja het standaard foknerd antwoord.![]()
Ik kan je verzekeren dat met mijn postuur en lengte deze 2 boys mij echt niet zomaar op de grond hadden gewerkt.
Ja whatever.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan begint er gewoon een 3e op je te meppen. Gevolgd door een 4e. En een 5e.
Succes hoor, stoere jongen.
Ik weet niet of het zonder reden is, hetgeen vooraf gebeurde zie je vreemd genoeg in dit soort filmpjes nooit.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?
Traden ze maar eens zo op tegen buitenlands tuig, dan zie je deze helden niet.
Het is maar goed dat ik me nergens meer mee bemoei want ik sloeg zo'n figuur de hersens in als ze mij zo zonder reden zouden "arresteren".
Ja duhh, men wil vooral zo hard mogelijk kunnen janken over "excessief politiegeweld".quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zonder reden is, hetgeen vooraf gebeurde zie je vreemd genoeg in dit soort filmpjes nooit.
Haha jij zou helemaal niets doen. Met bange oogjes zou je naar de grond kijken terwijl je langs alle commotie loopt. Snel weer naar fok! om daar de bink uit te hangen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik me nergens meer mee bemoei want ik sloeg zo'n figuur de hersens in als ze mij zo zonder reden zouden "arresteren".
Wat een achterlijk gekrijs, aanstellers zeg. Ik word harder aangepakt door mijn kat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben die wappies nou gewoon een eigen medic bij?
Mijn hemel
Ze deden niks!!!! Geweldloos protest!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja duhh, men wil vooral zo hard mogelijk kunnen janken over "excessief politiegeweld".
Hahahahahaquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Degenen die niks hebben kunnen ook niks verliezen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, net als tijdens Corona zijn het weer netto-ontvangers die als tijdverdrijf maar met de politie op de vuist gaan...
Sowwwwwwwquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Ha ik wist het.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef asco het volgende:
[..]
Ja het standaard foknerd antwoord.![]()
Ik kan je verzekeren dat met mijn postuur en lengte deze 2 boys mij echt niet zomaar op de grond hadden gewerkt.
Vind het wel hilarisch dat wappies helemaal laaiend en verongelukt zijn over het bestaan van dergelijke agenten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze deden niks!!!! Geweldloos protest!!!!
Ook in een heel ver verleden wel eens het busje ingeladen door een groepje stillen (want het is in tegenstelling tot wat de wappies denken echt geen nieuw verschijnsel). Dat was bijna een uur nadat ik het strafbare feit pleegde, die lui wachten gewoon totdat het relatief rustig en overzichtelijk is en ze je zonder problemen te pakken kunnen nemen.
Hun voortanden misschien?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Degenen die niks hebben kunnen ook niks verliezen.
Pas nou maar op jongen. Straks wordt hij wit voor zijn ogen en dan weet hij niet wat hij doet hoor.quote:
Dat is idd wel een beetje zorgwekkend.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan maar zo, dit jaar zijn het er al 200.000
vorig jaar 150.000
jaar daarvoor 100.000
Als je kinderen hebt dan moet je ze thuis houden als ze een kindje maken, of dat ze een flatje gaan kopen met zijn drieen of vieren, dat gaat gebeurenquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is idd wel een beetje zorgwekkend.
Geloof ook niet dat er veel van plannen zijn dat te verminderen.
Lekker voor de mensen die geen huis kunnen kopen of huren.
En het is normaal zo'n rustige jongen ...quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Pas nou maar op jongen. Straks wordt hij wit voor zijn ogen en dan weet hij niet wat hij doet hoor.
It's a way of living, het is oorlog, nietwaar?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben die wappies nou gewoon een eigen medic bij?
Mijn hemel
Nou ben ik geen voorstander van rellende boeren, maar om ze nu nóg erger dan moordenaars te noemen, gaat mij wat ver.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Moordenaars worden niet eens zo hard aangepakt.
Is iemand met een Nederlands paspoort Nederlands?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We moeten in ieder geval het onderscheid maken voor wie de Nederlandse regering er is, en wat die eventueel nog meer zou kunnen doen. Daar schort het nogal aan de laatste tijd.
Hahahhaquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Iemand zonder de Nederlandse nationaliteit is dat in ieder geval niet. En de regering is er voor Nederlanders in de hoedanigheid van Nederlander, niet voor die Nederlander in een andere hoedanigheid mocht die die ook nog hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is iemand met een Nederlands paspoort Nederlands?
Wat een vijandigheid zeg. Prachtig om te lezen. Goed bezig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hahahha
Jij bent waarschijnlijk precies het soort dat hier op maandagmiddag in fucking Almelo gaaf denkt te moeten doen tegen wat agenten maar dan gaat janken als je wat klappen krijgt
En hoezo denk je eigenlijk dat je het recht hebt om anderen de hersens in te slaan? Als het zo zou werken dan kan ik de volgende keer ook even ergens heen komen om jou aan gort te trappen als je iets doet dat me niet bevalt. Zo werkt het toch niet? Daar hebben we de politie gewoon voor. Voor eigen rechtertje spelen klinkt leuk maar er is altijd wel iemand die gekker of sterker is dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |