We gaan zien wat ervan terecht komt... voorlopig nog nix zo blijkt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Of is het gladgetrokken omdat duizenden wetenschappers en engineers ver van te voren al onderzoek deden, plannen maakte en deze uitvoerden.
De vraag is hoe erg is het... (ben met je eens dat klimaat altijd verandert... al sinds het begin der tijden!)quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die klimaatverandering niet serieus nemen neem ik niet zo serieus.
het is hier boven de 70% echt pleuris benauwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:54 schreef INViCTuS het volgende:
Luchtvochtigheid is hier nu maar ongeveer 42%. Dat is nog goed te doen
Hier rond de 40/45. op zich net te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is hier boven de 70% echt pleuris benauwd
Het is rond deze tijd nog 27 graden in het binnenland....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
Ik vind het nog een tikje koud eigenlijk.
zit je op een eiland?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
Ik vind het nog een tikje koud eigenlijk.
Ik heb mezelf binnen opgesloten bij de airco vandaag en kan dit niet bevestigen. Al moet ik zeggen dat ik het vanmiddag op de fiets totaal niet lekker vond, ook al was het maar 25 graden.quote:
22 hier. primaquote:
Gaat weer hip worden om te bouwen in oude stijl (maar met goede isolatie), van die woningen met van die kleine (en minder) raampjes en hele lage vensterbankjes, zoals die huisjes in het Ellert en Brammert museum bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:05 schreef dick_laurent het volgende:
https://nos.nl/video/2439(...)an-extreem-zomerweer
Mijn 2 centjes? Ja wennen zal moeten, in die zin dat erg warme zomerdagen meer zullen voorkomen in NL.
Het klimaat is opgewarmd en zal dat blijven doen. Maar dit is gewoon de realiteit die door onze welvaart zelf gecreëerd is.
Overbevolking in veel landen, iedereen die elk jaar een nieuwe smartphone, nieuwe lease auto wilt en ga zo maar door. Plastic verpakkingen bij de vleet die maar niet minder worden. Tja. Hey, ik zeg niet dat ik zelf er niet aan mee doe (al heb ik geen lease auto) maar ja oorzaak - gevolg. 🤷♂️
Metquote:
Heerlijk. Zou zo ruilen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Flinke bewolking, 19 graden en het moet 27 worden.
Dat wordt nog wat.
Nee, die 90% luchtvochtigheid krijg je er gratis bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijk. Zou zo ruilen.
(alleen qua temperatuur dan)
Vervelend hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die 90% luchtvochtigheid krijg je er gratis bij.
Ik denk dat mijn liefde voor warm weer snel afgelopen is als ik ergens ga wonen waar het standaard 3 graden warmer is in de zomer, en soms zelfs meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga verhuizen naar de rust, de hitte en de paasvuren henk
Ik zie soms idd verschillen van meer.. soms tot 7 a 8 gradenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn liefde voor warm weer snel afgelopen is als ik ergens ga wonen waar het standaard 3 graden warmer is in de zomer, en soms zelfs meer.
Noord-Oost Twentequote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nergens in Nederland warm momenteel, dus waar zit jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |