We gaan zien wat ervan terecht komt... voorlopig nog nix zo blijkt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Of is het gladgetrokken omdat duizenden wetenschappers en engineers ver van te voren al onderzoek deden, plannen maakte en deze uitvoerden.
De vraag is hoe erg is het... (ben met je eens dat klimaat altijd verandert... al sinds het begin der tijden!)quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die klimaatverandering niet serieus nemen neem ik niet zo serieus.
het is hier boven de 70% echt pleuris benauwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:54 schreef INViCTuS het volgende:
Luchtvochtigheid is hier nu maar ongeveer 42%. Dat is nog goed te doen
Hier rond de 40/45. op zich net te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is hier boven de 70% echt pleuris benauwd
Het is rond deze tijd nog 27 graden in het binnenland....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
Ik vind het nog een tikje koud eigenlijk.
zit je op een eiland?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
Ik vind het nog een tikje koud eigenlijk.
Ik heb mezelf binnen opgesloten bij de airco vandaag en kan dit niet bevestigen. Al moet ik zeggen dat ik het vanmiddag op de fiets totaal niet lekker vond, ook al was het maar 25 graden.quote:
22 hier. primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |