Sinds wanneer moeten we MM serieus nemen? Die zoekt toch eigenlijk alleen maar een verzorgingshuis?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen? Nederland als L.A.? 200.000 man erbij per jaar?
Verder alles goed?
Die beesten zijn toch niet gebonden aan Nederland?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef michaelmoore het volgende:
Overal merk je het die stikstof crisis
Bossen die opdrogen, kerkuilen die niet willen jongen
'Steeds minder kerkuilen'
Ze zouden eens moeten investeren in het vergroenen van Afrika ipv de grondstoffen er weg te halen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we MM serieus nemen? Die zoekt toch eigenlijk alleen maar een verzorgingshuis?
Migratie is best een groot probleem, maar uiteindelijk vooral een symptoom van een groter probleem wat juist te maken heeft met zaken als klimaat en milieu en ongelijkheid in de wereld.
tja, degenen die denken dat we nu problemen met Afrika hebben, moeten over 10-20 jaar eens terugkomen. Nog verder uitgedroogd, nog onleefbaarder met een nog verder geëxplodeerde bevolking en zeer waarschijnlijk een nog slechter lokaal bestuur.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten investeren in het vergroenen van Afrika ipv de grondstoffen er weg te halen.
Ontwikkelingshulp IS helaas ook verdacht. Er komt geen cent aan bij de bevolking, al decennia lang pompen we er miljarden in en er is 0.0 verbetering te zien.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
tja, degenen die denken dat we nu problemen met Afrika hebben, moeten over 10-20 jaar eens terugkomen. Nog verder uitgedroogd, nog onleefbaarder met een nog verder geëxplodeerde bevolking en zeer waarschijnlijk een nog slechter lokaal bestuur.
Maar ja, ontwikkelingshulp en alles wat daarop lijkt is ook verdacht in rechtse hoek.
Dan ben je de enigequote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen?
Moordenaars worden niet eens zo hard aangepakt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben die wappies nou gewoon een eigen medic bij?
Mijn hemel
Gaaf man!quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben die wappies nou gewoon een eigen medic bij?
Mijn hemel
Ik denk helemaal niet dat we nu problemen met Afrika hebben, ik denk dat dat het probleem van de Afrikanen is. Als het zo'n beetje het enige is wat je van het Westen leert is hoe je de kindersterfte omlaag brengt dan loop je tegen een overbevolkingsprobleem aan en dan gaan die mensen uiteindelijk toch dood.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
tja, degenen die denken dat we nu problemen met Afrika hebben, moeten over 10-20 jaar eens terugkomen. Nog verder uitgedroogd, nog onleefbaarder met een nog verder geëxplodeerde bevolking en zeer waarschijnlijk een nog slechter lokaal bestuur.
Maar ja, ontwikkelingshulp en alles wat daarop lijkt is ook verdacht in rechtse hoek.
Deed iemand hier dat ooit dan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar die bullshit van MichaelMoore moeten we serieus nemen? Nederland als L.A.? 200.000 man erbij per jaar?
Verder alles goed?
Bron dat ze weten waar de grens is?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die beesten zijn toch niet gebonden aan Nederland?
Die vliegen gewoon de grens over en gaan daar zitten.
Wie wordt er hard aangepakt dan???quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Moordenaars worden niet eens zo hard aangepakt.
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nou prima toch?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Sowieso lijkt me dat de Nederlandse regering er uitsluitend is voor de Nederlanders.
Ja, jij welquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?
Traden ze maar eens zo op tegen buitenlands tuig, dan zie je deze helden niet.
Het is maar goed dat ik me nergens meer mee bemoei want ik sloeg zo'n figuur de hersens in als ze mij zo zonder reden zouden "arresteren".
Tja, je hebt nou eenmaal te luisteren naar de politie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets met wappies of boeren maar dit is toch niet normaal?
Zeer stoere internetkrijger gespot.quote:Traden ze maar eens zo op tegen buitenlands tuig, dan zie je deze helden niet.
Het is maar goed dat ik me nergens meer mee bemoei want ik sloeg zo'n figuur de hersens in als ze mij zo zonder reden zouden "arresteren".
En als het je zoon is?quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo dus? Als je dochter erg gewild is ga je ook huissleutels bij laten maken?
We moeten in ieder geval het onderscheid maken voor wie de Nederlandse regering er is, en wat die eventueel nog meer zou kunnen doen. Daar schort het nogal aan de laatste tijd.quote:
Ja het standaard foknerd antwoord.quote:Zeer stoere internetkrijger gespot.
Maakt niet uit, het is niet relevant want mensen overal ter wereld allemaal wel niet zouden willen.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dan begint er gewoon een 3e op je te meppen. Gevolgd door een 4e. En een 5e.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef asco het volgende:
[..]
Ja het standaard foknerd antwoord.![]()
Ik kan je verzekeren dat met mijn postuur en lengte deze 2 boys mij echt niet zomaar op de grond hadden gewerkt.
Ja het standaard foknerd antwoordquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat met mijn postuur en lengte deze 2 boys mij echt niet zomaar op de grond hadden gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |