Ben jij professioneel hokjesdenker?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.powned.tv/artikel/de-ene-bedreiging-is-de-andere-niet
Die asbestgooiers zijn niet meer zo hot. Even een bruin lijntje uitleggen richting asielzoekers en islam.
Ebru is net zo'n alpha als Thierry en ik. Dus al dat plattelandsstikstofgebeuren laat ze even voor wat het is.
Maar via alpha Geert komen we weer in het bekende bruine vaarwater.
Ook even vergeten dat Els Borst door een Christenfundamentalist is vermoord.
Dus? Die boeren doen er ook iets mee. Wees blij dat er 54% grond beschikbaar is voor de boeren en niet voor bebouwing, anders hebben we nog grotere problemen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee. Dat zegt hij juist letterlijk.
[..]
Ook daar zijn al berekeningen van gemaakt in dit topic.
Inclusief alles, van parkeerplaats tot ziekenhuis en van supermarkt tot sportveld heb je 4,05% van het oppervlak van Nederland nodig voor 1 miljoen woningen voor ruim 2 miljoen mensen.
En dan gaan we uit van ruime kavels, geen hoogbouw en 0,0 "stedelijke verdichting".
[..]
Dat is heel subjectief. Puur kijkend naar woningbouw dan is 7% van het oppervlak van Nederland bebouwd met woningen en is 54% cultuurgrond, in gebruik door boeren.
Nederand is en gewild land om naar toe te verhuizen , en dat zal zo blijven , nu komt er jaarlijks 200.000 mensen bijquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus? Die boeren doen er ook iets mee. Wees blij dat er 54% grond beschikbaar is voor de boeren en niet voor bebouwing, anders hebben we nog grotere problemen.
Tevens is het gewoon niet eerlijk om alleen naar woningen te kijken en dan het vergelijk te maken. Kijk naar bebouwing als geheel.
Kijk nog eens goed naar hoe steden zijn gegroeid de afgelopen decennia.
Hoezo dus? Als je dochter erg gewild is ga je ook huissleutels bij laten maken?quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederand is en gewild land om naar toe te verhuizen , en dat zal zo blijven , nu komt er jaarlijks 200.000 mensen bij
Dus moet er flink gebouwd worden
Denk je dat Nederland gewild blijft als energie/huis onbetaalbaar is en je 's winters beperkt gas kan gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederand is en gewild land om naar toe te verhuizen , en dat zal zo blijven , nu komt er jaarlijks 200.000 mensen bij
Dus moet er flink gebouwd worden
https://www.telegraaf.nl/(...)op-een-lijn-te-komen
Maar het kabinet moet stoppen met dat hele stikstof verhaal
het is hun eigen schuld dat we in deze ellende terecht zijn gekomen , dus ze gaan maar lekker naar Brussel, daar ligt de oplossing
Ik ben wel eens dat er 25% van de landbouw weg moet,
Nederland heeft ruimte nodig voor de groei , en ook TATA moet weg van de Noordzeekust als die toch moet verbouwen , doe dan maar in het ruhrgebiet
Ah, net als tijdens Corona zijn het weer netto-ontvangers die als tijdverdrijf maar met de politie op de vuist gaan...quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:03 schreef Piles het volgende:
[ twitter ]
En nog een bericht/filmpje van RTV Oost: https://www.rtvoost.nl/ni(...)es-met-demonstranten
Hoorde op radionieuws dat Willem Engel gezien zou zijn daar... Weet je wel wat voor 'boeren' er rondlopen
Nee, ik signaleer een enorme actie mbt "meten met 2 maten".quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ben jij professioneel hokjesdenker?
Almelo geeft noodbevel af na manifestatie van boeren bij stadhuisquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:03 schreef Piles het volgende:
[ twitter ]
En nog een bericht/filmpje van RTV Oost: https://www.rtvoost.nl/ni(...)es-met-demonstranten
Hoorde op radionieuws dat Willem Engel gezien zou zijn daar... Weet je wel wat voor 'boeren' er rondlopen
De voordeur slaat open , dat heeft Brussel gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo dus? Als je dochter erg gewild is ga je ook huissleutels bij laten maken?
JA dat denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Denk je dat Nederland gewild blijft als energie/huis onbetaalbaar is en je 's winters beperkt gas kan gebruiken?
In schuddekutterveen is een zwangere geit blauw wit rood geverfdquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In het dorp van mijn ouders hebben boeren (of sympathisanten) een stuk of twintig lantaarnpalen blauw-wit-rood geverfd
Dat is de propaganda van de onvermijdelijkheid. Maar het is gewoon een plan, een steeds minder stiekem plan, dat afgeschoten kan worden om de eenvoudige reden dat het niet in het belang van het door onze regering te dienen volk is. .quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De voordeur slaat open , dat heeft Brussel gedaan
Dus het gaat echt gebeuren , ieder jaar 200.000 inwoners erbij
Het is WEF! Klaus is de vijand! Leve Thierryquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is de propaganda van de onvermijdelijkheid. Maar het is gewoon een plan, een steeds minder stiekem plan, dat afgeschoten kan worden om de eenvoudige reden dat het niet in het belang van het door onze regering te dienen volk is. .
Als ze het niet over Soros en het WEF hebben ga ik niet kijken!!quote:
Het zijn dan ook nano probes van de Borg. Verzet is zinloos.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ze het niet over Soros en het WEF hebben ga ik niet kijken!!
Gewoon de Sustainable Development Goals van de VN, niks bijzonders.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ze het niet over Soros en het WEF hebben ga ik niet kijken!!
Aangestuurd dmv 5G?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het zijn dan ook nano probes van de Borg. Verzet is zinloos.
Medicinaal ingebracht en aangestuurd via 5G. De chinezen zitten ook in het complot, die zijn relais station.quote:
Vrijwel elke gemeente ervaart overlast van donkergetinte asielzoekers die stelen en andere criminele dingen doen. Dit is het gevolg van wanbeleid. Er is geen goed werkend asielbeleid. Het lijkt vaak wel met opzet. In Hardenberg vlabij waar ik woon. Halen 1.85 lange zogenaamd ondervoedde zwarten met merkkleding aan. Alles wat ze willen uit winkels (ijsjes, verzorgingsprodukten) en betalen er niet voor. Is dit het volk waar je nederland mee wilt opzadelen. Wat zegt dit dan over jou?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JA dat denk ik
Bed, Bad en Brood is voldoende
ieder dorp krijgt nu een paar duizend asielzoekers om te huisvesten
dus zal men dat moeten regelen
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen? Nederland als L.A.? 200.000 man erbij per jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is WEF! Klaus is de vijand! Leve Thierry
Sinds wanneer moeten we MM serieus nemen? Die zoekt toch eigenlijk alleen maar een verzorgingshuis?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen? Nederland als L.A.? 200.000 man erbij per jaar?
Verder alles goed?
Die beesten zijn toch niet gebonden aan Nederland?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef michaelmoore het volgende:
Overal merk je het die stikstof crisis
Bossen die opdrogen, kerkuilen die niet willen jongen
'Steeds minder kerkuilen'
Ze zouden eens moeten investeren in het vergroenen van Afrika ipv de grondstoffen er weg te halen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we MM serieus nemen? Die zoekt toch eigenlijk alleen maar een verzorgingshuis?
Migratie is best een groot probleem, maar uiteindelijk vooral een symptoom van een groter probleem wat juist te maken heeft met zaken als klimaat en milieu en ongelijkheid in de wereld.
tja, degenen die denken dat we nu problemen met Afrika hebben, moeten over 10-20 jaar eens terugkomen. Nog verder uitgedroogd, nog onleefbaarder met een nog verder geëxplodeerde bevolking en zeer waarschijnlijk een nog slechter lokaal bestuur.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten investeren in het vergroenen van Afrika ipv de grondstoffen er weg te halen.
Ontwikkelingshulp IS helaas ook verdacht. Er komt geen cent aan bij de bevolking, al decennia lang pompen we er miljarden in en er is 0.0 verbetering te zien.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
tja, degenen die denken dat we nu problemen met Afrika hebben, moeten over 10-20 jaar eens terugkomen. Nog verder uitgedroogd, nog onleefbaarder met een nog verder geëxplodeerde bevolking en zeer waarschijnlijk een nog slechter lokaal bestuur.
Maar ja, ontwikkelingshulp en alles wat daarop lijkt is ook verdacht in rechtse hoek.
Dan ben je de enigequote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen?
Moordenaars worden niet eens zo hard aangepakt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben die wappies nou gewoon een eigen medic bij?
Mijn hemel
Gaaf man!quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben die wappies nou gewoon een eigen medic bij?
Mijn hemel
Ik denk helemaal niet dat we nu problemen met Afrika hebben, ik denk dat dat het probleem van de Afrikanen is. Als het zo'n beetje het enige is wat je van het Westen leert is hoe je de kindersterfte omlaag brengt dan loop je tegen een overbevolkingsprobleem aan en dan gaan die mensen uiteindelijk toch dood.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
tja, degenen die denken dat we nu problemen met Afrika hebben, moeten over 10-20 jaar eens terugkomen. Nog verder uitgedroogd, nog onleefbaarder met een nog verder geëxplodeerde bevolking en zeer waarschijnlijk een nog slechter lokaal bestuur.
Maar ja, ontwikkelingshulp en alles wat daarop lijkt is ook verdacht in rechtse hoek.
Deed iemand hier dat ooit dan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen? Nederland als L.A.? 200.000 man erbij per jaar?
Verder alles goed?
Bron dat ze weten waar de grens is?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die beesten zijn toch niet gebonden aan Nederland?
Die vliegen gewoon de grens over en gaan daar zitten.
Wie wordt er hard aangepakt dan???quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Moordenaars worden niet eens zo hard aangepakt.
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nou prima toch?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Sowieso lijkt me dat de Nederlandse regering er uitsluitend is voor de Nederlanders.
Ja, jij welquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?
Traden ze maar eens zo op tegen buitenlands tuig, dan zie je deze helden niet.
Het is maar goed dat ik me nergens meer mee bemoei want ik sloeg zo'n figuur de hersens in als ze mij zo zonder reden zouden "arresteren".
Tja, je hebt nou eenmaal te luisteren naar de politie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?
Zeer stoere internetkrijger gespot.quote:Traden ze maar eens zo op tegen buitenlands tuig, dan zie je deze helden niet.
Het is maar goed dat ik me nergens meer mee bemoei want ik sloeg zo'n figuur de hersens in als ze mij zo zonder reden zouden "arresteren".
En als het je zoon is?quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo dus? Als je dochter erg gewild is ga je ook huissleutels bij laten maken?
We moeten in ieder geval het onderscheid maken voor wie de Nederlandse regering er is, en wat die eventueel nog meer zou kunnen doen. Daar schort het nogal aan de laatste tijd.quote:
Ja het standaard foknerd antwoord.quote:Zeer stoere internetkrijger gespot.
Maakt niet uit, het is niet relevant want mensen overal ter wereld allemaal wel niet zouden willen.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dan begint er gewoon een 3e op je te meppen. Gevolgd door een 4e. En een 5e.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef asco het volgende:
[..]
Ja het standaard foknerd antwoord.![]()
Ik kan je verzekeren dat met mijn postuur en lengte deze 2 boys mij echt niet zomaar op de grond hadden gewerkt.
Ja het standaard foknerd antwoordquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat met mijn postuur en lengte deze 2 boys mij echt niet zomaar op de grond hadden gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |